Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] Irány Japán!
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
(#208758) andrisbandi válasza Dark Archon (#208746) üzenetére
andrisbandi
őstag
Ennyit sikerült utána nézni;
A hajtókar FC-T8000
Chainring combination: 48-36-26
Bolt circle diameter: 104 mm...(For outer gear and middle gear)
- Elvileg lecserélhető a 36-os;
Race Face Narrow Wide Chainring, 4-arm, 104 mm
Így 3x10 helyett 1x10 lenne.
Nem tudom megtippelni mennyire lennél ezzel előrébb, mert nálam a cél az első váltó eltüntetése volt, hátul sem szoktam rendszeresen váltogatni. Középen elvagyok.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY