Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
szimpláncsak
tag
DT kazettatest. Kb 10.000km van benne. Ez a második kazetta rajta, lett alá kenve zsír. Szerelő ismerősöm szerintem még ez simán jó. Hát a kónusz gyengesége miatt leszarozott cube gyári kereken viszont 7000km után még semmi nem látszódott Persze én is tapasztaltam, hogy 7000km országúti tekerés után már kezdett berágni szóval ilyen szempontból tényleg szar volt .
[ Szerkesztve ]
chubby2o6
senior tag
Nem tudom, milyen sort használsz, nekem anno, mikor a DT kerekeket vettem, a szerelő a lelkemre kötötte, hogy csak alu tartóbakos sort tegyek rá. Azóta csak olyat használok, nem látszik semmi berágódás.
dom1n0
senior tag
Kimentem egy rövid karikára kipróbálni a Garmin Radart, nagyon tetszik, mondhatni FASZA
A bicó teljesen rendben volt, kerekekbe ment egy kis levegő, de azt leszámítva vajpuhán váltott és a brutál szelet leszámítva jól ment.
Így hogy eddig nem vitték el, még bosszantóbb lesz megvenni az utódját, de az élet nem habostorta ahogy mondani szokták
SteveAd
tag
Igaza van az ismerosodnek. 10e km utan ez abszolut tipikus minden alu testnel. Amugy lehet venni e-bike specifikus acel DT testet.
Zsirt meg ne tegyel a sor es a test koze, nem sok ertelme van (az ilyen beragodast semmikeppen nem akadalyozza meg)
tknof1871
őstag
Üdv! Remerx Sprint 622 x 17C felni dupla falú vagy szimpla falú lehet? Rákerestem a remerx.cz oldalon. Nincs Sprint nevű felni. Google se talál ilyen Remerx felnit.
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
létezik az, hogy a váltógörgőket annyira telenyomják zsírral, hogy nem tud elforogni alacsony nyomatékkal? vagy hogy nem feszíti a láncot?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Speedy007
őstag
Végül is megrendeltem a Continental külsőket kb. félévente cserélem szúrásos defekt miatt a CST C1313-kat ami itt nálunk 4500-5000Ft körül van így nagyon megéri az árát így elsőre a Continental 5200-t bár kíváncsi vagyok hogy az 1-1.5kg plusz súly mit fog éreztetni majd mert szerintem a 40-622-s CST C1313 vagy a Innova 44-622 nem lehet párban 0.5-1Kg-nál több
[ Szerkesztve ]
fulton
addikt
megnéztem ezt a "cincogást" kiállva tekerésnél. Az első tárcsa ér bele a fékbetétbe.
Kérdés, ez iyen? (másnál is) vagy babráljam meg a feszítő csavart (hub) - nem szívesen - előtte gonoltam leérdeklődöm a tapasztalatokat. Bár szerintem akkor is hozzá érne, ha fesztenék rajta.
[ Szerkesztve ]
fulton
addikt
na ha más nem, akkor ha megjön a csomag németből, lesz már hosszú T kulcsom, majd csinálok egy pár álítást a féken.
Bikefitting
Azzal kezdődött, hogy kaptam matricákat a térdeimre, és a cipőimre, hogy lézerrel meg tudják nézni, jól állnak-e a térdeim. Hát, kiderült, hogy nem, mindkettő kifelé dől. Így első körben kaptam a stoplik alá kis alátéteket, amik megdöntik a cipőket. Bal térdem miatt 2-t, másikhoz elég volt 1 is. Kicsit nehezebb így becsatolni (meg kell szokni), meg így már karcolom a parkettát, de ha nem fog fájni a térdem, már megérte.
Utána nyeregmagasság- és pozíció állítás. Ez sem volt egyszerű, mert a nyerget jobban leengedve is billegett a csípőm, ami annyit tesz, hogy laza, mindig billegni fog kicsit. Ezért maradt a videós, szögmérős beállítás, meg persze az én véleményem érzésre.
Majd, mivel csak nagyon pörgetve tudtam elengedni a kormányt, a nyerget hátrébb kellett tolni, hogy a súlypontom is hátrébb kerüljön, így ne terheljem annyira a kezeimet. Kormány dőlésszöge is beállításra került, illetve a fvk-kat kicsit beljebb fordították a természetesebb kéztartás érdekében.
Utána mindent nyomatékra húztak, meg bónuszként kaptam az átütőtengelyekre rézpasztát. Kaptam még tanácsot a fékek bekoptatására, aztán nagyjából ennyi volt, kb. egy óra. Innentől az éles teszt van hátra, meg a finomítás, amit vagy meg tud tenni telefonon, vagy megint megyek.
Az első tesztet nem akartam ma megejteni, mert kissé meg vagyok fázva, de amilyen meleg van, persze nem bírtam ki. Főleg, hogy az "új" dzsekimet is tesztelni akartam, ami annyiban új, hogy eladtam az M-es NW Reloadot, és vettem egy S-est. Ez is ugyanolyan marha jó, csak aeróbb a habtestemen
Szóval, már a közelünkben levő ~800 m-es lejtőn éreztem, hogy ez a gép megy, miközben igyekeztem bekoptatni a fékeket. Aztán megindultam a tesztkörre, amit előzőleg direkt megtettem a Nature-ral is. De miért is?
Hát, a fultonos teszthez!
Cube Nature EXC (45-622 Vittoria Terreno Wet, 2,5 bar):
Canyon Endurace 7 (30 vagy 32-584 Schwalbe Pro One, 4 bar;
(mérve 30, de semmi jelölést nem látok)
Ebből egyértelműen látszik, hogy kevesebb (becsült) wattal is gyorsabb voltam, tehát ezt a bringát már nem küldöm vissza
Komolyra fordítva, valami ilyesmit vártam, hiszen aszfaltkülsők vannak ezen, nem mellesleg 3 kilóval könnyebb a Canyon. Az úthibákat sem éreztem meg annyira, mint féltem tőle, nem hiányzik a 2 kilós teleszkóp. A földutas rövidítés persze nehezebb, minimális laza talajon is már csúszik az egész, de ez szintén nem meglepő. A gyári nyereg egész jó, de valszeg kicserélem majd a Selle Endurance-ra, ha már megvettem.
A póz mondjuk új, szoknom kell. A nyakam, vállam azért már kellemetlenül beállt a vége felé. Ha pár kör után sem javul, akkor majd egyeztetek a bikefittingessel, mit állítsak, és merre.
De a lényeg, hogy boldog vagyok
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Fall-N
veterán
Így igaz! Szerintem tilos zsírt rakni és fölösleges is. Alu tartóbakos kazettát szabad csak használni az alu kazettatestre. Ezért sem akartam venni olyan agyat, mert az alu tartóbakos sor jóval drégább, igaz könnyebb is.
Mai nem lábas....
Összefutottam A Zéé kollégával, és bár még nem találkoztunk személyesen, de a bicót felismertem.... így hazafelé együtt nyomtuk...
Itt már 1x10-s a Giant, ma volt az első próbaköre.... jó lesz...
[ Szerkesztve ]
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
chubby2o6
senior tag
Kizártnak tartom, hogy a drótperemes gumi párja 0,5-1 kg. A hajtogatós Conti Race King - ami az egyik legkönnyebb külső - 26x2,2 méretben 526g [link] . És nem 4-5000 Ft.
Ringman
nagyúr
jó lesz ez! (de elsőre furcsán hátul van az a nyereg, de egyéni adottság lehet, hogy neked így kényelmes) mennyire van alacsonyabban a kormány (fvk töve) a nyereghez képest?
amúgy ez is beleférne gravel guminak, nem? [link]
Kro
tag
Képről csalóka a nyereg, meg ez egy ilyen rövid nyereg. De tény, hogy szinte tökig hátra van tolva.
Dehogy férne, 35 mm széles külső fér be maximum. Meg ez szvsz nem gravel külső.
ENNEK a nem race (és nem annyira q drága) verzióját néztem ki gravel külsőnek, de erre az 1 hónapra már nem veszem meg. Majd november körül.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Ringman
nagyúr
tényleg csalóka a kép, mert a villában ránézésre elég sok hely van.
(#279668) Csokicsibesz válasza Dark Archon (#279660) üzenetére
Csokicsibesz
tag
Na végre nem ISO teszt, lánc takarítás stb.
Azt lehet tudni, hol voltál bikefittingen? Ha jól emlékszem Wombath azt írta, hogy neki 3 óra volt, Te meg azt, hogy 1.
Azért ez elég jelentős különbség.
Nem tudom 27,5-ben van-e G-One All Around, de szerintem az egy jó külső. Tudsz vele haladni betonon meg könnyű terepen is. Vizet annyira nem szereti, de én már estem betonon 2,25 széles Rk-el is vizes körülmények között.
rétisün
veterán
így már semmi akadálya, hogy leCanyonkodjuk a többieket a topiktalin
(#279658) fulton: nálam nem ér bele a tárcsa a betétekbe, igaz azzal a bringával nem nagyon megyek kiállva, de pl. ha úgy indulok, akkor se hallom.
a feszítőcsavart ne bántsd szerintem, ha jól be van lőve (és még neked is megfelel ) nem hiszem, hogy az okozná, nem kotyoghat a kerék. esetleg nézd meg, tényleg középen van-e a tárcsa a betétek között.
(#279662) vallas: Gébárt? ha tudom, hogy mész (mentek) rávettem volna magam hogy elinduljak, így megint ellustálkodtam a napot
(#279667) Ringman: nem a villa lehet a szűk keresztmetszet, általában a láncvillában van a legszűkebb hely, a Canyonnál legalábbis.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
MPowerPH
félisten
Ezek Ultegra fekek? Ha igen, akkor kell a raknak a tarcsafekes outi. Megnezted, kozepen van a tarcsa a betetekhez kepest?
Azt meg megertettem, hogy a 204 -es tarcsa neha bele-bele er a betetbe a Magura brutal nagy 4 dugattyus nyergen, mert MTB, terepen egyebkent is alig hallod. Na de outin azert dobnam bele az arokba a vasat, ha menet kozben elkezdene cincogni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Én Ilyet mentem.... Lövő classic, csak meg szoktam spékelni Hatháza felé...
Már hazafelé Bagod körül szólítottam le A zéé-t...
Legközelebb majd írok, hogy ha megyek...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
Hasaggymeg
Topikgazda
Aligha.
fulton...féktest fellazít-fékkar rámarkol-féktest rögzít. Néhány próba után jó szokott lenni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#279673) Dark Archon válasza Csokicsibesz (#279668) üzenetére
Én ITT voltam. A 3 óra, az már ilyen teljesítményteszt is, nem? Legalábbis el nem tudom képzelni, mi a fenét lehet állítgatni 3 órán át. Akármennyire tudományosan próbálják beállítani, akár számítógépes felméréssel, akkor is az éles teszt lesz, ami megmutatja, hogy jó-e az neked vagy nem.
G-One Allround is van, ja. Majd még megálmodom, mennyire akarok dagonyázni. Meg még van pár cyclocross külső, ami szóba jöhet.
rétisün: idén előbb érünk fel a csúcsra, mint Lívia és Jester Ja, az első váltó trimje hogyan működik? Úgy jöttem egy darabig, hogy beleért a váltó a láncba. 2x kell megnyomni, vagy jobban?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
jjeahh
nagyúr
Szerintem az rc100 is olyan meleg, mint az rc500, csak még lazább szabású, ergo amikor a póló kevés és kéne rá valami vékony, az rc100 is nagyon sok lesz. Rc100, rc500-akat én télen terepen 0 fok alatt is használom két aláöltözettel. Nem is tudom az igényednek megfelelő felsőt lehet-e kapni a decában, talán a van rysel ultralight széldzseki jó lehet, de nagyon vékony. Én egy ilyent is vettem erre a célra, az utolsó terepmintást: [link] . Kb. tökéletes, ezzel, az ultralight széldzsekivel, karmelegítőkkel, az rc100-rc500-akkal és egy téli dzsekivel már minden hőmérsékletet lefedtem . Már csak egy jó esőkabát kéne.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
rétisün
veterán
első váltóm nincs, szóval passz. de úgy rémlik, a trimm pont arra való, hogy ne érjen bele a láncba a váltó. egy kattintásra csak kicsit mozdul a keret, a másodikra történik a tényleges váltás.
(#279671) vallas: ezt a kitérőt majd meglesem valamikor, erre még nem jártam. aszfalt milyen erre? ttpikus gagyi zalai út?
mod: google streetview alapján ja, pont a szokásos zalai 'minőség' de azért egy próbát megér.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Speedy007
őstag
Lehet hogy rosszul tippeltem de akkor se kellene többnek lenniük mint 1.5kg mert a fölött már inkább defekt védettek vannak vagy erősebb gumi szerkezetű gumik 5.000-ig meg nehezen hiszem hogy lenne ilyen gumi egyáltalán. Akkor pláne érdekes lesz tesztelni hogy a Contik papíron 1640gramm körül van a pár míg az alsó polcosok sem sokkal vannak le maradva.
Bár egyik gumiról sem találok tömeg adatot CST C1313, Innova IA-2023-5
[ Szerkesztve ]
Hát az elején hatháza felé elég szar, meg Boldogfa utáni lejtő alja az kriminális... a többi vállalható...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
fulton
addikt
köszi a válaszokat. Ezt tervezem, más ötletem nincs, meg a feszítő csavar talán,am nem kotyog az első kerék, de picit lehet még rajta húzni érzésem szerint, megnézem ezt is üsse kavics.
Egyébként középen van a tárcsa így szemre sacckb. Ahogy írtam kiálláskor - a bringa megdőlése miatt - "cinegél"
Nem ugrok "tőle az árokba", de ha helyrehozható akkor megpróbálom megtenni amit lehet, mászásnál már zavarna! ott azért többször kiáll az ember.
[ Szerkesztve ]
szimpláncsak
tag
chubby2o6 + SteveAD + Fall-N
Köszi, akkor nem aggódok. Igen, nem alu bakos, shimano hg-500 De ha a következő leszedés után sem lesz cserés, akkor az, hogy 4,5 évente kell vennem rá egy új kazetta testet nem olyan nagy érvvágás
Kro: Nekem van mind a 3. Azért az Rc500 anyaga sokkal jobb, mint az rc100-nak, a jelenlegi 2000ft különbséget bőven megéri, már ha találsz még valahol. Az st500 sokkal melegebb már csak a szélálló anyaga miatt is. Még ilyen 10 fok körüli hőmérsékletre a dekából ezeket nézném: rc500 shield Ilyenem is van ennek szélálló az eleje. Ma ebben tekertem a 12 fokban, alatta egy pólóval és jó volt
Dark Archon Jó kis bringa, szerintem ez a menta szín is jó Ha a saját bringámnak is le lennék csiszolva a hegesztései ott ahol ezen, lehet nem is vágynék karbon bringára Szerintem hagyj időt kicsit, hogy megszokja a derekad, karod az új pozíciót. Emlékeim szerint nekem is kellett vagy 4-500km neki
fulton
addikt
a Connex link 12s gyorspatent használható a shinamo 12 sebes láncaival?
[ Szerkesztve ]
SteveAd
tag
Ez engem is erdekelne (10/11s lancokon evek ota hasznalok Connex linket), de eddig nem nagyon talalkoztam pozitiv beszamoloval angol forumokon. Nem is nagyon volt 12s Connex link sokaig. En attol tartok, hogy a 12s Shimano lanc specialis kialakitasa miatt nem igazan kompatibilis. De ha veszel es teszteled akkor jo lenne egy beszamolo
SteveAd
tag
A draga Ultegra/XT soroknak is csak az utolso 6 fogaskereke tartobakos, szoval a kisebb fogaskerekek (jellemzoen amugy is ezekre fejtesz ki nagyobb nyomatekot az attetel miatt) ugyanugy beragjak az alu kazettatestet. De ameddig csak ilyen esztetikai problema, nem kell aggodni.
fulton
addikt
kíváncsiságból lemértem a súly eloszlást az országútin hood tipikus utazó pózban.
40% - 60%. az eloszlás az első-hátsó kerék közt (nyilván ez pozitól függően változik). Úgy gondolom ez jó. Utazóban is jónak érzem, pozit is, érdekes a nyereg az országútin 80.5cm ment fel végül. Igaz picit más a stopli helyzet is, de "ezt adta ki". Matek am 81-81,5 adna, majd később lehet emelek még egy 0.5 cm megnézni úgy milyen.
Útra készen a bicó, tatyóval garmin lámpa csengő.. mindenis - kivéve a kulacs viz: 9.3 kg lett. Elég tetemes. De hogy lett ez ennyi? eszik stikába ? vagy mi **.
Ebből sehogy nem lesz útra készen 8 kg alatt ..valaki írta itt anno. (mert szerintem az a lényeg, az útra készen súly amivel elindulsz, nem az hogy mennyi magában a "váz")
Egy jó karbon kerékkel sem! csak ha mondjuk egy shallow" felnit választok nyerek 200 gramm...mivel az onyx hub nehéz agy valamennyit el is visz.
De jó ez, könnyű emelgetni a vonatra annyira nem dőlök kardomba emiatt...a bringa élvezetes és ez a lényeg.
#279682SteveAd:
nem olcsó azé érdeklődöm, én sem találtam infot külföldi helyeken. (majd hátha magyarba )
Mert én le szeretem szedni nagy tisztításnál a láncot, így elkerülhetetlen a ki be kapcsolgatás. Ha nem lesz info, akkor használom egyelőre a shinamo qucik-et, addig míg érezhetően könnyen nem kezd el járni egymásban. Akkor csere... mert enélkül am nem tudom hogy tudna szét nyilni pl...mikor hajtáskor feszül egymásnak. Egyedül akkor lehet bajos szerintem! ha már nagyon lazán járna egymásban. De nincs tapasztalatom még , csak logikázom.
[ Szerkesztve ]
rétisün
veterán
"Útra készen a bicó, tatyóval garmin lámpa csengő.. mindenis - kivéve a kulacs viz: 9.3 kg lett. "
na most már én is mérek egyet, kiváncsi vagyok a Canyonra. (kérdés persze, hogy egy ilyen 'bőröndmérleg' mennyire pontos)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
fura, mert tekerés közben minden oké, de ahogy megáll a lábam, a lánc egyből beesik, nem forog tovább a feszítő görgőn.
holnap megnézem jobban, hátha látok valamit. lehet egy kedves kolléga elhajlította a kanalam a cégnél.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Tin
veterán
RC500-al nyomulok kb +5 fokig, alatta egy hosszú ujjú aláöltözet, az úgy elég. +5 alatt téli dzseki. Az RC500 nekem bejött.
Tin
veterán
Ma mentem megint egy Z2 kört, ez az ötödik. Néha kijön a 3/4-1/4 arány a Z2 javára a Z3-al szemben, néha meg szenvedek, hogy valahogy a Z2-ben tartsam. Nagy sebességkülönbség nincs, csak ugye a Karoo szerint nálam a zónahatár 145-nél van, hagytam így a beállítást, mert így könnyebb kontroll alatt tartani, ha elszalad.
Ha átlagpulzust nézek, 139 és 143 között van, miközben az egyik körömön könnyeden tudom tartani a Z2-t, a másikon meg szenvedek. Ma pl. volt szél, de simán tartottam a Z2-t, és nagyon jól esett a menet, tegnap viszont nem volt szél, mégis szenvedtem mint állat, hogy tartsam. Átlagsebesség 0.3 km/h a tegnapi javára, átlagpulzus meg 143 tegnap, 139 ma. Adatként szinte semmi különbség nincs, én mégis borzasztó (tegnapi), és állat jó (mai) érzéssel jöttem haza. A kör kb ugyanaz volt mindkét esetben.
Kíváncsi leszek, mit fejleszt ez pár hét alatt rajtam. Lassabban megyek, az oké, viszont olyan áttétellel is képes vagyok már menni, ahogy eddig nehezen ment volna. Olyan, mintha úgy erősödnék, hogy közben lassabb (néha extrémen) a pedálfordulatom, lassabb a sebesség, de a pulzuskontroll miatt tök sok marad bennem. Néha úgy "robbantanék", de inkább csak leszegett fejjel megyek felfelé gyök kettővel az órát nézve
Kro
tag
Akkor lehet nem az rc100 kell mégsem. 0 fok-nál én meghúztam a határt. Az alatt nem ülök bringára.
Érzésre olyan 0-15fokig megvagyok az st500-al.
15-25 fok közé keresnék valamit, ami rövidujjú mezzel kombinálva jó lehet.
Rc100-at hosszúujjú meznek írja, ezért gondoltam nem olyan vastag.
MPowerPH
félisten
Felt markat ismeri valaki kerekparos berkeken belul?
Napfénysüti: Koszi, eletemben nem hallottam rola. Van most fent egy ilyen bringa, elgondolkodtam.
Tin: Ugy ahogy a kedvednek, a szervezetednek is van jo es rossz napja, igy a pulzus is valtozhat egyik naprol a masikra. Alkalmazkodni kell, es ha nem fer bele a zonaba a megszokott tempo, lassitsal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Teljesen jó márka.
Més que un club!
balintbaba
tag
Azt hiszem Peák Barnáék mentek tavaly Feltekkel. Inkább triatlonosok körében ismert, valószínűleg ezért nem jött még szembe.
#279608 +Fall-N: Jó a Force és GX is. Montira utólag feleslegesnek érzem az AXS-t, sima bovdenes is nagyon jól működik. Nem követem a montis szakágat, de szerintem ott még mindig használnak mechanikus rendszereket is a világkupákon - World Tourban már senki.
Országútin én mindig szívtam a bovdenekkel, főleg az első váltóval, pedig volt, hogy a legjobb Jagwire bovdeneket/bovdenházakat fűztem be.
Trimmelés nem működött, plusz nekem megterhelő kicsiről nagy tányérra húzni a láncot fékváltókarral. Emlékszem BBD után annyira el voltak fáradva a kezeim, hogy nem is tudtam váltani elöl.
rétisün
veterán
az első komolyabb bringám egy Felt Z5 volt ezzel voltam másodszor Velence 10x-en, később egyenes kormánnyal is használtam sokáig. itthon nem annyira ismert márka, azt hiszem most megint van forgalmazója is Mo-on
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
MPowerPH
félisten
Na, akkor ehhez is csak en voltam hulye.
Van fent egy korabban linkelt Felt. Eleg fullos a felszereltsege.
E mellett van egy Madone SLR, de dragabban, es egy Émonda SLR, olcsobban. Mindegyik Di2 -es, kb. ennyi volt bennuk a kozos pont.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
dom1n0
senior tag
Aero bringat ha meg nem outiztal, szerintem ne vegyel.
Soknak meg az endu is kenyelmetlen, ezek az aerok, foleg a kezdeti idokbol baromi alacsonyak es nagy reachel vannak megaldva.
mauimagic
aktív tag
Kíváncsi leszek, mit fejleszt ez pár hét alatt rajtam.
A szakirodalom szerint fejlődés a kettes zónában hónapokat vesz igénybe, nem heteket.
Én tavaly kezdtem és tényleg lassan jött a javulás, az első hónap nagyon idegőrlő volt, úgy éreztem, hogy semmit sem ér az egész. Aztán kicsit javult a helyzet
Szerintem ha nincs tervben versenyzés, akkor nem érdemes túltolni a zónázást, mert megöli a fun factort. A bringázásaid 80%-ában menj nagyjából z2-t, 20% interval. De ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Madone -t probaltam, az is regebbi volt, talan 2018 -as. Nem tunt kenyelmetlennek, inkabb a szokatlan jelzot mondanam ra.
Don't Tread On Me
razzorr
őstag
Hali. 29"-os külső gumit keresek,ami defektvédős. Kicsit haladósabbra gondoltam, egy Schwalbe Smart Sam bütyköset váltanék le. Mi az ami ajánlott mostanában? Köszi
Tin
veterán
Szezonig terveztem a Z2-zést, tehát még azért van pár hetem rá. Nem tudom, mit okoz, de ezt most végigcsinálom, vagyis még 1 hónap minimum. Alapozásra jó, a tavalyi évet úgyis végigtoltam 160-as átlag körül, szóval ártani biztosan nem fog. Tapasztalatszerzésre jó. És amúgy élvezem, hogy tolás nélkül is megy. A 20% lehet, hogy be fog figyelni de egyelőre önfegyelem.
dom1n0
senior tag
Hat erdemes nezni a geot, de kenyelmetlenne ugye 2-3 ora utan szoktak igazan valni
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Sapphire Nitro+ RX 6950 XT PURE GAMING OC 16GB - BONTATLAN!
- ÚJ! Standard I5 12400 - 16GB 3600MHz RAM - 500GB M.2 SSD PC - Windows 11 PRO
- 15.6"-os 8.gen Dell (i5, 8 GB, 120 SSD, FHD) notebook leárazás!!!AkciÓÓ!
- Eladó Samsung Galaxy S20 FE SM-G780F/DS 6+128GB Cloud Mint hálózatfüggetlen telefon+tok+üvegfólia!!!
- Beszámítás! MSI B550 R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN Z1 Plus FSP 700W