- bitpork: MOD Júni 13 Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Argos: Szeretem az ecetfát
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jah nem , nem érdekel igazából semelyik cég már ezzel a generációval, mindegyik megérdemli a sorsát. AMD is, hogy ne 10 % on álljon( csak nem ilyen áron) és Nvidia is hogy elcsalta folyamatosan az SKu kat, meg ilyen félkész termékportfóliot adott ki minimális előrelépéssel. Lassan xx50- kártyát kapunk xx80 nak eladva,Nvidia sem jobb semmivel.
Amit írt petyke sajnos [link] az lesz a valóság itt, hogy tönkreteszik a Pc gaming piacot, inkább ez az ami aggaszt.
Ha most a radeon diviziót megvenné az Nvidia és senki nem tudna róla kb így képzelném el a működését ahogy most csinálják együtt.
Kicsit bíztam abban ,hogy most tényleg az AMD lesz a fék és megmutatja azt,amit papolt, hogy olcsón kapunk felső kategóriás teljesítményt. A 650 dollár eleve nem az, a többiről ne is beszéljünk.
De hát ez is csak egy hobbi, abba lehet hagyni, csak fájó. -
-
Nem értek hozzá nem vagyok autószerelő, kb amit nekem átadtaka szerelők öltönyösnek ott lent, azt mondtam itt el.
Biztosíték és vezeték összekötésről/ széthúzásról volt szó típustól függően. ( Vectra / Corsa / Astra. van amelyiknél csak vezetéket kellett átkötni beforrasztani van amelyiknél biztosítékot is kellett buherálni, de alapból az összes H típus tudta már és a G-s verzióknál opciós volt.
Feladatunk akkor értékesítőként annyi volt hogy eladjuk a vevőnek az említett modult, a gyári szőnyeggarnitúrát, a Recaro gyerekülést, mert erre plusz pénzt kaptunk.
A komfort modul gondolom házon belül a szerelőké lett mert nem kellett hozzá semmi, csak pár perc barkács.Aztán attól hogy így lekezelően kérdezed ,mint mindent velem kapcsolatban, ez igaz történet, Dunaföldváron voltam az Opel Gemencnél értékesítő.
De csak a kedvedért [link] [link] tévedtem, komfort modul ,nem kényelmi. Régen volt már. [link] -
paprobert
őstag
A probléma azzal volt, hogy hozzánemértők szakértettek a DLSS2.0-ról, DLSS1-re vonatkozó klisékkel.
Ha már vs. topik, hogyan fog feloldódni az "A DLSS rontja a képet, natívnál kisebb render soha nem lesz a monitoromon!" szélsőséges álláspont a vörös szurkolótábor fejében?
Tesztek alapján csak nagyobb felbontásban(4K) közelíti meg az FSR a DLSS-t, és hamarabb, ill. nagyobb mértében zuhan be a képminőség kisebb target felbontásokon, valamint nincs 16K-ból visszaemelt textúraminőség sem.
Ha ez a különbség a kettő között, akkor következetesen, máglyára az FSR-rel? -
AsakuraDave
őstag
Bele tudtak rakni a játékba egy full RT implementációt amit amúgy kb még egy 3090-el se tudsz futtatni max DLSS -sel. De arra már nem jutott idő, hogy normális fizika kerüljön a játékba. Hiába a real life like grafika RT -vel ha a vezetés a kocsik ennyire igénytelen és a víz effektek most komolyan, a Witcher 3 -ba csak leálltam a tengerbe nézni ahogy hullámzik a víz itt meg erre ez a valami fogad...
Megvettem steam -en de a 2 óra alatt annyira elment tőle a kedvem, hogy inkább refund és folytatom az AC Odyssey aztán meg RDR2 kijátszásom... Pedig 5600X, RTX3080 van a gépembe így közel max grafikán pörgettem amíg még refund keretbe befértem vele.
Majd 2021 karácsonyára remélem olyan állapotba és extra tartalommal lesz már elérhető, hogy megérje a pénzt. -
#09256960
törölt tag
Morrowind Vízeffekt 2002
Cyberpunk Vízeffekt 2020Bé:
A Játék annyira szép amennyire egy zuhogó esőben egy kamera egy citromsárga zöld futócipőt mutatna egy Nike kirakatban egy Plázában.
A kiadás pillanatában 4 kiakadás volt kb óránként mert összeveszett a sztrímer programmal. A kiadás pillanatában vol Béta állapotú akkor a BÉTA állapotában ha kiadják milyen lett volna?
Értelek csak végigjátszva alkothatsz egy játékról teljes képet. Igen de a Far Cry 5-öt is továbbjátszottad volna a 20-30. hiba után (ahol egyetlen hibával sem találkoztam kiadáskor) vagy csak az NV support felirat miatt vagy ennyire elnéző ? A játék kiadásakor 20 FPS-t esett a játék amikor elkezdett a városban esni sokaknál ezzel beesve a játszhatatlan szintre ami miatt állítaniuk kellett a a beállításokon.
Olvastam Cyberpunk könyveket , nekem nem ez a getto populista látásmód jelent meg a fejemben mint amit ebben megjelenítenek.
(Ez nyílván egyéni preferencia)
Természetesen látom a rengeteg mestermunka Assetekkel amit a játékba zsúfoltak de érzem a fregmentáltságot a játékmeneten és hogy az autók később kerültek bele.A Legnagyobb baj nem a grafikai bugok hanem a fegyerfejlesztés is hibákat tartalmaz az pedig már az RPG része.
Nem szólalok meg többet e tárgyban ígérem csak kiteszem Sasa véleményét. -
Raymond
titán
Ahh, Doom egy muanyaghalmaz. Nincs azzal semmi gond, sose az volt a lenyeg ezekben. Maz az elodje es a Doom 3 is ilyen stilizalt volt. A jatekmenet a lenyeg ott. Az a RE3 viszont gyonyoru hollywood reality, ergo valosaghu, de persze nem a "kimegyek az aluljaroba es korulnezek" stilusban hanem a film es modern big budget tv sorozat ertelmeben ami a vilagitast illeti.
-
Figyuzz te már trolloztál eleget engem . Felesleges neked bármit magyaráznom ha bele akarsz látni olyat amit nem gondoltam mögé me' Nv troll vagyok.. Próbálj ettől a következtetésedtől elvonatkoztatni néha és úgy ránézni a hozzászólásaimra...
Azért nem említettem a Ps eladást mert az Xboxot érte el a Switch eladása nem a Playstationt. Nem a kettőt együtt, vagy külön a Playstationt ,kizárólag az xboxét a 2 régebben piacon lévő konzol közül.
Azt írtam hogy Nv is kiszedte magának a saját kis szeletét a konzol eladásokból attól függetlenül hogy a PC gaming a fő bevétele. De neki nem kellett ehhez külön architektet fejleszteni, hanem egy meglévő régi Tegra hardvert adtak el a Nintendonak, ezért valószínűleg tiszta nyereségként könyvelték el miközben a Switch mennyiségben ugyan annyi mint az Xbox one eladás azaz kb 25 % NV 75 % AMD eladott hardverben ebben a genben.nem tudom mennyi lesz a következő generációs kártya család.NV fogadkozik hogy olcsóbb, mint a Turing... meg azt sem tudom menyibe fog kerülni a következő generációs PS vagy Xbox de szerintem drágább lesz mint a mostani gen.
Szerencsésnek mondhatom magam mert van mindhárom konzolom és van egy játékra alkalmas PC-m és a következő genből is megveszem ha megtudom mindegyik konzolt és középkategóriás kártyát. Egyébként nyáron volt egy 5700 radeon kártyám is, azóta már jó a gépem( vicc volt nyugi,de tényleg volt
)
-
Piszmaty76
aktív tag
Visszakeresgéltem az első hozzászólásáig a konzolok típusainak képességeivel kapcsolatos társalgáshoz és arra jutottam, hogy csak egy unatkozó troll. Beböfögött egy rosszindulatú, az akkori társalgáshoz nem kifejezetten kapcsolódó semmit és a topicot már át is változtatta pc vs. konzol hadszíntérré. Ügyes.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze tudja. Az RTX-es dolgok csak extra részegységek bizonyos extrákhoz, de az architektúra alapvető működése mindegyik Turing GPU-ban egyforma. Ez látszik a tesztekben a 16-os sorozat teljesítményén is. Ha megnézitek igazából csak a Pascal szenved, a többi hardver nagyjából a helyén van. Ez nem azt jelenti, hogy nem lehet ezen még javítani, mert valószínűleg lehet még találni "up to" 3-4%-nyi szunnyadó tempót.
-
Habugi
addikt
-
mediumon viszont nem feltétlenül kell egy ~50ezer forintos 570 az fhd@30fpshez.
más a téma viszont, ha 4k-ban akar játszani. az xone x natív 4k-ban rendereli a játékot, így ugyanannyi az fps fhd-n és 4-kn játszva. a ps4 pro trükközik, 4k megjelenítés esetén a saját, checkerboard rendelését használja 4k-n, de fhd megjelenítés esetén a render is fhd, kikapcsolt supersamplinggel.
-
-
#45997568
törölt tag
Utem tevevesztes mostanaban eleg gyakori Tomcsinal, nezd el neki, elfoglalt szerencsere
(#37522) b.: persze, vegre NV vasarlok is tudnak jo minosegu adaptive syncet ingyen
Nincsenek lesarcolva.
(#37525) Falu111: ezt kikerem magamnak, az tegnap volt
(#37526) VTom: nem a meglevo tulajokrol beszelek, hanem az uj vasarlokrol, akit mar atcsesztek az igy jart. Persze jo a GSync, de most ugyanazt a tobbiek megkapjak ingyen...
(#37527) Raymond: a ketto nem fugg ossze, a Vegaknal eddig is a Freesync volt az alap, arkepzesben meg ez csak jo lehet a vasarloknak, alakul egy kis ar-cicaharc. Amugy aki AMD-t akar venni, neki ugyanugy csak a Vega marad.
(#37528) Falu111: nyugtaval dicserjed azt napot te burzsi naplopo
(#37542) TTomax: a vicc az hogy mar az elejetol megtehette volna NV hogy beall az VESA szabvany moge es nem kezd maganakcioba egy dedikalt hardverrel hogy ugyanazt az eredmenyt hozza mint mondjuk AMD ingyen...
No mind1, CES erdekesen indul, nekem tetszik.
(#37544) TTomax: azt hol nyilatkozta le az NV hogy ez 50-60$ es a kereskedok adjak sokkal dragabban? Csak erdekel
-
TTomax
félisten
Inkább örülni kellene ennek a lépésnek.Nem ,ettől nem lesz jó fej az nVidia,de azt sem szabad elfelejteni hogy a gsync bő egy évvel hamarabb elérhető volt mint a freesync,ezt valahol ki kellett termelni.Arról pedig az nV nem tehet,hogy az 50-60dolcsis felárból 100-150 lett a kereskedőknek hála.Engem mar csak az érdekel,hogy visszamenőleg megkapja-e a többi gen. is vagy ez csak turing ficsör lesz-e.
-
FLATRONW
őstag
Nem igazán értem, hogy mi ezzel a baj.
Az AMD a Freesync nevet adta az Adaptív-sync implementációjának.
Az NV implementációja pedig a G-Sync nevet kapta.
Például a notebookok esetén az NV mindig a szabványos adaptív-syncet használta, nem kellett külön chip a megjelenítőbe. Most elérhetővé teszik az asztali monitorokra is. Tehát ez az egész nem újdonság. -
A lényeg, hogy ha jól veszem ki, saját név alatt próbálják futtatni az egyébként mások által kifejlesztett ingyenes szabványt, úgy hogy a saját név alatt működő megoldásuk nem tudott gyakorlatban sokkal többet, csak a meglévő certifikációt ültetik át, ami már feljogosítja őket arra hogy átnevezzék. Ha ez tényleg így lesz, amit persze még nem tudunk biztosra, akkor azt én elég ocsmány dolognak nevezném. Visszatérve az itt a napokban futtatott eszmecserére miszerint milyen is az Nv üzletpolitikája és megítélése. Nem akarok idézni.
-
Én úgy értelmeztem, január 15 után driveren át fog működni a dolog. Folyamatosan frissítik a listát, ahogy tesztelik a monitorokat és ha a vezérlőpulton aktiválni tudod a funkciót akkor hivatalosan is támogatott VESA AS a monitorod.
Jelenleg 12 típust tettek fel kísérleti jelleggel az oldara.amik már letesztelt és jóváhagyott plecsnit kaptak. -
PuMbA
titán
2 hónapja, ami a legújabb driver volt
(#35882) zovifapp111: Le, de a drivereknek nem kéne összeakadniuk, hiszen be se töltődik, mert az alaplap ilyenkor letiltja az integráltat automatikusan, nem látszik az eszközkezelőbe
DDU-nélkül váltottam szüleimnél AMD AM1 platfromról Intel Skylake-re integrált VGA-stól (tehát minden komponens kicserélődött a rendszer alatt!), de a Windows 10 simán felhúzta az összes új drivert. Ezután pedig a Vezérlőpultban leszedtem a régi drivereket és az Eszközkezelőben eltávolítottam az AMD alaplaphoz tartozó erőforrásokat, SATA vezérlőt stb.. Azóta megy hiba nélkül a rendszer. A Windows 10 egy kaméleon
Ki kell kapcsolnom a Lightroomban a VGA gyorsítást, legalábbis a decemberi szuper AMD driver megjelenéséig biztosan.
-
cskamacska
addikt
Na, ha már fejlődés:
eredeti levelezés -
https://www.mail-archive.com/amd-gfx@lists.freedesktop.org/msg24458.htmlPizzaKoma magyarázata
"NGG = Next Generation Geometry Pipline This was supposed to work in Vega for all applications, currently unknown how and for what it works. Seems to be working in some CAD applications, just don't quote me on that. It would let VEGA graphics cards produce and handle a lot more polygons on screen, two to three times at least of what it does right now.Every model in a computer game comprises of polygons. A high count of polygons makes a round sphere easier, lower the polygon count and you get a pointy/jagged sphere. Another way to look at it is that an artist can create more lifelike objects with higher polygon count.
GFX9 = Vega graphics architecture
My interpretation is that next generation AMD GPU's will have NGG, DSBR and Primitive Shaders working. For VEGA it's "broken" and "unfix-able" (this could be physical and/or patent related)."
Avagy akkor most a Vega beígért képességeiből pontosan mi lett meg, és mi marad ki a végére?
Abu elég sokat méltatta hogy messzemenőkig nextgen, de most így egy év után is áll ez, vagy arra a sorsra jutott a Vega is mint az első pár generáció GCN DX12 kompatibilitása? -
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyszerű. A JPR-nek eléggé jól kiépített csatornái vannak, így a kereskedőláncoknál vissza tudják keresni, hogy ki vette bányára. Lényegében eléggé egyértelmű, hiszen aki mondjuk egyszerre visz 4+ kártyát az biztosan bányász. Aztán azt is le tudják követni, hogy hányan vittek 2-4 között, és csak egyet. Az előbbi potenciálisan bányász, míg az utóbbi potenciálisan nem az. Erre vannak a statisztikákban hibakorrekciós modellek, amiket bevetnek. Végül lekérdezik a gyártókat, hogy mennyi VGA-t adtak el direkten a bányászoknak. Erről egészen konkrét adatok vannak. Az így kapott eredményeket összeadják és ki is jött a kívánt szám. Le van írva a teljes jelentésükben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én nem vagyok erről meggyőződve. Az utóbbi időben nagyon nyomatja az AMD a GMI-t. A következő körben már nem csak a prociban lesz, hanem a Vega 20-ban is, de állítólag kapott a Vega 11 is két ilyen linket. Tehát effektíve az AMD jövőképe sem más. Ők a GMI-n keresztül akarják összekötni a lapkákat.
Egy ideje egyébként az AMD folyamatosan azon van, hogy menjen mindenki a CCIX-re, ami nyílt és szabványos, így nem kényszerülne a piac zárt megoldásokra, de az Intel és az NV erről hallani sem akar. Szóval itt be fog zárni mindenki, ha csak hirtelen nem lesz valami megegyezés. Az AMD is a saját GMI-jét használja majd, az NV az NVLinket, míg az Intel a saját technológiáját.
-
Crytek
nagyúr
Érdekes módon egy Red Factionba is ésszerű keretek közé tudták ezt szorítani.. Nem kell teljesen valós fizika,mert egyértelmű ,hogy kivitelezhetetlen és lescriptelhetetlen.
FEAR-be se kellett volna olyan sok dolog a por megvolt csak kevés meg eltünt minden nem maradt kb nyoma hogy ott atombrutál tűzharc volt. -
->Raizen<-
veterán
Mert ez az erősen off hsz tőled aztán végtelenül szakmai és témába vág igaz ember?
(#33000) Remusz911: Igy van tegnap még nem szemetelt a gép driver ugyan az, forza frissités után kezdte. Lobbiba micbe másis benyögte mieza szar képhiba. Szóval nem én vagyok a helikópáter.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Még azt se lehet mondani, hogy nagyon veszik. A FreeSync kijelzőkből sokkal többet adnak el, mint G-Sync-ből. Bár az összehasonlítást eléggé torzítja, hogy lassan nem tudsz venni monitort FreeSync nélkül. De a lényeg, hogy ha az eladások jók lennének, akkor a G-Sync kijelzők ára nem felfele menne, mert a nagyobb mennyiségű eladás kitermeli a termék fejlesztési költségeit. Akár olyan szinten is, hogy levihető egy-egy modell ára a középszintre, mert a nagyobbak tudnak akkora extraprofitot biztosítani, hogy elvigyék a kicsit a hátukon. De nem ez történik, hanem egyre inkább kúszik felfelé a G-Sync a prémiumba, lassan pedig a luxuskategóriába a BFGD-vel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván az sem veszélytelen, de arra azért számíthatott az NVIDIA, az AMD pedig pláne, hogy a 100 dollár alatti szintet ki fogja ütni a következő AMD APU. Gondolom az AMD sem véletlenül rakott 128 bites GDDR5-öt az RX 550-re. Ők tudták előre, hogy a Raven Ridge kegyetlenül gyors, így a piaci szempontból ideális 64 bites GDDR5 nem lett volna elég. Mondjuk így se sokkal gyorsabb az RX 550 a legjobb Raven APU-nál. És akkor az AMD a másik fejlesztést, a Fenghuang Ravent direkt nem hozza le asztali szintre. Az is ott lenne, mint a Kaby Lake-G, csak nem akarják túl gyorsan kivégezni a VGA-piacot, mert túl sok 200 dollárnál olcsóbb Radeon kerül eladásra, és eléggé kellemetlen lenne a partnereknek, ha házon belül megtámadná ezt a szinten egy integrált megoldás. Az átállást az AMD terveit figyelve jól lehet majd követni, mert amikor majd leállnak a 200 dollárnál olcsóbb VGA-kkal, akkor ezek helyére APU-k vagy pGPU-s CPU-k kerülnek az útitervbe. Akkor az nagy ütés lesz a VGA-piacnak, mert az Intel és az AMD is kifizettet egy combos grafikus vezérlőt minden procival, függetlenül attól, hogy használod-e, vagy letiltod a BIOS-ban és veszel mellé egy másikat. Ez OEM-eket nagyon nehéz lesz meggyőzni arról, hogy fizessenek még egyszer ugyanannyi pénzt egy második GPU-ért.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Kaby Lake-G-vel egészen a GTX 1060 Max-Q-ig lefedik a piacot. Ez tényleg az a teljesítményszint, aminél a teljes piac 91-93%-a nem vásárol jobbat. Ha ez mondjuk a következő generációkkal nem fejlődik tovább, akkor is problémát jelent csak dedikált GPU-ba rakni a pénzt, ha a piacból csak 7-9%-ot lehet elérni. Szóval emelni kell az árakat, mert jóval kisebb lett az Intel miatt a célozható terület. Persze jelenleg az AMD-nek ez csak kozmetika, mert az Intel az ő hardverükkel fedi le a piac eddig nem támadott részét, de idővel majd a Radeon helyére saját hardver kerül, tehát ugyanúgy probléma lesz ez az AMD-nek is. Már csak azért is, mert ha bemész a Media Marktba, akkor nagyrészt inteles notik és gépek vannak ott kirakva. Tehát sokszor esélyed sincs, hogy AMD-t vegyél. Ha ez kiterjed a GPU-kra, akkor ott is ugyanez lesz. Az Intel elintézi, hogy az AMD és az NV megoldásai ne legyenek ott a polcokon.
-
TTomax
félisten
Hááát,Highon 25-35fps (egy rakás szaggatással),standardon 45-70fps (jóval kevesebb szaggatással)... a blur csak úgy hasit a textúrák mind szépen el vannak mosva,kb 5évvel ezelőtti grafika.Ha valaki akarja vegye,de akinek a grafika is fontos kerülje el....
Legszívesebben azt írnám hogy egy f@s,de inkább azt írom másképpen szép...
az nem normális dolog ha ilyen grafikához 1080pre egy 1070/1080 kell... nekem biztos kimarad.
-
#85552128
törölt tag
Pl. a hír alatt épp egy Vega tulaj szeretne a Witcherrel játszani
Nyilván nem direkt ezekhez a játékokhoz vesznek új kártyát, de akármennyire hihetetlen is, PC-n még játszanak régi címekkel, elvégre megtehetjük...
Ha megnézed a játékosszámokat steamen, még viszonylag elég aktívak is, aktívabbak mint egy pár újabb/mai cím. -
Petykemano
veterán
Redux.
És majd meglátjuk, milyen jó lesz!! Most még el se tudjuk képzelni!Valószínűleg egyébként csak arról van szó, hogy jön az ngg past path, a wundertreiberes primitive shader, ami nem 2, meg 5, hanem egyenesen 17-szeres!! És pár százalékkal megtolja majd a Vega teljesítményét. Meg a dsbr is, meg a hbm pszeudo channel. Állat. Beértek a fejlesztések. DE ennél sokkalta fontosabb es lényegesebb És BRÉKING, hogy az AMD bárki számára elérhető gpu profilozót épít a driverbe. És innentől kezdve mindenki láthatja majd, hol és miért keletkeznek a szűk keresztmetszetek a teljesítményben. És ettől hány százalékkal lesz gyorsabb?? Ha bekapcsolod, még lassabb lesz, de ha majd a fejlesztők használni kezdik, akár az indiek is, akkor majd kikupálhatják a programkódot. Hurráááá! Erre vártunk!
Aztán persze ezek olyan driveres újítások, amiket még nem látott a világ es majd a Microsoft a következő két évben hozzáigazítja a windowst és ha az azt követő két évben se jönne elő semmi újjal az nvidia (pascal), akkor abból már 5-10%-ot profitálna az AMD architektúrája.
-
Crytek
nagyúr
Csak annyit tudok közvetíteni amit netszerte írnak a pc-sek. Alapból "kevés" fps és sokszor beesik....
Itt elég sokan "sírnak" akit érdekel olvasgasson bele.
-
->Raizen<-
veterán
Rendben én nem folytatom de már kezdtem volna feltúrni a fórumot mert hsm kolléga erősködött hogy jobb a 6 magos procija mint egy skylake i5 crysis 3 alatt. Nos ott a magas füves részeken van cpu limites helyzet valóban, na ott fix helyen nekem majdnem 2x több fps-t dobott a rendszerem. De nem keresem elő és nem megyek bele a játékába újra. Továbbra is tartom hogy 6 mag 12 száltól felfelé egy procinak akkor van értelme ha az ember munkára használja.
A 970-es kártyám meg folyamatosan gyorsul a konkurenciához mérve.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem számít. A probléma abból adódik, hogy az alap kódot folyamatosan optimalizálják. Egyre több dolog kerül felhasználásra az NVAPI-ból és az AGS-ből. De az a Frostbite fejlesztési modell hátrányos, hogy ha valamiben nem tudnak dönteni a GeForce-nál, akkor elfogadják, hogy úgy működik a hardver, ahogy a GCN. Az ilyen döntések a Pascalnak helyenként hátrányosak lehetnek. A Maxwell ebből a szempontból csak szerencsés.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - emiatt. Amikor a BF1-hez tervezték a Frostbite-ot, akkor ez az eljárás még csak a Maxwellig volt optimalizálva, és így is került a módosított verziója a Frostbite akkori verziójába. Természetesen az új hardverek is futtatják, mert rá lehet húzni az újabb NVAPI-ra és AGS-re, de a hatékonyság nem biztos, hogy jó lesz direkt optimalizálás nélkül.
Az sem kedvez a Frostbite Team oldalán a Pascalnak, hogy ha valamit nem ismernek az architektúrából, akkor arra úgy tekintenek, hogy az adott rendszer pontosan úgy működik, mint a GCN. Ez a Maxwellnél bejött, de a Pascalnál sok esetben nem túl kifizetődő ez az optimalizálási stratégia. -
cskamacska
addikt
Azért én nem hamarkodnám el a dolgot, mert a Windows Store verzió nem kompatibilis a Steames változattal(ahol a közösség többsége játszik), csak az Xbox One Cross Play for működni, ha valamikor fog működni pár hét múlva. Csak ne járj úgy mint a népek akik a Windows Store Infinite Warfare-t vették meg, és mind a százan játszhattak egymással.
Abu: Az Ark Windows Store változatának optimalizálása általános optimalizálást jelent, azaz Radeon HD6990 és Geforce GTX1080Ti kártyán is gyorsabban fut, vagy mivel direkt konzol port, a GCN kártyák vannak előnyben, és a többin fut ahogy sikerül?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Epic meg tudja oldani. A Microsoft UE4 kódja annyiban jobb, hogy átmentek már rajta egy komolyabb optimalizálással. Innen egyébként átlagosan +60%-ot nyertek. Tehát ha a Microsoftnak sikerült ezt kihoznia belőle, akkor az Epic is tudna legalább +30-40%-ot. Csak ők sosem estek még neki az optimalizálásának. Részben ugye joggal, mert nem kaptak hozzá fejlesztőeszközöket a partnereiktől. Most csinálják ezt a munkát a Radeon GPU profilerrel. Ez az első fejlesztőeszköz PC-n, ami hardveres nyomkövetésre épít, így sokkal több bugot lehet vele látni. Csak akadályozza őket, hogy lassan kapják meg a Vegákat. De +10%-ot két hét alatt hoztak, tehát jó az irány, ha a profilozó megmutatja a bugot, akkor azt ki tudják javítani. Az ígéretek szerint januárra meglesznek. Ha azt befrissíti az ARK, és aszerint módosítják a programot, akkor úgy egy év múlva jó lehet a Steam verzió is.
Az lényegtelen, hogy levették a programról az early access feliratot. Ez még messze van a véglegestől, csak lassan elfogy a pénz. -
.LnB
titán
Csak azt nem értem, hogy ő miért trollkodhat, flamelhet, offolhat szét állandóan topikokat mindenféle büntetés nélkül? Állandóan piszkálódik, beszólogat, teljes rosszindulatból. Én se vagyok egy ma született bárány, de én legalább poénkodni próbálok. De ő nem, direkt belemar mindenkibe. "Haver" lehet?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged