Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#38401) Bogyó bá' válasza t.kristof (#38400) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Gondolom, hogy rossz az automata szívatód. Azt kellene kiszedni, ellenőrizni, majd - szükség szerint - cserélni.

Az a fekete, hengeres izé bal oldalt a karbin:

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#38402) DigitXT válasza t.kristof (#38400) üzenetére


DigitXT
félisten

Karbiból nem folyik el a benya?:F

(#38403) Bogyó bá' válasza Bogyó bá' (#38401) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Lekéstem, a szerkesztési időt: szóval ez!

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#38404) t.kristof válasza DigitXT (#38402) üzenetére


t.kristof
senior tag

Múltkor amikor szétkaptuk a karbit, volt benne benzin. Tegnap mentem a mocival és most próbáltam volna indítani de nem indul. Egy ütem volt, gondolom a karbiban lévő benzin miatt, utána semmi. Egyébként ez a vákuumos benzincsap hogy működik? Mi csinálja a vákuumot? Mert gondolom az lehet a baj, hogy "elengedi" a benzint, (lehet, hogy nagy baromságot mondtam) mert miután hengerbe fecskendezett benzinnel elindul, működik rendben

[ Szerkesztve ]

Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...

(#38405) huszi.gyb válasza Bogyó bá' (#38399) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Átlagban azok csinálták, akik még nem voltak elég idősek a 16-hoz... (no comment). De szerinted a 125/50 gépeket miért csinálják? Fillérb.szásból maximum. Pedig a rendszámnak sok előnye van.

www.dongosofor.hu

(#38406) Bogyó bá' válasza huszi.gyb (#38405) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A 125/50-et végtelenül elítélem - de valahogy mégis megértem. A százezrekért felhergelt 50-es (de valójában szintén 70-80-100-as) tuning csodákat viszont végképp nem. Ha "bukta van", arról is kiderülhet, hogy nem smkp a törvényeink szerint (még ha gyárilag annak is készült).

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#38407) huszi.gyb válasza Bogyó bá' (#38406) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Már gyárilag sem készül smkp. Anyámék 4T Kymcoja 55km/h sík úton. Az is több, mitn 45:)

www.dongosofor.hu

(#38408) DigitXT válasza t.kristof (#38404) üzenetére


DigitXT
félisten

Mi csinálja a vákuumot?
Nem akarok hülyeséget mondani, de: nem a dugattyú?:D
Amikor jár a motor, akkor a szívócsonkban áramló levegő
alacsonyabb nyomású mint a légköri, így ott vákuum van,
az nyitja a benzincsapot.:B (Ha leveszed a szívócsonkról
a benzincsap vákuumcsövét, s megszívod, indul a nafta?)

Esetleg az lehet, hogy repedezett a vákuumcső, és nem
tudja eléggé "megszívni" a csapot, amikor csak indítózol.
Ha már már jár a motor, akkor erősebb a vákuum - nyitva
marad a csap. (Bocs a konyhanyelvért, nem vagyok ilyen
végzettségű szaki, sőt, max. lelkes amatőr, vagy mi...:DDD)

(#38409) Bogyó bá' válasza DigitXT (#38408) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Ha nem folyik el tömítetlenség miatt az úszóházból a benzin, akkor zárt benzincsapnál is be kellene indulnia, legfeljebb egy fél perc múlva (amikor kiürült az úszóház) megállna. Most vagy leürül az úszóház (csöpögés alól) vagy egyszerűen nem működik az automata szívató, ami ebben a melegben is kellene a "hideg"-indításhoz.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#38410) DigitXT válasza Bogyó bá' (#38409) üzenetére


DigitXT
félisten

Na igen, az első gondolatom nekem is az volt, hogy elfolyik
a benya a karbiból - de ugye írta a kolléga, hogy nem, az jó.
Akkor viszont tényleg valószínűbb, hogy a szívató lesz.:R
Nekünk valóban meleg ez a meleg, de a motornak lófütty.:D

Szerk: de lehet ezek kombinációja is.:DDD Nem jó a szívató,
és nem nyit a csap sem, amíg nem jár a motor. Vagy vmi.

[ Szerkesztve ]

(#38411) t.kristof


t.kristof
senior tag

Másik fórumon találtam egy leírást, hogy hogyan is kell tesztelni az automata szívatót. Majd ha nem lesz ilyen meleg akkor neki esek+ kipróbálom úgy is, hogy megszívom a vákuum csövet. Ha úgy jön benzin és be is indul akkor az automata szívatóval van gond? (ha igen akkor ezt lehet javítani vagy csak cserélni szokták?)

Köszönöm a segítséget mindkettőtöknek! :R

Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...

(#38412) wolfnet válasza t.kristof (#38411) üzenetére


wolfnet
tag

Kérlek írd majd le, hogy mit olvastál a másik fórumon.

Privátban érdeklődj! :)

(#38413) t.kristof válasza wolfnet (#38412) üzenetére


t.kristof
senior tag

A szivató ellenőrzéséhez érdemes levenni a karbit, így könnyebben hozzáférsz, de ez nélkül is ki tudod húzni. Két csavarral van felfogatva, ezeket kitekered, ezután ki tudod húzni. Széthúzod a csatlakozót és 12voltot csatlakoztatsz rá, de úgy is jó, ha kihúztad, akkor karbi vissza és elindítod a motort. Pár perc elteltével ki kell tolja a végét pár mm-el, de bőven észrevehető szabad szemmel (Én így próbáltam le az enyémet). (Ezt az egyik felhasználó írta)

Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...

(#38414) huszi.gyb válasza t.kristof (#38413) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Köszi, szerintem én is ezzel szívok (nehéz indulás) úgyhogy hasznos. Majd írd le mire jutottál :) Köszi

www.dongosofor.hu

(#38415) DigitXT válasza canniball (#38396) üzenetére


DigitXT
félisten

Az a baj, hogy amit én nézegetek (már legalább egy éve, ha
néha eszembe jut, amikor ilyen az idő), az továbbra is 50K...

Persze ez az első esésnél megtérülne, mert az "egészség"
mindennél többet ér, nemhogy 50K-nál; de esni sem akarok.

Szerk: mondjuk azt írják, hogy ez egyféle aláöltöző, szóval
nem tudom, hogy magában mennyire lenne megfelelő.:))

Viszont már megérte visszaolvasnom, mert itt most akciós.

[ Szerkesztve ]

(#38416) molnarpeter válasza DigitXT (#38415) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

A legfontosabb sztem a gerincprotektor, mert hát amit lehet összevarrják, meg összeforr, de a gerincvelő ha megsérül, maradandó a bénulás.

(#38417) canniball válasza DigitXT (#38415) üzenetére


canniball
nagyúr

Na ja, én dzsekit vettem nem ilyen cuccost. Nem is ennyire testhezálló, nem is FF (hanem Mugen Race) így lehet nem véd annyit mint ez (azért bízom benne hogy tesztelni nem kell), de az ára is csak a töredéke volt.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#38418) canniball válasza molnarpeter (#38416) üzenetére


canniball
nagyúr

Nem kell bíztatni, az már van neki. :D

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#38419) sz_abika


sz_abika
addikt

Hello!

Összejött kis kp, meg talán eljött az idő is hogy beszerezzek egy 125öst gépet. Nagyobbat nem szeretnék mert nincs félmillióm a jogosítvány+motor+állambácsi triumvirátusra.
Amire használnám az a hétköznapi városi használat mellett, hogy hétvégente akár másodmagammal lemenjünk a velencei tóra.
Elsősorban a Liberty vonal tetszik, mert az még nem yachtméretű (bár talán a 125ös kategóriában nincs is ilyen Burgman méretű gép) és a Malaguti Centromnál hosszabb, így elfér rajta még egy személy is ha úgy van. Ebben a 125ös szegmensben most mi az az ár amiért az ember már olyat vesz amire az 1 hét használat után már nem kell egy motornyit rákölteni? Gondolom drágultak a gépek a B125 kategória bevezetési miatt.

Előre is köszi a válaszokat.

PSN: xszabikax

(#38420) DigitXT válasza molnarpeter (#38416) üzenetére


DigitXT
félisten

Teljesen egyetértünk, a Pro L2 mindig rajtam van.:K (Nélküle el nem indulok...)
cannibal: azért a 46K-n már elgondolkodok... Persze ha nem veszem fel, akkor
kidobott pénz, szóval először fel kellene próbálni, milyen. Kényelmes, stb.?:R

sz_abika: történetesen létezik Burgmanból is 125-ös, bár ezzel nem segítettem.

[ Szerkesztve ]

(#38421) huszi.gyb válasza sz_abika (#38419) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Helló!
Érdekelne, hogy mennyit szánsz rá. Szerintem a fél millióval nem szállnál el túlzottan. Jogsi, motor, védőfelszerelés (2x ugye az utasnak is), átíratás+ tartalék a rendbe tételre. De 350-400 szerintem a minimum.

(bár talán a 125ös kategóriában nincs is ilyen Burgman méretű gép)
Szerintem van. Sym GTS125 és a 650 Burgi közt nincs nagy különbség... Csak erőben. Forgalmi szerinti önsúlyban 5-10kg van. Méretben se sokkal több, ültem egyen a hétvégén (sajnos csak álló helyzetben).

molnarpeter: Amikor összetörtem a Simsont csak kabát volt rajtam, gerincvédő nem. Szerintem a kabát fontosabb... Ha könyékkel/vállal tudsz tompítani, majd átfordulni, akkor a gerincedet nem éri nagy terhelés.
Amikor fejre állítottam a quadot egész szép tempónál akkor is ugyanez a taktika mentett meg. Utóbbinál nadrág is volt rajtam, semmi bajom nem lett... Előzőnél néhány horzsolás. Nem azt mondom, hasznos lehet a gerinc védő, de szerintem ritkább, hogy arra esel. 50-esen nem is szoktam használni.

(#83420) DigitXT: Nálam a kabát ugyan ilyen. :) nélküle olyan volt, mintha meztelenül ülnék a vason :D

[ Szerkesztve ]

www.dongosofor.hu

(#38422) runner 125 válasza sz_abika (#38419) üzenetére


runner 125
nagyúr

Korrekt, megbízható 125-ösre minimum 300k kell. De, inkább fölötte. Mi a max kereted?

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#38423) sz_abika válasza runner 125 (#38422) üzenetére


sz_abika
addikt

Hát lényegében pont ezt a 300 körüli összeget szántam volna a projektre, de nagyon nem bírtam összeszedni egy helyre még a papírozási költségeket. Azt már látom hogy az SOS-jogsinál 35 lenne egy B125ös, amiről eddig én azt hittem hogy 70 körüli összeg.
Most a ruházat meg ezek, az ezen felüli összeg, mert most nem az én vagy a párom egészségén fogok spórolni. Utóbbinak az lesz nehéz megmagyarázni, hogy miért is nem autót veszek "mikor azt kapsz 150ért is, oda van írva!" :)

PSN: xszabikax

(#38424) huszi.gyb válasza sz_abika (#38423) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

A jogsi+ a gép alsó hangon kijöHET szerintem 300 körüli összegből, ha mondjuk a 350 körülötte van. A védő felszerelés biztos, hogy nem. Ha gyengén számolok az is +100...

www.dongosofor.hu

(#38425) Bogyó bá' válasza huszi.gyb (#38424) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Én 300k-t szántam mindenestől B125 jogsi + 220k-s motorra mindenestől. Most 420k-nál tartok, és még most hozod ugye a bukót (ha be nem zár a bolt :B ), meg még kellene egy hátsó gumicsere 25k-ért. Hozzá tenném, hogy a motornak - az elvárt nagy karbantartáson kívül - az égvilágon semmi baja nem volt.

(#38426) huszi.gyb: az utas felszerelését nem adom hozzá, mert ez - a látszat ellenére - egy pici "gyerekmotor", a hátsó utasnak szánt 10 cm "hosszú" ülésen senki nem férne el. (De a motor sem bírná).

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#38426) huszi.gyb válasza Bogyó bá' (#38425) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Már leSMS-eztem, mehetek a bukóért, várnak. Nyugi, nem lesz gáz :) Akkor a 420-hoz add hozzá az utas felszerelését. És jó vasat fogtál ki :)

www.dongosofor.hu

(#38427) DigitXT válasza huszi.gyb (#38421) üzenetére


DigitXT
félisten

A legtöbb kabátban van valami beépített gerincvédő(szerűség).
Rosszabb esetben csak egy "szivacs", ami sokat nem ér, DE
talán az is cserélhető ForceFieldre, és akkor már az is vmi.:K

Természetesen nem veszünk össze, hogy ki mit vesz fel! Sőt:
a legjobb, ha kabát + gerincvédő is van az emberen.:) Sajnos
egy balesetet nem igazán tudsz "irányítani" (könyékkel tompít,
stb.): ha annyira képben lennél, akkor nem is lenne baleset.:DDD
Mármint persze legtöbbször az ember beveri a könyökét, meg
ilyenek, de nem szándékosan, hanem "úgy jön ki"... Amúgy a
kabátomba vettem FF protektorokat a gyári szivacs (?) helyett:
elég komoly védelmet nyújt! Kivéve, ha otthon lóg a garázsban.
Nem beszélve az überfasza kesztyűről, ami a polcon látható...

[ Szerkesztve ]

(#38428) huszi.gyb válasza DigitXT (#38427) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Persze, ebben egyetértek. Ha mindegyik van, az a legbiztosabb.
Viszont azzal nem értek egyet, hogy nem tudsz irányítani. (Nem tudom hány vasat törtél, nekem ez a 2 volt, mindegyiket úgy éltem meg, mintha egy lassított felvétel lett volna). A Golf vs Simson esetnél az volt bennem, hogy könyékre essek, akkor nem lesz bajom. Kinéztem az ívet, hogy melyikkel járok legjobban (gyorsan kellett döntenem, hogy éles forduló kavicson, vagy nagy ívben megyek, és akkor máshol kell kavicson éleset fordulnom). Utóbbi jobb ötletnek tűnt. Szerencsém volt, a Golf arrébb ment, és ha a szűk ívet választom, akkor frontálisan csatt... Így kb oldalról kapott el. Esés pillanatában bennem volt, hogy könyék, és onnan forduljak. Tökéletes lett, csak a rövid gatya, szandál, és kesztyű hiánya miatt lett pár bőr sérülésem...

Quados esésnél ugyanez... Amikor éreztem, hogy már vége, ebből esés lesz, tudtam, hogy hogy kell érkeznem, és próbáltam átfordulni az oldalamon lendületből. Az inkább félbukfenc lett (tekintve, hogy 60-80km/h közt vágtam oldalra, majd tetőre a gépet).

www.dongosofor.hu

(#38429) korpicschess


korpicschess
veterán

Van ötletetek, hogy full ráégett (nap) ilyen biztosítási matricát (? szerintem az) mivel lehetne leszedni? Egymáson vannak, ha körömmel nekiesek, akkor is csak kicsi darabokban törik.
Közvetlen a vázon van.

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#38430) Bogyó bá' válasza sz_abika (#38423) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Ha kismotoroztál előzőleg, akkor valóban meg tudod csinálni a B125-öt 32-35K-ból, ha nem (mint pl. én 50 évesen), akkor egy huszast adj még hozzá a feltétlenül szükséges pótórákra.

- Motoros ruházatból vehetsz használtat is, csak legyen protektoros, és tökéletesen passzoljon a méretedre. Ezzel sokat lehet spórolni. Bukóból használtat, vagy új gagyit ne vegyél (én ezt tettem, így 10k felesleges költségbe vertem magam: a tanfolyamra megvettem a létező legolcsóbb kínai vackot, amit még elfogadtak), mert az nem véd meg semmitől sem. (mentségemre szolgáljon, hogy akkor még nem is tudtam, hogy ténylegesen lesz-e motorom, vagy hogy milyen.)

- Egy 125-ös motor átírási költségei mindennel együtt évjárattól - teljesítménytől függően 30-35 k lesz valahol. Mármint ha van magyar rendszáma, jelenleg is érvényes műszakija.

(#38429) korpicschess: a műszaki vizsgabázison a rendszámtábláról a címkét nitrohigítóval szokták leszedni, de a rendszám fehér festése az olyan, hogy nem károsodik tőle.

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#38431) DigitXT válasza huszi.gyb (#38428) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem tudom hány vasat törtél
Azt hiszem ebben a mutatóban nem akarok versenyre kelni senkivel.:))
(Amúgy "csak" egy autót, eddig. Mondjuk jég+pánik+satufék+villanyoszlop.)

Egyébként totál igazad van: esni is tudni kell. Ha már elkerülhetetlen, akkor
minél kisebb sérüléssel úszod meg, annál jobb. Azért én kerülném, ha lehet.

Ez a motoros mondjuk nem tudom, hogy hova figyelt, de végül jól megúszta:
ha esetleg integetés helyett az első fék kezelésével van elfoglalva, akkor...:DDD
A kommentet viszont nem kommentálnám max. így: ritka undorítónak tartom.

[ Szerkesztve ]

(#38432) Bogyó bá' válasza DigitXT (#38431) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A linkelt kolléga ugye nem a motorozás "szakértője"? :W

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#38433) Kolondrum válasza huszi.gyb (#38414) üzenetére

ebbe a melegbe szivató? Napok óta ha hozzáérek leáll. Most is, sőt a darálás sincs meg. Még a reggeli (5óra) 23 fokba se igényli.

(#38434) kcsa válasza korpicschess (#38429) üzenetére


kcsa
veterán

ha vázon van: féktisztító és/vagy hőlégfúvó (arra azért figyelj hogy féktisztító hamar begyullad :D)

Hőlégfúvóval puhíthatod, kaparhatod, ha semmi, akkor mehet a féktisztító, az minden matricát leszed (de adott esetben festést megkezdheti...)

(#38435) DigitXT válasza kcsa (#38434) üzenetére


DigitXT
félisten

Mintha a rendszámról is ilyen féktisztítóval szednék le a lejárt műszaki matricáját: mellékhatása, ha flegmán csinálják, a festett (fekete) részeket is megkezdi.:W Aztán csodálkozik az ember, mitől a "kopás".:DDD

(#38436) LA1703


LA1703
tag

Gyönyörű, na de az ára. :(
[link]

http://fektigumi.hu/

(#38437) kcsa válasza DigitXT (#38435) üzenetére


kcsa
veterán

igen, azt is azzal szokták. :K

Sőt, még egy titok: ha olajcserénél kilöttyinted véletlenül olajat betonra, kőre, pvc padlóra, akkor féktisztítóval tökéletesen le lehet tisztítani. Saját tapasztalat ;)

[ Szerkesztve ]

(#38438) t.kristof válasza huszi.gyb (#38414) üzenetére


t.kristof
senior tag

Na szét kaptam a mocit. Először megnéztem a vákuumos benzincsapot, hogy mi a helyzet vele de azzal semmi gond nem volt. Aztán leszedtem a szívatót és látom, hogy zárt (kitolt) állásban van. :( Feszültséget is mértem, az van rendesen... így vennem kell egy új szívatót. :W

Más: Egyébként a mostani szívatón a csatlakozó kábeleken nincs a negatív ill. pozitív fázis feltüntetve semmilyen formában. Számít majd az újnál, hogy hogyan kötöm össze? (fázishelyesen) Vagy a rossz összekötés okozhatja a szívató halálát?

[ Szerkesztve ]

Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...

(#38439) rjg válasza canniball (#38417) üzenetére


rjg
őstag

Dobsz egy linket? 30 ezer forintért én sem vennék protektoringet, a meglévő kabátom viszont most nem kicsit meleg. Egy hálós cucc lehet, hogy érdekes kompromisszum lenne a meleg és a biztonság között.

MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra

(#38440) huszi.gyb válasza Kolondrum (#38433) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Akkor okoskodjatok nekem ki valamit, hogy mi lehet a para? 2-4 napig nem megy, rugdoshatom... Reggel begurultam a munkahelyemre, vagy 10. rúgásra (panel aljában volt). Majd állt a napon, és pöcc-röff kb 8-9 óra állás után is.

DigitXT: Esésekben én sem akarok versenyezni. 5 évig lovagoltam, vagy 5-öt cangáztam, és most 3 éve van jogsim. Remélem több nem lesz, de ezalatt ahányat estem, és ahány necces pillanatom volt (kocsival, motorral, robogóval...) Szóval esni tudni kell, asszem elég sokat gyakoroltam :D
bicajjal pofára estem a kukoricaföldön, amikor hülye 14 éves fejjel az első keréken gurulást gyakoroltam... stb :) kocsival tükör jégen 30-nál vissza 2 kanyar előtt... a motorfék blokkolta a kereket és lefulladt. Jött a kanyar, szalagkorlát, szemből kamion :D Reflexből kuplung, és ima, majd önindító, és nagy gáz, hogy túrja arrébb az orrát :) Megúsztam :R

www.dongosofor.hu

(#38441) Kolondrum válasza huszi.gyb (#38440) üzenetére

Ezek rohadt bosszantó hiba lehet. Mert látszólag minden jó, munkámban ez mindennapos... Amikor a szívócsonkot matattam, karbit takarítottam stb. Utána első rúgásra szívató nélkül volt alapjárat. Amikor tél után elővettem kb 2. rúgásra indult. Nálam éppen a fordítottja van, ócsa óta kb benya nélkül is megy. Kiszámoltam 2.9 - 3l a fogyim jellemzően csőgázon, GPS méréssel.
Ócsa előtt ellenben elég volt ha 15 percre megálltam már nehezen indult el. Sőt néha belefáradtam a rugdosásba.

(#38442) huszi.gyb válasza Kolondrum (#38441) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Ja... És nincs rendes alapjáratom. Melegen eddig is alacsony volt, de most... Még jobban kezd szétesni :) És most 2 hétig elengedhetetlen a vas.... Ideiglenesen rokonoméknál vagyok, itt nem jár BKV

www.dongosofor.hu

(#38443) Kolondrum válasza huszi.gyb (#38442) üzenetére

Én nem értek hozzá, de biztos, hogy az is erre vezethető vissza.

(#38444) sz_abika válasza Bogyó bá' (#38430) üzenetére


sz_abika
addikt

Köszi, ezek jó kis infok :K

PSN: xszabikax

(#38445) urbanjozsi


urbanjozsi
senior tag

Sziasztok!
Egy hétig állt az SR nyaralás miatt :) Egy hét után, semmi benzinfolt nem volt alatta, második rúgásra indult is. :C Kicsit "lötyögött a hátsó sárvédő(sárfogó). Gondoltam meghúzom a csavarokat :N Hiányzott a blokk védő műanyag mögül, 2db M5-ös csavar. Pótoltam, így már áll, mint katiban a gyerek :)

(#38446) canniball válasza DigitXT (#38420) üzenetére


canniball
nagyúr

Elgurulsz valahová és próba, Pesten két kerékkel ez nem okozhat problémát. :)

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#38447) runner 125 válasza sz_abika (#38423) üzenetére


runner 125
nagyúr

Majesty, Centro pl.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#38448) huszi.gyb válasza Kolondrum (#38443) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Köszi, szerintem elviszem szerelőhöz karbiállításra... Meg lehet, hogy kuplungcsere, vagy franc tudja, szerintem kicsit alacsonyan nyit... Vagy franc tudja... Álló helyben nyélgáznál van egy kb 2-3 másodperc amíg csak mélyen búg, majd megindul...

Ja, meg ma vettem észre, hogy balra húz... Elég rendesen. Az egyik nagyobb kátyú után... Van tippetek az mitől lehet? Elég hülye az első felfüggesztése...

www.dongosofor.hu

(#38449) Kolondrum válasza huszi.gyb (#38448) üzenetére

Akkor halmozottan sérült.

(#38450) canniball válasza rjg (#38439) üzenetére


canniball
nagyúr

superzone.hu - Mugen Race - textilkabátok kategória (közvetlen linket sajna most nem tudok adni). Viszont kb. egy hónapja amikor vettem két darab volt összesen, nem tudom azóta töltötték-e a készletet vagy épp raktársöprés volt belőle...
De mintha shox-nál is lett volna ilyesmi.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.