Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8351) Voyage válasza tibi666 (#8350) üzenetére


Voyage
aktív tag

Szomszédnak 2002-es volt, akkor talán azért. De akkor sem normális, hogy úgy jön ki az autó a gyárból, hogy 5-6 év alatt ráköltöd az árát mégegyszer. Ha sokat ment volna vele, ok, megérti az ember, elkopik, na de 80k km alatt? :F

http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html

(#8352) Eagl3 válasza dragonfx (#8345) üzenetére


Eagl3
veterán

"nem tudom mér kezded ennyire lehúzni az e39et.egy igenis jó kis autó.mindennel van költség."

Azt kéne már végre megérteni, hogy ezeknek az autóknak az áruk folyamatosan csökken ellenben az alkatrész áraikkal + szerelési költséggel. És ezekhez az idősebb luxus autókhoz elsősorban a BMW -hez iszonyatosan drága az új alkatrész, és mivel többségben "kopó", elöregedő alkatrészekről van szó, mindenképpen újat kell venni, a bontott nem jó mert lehet, hogy eleve szar, de az is lehet, hogy 1000km után az is gallyra megy.
És az ember nem szívesen költ egy 10 éves 1.500.000Ft -os autóra (hasra ütöttem) autóra fél évente 500 + ezer forintot.

[ Szerkesztve ]

(#8353) MPowerPH válasza dragonfx (#8345) üzenetére


MPowerPH
félisten

E39 -et akar. Én lebeszéltem. ;] De szerintem úgyis vesz egyet. Nem húzom én le... Csak nézd meg tibi -t miket mond, meg amiket én is. Ezek óriási pénzek dragon. :( Nem rossz autó, de hatalmas a szervízigénye, átlagon felüli. Hasznaltautós tesztekben amúgy ki is hozták egyértelműen, mindig van valami probléma. :(

Tessék.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#8354) Bubu79 válasza Eagl3 (#8352) üzenetére


Bubu79
addikt

Lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha azt mondta volna, hogy az E39 megy a cégbe, a másik kocsi meg magánhasználatra kell.

Melyik cégnek éri meg feneketlen perselyt fenntartani?

Csak nekem nem tiszta a kép, vagy tényleg úgy tűnik, hogy mindegy, csak más legyen, mer' csak?

S ha már link, legyen itt az E36 is, ugyanonan.

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#8355) Eagl3 válasza Bubu79 (#8354) üzenetére


Eagl3
veterán

Én ezt az egész sztorit úgy ahogy van nem értem... mert ha családjában van a cég, (mégpedig én úgy gondolom, hogy ott van) akkor miért éri meg cégbe vinni és nem eladni a francba.

(#8356) MPowerPH válasza Bubu79 (#8354) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hidd el, cégesen megéri. Kicsit máshogy működnek ott a dolgok. ;) És csak félig magán a cég, lengyel-orosz tulajdonosok is vannak.
De nektek nem is kell érteni a sztorit, nem azon van a hangsúly. Hanem, hogy nekem drága a fenntartása, és kész(a kocsi értékéhez mérten).

De Eagl3 leírta a lényeget, ezt kéne megérteni végre.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#8357) Bubu79 válasza MPowerPH (#8356) üzenetére


Bubu79
addikt

Tudod el tudom képzelni azt, hogy ( leszámítva persze az állami vállalatokat, mint BKV ;] ), hogy nem kifejezetten az a cél, hogy minél több pénz menjen költségekre a profitból, fenntartani valamit, amire talán nincs is szükség - mert mint ahogyan az közismert, pénz beszél, a kutyák meg ugatnak.

Ez a része nem is igazán izgat, közöm sincs hozzá a világon semmi, csak az én pórias agyam nehezen dolgozza fel a kidobott pénz fogalmát egy alapvetően profit orientált vállalkozói világban.

Ha erődet meghaladja a fenntartása, akkor pedig meg kell szabadulni tőle, mert hosszú távon ez a megoldás sokkal-sokkal kifizetődőbb - ez sem mágia, hanem józan paraszti.

Igen, Eagl3 leírta, hogy neki sem tiszta a vajúdásod igazi oka...

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#8358) MPowerPH válasza Bubu79 (#8357) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem vajúdok én, félre ne értsd. Eldöntött dolog, csak az utód kérdéses.
Amúgy nem olyan bonyolult ez, mint amilyennek kinéz. :) Cégesen annyit lesz használva, hogy mindenképpen folyamatos szerviz alatt lesz, mint eddig az összes céges autó. Magán használatban negyed annyit sincs használva, és így is ugyan annyit kell szervizbe hordani, a sok típushiba miatt, amik a korral járnak. Tehát a lényeg, ugyan annyi pénzért négyszer annyi km -et fog futni(mínusz alap szerviz költségek ugye), mint most. Így gazdaságos tud lenni ez az autó is.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#8359) Bubu79 válasza MPowerPH (#8358) üzenetére


Bubu79
addikt

Az nem tiszta, hogy miért egy "ezer éves" benzintemetőt üzemeltet a cég, aminek lassacskán majd kinéz egy motor generál is, ahelyett, hogy egy újabb hasonló kategóriásat üzemeltetne, kisebb költséggel.

De amint említettem, semmi közöm hozzá - csak kihallatszott, amint törpöltem a dolgon...

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#8360) Voyage válasza Bubu79 (#8359) üzenetére


Voyage
aktív tag

Talán, mert egy újabb, netalán turbós autó, kb 5-ször, 6-szor annyiba kerülne, és egyáltalán nem biztos, hogy kevesebbet kell rákölteni... :U

http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html

(#8361) Eagl3 válasza MPowerPH (#8358) üzenetére


Eagl3
veterán

Ennyi erővel a cég beruházhatna egy új e60 -ba is... :DDD

Lassan már a Barátok Közt -ben érzem itt magam komolyan.

[ Szerkesztve ]

(#8362) Bubu79 válasza Voyage (#8360) üzenetére


Bubu79
addikt

Ne hülyíts - mást sem látni tőle, mint egyre jobb alternatívákat a kisebb költségekre és a hasonló komfortélményre :P

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#8363) Voyage válasza Bubu79 (#8362) üzenetére


Voyage
aktív tag

Nem tudom mi lehet a háttérben, de az biztos, hogy egy E60 jóval többe kerülne, és hozzávetőlegesen ugyanannyi lenne a szervíz költsége sok használat mellett. :K

http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html

(#8364) Bubu79 válasza Voyage (#8363) üzenetére


Bubu79
addikt

Olvass vissza - már régen nem BMW-ről van szó esetében :P

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#8365) tibi666


tibi666
senior tag

na, beszéltem a barátommal.
most már tiszta a dolog. nem téligumit rakott fel, hanem elment valahova az autóval, és a jobb hátulja elkezdett kattogni a kocsinak. gondolta, hogy felemeli, alánéz, és ekkor szakadt be. mire hazaért, abbahagyta a kattogást.

ha minden igaz, jövő szombaton felmegyünk ketten pestre, és letesszük az autót a bmw szakinál, aztán kicseréli az üzemanyagpumpát, megnézi a kattogást, meg még egyszer jól átvizsgálja az autót.

(#8366) tibi666 válasza tibi666 (#8365) üzenetére


tibi666
senior tag

illetve most ugrott be, hogy én biztos nem megyek vele a bmw szerelőhöz, mert nekem németországban van jelenésem. teljesen elfelejtettem. megyek a gl-ért.

(#8367) dragonfx válasza tibi666 (#8365) üzenetére


dragonfx
veterán

és eladásra van ítélve... :O

az a baj azt nem értik meg egyesek Eagl3 irásán túl amivel egyetértek én is...hogy 10 év feletti kocsi nem lesz sosme hibátlan makulátlan és gondozást igényel...de ezek nem olyna gondok amitől egy autó nem megy el vagy megbízhatatlan lesz...csak ha valaki luxushoz szokott hajlamos ugy kezelni..hogy hu de xar elromlott..csak azt nemv eszi bele emnnyi boldog pillanat volt vele és megéri akkor megadni neki amit kér és akkor tovább marad eza dolog...vagy beinvisztál 2-3x annyit egy másik ujabb autóba...amivel közel sem biztos kevesebb probléma lesz..lásd csomo ügyfélpanasz.

inkább 10 éves autóra 200 mint egy ujra 400 ha kijön valami baja nem beszélve arról az 3x annyiba kerül és emiatt valszeg jobban is vered a fejed falba mekkora barom voltál nem tartottál ki amellett ami van azt már ismered tudod mit és hogy kell rajat cserélni.egy hazsnált auto akár 1-2 éves is lutri..enm tudod hogy járatták be első szervizek mikor mennyi idő után és milyen minőségben történtek..ki használta nyuzta e....
a nagy igazság hogy 50e alatt is tropára lehet tenni egy 10 milliós autót meg egy 10 éves is elmehet még 100e.t gnd nélkül...csak a törödés kell neki ahogy egy ujjnak is és azzal sem lesz kevesebb költsség semmivel mert ott meg az ujjságnak lesz ára.

ez persze nm ejelenti azt én az enyémre rá fogok tolni ennyit...mert az enyém már más kategória...17. éves kiszolgálta az idejét sok örömet okozott további sorsa meg van pecsételve kicsit, az alternatívákon gondolkodok de valszeg motorcsere lesz remélem addig elmegy mert én ugyis keveset megyek vele.max addig áll.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#8368) tibi666 válasza dragonfx (#8367) üzenetére


tibi666
senior tag

hát mondjuk az üzemanyag pumpa az pont olyan, hogy nem megy. nyaralásról hazafelejövet leállt az autó, nem indult újra, míg nem tettünk bele 5 liter gázolajat. hiába volt benne 10 liter még előtte, nem indult be.

ha valami kattog hátul, az nem jó. egy ilyen szintszabályzós légrugós autónál főleg nem jó.
ha emelkedőn nem gyorsít, az majdnem olyan, mintha nem menne. remélhetőleg csak üzemanyagellátási gond.

ha szar a termosztát, főzi a vizet, az megint nem nyerő. és sorolhatnám.

érdekes, egy 10 éves japánban ilyen gondok nem igazán fordulnak elő. vagy legalábbis hatványozottan többször jelentkezik egy német autónál ilyen, mint egy japánnál. nekem ma beszart az állófűtésem. érzi az autó, hogy el akarom adni.

dragon, lehet, hogy te szívesen lapátolod bele a pénzt az autódba, de nem mindenki ilyen. az a baj, hogy megcsinálsz egy dolgot, és elromlik kettő. nem fasza. :D sok szép élményt ad? lehet, de ezt a sok szépet el is rontja akkor, mikor nyitott motorháztetővel állsz az út szélén, és próbálsz életet lehelni a kocsiba.

[ Szerkesztve ]

(#8369) MPowerPH válasza Bubu79 (#8359) üzenetére


MPowerPH
félisten

Két dolog. Nem 1000 éves még szerencsére, és nem is benzintemető. Mert kevesebbet eszik mint dragon 1.6 -os rakétája, és szerintem speed 25i -jét is fölözi. Teljesítményben ugye meg eddig se panaszkodtam az autóra.
Motor generál ennek nem kell, nem a motorral van itt probléma. Ez 400k km -et lazán elmegy, csak ha maga az autóval mindig van valami, ami általában nem a km -től hanem az idő múlásától van, akkor nincs mit tenni. Cégesen megéri használni, mert több benyát el lehet számolni, mint amennyit megeszik. Maga az alap szervizelése nem drága. A hibák meg úgy jönnek ki, hogy nem 4000 km -enként jön ki egy hiba, hanem 16000 km -enként. És akkor már az autó hasznossági tényezője sokkal jobb értéket mutat. :)
És az autó állapota egyébként makulátlan, nincs benne mókolás, szép a fényezés, a belső tér olyan mintha új lenne. És folyamatosan szervizelve volt eddig, nem lettek tologatva a hibák, minden azonnal meg lett csinálva. És tuti annyi km van benne, amennyit az óra mutat, az is valami. Ritka az ilyen E39. És a nagy típushibák elvileg meglettek csinálva. Computer, szervontronic/szervopumpa. Még biztos lesz vele gond, de legalább ki lesz használva az autó. Ismim 97 -es 28i -je 480k km -nél jár, és még bírja a motor.

E60 -ra is költeni kéne a pénzt, és ott még van értékcsökkenés is nem is kicsi. Ennél már nincs tulajdonképpen semmi. E60 -hoz még drágább minden, azt is tudom.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#8370) dragonfx válasza tibi666 (#8368) üzenetére


dragonfx
veterán

De mindennek van előjele teso általában ha figyelsz rá régen nálad van tuzdod sejted mi lehet a hiba oka.
Nema pár ezres téelű alkatrészekről van szó hanem ami súlyos pénzekbe kerül.

Jajj nem kell eza német auto fikázás ide meg pláne, hogy de a 10 éves japán jobb...hogyne abba más a hiba vagy nem panaszkodika tulaj, vagy max. olcsóbban megcisnáltatja. a német a hazai viszonyokhoz gyártja a kocsit. az hogy itt nem az van és ezért neked több a költsége dő telibexarja neki csak.nem bezsélve arról, mér van mercid ha szerinted a 10éve sjapán jobb??.na itt bukik emg tudod az elméletetek.
igen a kocis érzi xarul bánsz vele nem szereted és akkor ki fog jönnia hibája.nahát nincs állófűtésed.katasztrófa :U

én nem lapátolom ami kell megcisnáltatom hogy menjen de sosme törekszek arra tökéletes makulátlan olyna legyne mint az uaj mert olyna nem lesz soha.és ha ti erre törekedtek persze vagyonba kerül.ezt tudosmául kell venni.vagy ha nektek ennyire ez a makulátlan ság számít ami még az sme biztos egy ujabb autó esetén meglesz akkor ti meg lapátoljatok 5x annyi pénzt autovételre.ámen. :R

Sajnálóm ha tiédben így van, bmw.kbe enm így van hogy 1et cisnáltatsz kettő elromlik valszeg rssz autód van ennyi.de tény más kérdés mi számít hibának.én még sosme álltam ott útszélén, csak 1x de akkor is a szerelő hibája volt.és egy haver segített.ez van érteni ekll kicsit az autóhoz és nézelődni mi a szitu vele.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#8371) Bubu79 válasza MPowerPH (#8369) üzenetére


Bubu79
addikt

Akkor mi a bánatért lehet folymatosan csak azt olvasni, hogy hogy tele van a tököd vele, mert éppen ez és ez és ez a baja van? Mert nyilván nem 16000km-ként írod a gondokat, vagy ha mégis, akkor rohadtul keveset alszol, lévén majd minden héten van valami...

És mégegy apróság - megértem, hogy foglalkoztat a kocsiváltás - de ennek van topikja, ahol nagyon készségesen segítenek minden felmerülő kérdésedben az illetékes kollégák, a BMW topikban hiába kérdezősködsz Mondeo, Passat, SsangYong Musso, China Brillance, akármi után, mert bár nagyon lelkesen fognak neked válaszolni rá, mégsincs a világon semmi köze a topikhoz.

Bocs, hogy megint a fejedhez vágom, de a f@sz kivan már azzal, hogy folyamatosan scrollozni kell a offtopik hozzászólásokat, amik sokszor mégcsak offban sincsenek.

Más márkák topikjai sincsenek telesz@rva ilyenekkel ( a múltkor már összeszedtem párat ), nem értem miért pont ezzel kell ezt csinálni. Van a cél márkának topikja? Akkor ott kell kérdezni, mert nagyobb eséllyel kapsz rá tapasztalati választ...

Az E60-at pedig nem én ajánlottam...

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#8372) dragonfx válasza MPowerPH (#8369) üzenetére


dragonfx
veterán

azért ne jussunk oda el te is elkezded ezt a hősdi dumát fikázod az automat.mert nem sor6os meg nem 7et eszik.
ok megértettük neked nem kell az autód ad el.ennyi.
de ismid sem hiába tartja meg 480k.ig ami azért eléggé nem hihető adat..de tegyük fel.azért tartja mert olyan fos ugye??

nem tudod megérteni hogy ne tökéletességre törekedj.egy használt sosem lesz többé új.makulátlan sem.és egy ujab amit akarsz 4-5 éves sem valószínű makulátlan lesz.

azért mert most egy szervohiba miatt, amit mellesleg nem marAdtál útszélén,kiábrándultál a bmw.ből ez a te gondod, de léci itt a topikba nem kell ezt terjeszteni mert örültség az elméleted.ok a szerinted nem.de sokak szerint meg nem így van.majd te is rájössz nem biztos hogy megéri anyagilag megválni az autódtól összeségében, de ez már nem ide tartozik, te döntésed.

ÉS TÉNYLEG MARADJUNK A BMW.NÉL SOKADSZORRA MONDOM!!! NEM ÉRDEKEL SENKI MERCIJE SEATJA, DÍZEL AUDIJA VW.JE SEMMILYE, LEHET JÓ AUTÓK DE ENM EBBEN A TOPIKBAN.ITT EGY SZÉP ÉS PATINÁS MÁRKÁRÓL VAN SZÓ.AMIT LEHET ELÉGGÉ SZERETNI, DE TÖRŐDÉST IGÉNYEL, SEMMIVEL NEM TÖBBET MINT MÁS AUTÓ.AKI NEM ÉRTI EZT VISZLÁT INNEN. SZÓVAL POZITÍV IRÁNYÚ HOZZÁSZÓLÁSOK FELÉ KÉNE ELMOZDULNI NEM A FIKA MEG ÓCSÁROLÁS FELÉ.

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#8373) MPowerPH válasza Bubu79 (#8371) üzenetére


MPowerPH
félisten

Már megbocsáss, de rég nem itt írogatok. Audi topicban kérdezősködtem, már néztem is autót. Ide be se írtam már semmit se ezzel kapcsolatban. És nem is fogok...
Tudjátok mi a különbség? Az, hogy nekem és Tibi haverjának e39 -e van, nektek meg nem. Majd ha lesz e39 -etek, és ki kell nyitni a tárcát, ti se mosolyogtok olyan szépen. Mi a saját tapasztalatunkat írjuk le, ennyi. És ha ennyit nem tudtok felfogni, akkor bocsánat, de gyenge a felfogásotok. Mert egy márka topic nem csak arról szól, hogy dicsőítjük, hanem, hogy feltárjuk a hibáikat. Én mindenkit lebeszélek az e39 -ről, ha tudom, hogy csak éppen annyi pénze van, hogy megvegye. Mert nem akarom, hogy anyagilag teljesen tönkre mennyen egy év leforgása alatt. Ha tudom, hogy vastag, akkor meg ajánlani fogom. Mert ha fent tudja tartani, akkor az egyik legjobb választás.
Erről ennyit...

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#8374) Bubu79 válasza MPowerPH (#8373) üzenetére


Bubu79
addikt

Igaz, ez sem mai.

Mert ugye az E36 hibátlan konstrukció és nem kerül pénzbe a fenntartása, vagy ha mégis, hát aprópénz, hiszen csak egy 3-as.

Lóf@szt. Ennek is vannak költségei, de nem sírom tele a topikot azzal, hogy húb+ mer' a fűtés, mer' az ABS jeladó, mer'- ez, mer' az nem jó éppen, hanem vagy megcsinálom én magam, vagy olyanhoz viszem, aki nem csak kívülről látott még BMW-t, mert bár autó ez is , pont mint a többi, mégsem árt a típus ismerete ahhoz, legalább egy szaros digit klímát rendesen tartsanak karban, hogy ne kelljen 29 fokot írnod a fűtés bekapcsolásához.

Ez a különbség és nem más.

Erről meg ennyit.

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#8375) MPowerPH válasza Bubu79 (#8374) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ez Tibivel kis magánbeszélgetés volt, semmi rosszat nem látok benne...

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#8376) Bubu79 válasza MPowerPH (#8375) üzenetére


Bubu79
addikt

És még egy apróság - ha csóró vagyok fenntartani egy autót, akkor nem veszem meg. Hatványozottan igaz ez olyan autókra, amik új korukban sem a 3-3,5 millás kategóriában indultak, mert azt később sem lesz olcsóbb fenntartani, maximum után gyártott alkatrész lesz hozzá talán több, ha megéri a cégeknek után gyártani hozzá - ugyanis náluk sem mindegy, hogy mekkora piacra dolgoznak

Ha mégis borul a kassza, és rohadt fájdalmasan csilingel minden nyitásnál, akkor pedig el kell adni és venni kell egy olyat, ami belefér a költségvetésbe - fenntartásilag is - és ide megintcsak ezt tudom írni: ami új korában sem a 3-3,5 millás feletti kategóriában indult, mert azt később sem lesz olcsóbb fenntartani

Erről ennyit.

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#8377) tibi666 válasza MPowerPH (#8373) üzenetére


tibi666
senior tag

így van az e39 egy nagyon szuper autó, csak a fenntartási költségei nem arányosak a használt vételárral, annál inkább az újkorival.

(#8378) Gézengúz válasza dragonfx (#8372) üzenetére


Gézengúz
addikt

Srácok........peace...........

[link]

(#8379) dragonfx válasza MPowerPH (#8373) üzenetére


dragonfx
veterán

hát azért ez csúnya hogy te ezt íród mindenkit le akarsz beszélni az e39ről.amikor egy igenis jó kiforrott konstrukció.Nem értem hogy egy hiba hogy tud ennyire szöges ellentétet benned kialakítani egy addig sok örömet és élményt okozó autóról.azt hiszed majd másra nem kell költeni??csak ott lehet nema szervora hanem majd a turbora.pláne ha chippeled.
Vastag tárcával senki nem fog e39et venni.inkább e60at.és egyáltalán az sme biztos hogy más e39 ugyanígy fog járni és ilyne hibák előfognak jönni.

Ha én így álltam volna hozzá kb 2 év után el kellett volna adnom az autót.de mégis most lezs mikuláskor 7 éve nálam.és tény sok pénz van benne de nem bánom hogy az enyém.

És ez nem attól függ volt e 39em vagy sem.ahogy bubu írta e36 fenntartása se olcsó.ha utánanézel utángyártott áraknak láthatód.
Igen nem csak dícsőitésről szól, hiba feltárásról, de amit te csinálsz az sérti a szemünket, mert ez már ócsárolás keményen...fikázás.amire itt szükség nincsen. én le se írom direkt és jól is döntöttem csak priivibe, amit cserélnem kéne mert csak ugyanez lenne arra a reakció.jó tudom más kategria az enyém.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#8380) MPowerPH válasza dragonfx (#8379) üzenetére


MPowerPH
félisten

Egyszer mennyetek fel e39 fórumra. Ott milyen duma szokott menni. Szerintem nem mondtam semmit, kifogásoltam csak a tartósságot. Gyereknek megmondtam, ha mindig lesz pénze a folyamatos hibák javítására, amik elég költségesek, akkor e39 az autója. Mert mindent félre téve, talán a legjobb választás hasonló korú és kategóriájú autók esetében.
És igen, egy 10 éves audi A6 -al sokkal több probléma van. De egy audi soha nem lesz bmw, legalábbis régen így volt. Azért már fejlődnek. Németben még mindig a mercedes tükrözi a kényelmet és a luxust, a bmw meg a sportosságot. Audi nincs sehol...hiába jók az eladások.
Úgyhogy ezzel én nem lehúzom a bmw -t, csak érveket támasztok, ráadásul 2 oldali érveket.
De nem írok többet, az a legbiztosabb. Nem tehetek róla, én kicsit másképpen látom ezeket a dolgokat. :R
BMW nem autó, hanem életérzés. ;)

Don't Tread On Me

(#8381) dragonfx válasza MPowerPH (#8380) üzenetére


dragonfx
veterán

"És igen, egy 10 éves audi A6 -al sokkal több probléma van"

ezzel kb el is mondtál mindent.nem kell megsértődni.csak te akkor ezek szerint túl luxusra törekszel.ahhoz képest most éppen egy több hibás audi a6on töröd a fejed. ;)
akkor az életérzést válaszd.ennyi.mér mennyi volt az a szervotronic javítása hogy annyira zokon vetted az autodtól??

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#8382) MPowerPH válasza dragonfx (#8381) üzenetére


MPowerPH
félisten

Priviben írom milyen autót választottam...

200k volt a szervotronic...De csak mert sikerült bontottan találni egy jó alkatrészt, amúgy +100k lett volna. Mázlim volt...

Don't Tread On Me

(#8383) tibi666


tibi666
senior tag

(#8384) Sipi16 válasza tibi666 (#8383) üzenetére


Sipi16
senior tag

Pont most akartam belinkelni. :DDD

Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...

(#8385) MPowerPH válasza tibi666 (#8383) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ez LOL... :DDD De elkeserítő... :(

Most jön a sok elvakult bmw -s, hogy biztos user error... ;]

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#8386) tibi666 válasza MPowerPH (#8385) üzenetére


tibi666
senior tag

a magyar reakciókon nem lepődök meg, viszont a németen annál inkább. nekik szinte semmibe nem kerülne megjavítani ezt az autót, így viszont nagy lejáratókampányt is lehetne indítani ellenük.

én mindenesetre az első pár lehúzás után meglátogattam volna a szalont néhány féltéglával...

(#8387) MPowerPH válasza tibi666 (#8386) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ez felháborító... Stopperrel...Életemben ilyet még nem hallottam, és 2009 -et írunk. 90 -ben használtak stoppert utoljára ilyen célokra?
Egy 20+ millás autónál, ami éppen csak túl van a bejáratáson és ilyen hiba...Gyár által visszavenni, és kicserélni egy másikra.
Azt, hogy nem találják meg a hibát...szégyen. Ha egy V8 kerreg, az már régen rossz.
Így vegyél 20+ millás autót. Bepárásodnak a fényszórók, hehe. :DDD Ford Focus rulz, ott volt típushiba, de az első focus -okba. :))

Don't Tread On Me

(#8388) Integra válasza tibi666 (#8383) üzenetére


Integra
titán

azért ez szomorú nagyon:(
az, hogy elromlik? egy dolog.
de ami a szervíz hozzá állását illeti... na ez kemény

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#8389) Eagl3 válasza tibi666 (#8383) üzenetére


Eagl3
veterán

Ez nagyon kemény... tulajdonképpen a BMW egyik csúcsmodelljéről beszélünk, számomra eddig nem volt kérdés, hogy ha netán ilyen történik, az a minimum, hogy sűrű elnézést kérés közepette pattannak az ügyfél szavaira, ezek szerint tévedtem.
Azon nem lepődök meg, hogy Magyarországon tul. képen telibesz@rják, de, hogy Németeknél is, az már tényleg felháborít. Lehet úgy voltak vele, hülye magyarnak jó ez így, nehogy már ő mondja meg a frankót...

(#8390) mephi666 válasza tibi666 (#8383) üzenetére


mephi666
nagyúr

ez egyrészről vicces, más oldalról meg szégyen... munkatársam lepukkant daewoo lanos-a csinál ilyeneket, de az más kategória... hogy egy ilyen géppel ilyen történjen és a szervizesek is ilyenek legyenek ez nagyon durva... nyugodt és türelmes típus vagyok, de szerintem egy ilyen eset után addig üvöltöttem volna velük, amíg nem oldják meg rendesen... ez kész :( basszus...

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#8391) dragonfx válasza tibi666 (#8383) üzenetére


dragonfx
veterán

elkeserítő, amellett tényleg az emberben van irigység, megértema fószer panaszát.tényleg kemény zsetont rakot le érte.
ilyne reakciók után kérdéses egy esetleges garanciális motorcsere hogy zajlana le.hosszú bíróságok után...
tényleg gáz főleg a kinti cég hozzállása, én nem ilyenekről hallottam.szóval ténylegaztmondom ez egy kirívó egyedi eset, pláne egy iylen autó tulajával enm szoktak így bánni. én kivittem volna külföldi bmw szervízbe nézzék meg ott.vagy kerestem volna valami szakit.Van pár angyon penge pöpec szerelő aki lehet ránézésre mondjuk a szervíz alapján nem jó, de a tudás az ott van meg.
Én egy bepárásodott 6os bömit nem láttam pedig pesten járkál jópár. nem akaorm aztmondnai user error emrt valszeg ne az.de ez elég erősen valami gyujtásbeli gond.nem megfelelő gyertya, netán levegőszürő légtömegmérő ilyesmi.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#8392) MPowerPH válasza dragonfx (#8391) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ha ilyen egyszerű lenne, akkor valszeg megtalálták volna a hibát, nem gondolod? :U

Don't Tread On Me

(#8393) dragonfx válasza MPowerPH (#8392) üzenetére


dragonfx
veterán

nem gondolom. a wallisnál arra mennek amin 1 karc van csere és nagyobb hasznuk legyen.ezen kívül máshoz nem értenek, tudatlanok, csak amit a te károdon gyakorlatból megtudnak abban értenek hozzá de ehhez sok sok év és elégedetlen ügyfél lesz az eredménye.ezért nem kell tulelekronikázott modern auto.legyne az bmw, audi, honda akármi.....lehet tényleg nem találkoztál még igazi bmw tudorral.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#8394) Vandit. válasza MPowerPH (#8392) üzenetére


Vandit.
addikt

Vagy nem is akarták. A wallis elég lehúzós, úgy hallottam. :U

[ Szerkesztve ]

A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

(#8395) Vandit.


Vandit.
addikt

Aki még nem olvasta.
Elfoadnám csak ne lenne ilyen kibadrága fenntartani. :(

[ Szerkesztve ]

A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

(#8396) Bubu79 válasza Vandit. (#8394) üzenetére


Bubu79
addikt

Jól hallottad - nem egyszer lógott már a levegőben, hogy megszüntetik a hivatalos BMW márkaszerviz státuszát a hozzáállásuk miatt...

Érdekes a másik szerviz hozzáállása is - nincsen 8db gyertyájuk, szerezze be az ügyfél - hát minimum LOL.

(Később kiderült, hogy csak 4 db gyújtótrafót rendeltek, két gyertyát pedig nem húztak meg visszaszereléskor.)

Ez pedig így gyönyörű, ahogyan van...

A német hozzáállásról meg annyit, hogy nyilván fingjuk sincs arról, hogy milyen kókler bandának adtak szabad kezet az ügy kivizsgálása érdekében - van magyarországi képviselet? Van. Akkor miért ők foglalkozzanak az itthoni panaszokkal?

Egy alapos auditálás ráférne a teljes bandára - nyakukra járni, nem csak az engedélyezés pillanatában vizsgálni azt, hogy megvan minden szükséges tárgyi feltétel a szervizben, és nemcsak azt nézni, hogy az éppen aktuális szerelő banda vajon megkapta-e a megfelelő tréninget a cég termékpalettájára - márkaszervizt ugyanis nem lehet csak úgy nyitni, kemény feltételek vannak, amiknek súlyos költségekkel lehet csak megfelelni...

Mindamellett elkeserítő, az biztos...

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#8397) Vandit. válasza Bubu79 (#8396) üzenetére


Vandit.
addikt

Jól hallottad - nem egyszer lógott már a levegőben, hogy megszüntetik a hivatalos BMW márkaszerviz státuszát a hozzáállásuk miatt...

Na jah, de úgy tűnik tudják kit kell megkenni. :(

A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

(#8398) Bubu79 válasza Vandit. (#8397) üzenetére


Bubu79
addikt

Egy igazi vezér egyéniség felfelé nyal, lefelé rúg ;]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#8399) Integra válasza Vandit. (#8397) üzenetére


Integra
titán

vagy keresni kell maszek bmw szakit, aki szívből tud dolgozni, vagy márkaszerelőt, aki maszekban is dolgozik, vagy ki kell menni ausztriába kötelező szervízre.
más megoldást nem tudok. de, van még egy. nem kell bmw-t venni.
:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#8400) MPowerPH válasza Vandit. (#8395) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nah, egy ilyet egyszer én is bepróbálnék. :)
De tankolni... :O Fenntartásról nem tudok nyilatkozni. :U

Don't Tread On Me

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.