Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Speedy007
őstag
Kerékpár esetén a külső guminál tekerés közben észre lehet-e venni a kerekenkénti majd 1KG-s plusz súly? Végre eldönöttem hogy colstok záram lesz nem kell +2kg súly ami egy láncos zár ad ahol megtudnám venni jó áron a colstok zárat jó áron adják ezt is Continental RIDE Tour E-25 nem sokkal kerül többe mint a CST C1313 amit használtam a sárgán de a kéken a gyári Innova Cross 44-622-s van és a gyakori tapasztalatom hogy a gyári gumi abroncs nem hosszú életű szokott lenni így tartalékba venném őket meg ki is próbálnám hogy mivel tudnak ezek többet mint egy alsó polcos társaik. Lényeg az hogy ezeknek a Contiknak a súlya a gyártó szerint majd 1Kg pontosabban 820gr a súlya a 42-622-nek.
[ Szerkesztve ]