Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Hobby elektronika (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-13 14:16:17

LOGOUT.hu

Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76011) carl18 válasza Barret001 (#76006) üzenetére


carl18
addikt

Mi ez a személyeskedő hangnem bütyök? Már tavaly megtanultam nagyjából, úgy csinálod mint ha ismernéd a másikat. Irtam a litium celláktól tartok, volt egy aliexpress 18650 tárolom, ami rövidzárt okozott és majd nem felrobant a cella.
Kondit vagy vezetéket oda forrasztok ha kell, de valahogy a 18650-es forrasztást mások se javasolták. Mert volt egy szerelő aki szerint elég veszélyes, és pontheggesztőval szokták. Ö úgy mondta életveszélyes a 18650-es forrasztása sima pákával. Én bennem ez megragadt, és mivel kezdő vagyok hát maradok a biztonságos projectecnél.

Meg most van itthon egy 18650-es cella azon nincs is mit forrasztani.

#76007mezis
Ez valszeg az első, ez valahol a 80-as 90-es évekbeli gyártmány lehet. Akkoriban nem voltak nagy wattok, igy a hangszórók érzékenysége volt nagyobb igy kisebb watt mellett is azonos vagy nagyobb hangerőt tudtak.
Még mamámnak volt valami régi kazettás magnója, rá volt irta a dobozra 2000 watt PMPO. Gyerek fejjel is nevettem rajta, micsoda marketing.
Haverom is rendelt ebayról akkut, névleges teljesitményt 9900 mah. 18650-es cella volt, és ő elhitte valóban olyan nagy a cella kapacitása. :D

Ha egyszer a Dockin akkuja megadja magát, és ha lesz benne annyi hely akkor 21700-es cellákat fogom potolni. Most 3X18650-es akku van benne gyárilag, igy 11.1 volt 3000 mah az akkupack kimennő teljesitménye. Persze ameddig garanciás 24 hónap, + még gond nincs vele nem akarom megbontani.