Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Lenry:] Passat Projekt - Ebbe' még vót anyag!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integra
titán
ezt csak megerősíteni tudom.
az automaták az adott teljesítményhez vannak kitalálva, különösen a 3 literes esetén.
igaz, nem bmw 3 literessel, de audi 3 literes v6 dízellel járt cimbora rosszul, a gyrái 220-as blokkot felhúzták még a gyárban 280-ra, ennek megfelelően a nyomaték is valahol 530 körül lett, szét is küldte pikk-pakk a váltót.
mondták az audinál, hogy így a garancia se lesz érvényes, meg hogy óvatosan, de lehetett neki mondani bármit, ha egyszer leszáll az autóskártya-köd.
a 2.0d 177lovasat nagyon dícsérik az automatával, jól vált, gyors, jól hangolták össze.
a 2.0 esetén nem tudom hogy ha casama belerakja az ecu módosítást, akkor hogy bírja, erről még nem olvastam sajnos.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...