Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #22402 üzenetére

    Ez egy félelmetes tévhit, hogy nem létezik DX12-es játék. Minden játék DX12-höz tervezett, amelyik támogatja az API-t. Ennek az oka, hogy a motor struktúráját a DX12-re kell szabni, mert amíg a DX11 minden lehetséges struktúrával hatékony, addig a DX12 csak egyfélével az. Ha nem az az egy működne alatta, akkor jelentősen lassabb lenne a sebesség. Nem pár százalékkal, hanem negyede-ötöde lenne az fps.
    Jó példa a The Talos Principle. A legelején kikapott a Vulkan a DX11-től, de a legújabb verzió már veri a DX11 kódot is. Nem is kevéssel. Elkezdték átírni a motorstruktúrát az első Vulkan mód óta, és ennek sok fps lett az eredménye. És még csak most jönnek a jelentős alkalmazásoptimalizálások bele.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés