- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Peter
őstag
válasz
Valdez #48991 üzenetére
The Witcher IV Innovative Technologies and Features to Be Showcased During Tomorrow’s State of Unreal 2025 Presentation
Volt mar UE5 eloadasuk optimalizacioval kapcsolatban is, a cikkben is linkeltek. -
PuMbA
titán
válasz
Valdez #48991 üzenetére
Mire az új Cyberpunk megjelenik, addig már bőven lehet egy kiforrott motor az UE5
Legutóbb az EA járta meg keményen, mert az EGO motort lecserélte UE4-re az EA Sports WRC 24 esetén. Megjelenéskor tele volt akadozással az egész játék, én is tapasztaltam, így nem lehetett normálisan játszani. EGO esetén természetesen sosem volt akadozás a Dirt Rally 1 és 2-ben. 6 hónapba telt ez megcsinálnuk, pedig tutira elérhető egy EA nagyságú cégnek az Epic segítsége még kiadás előtt is. Sokaknak egyáltalán nem tetszett a steril kinézet, amit az UE4-gyel sikerült összehozniuk, köztük nekem sem. AA módok borzalmasak lettek az EGO-hoz képest, mert az UE4 valami borzalmasan képmosó régi TAA-t használt. Most meg beszántották az egészet, visszaadta az EA a WRC licenszt, mert pénzügyileg nem érte meg....szóval jól megküzdöttek az UE4-gyel tökre feleslegesen
Aki a menedzsmentben ezt az UE4-re váltó döntést meghozta, az nagyon nem volt képben. Meg is lett az eredménye.
-
válasz
Valdez #47620 üzenetére
A hétköznapi emberek nagy többsége szerintem már sokkal több ARM alapú eszközt használ, mint X86 alapút.
ARM-ra ott a droid, ott a telefonod, ott a Tv-d, a media lejátszód. Ha sikerül rá áthozni megfelelő minőségben a Windowst, akkor azt gondolom olyan széles felhasználói kört és hardverréteget érnek el vele, aminél nincs határ. Már akár vizionálok egy Google/ Microsoft ökoszisztémát is egybe gyúrva amúgy.
Az X86 alapú Windows jelenleg nagyon sok embernek már akadályt vagy szükséges eszközt jelent a szoftverek miatt,de nem ragaszkodnak hozzá.
Azt gondolom az MS hosszú távon újra a mobil szegmensben is gondkodik,de most fordítva próbálják meg a dolgot, előszőr legyen kompatibilis az asztali és laptop / hordozható PC az ARM alapú hardverrel aztán mobil szinten elkezdeni nyomulni.
Akkor olyan ökoszisztémájuk lesz mint az Applenak sokkal szélesebb gyártói körrel és fejlettebb játéktámogatással ugyan olyan fejlett hosszú üzemidős laposokkal.
Igazábol onnantól hogy nem X86 hoz lesz kötve a Windows hatalmas lehetőség lesz a Micronak.
Az Nvidiát úgy néz ki sikerül behozniuk onnantól azt gondolom a játék és munka része már csak rövid idő kérdése hogy egyenértékű vagy jobb legyen mint most. Az Nvidia az ARM alapú PC rendszerekkel kulcsszereplő lesz ebben az egészben. -
válasz
Valdez #46916 üzenetére
Úgy hogy felturbózták és kibővítették a RT effekteket.
" Both ray-traced shadows and ray-traced ambient occlusion are new additions to the PC version of the game and require additional processing power."
De AMD-n nem az RT vel van gond, hanem az RT+ felskálázástól omlik össze a játék de ezt leírták már több helyen...
" game with ray tracing and Dynamic Resolution Scaling enabled on some AMD GPUs like the Radeon RX 7900 XTX" -
huskydog17
addikt
válasz
Valdez #46911 üzenetére
Ha ezt akarod hinni, akkor hidd, én viszont egyrészt nem akarok vakon okosabb lenni a fejlesztőknél, másrészt mivel a Nixxes és az AMD is ugyanúgy instabilitásra hivatkozik, így elhiszem, főleg, hogy a Nixxes a legjobb PC portolás fronton, ők nem tennének ilyet ok nélkül. Szóval egyértelmű bizonyíték hiányában én nem feltételeznék egy Nixxes-ről olyat,hogy kamuznának. Az AMD-ről igen (mert már sokszor volt rá példa), viszont mivel az AMD közleménye tökéletesen összhangban van a Nixxes (Insomniac) közleményével, így most róluk sem feltételezem, hogy hazudnak. Ez azonban teljesen lényegtelen abból a szempontból, hogy az AMD felhasználók ismét erős kompromisszumokra kényszerülnek ennél a játéknál. A kérdés az, hogy meddig.
Egy új drivernél bármilyen hiba, akár regression is bejöhet, ott van például a legutóbbi drivernél a javítási kísérlet az RDNA3 üresjárati fogyasztására is csődöt mondott.
Könnyen lehet (én inkább azt feltételezem), hogy a Nixxes olyan spéci optimalizálást/RT kódot használ, amitől az AMD driver összefossa magát és most megy a háttérben az egyeztetés az AMD driver fejlesztőivel, hogy mit bír még el, hogy ne dobja el magát az egész. Ez is csak egy teória, de mindenesetre abban biztos vagyok, hogy valódi technikai oka van ennek, amint mondtam, a Nixes nem viccből hoz ilyen döntéseket. Ha erre kényszerültek, akkor ott tényleg nagy baj van, viszont idővel majd működni fog AMD-n is.
Ez csak annak kellemetlen, aki most megjelenéskor akarja a játékot AMD GPU-val max grafikán játszani, mert nem lesz rá lehetősége.Amúgy a felhasználók túlnyomó többségét a legkisebb mértékben sem fogja érdekelni, hogy mi van a háttérben, mert ők csak annyit fognak tapasztalni, hogy NV-n megkapják a maximumot, míg AMD-n nem. Mivel ez a játék az idei év egyik legnagyobb dobása PC-n, így ez az AMD-nek ismét egy nagyon kellemetlen gyomros, nem fog jót tenni a mindshare-nek.
-
gejala
őstag
válasz
Valdez #46911 üzenetére
Túl sokat vársz AMD driverektől. Tény, hogy sok népszerű játékhoz kikalapálják, de van ezer másik, ahol összetojja magát.
Nem véletlen konvergál a nulla felé a részesedésük már évek óta, folyamatosan telik be a pohár az embereknél. 5700XT legalább fél évig használhatatlan volt megjelenéskor... -
HSM
félisten
válasz
Valdez #46911 üzenetére
Nálam a BFV-nél az RT működéséhez a 6800XT-mre egy több, mint 2 éves drivert kell felrakjak...
Érdekes mód azzal tökéletes, újabbakkal meg eltűnnek kompletten az RT effektek. Igen, ezer éve is küldtem már róla több ticketet is, eddig semmi változás...
Más is belefutott: [link] . Jó lenne, ha nem lennének ilyenek... -
Petykemano
veterán
válasz
Valdez #45113 üzenetére
Nem csak az árak miatt, hanem a magas árakat indokló helyzet miatt.
Mármint elvileg ugye a magas árakat magas anyagköltség, hiányok, magas energiaköltség, szűkös szállítókapacitások miatti magas szállítási költség. Tehát elvileg azért mert magasabbak árak, azt elvileg ugye nem valamiféle önkényes piactorzítás okozza, hanem ezek a költségnövekedések. A magasabb ár hosszútávon azt is eredményezheti, hogy összességében kevesebb terméket fognak eladni. 20-25eFt-os alaplapból lehet, hogy el lehet adni generációként 1-et. 100eFt-osból meg már lehet, hogy nem. Költségoldalról nézve tehát mindenkinek jobb lenne, ha a támogatási idő megnőne. -
válasz
Valdez #45113 üzenetére
Az alaplapgyártók sírnak amúgy a legjobban ez miatt. A régi HEDT platform árain adják most a jobb felső kategóriás de nem prémium alaplapokat , hogy keressenek pénzt...Nekünk felhasználóknak természetesen az a jó, ha sokáig támogatott egy deszka csak nekik nem jó. Én a 2 generációnak is örülök az Intelnél a régebben nyomatott 1 gen új chipset helyett, ez is már valami magukhoz képest persze nem AMD hez.
Persze én 4-5 évente cserélek csak CPU-, aki gyakrabban, annak ez nagy hátrány. -
válasz
Valdez #45062 üzenetére
Nagyon jellemző, hogy a csóró még drágábban kapja meg ugyanazt, mint a gazdag. Nem kell messzire menni, ott vannak a banki hitelek. Ha tele vagy pénzzel, olcsóbb hitelt kapsz, mint az alacsony jövedelmű. Persze ez meg van magyarázva a magasabb kockázattal. Viszont ha az alacsonyabb jövedelmű kifizeti rendben a hitelét, nem térítik vissza neki az ő és a magasabb jövedelmű ügyfél által kapott hitelkamat közötti különbözetet. Tehát bármit csinálsz, ha csóró vagy, minden drágább.
-
PuMbA
titán
válasz
Valdez #43425 üzenetére
Ma már elég sok játék használ 8 magot, például Cyberpunk 2077, de mégis lassabb a 3700X. Nem tudom, hogy követed-e, de először Hardware Unboxed-néknél hallottam, hogy a magszámot hasonlítgatni hülyeség és csak a CPU teljesítmény szint a fontos, de a tesztjeik ezt szépen megerősítik: legújabban épp ez 8 mag (Ryzen 7 2700X) vs 6 mag (Intel Core i7-8700K) 3 évvel később, de van olyan tesztjük is, ahol a 8 magos Ryzen 7 1800X-et bármilyen játékban megver egy Ryzen 5 3600 vagy egy 8 magos AMD FX processzort bármelyik új játékban megver egy 4 magos Intel.
-
válasz
Valdez #42722 üzenetére
Hogyne szabhatnál, mindenre meg van szabva, hogy mire használható rendeltetésszerűen A VGA használható bányászatra, Kutatásra, ezért nem korlátozhatod az eladását meg az is biztos, hogy soha senki nem ellenőrizné le otthon mire használod valójában.
Senki nem kérdezte meg még tőled mire fogod használni az adott fogyasztási cikket,legyen az kávéfőző vagy egy televízió. Amíg legálisan használható a VGA erre a célra addig ezzel nem lehet mit kezdeni ,a vásárlónak jogai is vannak. -
válasz
Valdez #42720 üzenetére
A vevő nem köteles erről tájékoztatni az eladót, mint ahhoz sincs senkinek köze hogy te kinek és milyen okból,-( mit akarsz rajt nézni)- veszel éppen egy színes tévét a boltban. Mennyiségi kikötést lehet meghatározni, ennyi a maximum amit lehet tenni, minden más sérti a kereskedelmi és személyiségi jogokat. Hidd el , 17 éve ebben vagyok. A mennyiségi kikötést pedig a legkönnyebb kijátszani, egyszerűen több számlára állítják ki a termékeket. AZ EVGA pl nem fog ezért reklamálni, mert elviszik az összes legyártott termékét. Persze egy idealizált világban ezt tenné, mert nem játszani viszik el a kártyáit, de a valóságban soha nem fogja.
-
válasz
Valdez #42717 üzenetére
Sajnos ezt nem szabhatják meg és ellenőrizni sem tudják. A cég ahol én dolgozom már szembesült ezzel,( Cigaretta piac) nálunk is tudják, hogy ki az aki fekete piacra veszi a terméket és viszi külföldre, de nem diszkriminálhatsz vásárlót, mert olyan pert kapsz a nyakadba, hogy belegebedsz. A bányászat ráadásul legális tevékenység.
-
Petykemano
veterán
válasz
Valdez #39987 üzenetére
5 évvel ezelőtt még talán igazad lett volna.
De van Xiaomi, Huawei, arm procit is tudnak csinálni. Volt egy régi történet, miszerint a kínaiak nem innovatívak, kiválóan tudnak másolni, de új dolgokat kitalálni nem. Sokáig Kína volt az egyetlen nagyhatalom, amelyiknek nem volt repülőgéphordozója - enélkül pedig nincs csendes óceán feletti felügyelet - annak ellenére, hogy soksok éve megvették már a kifuserált ukrán anyahajót. De Végül megszülték.Szóval szerintem azoknak az időknek vége. Legalább arra lesz kínának értelmes gpuja, hogy a saját szükségleteit fedezze (vs nvidia) ez is hatalmas piac. Az, hogy ez hozzánk eljut-e majd, ezt sokkal kevésbé a képességek, mint a piaci viszonyok fogják meghatározni. A trump féle vámháború pont azt a célt szolgálja, hogy a saját lábra álló (saját fejlesztésű, nem pedig csak összeszerelt, exportképes kínai végtermékek) kínai gazdaságot beszorítsa.ez protekcionizmus. Mindig az erősebb gazdaság érdeke a nyílt szabadkereskedelmi viszony, hogy a gyengébb gazdaság ne tudja vámokkal vagy más bürokratikus eszközökkel védeni a saját iparát.
Az az igazság, hogy egy pár hónapja már mondogatják, hogy függetlenül az inteltől és a rebesgetett armtól, ha ők nem is, valaki, egy garázscég biztos megpróbál majd megjelenni a gpu piacon, ahol most emelkedettek az árak, nincs öldöklő árháború. Jön majd valaki, belép a mainsteam szegmensbe egy olyan ajánlattal, hogy olcsó nodeon gyárt valamit, ami hozzá az elvárt teljesítményt,.kétszer annyit fogyaszt, cserébe feleannyiba kerül.
Ha egy ilyen cucc kínában elterjedne (mondjuk az internet kávézókban), akkor erre a milliárdos piacra hamar meglenne a szoftveres támogatás is a játékfejlesztők részéről.
Kezdetben a Samsung is úgy kezdte, hogy beszállított az Applenek és másolta annak készülékeit. A gpu piacon az innováció eléggé lelassult. Korábban évente 60+% előrelépés volt. Azzal nehéz lépést tartani ha valaki úgymond csak másolja a technológiát. De moat már évente csupán max 20-30% előrelépést lehet látni, sokszor valamiféle rebranddel, és/vagy chipméret skálázással. Ha 1-2 év késéssel jelentetsz meg valamit, még nem világvége - látjuk az AMD esetén is.
Azt nem tudom, mi lett azzal a mondással, hogy azért nem lehet belépni a gpu piacra, mert az AMD és az nvidia birtokol csomó olyan IP-t, ami megkerülhetetlen. Ez persze elsősorban az Intel és arm vonatkozásában érdekes, de kérdés, hogy ez a kínai gpu sértene-e szabadalmat a nyugati piacokon?
-
gejala
őstag
válasz
Valdez #39227 üzenetére
Ez érdekes, Computerbase tesztjében DX12 minden kártyán jóval gyorsabb, mint DX11.
Gamegpu tesztjében szintén jobb a DX12. -
Puma K
nagyúr
válasz
Valdez #39227 üzenetére
Ebben a
DLC-ben... jah öö... folytatásban! sem érdemes még a DX12-őt választani a beállításoknál.
A 4c/8t avagy a régi i7-ek megállják a helyüket ahogy a GTX 1080 Ti is mint ahogy tapasztalom azalapjátékban... öö előző részben.Ahhoz képest, hogy egy AMD cím, a Vegeta Wii-t a 16 GB VRAM jával minimum az RTX 2080 köré és fölé saccoltam volna...
-
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Valdez #32503 üzenetére
AMD-re a meltdown elleni patch azért kell, mert ha nincs fent, akkor nem frissíthető tovább az OS. Ez egy biztonsági protokoll, hogy az MS és az Intel biztos legyen abban, hogy mindenki befrissíti. Ettől függetlenül, amelyik procinak nem kell, azon nincs használva az új struktúra. A spectre ellen pedig szükséges az AMD-nek is védekeznie az első támadási variáns ellen.
(#32504) solfilo: Hardverfüggő, hogy mikor lesz frissítve. Előbb-utóbb ott lesz minden gépen maga a patch. Mondjuk úgy két héten belül. Hogy aktív lesz-e minden eleme az attól függ, hogy érintett-e a hardver, vagy megtalálható-e a kompatibilis firmware.
-
Crytek
nagyúr
válasz
Valdez #31036 üzenetére
Nem véletlen
Tök máshogy tesztel kb minden site ha nincs beépitett benchmark...
Egy game-en belül pedig rohadt nagy mértékű éltérések lehetnek fps terén....(csak az én példám: Amíg uton volt a 980Ti-m anno fogtam magam és elkezdtem tesztelni az Intel IGP-met mit mennek vele a játékok... Metro game minden koxi max had szokja.... kezdő jelenetsor amikor behaluzzuk hogy jönnek a szörnyek .. /ez már ingame ugye nem video átvezető stb...30+ fps...kamilláztam is mivan
Igen ám majd ezután jött a tényleges real game 2-3 fps
)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Valdez #27383 üzenetére
Éppenséggel van miről beszélni. Itt nem arról van szó, hogy a hardverek lekövetik majd a wave intrinsics követelményeit, hanem arról, hogy a PC-nek nem ilyen szabványokra van szüksége. Persze nem kérdés, hogy két-három év múlva felkészül mindegyik architektúra, de erre nem lenne szükség, ha nem az Xbox megoldását másolnánk. Eleve minek egy szabványos, de gyártóhoz kötődő konstrukció, akinek ez kell majd használ AGS4.0-t. Szabványban olyan megoldás kell, amely figyel arra, hogy a meglévő hardverek között milyen különbségek vannak, és ezekre általános megoldást kínál. Érdekes a Khronosnak ez sikerül.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Valdez #26841 üzenetére
Dehogynem. A mérések úgy készültek, hogy az AMD javítását kikapcsolták. Ezekhez az eredményekhez képest hardvertől függően 10-20%-kal jobb sebességet fognak kapni a felhasználók otthon, akiket a fair-play nem érdekli, csak nem akarják felesleges számításokkal csökkenteni a teljesítményt.
Nyilván egy tesztnél kérdéses, hogy miképp mérjenek. Aktiválják-e az AMD javítását, vagy várják a programfrissítést és addig a sík felületeket is tesszellálják a Radeonok is, mert az NV nem kínált erre meghajtó oldali javítást ... még. Valszeg, ha a Bioware nem lép, akkor a Metro Reduxokhoz hasonló profilt kap a Mass Effect is. Ott kikapcsolhatatlanul része a profilnak egy tesszellációs driveres korrigálás. -
válasz
Valdez #25031 üzenetére
Ha úgy fut majd, mint a Battlefield 1, akkor teljesen mindegy, hogy nvidiás vagy sem, mert fHD-ban Ultra settings mellett egy GTX 970 vagy egy RX 470 is tökletesen vinni fogja 60 FPS felett.
#25038 távcsőves: Hogy jön ide a The Division? Mivel hogy az Snowdrop Engine, nem Frostbite.
-
Dendytv
senior tag
válasz
Valdez #24538 üzenetére
Ez mind szép és jó lenne...de nem nem az !
FullHD-ben van a Titan X-en 103FPS ? Akkor mit csinálna 21:9-ben vagy 4K-ban ! Ezt így nem egészen értem ! (Olvasgattam minden hozzászólást ettől a poszttól kezdve a DoF-ről...de ezzel a felbontás dologgal jobban nem értek egyet mint a DoF-el !)
-
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Valdez #21655 üzenetére
A PCGH-nak szokása kikapcsolni a GPUOpen cuccokat. És a Deus Exben a CHS és az AO is GPUOpen, és különállóan inaktiválhatók. Mindkét effekt compute, tehát nyilván itt sok tempót nyernek a Radeonok.
Tekintve, hogy nem volt padlóra küldve az fps a PCGH-n, így az MSAA off lehetett. A Deus Ex MSAA-ja nagyon speciális, brute force megoldás. Kb. olyan terhelést ad, mintha hétszer csinálná meg egy átlagos program az MSAA-t egy képkockára.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Valdez #21653 üzenetére
A TPU-é sem, az AF náluk maradt 8x-on, a PCGH pedig 16x-oson tesztelt és valószínű az AMD kártyák jobban lassulnak tőle (Tomb Raiderben az elején a Fury-nál kb. 10-15 FPS-t számított az AF OFF, 4x-16x míg a 970-nek gyakorlatilag mindegy volt)...
Amúgy a bench nálam pont többet ad mint in-game, pedig még csak az elején vagyok kis zárt helyeken.
Ahogy mondták körbefordul a kamera és annyi a bench -
nubreed
veterán
válasz
Valdez #19820 üzenetére
Igen, mint azt a tapasztalat bebizonyította, sokkal járhatóbb út az amit az Elite Dangerous jár, vagyis ennek a fejlesztésével a Frontier. Kiadták szépen az alapjátékot és amit eddig ígértek, naggyából be is tartották, évente jön hozzá egy-egy nagyobb frissítés, amiért fizetni kell ezt ők season -öknek nevezték el. Most az ED Horizons -nál járunk, ami a season 2, és ez a bolygókra (egyelőre atmoszféra nélküli) leszállást jelenti. De év közben jön még több fontos frissítés, új tartalom, amiért viszont nem kell fizetni, idén még lesz 2 vagy 3 ilyen. Jövőre pedig jön a Season 3, amit még nem tudunk, hogy mi lesz de ha logikusan gondolkozunk, lábakat fogunk növeszteni, azaz jön az FPS mód. Mindezzel csak azt akarom mondani, hogy ez sokkal járhatóbb út, mert van egy kész alap amire lehet építkezni, és menet közben hozza a Frontier az újításokat, új tartalmakat. Chrisék mindent akarnak a SC -vel de olyan nagy falat, hogy szvsz sosem fogják tudni meglépni igazán. Nem tudom miért nem lehetett azt az utat választani amit a Frontier is az ED -vel. Látjuk, hogy működik a gyakorlatban, nincs mellé beszélés.
-
Televan74
nagyúr
válasz
Valdez #19466 üzenetére
Még nem vagyok a birtokában,de megrendeltem már.165.000 a végösszeg.Egy Sapphire Nitro RX480 -ért fizettem volna akár 120.000 -t is,de nincsen a magyar kiskereknél,sajnos.Pedig azért ha így nézzük, akkor a teljesítmény/ár messze lett volna az ideálistól.
(#19467) Laja333 Mert szeretem az AMD -t,és akár képes lettem volna 110-120k kifizetni egy Nitroért.És még pénzem is maradt volna.De nincs custom és talán egy jó darabig csak a ref lesz 90-100k körüli áron,nálunk Magyarországon.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Valdez #18674 üzenetére
Mindig szükséges egy pilot projekt, hogy lássák jól működik-e. Az ID software vállalta most magára ezt a szerepet. A játék kiadása miatt itt az időpont nem lényeges már, mert az a céljuk vele, hogy lássák mennyire működik, ha a konzolon használt optimalizálásokat áttelepítik PC-re. Nyilván az AMD ebből csinálhat marketinget, de számukra is egy teszt az egész, mert eddig soha senki nem hozott át konzolról optimalizálásokat. Még a Mantle-re sem, mert az sem tartalmazta a szükséges függvényeket. Szóval a Doom önmagában senkinek nem lényeges. A lényeg az a kérdés, hogy ezt az egészet jól lehet-e alkalmazni PC-n, hogy innentől minden ID tech 6-os játéknál számoljanak vele. Illetve az AMD kérdése az, hogy milyen felkészültséget igényel az implementálás, hiszen aszerint viszik majd a többi fejlesztőhöz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Valdez #17765 üzenetére
Ezt nem igazán lehet így leírni, mert számos MLAA algoritmus létezik. Az AMD algoritmusa az egyetlen, amely compute shaderben számol. Ebből van kevés a játékoknál, míg más MLAA konstrukció elterjedt, például az SMAA is egy MLAA algoritmus, de nagyon sok játékban az AA csak AA-nak van jelölve és zömében MLAA-k azok is.
Ami miatt az AMD MLAA-ja kedvezőbb DX12-re az az asszinkron compute, mert az AMD konstrukcióját szinte változtatás nélkül be lehet főzni dedikált compute parancslistára, míg más MLAA/FXAA/CMAA konstrukciók esetében át kell írni az egészet előtte. -
TTomax
félisten
válasz
Valdez #17749 üzenetére
Nem az a gond hogy van!Hanem az a gond hogy bencmarkban két opció van on/off,és semmiféle más opció!Mindenki ONnal tesztel ami extrém fekszik amdnek,naná,hiszen ök szállították,így a benchmark ferde képet mutat,mert nem azt mutatja hogy DX12ben milyen erösek a radonok,hanem azt,hogy az MLAA mennyire jól fut radeonon...
(#17750) Ghoula
Ez neked is ugyanúgy szól.olvassátok el amit írok ne csak szavakba kössetek bele,köszönöm!(#17751) Abu85
Te is olvasd el a cikket,mennyire olcsó (csak nem itt),és még csak véletlen sem fut nV gyorsabban...ott a Guru3Ds oldal ök tesztelték,ha ök hazudnak akkor én is... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Valdez #17142 üzenetére
Ha a validátor hibát jelez a kódra, akkor nem. A DX12-ben nincs kernel driver, hogy mindent ellenőrizzen futtatási időben. Ott az alkalmazásnak igen komoly jogosultságai vannak, ami egyrészt az egyszerűséget hozza el a programozónak, értsd sokkal hamarabb elérik a kívánt teljesítményt, de a jogosultságokkal lehet rosszat is tenni, és nem fogja ellenőrizni a driver, hogy amit a program ki akar törölni, az egyáltalán kitörölhető-e. Erre van az explicit API-khoz egy validátor, ami megmondja, ha a program hülyeséget csinál. Na most úgy nem szabad kiadni egy programot, amíg a validátor hibát jelez. Ezért nincs publikusan kiadva a DX12 benchmark, amit a sajtó egyébként már elér.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Valdez #16606 üzenetére
Már kipróbálták alacsonyabbal driverből kényszerítve, nem hoz változást. DCC meg elvileg a Keplereken sincs mégsem esnek be ennyire.
Viszont nálam meg másoknál is az OGL Extensions Viewer csak 4.4-esnek mutatja a telepített OpenGL verziót, könnyen lehet valami extension nem működik/le lett tiltva a driverben.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Valdez #15402 üzenetére
Ez nem tipp hanem teny. Sosem kezdenek nagy chipeket gyartani mikor uj technologiat vezetnek be. Mindig kicsikkel kezdik aztan haladnak felfele ahogy egyre erettebb a technika. A nagy pedig az 4-5-600mm2 chipeket jelenti. A teljesitmenyt viszont nem erdemes saccolgatni, mert nem tudjuk mit tud az uj architektura, de foleg hogy barmi valos informaciot tartalmaznak-e a leakek ami alapjan rogton kijelentetted hogy nagyobbat varnal.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Valdez #15371 üzenetére
Pontosan. De ha ugyanazt legyartjak 14nm-en attol nem is lesz nagy elorelepes. A nagy chipek GP100/Vega lesznek a 17-18milliard tranzisztorral.
(#15373) Kolbi_30
Ezzel egyet kell ertsek. Egyedul a 980Ti ami erezhetoen gyorsabb mint a Fury, a tobbi (960/970/980) nem tud meggyozoen gyorsabb lenni (sot) a naluk ket evvel regebbi amd kartyaknak. Egyetlen elonyuk a fogyasztas. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
Valdez #15333 üzenetére
Nem fognak hatalmas chipekkel kezdeni egy uj gyartastechnologian.
Tokeletesen varhato mindket oldalrol, hogy amik iden kijonnek ott a legerosebb kartya csak kicsivel lesz a mostani csucsok felett, es majd a telen, vagy jovore erkezo nagy chipek hoznak igazi elorelepest. -
válasz
Valdez #14543 üzenetére
Ez is csak a multi-engine hardveres támogatásának a hiányát mutatja, semmi mást. Ami az érdekes kérdés, hogy pontosan mit lehet megcsinálni CUDA-ban a HyperQ-val (csak compute-ot tud párhuzamosítani, vagy mégiscsak tud grafikát is valahogy), és hogy ezt miért nem bírják DX12-ben kihasználni.
Mondjuk amikor egy ilyen nagyszájú cég ennyire hallgat, az sosem annak a jele, hogy van valami titkos csodafegyver a zsebükben...
-
válasz
Valdez #14224 üzenetére
Nehéz szülés lesz ilyet találni újonnan, operációs rendszerrel, összeszerelve, garanciával. Főleg mivel a konzol hardvert veszteséggel adják, és igyekeznek azt behozni a szoftvereladásokon. Ami olyannyira nem sikerült a Microsoftnak a 360-nal, hogy a teljes életciklusán az egész projekt (szoftver+hardver együtt) hatalmas mínusszal zárt
(a PS3 projekt majdnem nullára kijött), és valószínűleg az X1 is ugyanilyen bukta lesz.Szerk: javítom magamat, mindkettő óriási bukta volt. XBox360: $3B, PS3: $5B
De sebaj, velünk, pécésekkel bőven megfizettetik az konzolon összeszedett veszteségeket.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Valdez #14080 üzenetére
A Nixxes számára az Xbox 360-ról való portolás volt az egyszerűbb, mert arra vannak eszközeik, és eleve ők csinálták az Xbox 360 verziót, tehát ismerik is. Az Xbox One port a Crytal Dynamics számára lett volna egyszerűbb. A Nixxesnek arra nem voltak eszközei, illetve nem is hiszem, hogy ők azzal a kóddal közelebbi viszonyba kerültek volna a játék fejlesztése alatt.
(#14082) Balazs_: Biztosan nem. Párhuzamos projekteknél a csapat fel van osztva. Maximum egy-két ember esett ki az új Tomb Raider miatt.
(#14079) Szaby59: [link] - itt keresd meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Synology NAS
- World of Tanks - MMO
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SD-kártyát vennél? Ezért ne csak a GB-ot nézd! – Tech Percek #9
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Asus ROG G20AJ - Intel Core i7-4790, GTX 980
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! R5 8400F / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 MAGYAR - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 6600 16GB DDR4 256 SSD 500GB HDD GTX 1050 2GB Zalman Z1 Njoy 550W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest