Hirdetés

2024. május 17., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#275551) chubby2o6 válasza zsocy (#275546) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Szerintem minden fekete kulacsnak ez a sorsa, nem csak az Elite-nek. A fekete BBB kulacsom is pont így nézett ki, és nem is kellett hozzá sok idő. A finom por okozta mikrokarcokba belegyógyul a kosz, a büdös életben nem jön ki belőle. ( Az meg az én betegségem, hogy egy kulacs csak fekete lehet :DDD )

(#275552) Ringman válasza chubby2o6 (#275551) üzenetére


Ringman
nagyúr

minden kulacsom így néz ki, az áttetsző camelbak is.

(#275553) chubby2o6 válasza Ringman (#275552) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Gyanítottam, hogy a nem-feketék sem ússzák meg.

(#275554) 6030D válasza Ringman (#275552) üzenetére


6030D
Ármester

Minden kulacs így néz ki, montin a kulacstartók belseje is le van csiszolva. Sőt, nekem az egyik csavar feje valamiért kijjebb lóg, és az is fényes. :D A Fidloc talán akkor volt nagy találmány, amikor az össztelós bringáknál nem tudták megoldani, hogy a kis hely miatt rendes kulacstartóba ki/be lehessen rakni a kulacsot, vagy akár 500 ml-nél nagyobb kulacsot. Az oldalra kivevős tartók meg nem mindig voltak stabilak. Én az egyik fórumtag bringáján próbáltam a mozdulatot, biztos meg lehet szokni, de nekem a hagyományos tekerés közben jobban kézre áll. Főleg, ha mindkét kézzel lenyúl valaki a kulacsért.

zsola32: gratulálok, végre egy rendes bringa a fórumon! :DD

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#275555) zsola32 válasza 6030D (#275554) üzenetére


zsola32
őstag

köszi
Vannak itt rendes bringák a fórumon... ahogy olvasom a dolgokat :R

(#275556) Hasaggymeg válasza chubby2o6 (#275545) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Én nem iszom "rendesen" (eleget, eléxer stb.) mégis így néz ki...de lexarom, ezért sosem idegeskedtem. :N Amúgy meg okosabb lenne nem polírozott, magasfényű kulacsokat gyártani, nyugodtan "szál csiszolhatnák" őket már a boltban. :U

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#275557) chubby2o6 válasza Hasaggymeg (#275556) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Minek fáradnának a szálcsiszolással, ha megoldjuk magunknak? :D

(#275558) rétisün válasza 6030D (#275554) üzenetére


rétisün
veterán

"gratulálok, végre egy rendes bringa a fórumon!"

mi számít rendes bringának? :DDD (és kikérem magamnak a Canyonjaim nevében :P )

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#275559) Ixion77 válasza Dark Archon (#275543) üzenetére


Ixion77
őstag

Valahol vicces, de tényleg ennyiről van szó. Fogsz két vasdarabot, fúrsz rájuk két lyukat, és rácsavarozod a vázra. Utána fogsz két lapos mágnest, ráragasztod a tetszőleges kulacsodra és készen vagy.

Vagy megveszed a kínaiaktól 17 dodóért. Esetleg kettőt 30-ért. EU-ban mennyi?

[ Szerkesztve ]

"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

(#275560) f4lcon válasza peetie1 (#275539) üzenetére


f4lcon
őstag

igazából nem űrtechnológia, sok mindennel képesek működni
DOT-al nem, attól biztosan megdagadnak a gumi tömítések, de szerintem az ásványi olajok 90%-ával mennek rendesen
(Motorex és Magura 101% hogy hibamentesen üzemel)
de nem véletlenül rózsaszín a Shimano a többivel ellentétben, amik inkább zöldes-sárgás színűek, kivétel a Magura, ami ugye kék.

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#275561) Ringman


Ringman
nagyúr

a kiírt súlynál könnyebb, kezdjek aggódni?

(#275562) Ixion77 válasza Ringman (#275561) üzenetére


Ixion77
őstag

Rakd rá a matricákat, és meglesz :)

"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

(#275563) chubby2o6 válasza Ixion77 (#275562) üzenetére


chubby2o6
senior tag

De ha vág a nyakból, megint nem lesz meg :D

(#275564) Black Smile


Black Smile
csendes tag

Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Triban RC120-as bringám amit szeretnék átalakítani egyenes kormányosra, a lehető legolcsóbban. Gyárilag 2x8 sebességes Microshift fékváltókarok és mechanikus tárcsafékek vannak rajta, ezeken az alkatrészeken kívül kell még valami az átalakításhoz? (Kormányom van.)
Fékkarok: [link]
Első váltókar: [link]
Hátsó váltókar: [link]
Köszönöm!

(#275565) Ringman válasza Ixion77 (#275562) üzenetére


Ringman
nagyúr

az is eldőlt, hogy előre 180-as tárcsát kell raknom, mert a 160-160 flat mount -> post mount adapter ütközik a villával :/

mi a nemzeti minimum a centerlockos tárcsákból? három közül OK a legolcsóbb, vagy vegyek rt-64 v rt-70-est?

miféle matricákat? :)

[ Szerkesztve ]

(#275566) 6030D válasza rétisün (#275558) üzenetére


6030D
Ármester

Pukkasztom a polgárt. Mindenki hazabeszél. :P :R

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#275567) chubby2o6 válasza Ringman (#275565) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Szerintem RT-64 alá ne menj. Hátul milyen van?

(#275568) Ringman válasza chubby2o6 (#275567) üzenetére


Ringman
nagyúr

rt-54, valami 5,4 euróért vettem, de ha ezen múlik, akkor veszek oda is egy 160-as jobbat, az meg megy tartalékba.

(#275569) Tin válasza Ringman (#275565) üzenetére


Tin
veterán

Én 70-est vettem, mert a 160-as olcsó volt a Rose-nál és kompatibilis. De ahogy néztem, a féknyergem csak gyantásat támogat, szóval abból veszek majd ICE adapterest. Mondjuk nem értem, hogy a nyereg miért nem tud fémeset, elolvad tőle vagy mi?

[ Szerkesztve ]

(#275570) chubby2o6 válasza Ringman (#275568) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Nyilván attól is függ, milyen betéttel akarod majd használni. Az RT-54 asszem csak gyantás betétet "tud", meg - ha már így rákérdeztél - a Nemzeti Minimum alatt van, már bocs, hogy tőlem kell megtudnod, de nem üti meg a topik szintjét :DD . Akkor már add meg a módját, egy frissen épített bringa megérdemel egy nívósabb tárcsát :D .

(#275571) Hasaggymeg válasza f4lcon (#275560) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Igaz színtévesztő vagyok, de nekem inkább amolyan pirosnak néz ki a Pepsis palackban mint rózsaszínűnek. :F ...lehet Tokaji aszút kaptam és azzal mennek fékjeim? :DDD

#275561
Ringman...
rossz a mérleg, az is tőlük van? ;]

#275564
Black Smile...
ha a szerszámok megvannak a cseréhez akkor elvileg más nem kell...talán 2 markolat. :D Remélhetőleg elég hosszúak lesznek a "kábelek" az egyenes kormányhoz is.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#275572) ZolkoW válasza Ringman (#275565) üzenetére


ZolkoW
őstag

ha jól látom, a 70-es a szendvics, szóval én a 64-est venném.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#275573) vallas válasza Black Smile (#275564) üzenetére


vallas
senior tag

Szerintem Jó vagy így, én vennék új fék és váltóbovdent is, mert fékbovden vége más az országúti karon mint a sima féken, és a váltóbovden is máshogy van befűzve , és lehet szorulna...
meg nézzed meg, hogy a bovdenházak elég hosszúak lesznek e, de szerintem azzal nem lesz gond...

.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!

(#275574) Dark Archon válasza Ixion77 (#275559) üzenetére


Dark Archon
addikt

5000Ft, a kettő 10eFt. Mindegy, hogy kínai vagy sem, durván meg leszel lőve, milyen kulacsot tudsz venni. Bár biztos van duplafalú Fidlock is, 100€-ért. De normálisban sem egyszerű találni, ahogy nyárit sem. Én például szeretem, ha van rajta kupak, hogy ne a fogaim közt ropogtassam az út porát iváskor.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#275575) Ringman válasza ZolkoW (#275572) üzenetére


Ringman
nagyúr

ja, azt nem is néztem, nem akarok szendvics-szerkezetűt.

(#275576) mauimagic


mauimagic
aktív tag

Miután szomorúan konstatáltam, hogy a bringámon nem maradt több ésszerű fejlesztési lehetőség, nem maradt más hátra, mint élvezni a bringát és minél többet tekerni új bringa után nézelődni :D

Hányingerrel küzdve kacérkodom a gondolattal, hogy adjak még egy esélyt a murvakerékpárnak... :DD
Ha korábbi rossz tapasztalatok miatt nem szeretném egy használtautó árát beleölni a projektbe és emiatt pl mechanikus tárcsafékes bringára esne a választás, azzal mennyire szopatnám meg magam?
Konkrétan [Tábor Pistára] gondolok...a TRP-C fék mellet az alu váz+villa is kérdéses, de az kevésbé zavarna szerintem, mint ha nem tudok megállni...

(#275577) Hasaggymeg válasza chubby2o6 (#275570) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Nálam az RT54 vibrált erősebb fékezésnél. Igaz csak elől a180mm-es. Sőt, azt kell mondjam a mostani RT64-esnél is nagyon picit érzem, olyankor eszembe is szokott jutni a bekoptatásról olvasott valamelyik cikk ahol kihangsúlyozták a normális, hosszú fékezésekkel történő valamilyen hegyen lejtőzve megejtett betét bekoptatást, mely egyenletes tárcsakopást eredményez. :U ...de hát kinek van arra ideje és kedve. :D

#275569
Tin...szerintem tipikus sales osztály által kitalált megkülönböztetés. :F ...olyant is hallottam, hogy az ónli rezin tárcsát is gond nélkül használták fémes betéttel. Talán olyan különbség azért lehet, hogy a hűtőbordával ellátott betéteket nem fogadja, de másban nem nagyon különbözik.🤔

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#275578) itouchfan válasza mauimagic (#275576) üzenetére


itouchfan
senior tag

Én nem vennék terepre mechanikus tárcsafékes bringát, de már nagyon outira se, ezért is jön fel bennem mindig, hogy le kéne cserélni az outit egy hidrós fékesre, mert a biztonságérzetem nagyon más hidrós fékkel.

„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

(#275579) Ringman válasza mauimagic (#275576) üzenetére


Ringman
nagyúr

legalább lesz egy csomó észszerű fejlesztési lehetőség rajta!

amúgy elöl-hátul gyorszáras, nem biztos hogy jó ötlet, shimano cup&cone agyak, több mint 11 kiló, főleg nem 1200€-ért :U
+ én pont azt bántam meg, hogy nem egyből hidrós fékkel vettem a bringát (ami ha beválik a monstercross pont értelmetlen lesz, egy endurance jobb lenne mellé, nem 440 mm-es láncvillahosszal)

#275577 Hasaggymeg
ónli rezin tárcsát is gond nélkül használták fémes betéttel

gondolom puhább az ötvözet, aztán gyorsabban kopik

[ Szerkesztve ]

(#275580) Hasaggymeg válasza mauimagic (#275576) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Tudom ismétlem magam, de tökéletes kompromisszum a család mesztice a HY-RD melyet az estleg kevésnek bizonyuló Spyre C helyett feltéve hidraulikusra hajazó fékerőt lehet csiholni. :K

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#275581) chubby2o6 válasza Hasaggymeg (#275577) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Előző tárcsáim RT-66-ok voltak ( 180/160 ), nem éreztem, hogy vibráltak volna, bár nem nagyon voltak hosszú és intenzív fékezéseim ( kivéve az egy-két vészfékezést, ha úgy hozta a helyzet, de akkor a f...om se figyelte, vibrált-e vagy sem :DDD ).
Azt én sem mondhatom, hogy véresen komolyan veszem a betét bekoptatására vonatkozó ajánlásokat, de hát nem is nagyon van olyan hosszú lejtő a környéken.

(#275582) lsebestyen válasza mauimagic (#275576) üzenetére


lsebestyen
addikt

Csak a hidraulikus!

(#275583) Hasaggymeg válasza chubby2o6 (#275581) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Ezért kell venni gyantás betétet, a Shimit nem kell bekoptatni, csak felteszed és...mész vele. Amúgy ezt a vibrálást hosszú aszfaltos lejtőn lehet érezni ahol fékezgetsz egy-egy intenzívet a kanyarok előtt, mert terepen, ahol örülsz ha a nyeregben tudsz maradni aligha veszed észre. Amúgy az a hatossal kezdődő széria már jó, én is a közvetlen szendvics (SLX, vagy 7x) alattit szoktam venni, valamiért nekem sem szimpatikus a réteges tárcsa. :F

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#275584) tacto válasza Black Smile (#275564) üzenetére


tacto
aktív tag

Milyen tarcsafekek? Nem ismerem a rendszert, kerdes milyen fekkar jo hozza? Nem cantilever huzasu esetleg?

(#275585) mauimagic válasza Ringman (#275579) üzenetére


mauimagic
aktív tag

Használtan venném, 5-600 EUR körül, de nem néztem még meg.

Ja, a kerékszett egy gyenge pont az biztos, de használtan gombokért mennek a QR kerékszettek.

@Hasaggymeg: erre gondoltam én is, volt HY-RD fékem, "rendes" monti fék után az is vicc kategória, de adja magát az upgrade, ha a madzagos annyira gáz lenne.

Az a baj, hogy nincs szezon, nem pörögnek a bringák, amik fennt vannak és jól felszereltek, azokat szinte új árban adnák.

(#275586) jjeahh válasza Hasaggymeg (#275583) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Ezért kell venni gyantás betétet, a Shimit nem kell bekoptatni, csak felteszed és...mész vele... és mire más fékbetét bekopna, a shimi elkopik ;]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#275587) mauimagic válasza jjeahh (#275586) üzenetére


mauimagic
aktív tag

és mire más fékbetét bekopna, a shimi elkopik ;]
Akkor valamit rosszul csinálok...az Oizban van 1900km minimum 45.000m szinttel, a szar gyári gyantás fékbetét meg nem akar elkopni, pont tegnap néztem.
Pedig már megvan a hűtőbordás fémes utód.

(#275588) Tin válasza Hasaggymeg (#275577) üzenetére


Tin
veterán

Az én bringám ugye egy érdekes állatorvosi ló, szerintem ezért is vezeti ki a Cube az SLX modellt. A hajtás 11 sebességes R8000 Ultegra, viszont ahhoz ugye nincs egyenes kormányos váltókar, így a 105-ös váltókarját kapja (SL-RS700), ami a legmagasabb szint egyenes kormányra. A fékben viszont a Tiagra-szintű BR-RS405 nyereg a top, mellé fékkarként a BL-RS600 jön (ez utóbbi szettben kapható). A nyereg tudja az Ice Tech-et, igazából ugyanúgy 2 dugattyús, mint az országúti fékek.

A Shimano weboldala amúgy éppen az SM-RT70 féktárcsát ajánlja hozzá, ami ugye tud gyantás és fémes fékbetétet is, de a fenti lista szerint a fémes fékbetét nem kompatibilis. Ami meg azért vicc, mert a weboldalak szerint igen, és amúgy bele is fér az Ice Tech miatt, sőt a Shimano a kompatibilitási lista egy másik oldalán viszont a fékhez lehozza, hogy támogatja a gyantás és a fémes betétet is, sőt itt még a 180-as tárcsát is, miközben ugye az előző weboldalon csak a 140/160 van írva, és a gyantás betét. Ezekből én azt gondolom, hogy tudja a fémes betétet is, hiszen belefér, kompatibilis vele, és a tárcsa is tudja, csak valamiért a teljes kompatibilitási oldalon nem tüntették fel, pl. mert alapból nem azzal ajánlják.

Igazából fogalmam sincs, mit fog tudni fékhatás ügyében a bringa gyárilag, hiszen ezt a "második" fékszettet már az új felnihez vettem, és eleve upgrade célból. A gyári felnijén SM-RT54 tárcsa van (ráadásul 6 csavaros, nem centerlockos), és nem Ice Tech betét. Szóval első körben kíváncsi vagyok, ez mennyit hoz a gyári fékje a mostani MT200 fékhez képest. Az RT70 tárcsa és egy Ice Tech hűtőlamellás betét meg még ahhoz képest is hozhat, főleg, ha mondjuk a betét még fémes is. Bár őszintén szólva, ha egy 30%-ot javul a fékhatás a jobb féktől, akkor nem fogom erőltetni a fémes betétet, mert a gyantás csendesebb.

(#275589) Kro válasza chubby2o6 (#275570) üzenetére


Kro
tag

Szomorúan olvasom soraid, mert nekem is rt-54 van a bringán. Mentségemre legyen, ezzel vettem. 😀

(#275590) zsola32 válasza Tin (#275588) üzenetére


zsola32
őstag

a BL-RS600 Ultegra szintű fékkar, és kifejezetten ajánlott a SL-RS700 105-ös váltókarhoz. (elég nehéz a beszerzése, általában csak az egyik felét lehet megvenni :) a fékkarnak)
Nézegettem valamikor a fékkarokat, tervben volt a Speeder400-on a Tektro fékek fejlesztése. Én Shimano 105 BR-R7070 fékekkel akartam összehozni a rendszert, aztán abbamaradt, lehet hogy a pénz miatt.
"meg nem szoktam fékezni, csak tekerni :D "

[ Szerkesztve ]

(#275591) Mezga Aladár válasza Hasaggymeg (#275577) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

RT54 vibrált erősebb fékezésnél

Mérd meg a vastagságát több helyen. Nekem akkor vibrált ha méret alatt volt. Mondjuk nem egy komoly tárcsa. Nekem minden komolyabb fékezéskor deformálódott a melegtől.
Én ezt használom, nagyon jó.

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#275592) jjeahh válasza mauimagic (#275587) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Nekem asszem 1500 kilómétereket bírtak a gyantás Shimik, de már az első terepezéskor elégettem őket és attól kezdve nem haraptak rendesen. A topikban megoszlanak a vélemények, van, aki szereti, van aki utálja, mint én, userfüggő. Az Ashima betéteimben 6000km lehet és még bőven van benne tartalék.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#275593) lsebestyen válasza Mezga Aladár (#275591) üzenetére


lsebestyen
addikt

Én is ezt fogom berendelni, ha cserélni kell majd a mostanit, amivel a bringa jött.

(#275594) Tin válasza zsola32 (#275590) üzenetére


Tin
veterán

A szinteket nem tudom, a fékkarhoz nincs írva semmi, de azt tudom, hogy egyenes kormányra, mármint az országúti kategóriában ez a szett a top. Épp ezért leszek kíváncsi a teljesítményére az MT200-hoz képest. Azt sem keveslem igazából, de kicsit nagyobb fékhatásnak azért örülnék, mert szeretek gyorsan menni. Elég dombos vidéken lakom, és egy 40-50 közötti ereszkedés végén élvezem megtépni a féket, aztán befordulni, szóval nekem azért kell a fék.

#275592 jjeahh: 2700 km az alap MT200 szettel, és semmi problémát nem érzek. Megmondom őszintén, nem is ellenőriztem a betéteket, lehet hogy kéne :D

(#275595) Black Smile válasza vallas (#275573) üzenetére


Black Smile
csendes tag

vallas és #275571 Hasaggymeg, köszi a segítséget :)!

(#275596) jjeahh válasza Tin (#275594) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Te aszfaltozol, ott tovább is kell tartania. Terepen sokkal gyorsabban kopik mind.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#275597) Hasaggymeg válasza mauimagic (#275587) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Pedig egyszerű a trükk, fékezni kell folyamatosan ahelyett, hogy engednéd menjen. ;]

#275586
jjeahh...egyre inkább az az érzésem nem ugyanarról beszélünk, ekkora különbség nem lehet a betétekben, és/vagy felhasználásban, sőt akkor, amikor még 20+ kilóval nehezebb is vagyok mint te.🤔 Kell legyen a piacon egy csomó xar utánzat (mondjuk én itt sem látom a különbséget :D ) amit a boltok is "bekajálnak", más magyarázatot nem tudok. Mindenesetre nem kerül sokba egy próbát tenni az újjal is, hátha. :F [link]

#275591
Mezga Aladár...olyant már nem használok, szerintem is gyenge, azzal jött a bringa. Ez a szendvics meg aranyárban megy, annyiért 3 db. RT64-est veszek ami a terepen is kiszolgál. :F

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#275598) jjeahh válasza Hasaggymeg (#275597) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Előfordulhat, bár fura lenne, ha az eddig elhasznált nem is tudom hány, 20-30? shimi fékbetétem mind hamisítvány lett volna. Szerintem simán csak másképp fékezünk, más terepen.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#275599) fulton válasza zsocy (#275546) üzenetére


fulton
addikt

Én ezért vontam be filcel belül, így nem karcolja/ta olyan ütemben, továbba finoman csusszan bele :D de sajnos így is látszik igaz nem annyira mint nélküle

(#275600) szimpláncsak válasza zsola32 (#275547) üzenetére


szimpláncsak
tag

Gratu, nagyon szép az a bringa :)

Szerencsére ma terepfutást választottam montizás helyett, de jól tettem. Természetesen a Bükk nem elég nagy, ezért az egyik legnépszerűbb turistautat kell az erdészeti gépekkel szétcseszni több km hosszan....:( (Ez a turista út visz fel a Szeleta barlanghoz) Szerencsére az előtte lévő 9km egész jó volt :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.