- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Asszociációs játék. :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Szólánc.
- MárkaLánc
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz sifu91 #39541 üzenetére
Azt gondolom... De amúgy TE szereltél már ilyesmit?
(Nem úgy van az, hogy lötyög a szíj a tárcsán, aztán jól
átfordul. De mesélni én is el tudok bármi vicceset.)Ha magad láttad is kifordítva, az még mindig lehet attól,
hogy a haverod megszívatott, és kifordította. Pajszer se
kell hozzá csak lekapod a tárcsát, szíj le, móka, vissza...Ui: szerelőhöz azért szoktuk küldeni a kérdezőt, mivel a
távdiagnosztika még mindig nem működik, ráadásul ha
nagyon nem ért hozzá, nagyobb bajt csinál ha belenyúl.Ha viszont te is láttál már ilyet élőben, esetleg szerelted
is a motorodat, akkor a helyén kezelnéd ezt a történetet.
(A stand-up előadókkal sem történik meg sok sztori.) -
runner 125
nagyúr
válasz sifu91 #39535 üzenetére
H hívják a havert? Deni Blú?
Használd kérlek az agyad, és magadtól is rájöhetsz, h egy méretpontos, a típushoz való szíj nem fordulhat át.
Pláne nem 180°-ot, pláne nem mindkét szíjtárcsán.
Pont."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
golyani
őstag
válasz sifu91 #37864 üzenetére
nekem elkezdett csepegni az aeroxon a lendkerék fedélnél a víz valahol 18-19 ezer km tájékán. szétkaptam láttam tengely berágódott a szimeringnél aztán ott elkezdett szép lassan szökni a víz. rendeltem egy asszem motoforce felújítószettet. szépen összeraktam azóta 5000km van benne, piros fagyállóval bekeverve.
-
Tothgera30
Ármester
válasz sifu91 #37580 üzenetére
Ezt láttam. Sajnos a műszerfal itt is cserés volt, a festés-matricázás és évjárat sem egyezik. Nem akarom lekiabálni, de ez is egy olaszból hozott szakadt külsejű gép, mely újrafújva és matricázva lett, vateráztak bele egy műszerfalat, visszatekerté és ment eladásra. A mostani tulaj meg adja el, így felújítás előtt, míg komolyabban bele kellene nyúlni. Ne legyen igazam, de sajnos a legtöbb ilyen. De fogadni mernék, tudom honnan van a motor .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz sifu91 #37580 üzenetére
Azért lemoshatta volna és legalább a képe kedvéért rendes géppel csinálhatott volna felvételt, nem csak a részeltekről hanem egészében. Ez olyan szarok bele fajta hirdetés képek tekintetében.
DigitXT! Az fix h addig nem vinném oda amíg többen nem igazolják, hogy jó és egy negatív és kiesik a körből.
Mára off, reggel pörr pöff.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
runner 125
nagyúr
-
Tothgera30
Ármester
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz sifu91 #36950 üzenetére
Bolt neve címe publikus? Szerk: na, 1 mp-cel lemaradtam. Akkor irreleváns.
Mondani én is tudok ám bármit: az ezermester meg összegányolni tud bármit.
(De azért elgondolkodtató, hogy miért olyan a magyar használt piac, amilyen.)#36954: a boltos nem küldte el az ezermestert a francba a hülye ötleteivel?
[ Szerkesztve ]
-
-
Grillo
őstag
válasz sifu91 #36890 üzenetére
Én azt nem szeretem, mikor a Múzeum körúton az Astoria felé haladva a biciklisávban megyek robogóval, és előttem töttyög egy kiscsaj 10-zel. Aztán balról, a mellettem lévő autó és köztem mindőnket megelőzi egy magát túrdefrancon képzelő köcsög, úgy, hogy mindkettőnket súrol. És akkor arról nem is beszélek, mikor a pirosnál állok, és fellöknek a szabályosan a piroson áthajtó cangások....
Tudom, mit keresek a bicikliúton...
-
runner 125
nagyúr
válasz sifu91 #36872 üzenetére
Ennek nem kicsit van jó ára.
Sőt, ez tényleg friss F-12, és erősen piaci ár alatt van.
Ha, jól látom kis rendszámtáblás volt, az-az kintről származik.Megkocáztatom, h kintről lopott, ha semmiféle papírt nem tud bemutatni az előéletéről.
Ráadásul az íráskép, hirdető neve is erősen rejtett erőtartalékos."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sifu91 #36811 üzenetére
Csatlakozom Alapjáraton furcsa, surlódásra,szuszogásra emlékeztető hang jelentkezett a múlt héten. Burkolatot lebontva kiderült hogy a légszűrőház gumicsonkja repedt szét, illetve a szívócsonk is eléggé berepedezett.
Robogowebshop.hu -val van valakinek tapasztalata? Reggel leadtam a rendelést a csonkra, előreutalás+futár kombóval, de eddig még egy deka email se jött, hogy hova vagy merre utaljam a zsét
-
válasz sifu91 #36809 üzenetére
No kész vagyok. Homok! Homok! Homok!
Kéne szívócsonk is lassan mert kezd elrepedni.
Valamiért indulásnál jobban harap, néha mint aki soha nem ült robogón úgy megugrik és kevesebb gáz kell a végsebességhez. Alapjáratot picit felemeltem.[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
wolfnet
tag
válasz sifu91 #36723 üzenetére
Ajajajajajajj Karburátor szakértőt ide! Moto-zetán szórakoztam ezzel nagyon sokat és nekem is voltak ilyen jelenségeim. Játszadozni kell a szegény és dús keverékekkel, és az arany középútra belőni. Nem tudom mennyire nyúltál már hozzá a karbihoz, az úszó még gyári beállításon van? Nem babrálnék ezzel, legfeljebb a levegő csavarral és az alapjárattal.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz sifu91 #36668 üzenetére
Ez nem igaz. Másikat vettem és fogok is ha többre vágyom. Akkor szerelek, ha rossz, ami a kínai motoroknál gyakran van. Ha egy 50es robcsit kihúzatsz gyakran 80-ra akkor hamar szerelni kell majd. A 100cc-s lead meg erőlködés nélkül viszi a 80-at, úgy is mondhatnám utazóban. Ami hatalmas különbség. Ha majd nagyobb kell akkor sajnos venni kell másikat, ezt el kell fogadni. Nem érdemes bütykölni, csak szarabb lesz.
Privátban érdeklődj! :)
-
korpicschess
veterán
válasz sifu91 #36661 üzenetére
Az én motorom korábban csinálta még nagyobb első lánckerékkel, akkor amikor mondjuk nem időben kapcsoltam vissza, hogy megvolt a fordulat, de nem ment. Szerencsére mostmár nem ilyen, de pörgetni kell rendesen mindig.. 50-es..
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
válasz sifu91 #36655 üzenetére
Megnéztem az utat streeten és nagyon durva. Alapból max 50-el tudnék haladni, de a sok kanyar maitt olyan a 30 esélyes. 11km így meg ááá! Pedig egy képet megérne, hogy felment. Nem megölni akarom eladásra így nem megyek fel a kékesre. Alapból mire odaérek lenne benne 78km közel nyélgázon.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
válasz sifu91 #36568 üzenetére
A régi szíj a kopáshatár alatt volt sokkal. Azaz hézagolás nélkül is laza volt hosszban is meg kicsit már szélességben is. Amikor bekerült a kevlár széles szíj hirtelen az lett a baj, hogy nem fekszik fel a "csapra" és a hátsó varión láttam, hogy nem a varió legfelső pontjáig jön fel hanem van egy gödör. Alap eset ez volt, eredménye az lett, hogy nehézkesen indult és lassú volt. Kihézagoltam egy 0.5mm-es alátéttel. Hirtelen olyan ugrós lett, hogy aznap többször is kiment alólam induláskor. Viszont a végsebesség még jobban lecsökkent. Nyélgáz max 60kb. Fogtam és kivettem a hézagolót. Az indulási lomhaság visszajött, de a sebesség javult. Teltek múltak a km-ek és ma már úgymond a régi! Nem lomhán indul és megvan a végsebesség is. Viszont a gyorsulási görbe sokkal laposabb lett, de nem baj, inkább mint, hogy a szíj elszakadjon.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz sifu91 #36274 üzenetére
Azt csak most nézem, hogy melyik HSZ-emen akadtál ki.
Nézd már meg, hogy mire ment válaszul... Lehet, hogy
picit szar poén volt - de ha kérdezik, mi jöhet ki hibaként,
és valaki pont előtte sorolt fel az adott típussal egy rakat
hibát, akkor hadd példálózzak már vele, hogy pl. ezek.Nem a személyed ellen szólt... Elnézést, ha úgy érezted:
nem bántásból írtam. Mondjuk a közösségbe ez belefér,
hogy az ilyen szar poénokon sem sértődünk meg...Lásd runner kitüntetése. Szakadtam a munkahelyen,
s nekiestem a paintnek. Akinek meg rosszul esett, attól
meg elnézést - de kezdett tragikomikussá válni a téma.Amúgy nem mondtam, hogy szart vettél. Vettél valamit,
ami a saját bevallásod szerint 80 km-t hibátlanul futott!
500 km után viszont összefosta magát: talán az volt az
utolsó csepp, nem tudom. De most szar, azt írod be ide.Én meg helyeslek, hogy biza: sajnálatos. Rá kell költeni.
Ugyanazokat a köröket futjuk. Ha szíj+görgőcsere után
még mindig "befullad" gázra, mit lépsz? Ha a vízpumpa
cseréje után még mindig ereszti a hűtővized? Szét kell
kapni az egészet, és töviről-hegyire átnézni. Szerintem.ON:
Pont holnap megyek a szerelőmhöz - fékbetét cserére.
Más otthon kicseréli, én meg nem nyúlok hozzá: addig
oké, hogy megrendeltem, átvettem - de nem rakom be.
Ezt nem. Szíjat, görgőt, kuplungot, akkut, stb. simán...!
Fékhez meg nem merek nyúlni, a mai napig - ez van.
Viszont továbbra is vallom, hogy a szerelő EZÉRT van:
megfizetem a szakértelmét + az idejét. Legyen korrekt.Viszonylag friss kép - szvsz a narancs index feldobja:
Az eredeti átlátszót sajna betörtem egy szép reggelen. -
DigitXT
nagyúr
válasz sifu91 #36271 üzenetére
Semmiféle zárt közösségről nem tudok. Ez egy nyílt fórum,
bárki kérdezhet bármit, amire bárki válaszolhat... A legjobb
tudása szerint. Annyit kellene felfogni, hogy még a képzett
szerelők sem tudnak távgyógyítani, hát még a laikusok.Én is belenyúlok a motoromba, ha muszáj: legutóbb is úgy
éreztem, hogy gond van, de távtalálgatással nem jutottam
semmire. Le kellett vennem a deklit, és voilá: szíjcsere lett.
De az általam érzékelt, s körülírt hibajelenségből ezt senki
nem mondta volna meg, látatlanban... Idejöttél, felsoroltál
egy rakat hibát, amik javítása egyenként is többezres tétel
lehet, de megsértődsz, ha ez alapján azt írom, hogy sajna
az alacsony vételár előrevetíti, hogy lelakott a motor, és a
hibák valószínüleg összességében az általánosan(!) rossz
műszaki állapotból jönnek, tehát rá kell költeni... Elnézést,
hogy tőlem csak ennyire tellett. Azt írod, hogy a vétel előtt
át kell nézetni: nem tetted meg. Én sem. Mondjuk én pl,
szervizben vettem a motort, gondoltam ők átnézik, de: lol.Még mindig megteheted. A fórumon "pár" hibajelenségből
szerintem senki nem mondja meg, hogy mit kell csinálnod.De mobilról most már nem pötyögök többet... Bocs, hogy
hozzád szóltam, de ezzel nem adtam instant megoldást... -
DigitXT
nagyúr
válasz sifu91 #36261 üzenetére
Semmi fikázás nem volt a HSZ-emben... Sőt,
együttérzően leirtam, hogy bele lehet szaladni
"olcsón" a sz*rba, ami később lesz drága... Én
pl. már az első nap nem tudtam melóba menni
a géppel... Az akku kvázi-halott volt, berúgókar
nincs, és az automata szívató SEM működött...A szíj "becsülettel" kibírt 1 hónapot, bár utána a
fuvar, meg a szerelő drága volt... Nem beszélve
az élményről, hogy tolhattam is km-eken át...Nem kell irigykedni, hogy MOST jó a motorom,
hiszen épp azzal példálóztam, hogy húzós volt
kikupálni: mire te is ráköltöd a vételárát, szvsz
a tied is rendbe fog jönni. Amúgy mégis milyen
választ vártál? Látatlanba mondjuk meg, hogy
mi az oka a különböző hibajelenségeidnek?Mi az oka, hogy kopott a szíj? Az, hogy kopott.
Cseréld le. Miért kopott? Mert elhanyagolt volt
a gép. Ezért vehetted meg "jó" árban. Ennyi.
Senki nem fog patent / felújított / megbízható
motort elkótyavetyélni. Ha túl olcsó - oka van.Tehát összességében teljesen korrekt volt a
diagnózis: olcsó volt->kopott, költeni kell rá.
Látatlanban nem tudok jobbat, mint: szerelő.
(Elviszed, átnézi, megmondja, miket cserélj.) -
Grillo
őstag
válasz sifu91 #36261 üzenetére
Ez egy nagyjából összeszokott közösség. Akinek nem tetszik, az ne olvassa. Leírja mindenki a véleményét, van aki óvodásoknak is megfelelő stílusban, valaki nyersebben. Ha ezen megsértődsz, akkor lesznek még gondjaid az életben.
Aki kérdez, az hallgassa meg a választ, aztán döntse el, használja-e a kapottakat. De önigazolásért nem ide kell jönni.Van valakinek tuti tippje hálós dzsekire? Ebben a melegben rohadtul meleg a Modeka. Vagy vegyek a könyökvédőt aztán hajrá?
-
DigitXT
nagyúr
válasz sifu91 #36209 üzenetére
Honnan lehet belelátni? Pl. az árából... Nem véletlen volt 70K.
Semmiféle jó/rossz kívánságom nincs: ténymegállapítás volt,
hogy erre bizony rendesen rá kell költened, hogy jó legyen.
A leírásodból ítélve van ott elegendő galiba, amiből egy új szíj
a legkevesebb, s legnyilvánvalóbb, hogy cserélni kell mielőbb.Én is belenyúltam anno a lecsóba, mikor megvettem a Maját
lelakott sz*r állapotban. Friss műszaki vizsgával... ~2 hónap
se kellett, és szakadt a szíjam (10K), a gumi ótvar volt (30K),
a motorolajba hűtővíz került (komplett tömítéscsere: ~30K),
akku meghalt (10K), a féktárcsák cserések lettek (~30K) stb.Csak pár példát soroltam fel közelítő árral, hogy röpködtek a
10-30K, tételek. Ezek csak azok, amiket muszáj volt javítani:
a vételárának a többszörösét ráköltöttem már, de hát ez van.Nem mondom, hogy neked 70K lesz a szerviz! Lehet több.
Vagy kevesebb. Egy jó szerelőhöz kéne menned árajánlatért.
(Kompletten nézesd át, fórumon ezt nem lehet megtenni.) -
Grillo
őstag
válasz sifu91 #36209 üzenetére
Nem bántásból írta, hanem tapasztalatból. Én is 70 alatt vettem, azóta ráköltöttem vagy 30k forintot, és még messze nem tökéletes. Most kap majd új kuplungot (13k), gumibaszt a tankra (12k). És akkor még a külsejével nem is foglalkoztam, csak a gépészettel.
Ez ilyen. Én mondjuk szeretek vele szórakozni, szerelgetni, és nem egyszerre fizetem ki a kb. 120k-t, hanem részletekben, mikor mi a fontos épp.