Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m23.gif)
rígel
őstag
Nagyon kevés olyan cég van a világon, aki önként, minden kényszer nélkül garanciát vállal a termékére a kommersz piacon. Legyen ez a kényszer piaci verseny, vagy az egyes országok fogyasztóvédelmi szabályozása.
Talán nem véletlen, hogy ugyanazon termékekre más garanciális feltételek vonatkoznak ott, ahol más szabályozás van érvényben. Úgy képezik az árakat, hogy ez a járulékos veszteség is bőven fedezve legyen. Ne legyen kétséged, az irreálisan hosszú garancia is csak egy marketing bullshit, ahogy ezt már kifejtettem máshol neked.