Nagyoncuki. Én is szoktam hasonló gömbállatokat utaztatni a pohártartóban, stresszes szituációban mindig jól jön egy bolyhos valami, amit lehet simogatni.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Moleman
addikt
Gyöször
senior tag
Ez csak annyi, hogy bemelegítetted a kocsit a régi benzinnel, nyilván többet evett hideg vízzel kezdve. Ez nekem is nagyon kijön, nekem mindig tele tankkal áll be a kocsi a garázsba, a kúttól hazáig legalább 15 km van, ezért tankolok mindig hazaúton, hogyha valahová indulni kell ne azt keressem hol van a kút.
Hazafelé ahogy jövök 15 kmet beáll a fogyi ilyen 5,2re. Nem nullázom, csak tankolásnál maga nulláz. Mikor legközelebb indulok mire kiérek a garázsból az utcára már 5,8 mire becsukom a kaput már 6,2 majd esetleg visszamegy 5,9re ha nagyon figyelek rá. De nem szoktam. És előfordul, hogy 3 hónapig nem is tankolok.
Van egy "endurance" gépem, 8 órásokon szoktam indulni vele. Ez egy 187cc rotakapa és a kukoricát rotálom most épp 2021 március 9 vett E10 95ös . Ugyan annyi sort nyomok le egy tankkal mint friss 100assal. 20 éve ugyan az a föld ugyan az a vetögép, ugyan az a rota ugyan az az 5 literes kis szájú piros kanna. Mert abból meg tudom tankolni tölcsér nélkül. Le se állítom, ne kopjon a berántó. Csak a benzin változik. Ha egyszer 5 fölé menne a fogyasztás megszívnám mert haza kéne jönni benzinért :-)
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Erre nekem ott a nejem....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
eami
addikt
Most látom volt update a project oldalon. Pont egy nappal később rendeltem, mint hogy már nekem is úton legyen ide Viszont elvileg ma a maradékot is útnak indítják.
zsolt19900
őstag
nekem is tő" 5literre beállt a Swift a mindennapok során.... 1x volt mikor télikerékkel voltam még és picit "hosszabb" volt a táv, 4.8
Aztán, ha "lövöm" neki 144óra szerint értve (pl. Siófok-Bp), akkor 5,1-2re is "felszalad" a kutyafáját és persze ez klímával és 2 személlyel, szóval semmi okom panaszra
A "beállt" 5literes fogyit is úgy kell elképzelni, hogy azért van pörgetve, hisz valahogy kell alkotnom vele valamit a Passat után
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
ugri77
tag
A táblázat saját excel vagy valami programé ?
(#59507) mefistofeles válasza zsolt19900 (#59505) üzenetére
Nah végre valaki aki engem igazol. Pályán a 120 nál az 5,4 sok.
Nagyon kiváncsi leszek, ha kifogy a benya és visszaállok a rendszeresen használt naftára. Akkor vissza áll e a dolog. (mondjuk úgy sem fogom kibírni, szerintem holnap meghajtom pályán) megint ennyit produkál e.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
burgatshow
veterán
Saját Numbers (Excel)...
Köszi. Az egy malac segge. Vituban volt kabala állat. [kép]
eami! Lassan vége a projekteknek és elkészül. Szerdán Székesfehérvár üléshuzat. Bory-vár mellé csapva. Kerámia mosás, kis kikapcsolódás, szabi ON.
[ Szerkesztve ]
dethroner
veterán
Sok a fenét. Nálunk 1 napos korában az első hosszabb úton (nagyjából 260km) 5,5 litert evett. 4 napos korában megkapta az első pályás szakaszát (pécs-pest-pécs) oda úton 140-es tempó, hazafelé éjjel már nyálkás november volt, meg nagyon fogyni látszott a nafta ott már inkább 120 alatt mentünk, 6,5 volt az átlag. De az odaúton benyalta a 7,5-8 litert is, a hazaút lassabb tempója javította vissza az átlagot. 120 felett elkezd a menetszél erősödni és ezzel a fogyasztás is megnő.
Az enyém még a butítás előtti, 90 paripás jószág
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
eami
addikt
megtennéd hogy rákérdezel az üléshuzatosnál, hogy a 2019-es üléshuzatuk kompatibilis e a mostani autóval?
Úgy tudom igen, de rá fogok.
laca891
aktív tag
Az enyém is 91 lovas.
Siófok-Debrecen (oda-vissza) téli gumi, 1 személy, 140-es tempo.
6,1 volt a fogyasztás, mert az M0-son lassabban mentem.
Egyébként 6,5-6,6 140 km/h mellet. Nyári gumival talán fél literrel kevesebb lenne.
mefistofeles :
A tiéd valószínűleg már a butított verzió.
[ Szerkesztve ]
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
laca891
aktív tag
Kinek mennyi volt a max. sebesség Swifttel?
GPS szerint átléptem a 180-at, talán kétszer.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
Azt tudod ugye, hogy almát a körtével?
A tiéd teljesen más erőforrás. nem mondom, hogy nem hajtottam volna meg egyet (ala Winkler) de nekem már a 80 lovas hibrid jutott.
Arról nem is beszélve, hogy sorban jöttök a 130-140 es értékekkel. Egy ekkorka motornál baromira nem mindegy, hogy 120 vagy 140, én pedig többször leírtam, hogy 120-as tempónál csinálta az 5,4-et, amit továbbra is érthetetlenül soknak tartok az eddigi 8 hónapos tapasztalataimhoz képest.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Qtya123
őstag
Teljesen jók ezek a fogyasztások 145-150-es pályázással.
(Mondjuk ahogy látom, az ársapka végét nem fogod Te sem észrevenni. Apám is ezt csinálja, tolja a prémium benzint a 2020-as 83 lovas Swiftjébe, mintha nem lenne holnap. Előtte meg volt 2.0 ~160 lovas autója, abba mindvégig alap benzint tankolt. ¯\_(ツ)_/¯ )
burgatshow
veterán
Előtte nekem céges kocsijaim voltak, ott az ment beléjük amit a kártya engedett, a saját kocsimba meg inkább rakom a drágábbat, ártani nem árt (hiszek benne, hogy a drágább jobb). Ha meg már nem engedhetem meg magamnak a prémiumot, akkor úgyse az autózás lesz a fő gondom.
Qtya123
őstag
"hiszek benne, hogy a drágább jobb"
Persze, mindenkinek más a becsípődése.
Nekem az olaj. 1 év. Mindegy mennyit futott. Volt, hogy 6.000 km volt benne, de lecseréltem, mert 1 év. A hűtőfolyadékot is 4 évente dobom kifelé. Ja és a gyertyák csereperiódusára is nagyon figyelek.
Plusz amíg be nem melegszik, addig szigorúan 2-3.000 közötti tartományban elváltás. De nem a vízhőfokra gondolok bemelegedés alatt, hanem az olajra. Amelyikben van olajhőfok mérő, ott azt nézve, amiben nincs, ott a víz bemelegedése után még 10 percig marad a 2-3.000 között elváltás. Viszont, ha ezek megvannak, akkor onnantól nincs bocsánat, ha olyan kedvem van, akkor kapja az ívet és 6000-ig forgatás. Télen 20-30 másodperc járatás után indulok, egy helyben melegíteni nem jó ezeket a szívó motorokat.
Az IS-el például autópályán 4.400-as fordulat alatt nem nagyon közlekedtem. 204ezer km-nél kíváncsiságból lemérettem padon, tudta a gyári értékeket.
A kis hokkendáré 3 hengeres 24 éves Swiftem sem eszi az olajat, pedig az meg főleg igénybe van véve.
Minden motort így használtam és használok, egyik sem ette az olajat, nem füstölt és soha az életben motorikusan egyik autóhoz sem kellett hozzányúlni. Előbb hullanak el a futóműelemek, meg a kasztni, a műanyagok a 15-20 év alatt, mint a motorok.
Fater meg beleteszi a prémiumot, aztán rögeszméje, hogy jó időben kb 2 percig, télen meg kb 6-7 percig pöfékelteti a hideg motort egy helyben, hogy ő melegíti. Ja és 4000 fölé sosem forgatta. Én abban hiszek, hogy az ilyen dolgok ártanak a motornak, nem a sima 95-ös.
Ne aggódj ezzel nem csak te vagy így. ;)
Utolsó bejegyzéshez: többen így vannak. Én a nem túl nagy fordulaton melegítés híve vagyok.
[ Szerkesztve ]
+1
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
burgatshow
veterán
Felreertettetek: nem azert tankolom a 100-ast mert az fogja a motort megvaltani, hanem azert mert megtehetem es artani biztosan nem art a 95-sel szembe allitva. A hasznalat mar inkabb art, foleg ha helytelen.
Hasznalat kozben, nem uvegelve, szerintem is igy kell melegiteni. Aztan ha mar meleg, lehet neki tolni. Sokan felnek (nem tudom miert), hogy tonkre teszik ha nagy a fordulat.
Orulok, hogy tobben is egy hajoban evezunk.
[ Szerkesztve ]
Én 500ft körül engedtem el a 100-ast, azóta csak néha, hígítás céljából a 95 mellé 10L.
Gyöször
senior tag
Az alacsony fordulaton melegítésnek is megvan az a veszélye, hogy kis fordulaton esetleg túl nagy teljesítményt veszel le a főtengelyről és kalapálnak a dugattyúk. Nem rád értem, hanem annak szól aki most olvassa életében először, hogy esetleg nem jó visító kerekekkel üveghangon bekapcsolódni a forgalomba hideg motorral. És ugyan ezt megcsinálja turbóssal 1500al.
Volt valami villanyos, talán prius, dupla körforgalomban kitalálta, hogy leparkettázza és a belsőben megelőz. Akkor indulhatott be a motor a villany mellé és megtette amit kért a tulaj, de az füstölt akkorát, meg a hangja mennyei volt ahogy mellém ért :-)
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Brogyi
senior tag
Szerintem te a kezelőfelületet rosszul használod. Megpróbálom leírni mi is lett volna célszerű.
Ha hiszel a kijelzőnek akkor az autópályás út elején a jobb kezednél lévő pálcikát megnyomod, és tartod míg az átlagérték kinullázódik. Ezzel csak a fogyiértéket nullázod. Természetesen a megfelelő kijelző felületen. Ha sokáig nyomod akkor a beállítás menübe kerülsz, de ez is attól függ mit látsz a kijelzőn.
Így mikor lehajtasz a pályáról tisztán látod mit fogyaszt a szekér.
Egyébként biztos, hogy elfelejtetted nullázni azon a felületen az átlag fogyit. Akármilyen hibrid új Suzuki az nem fogyaszt 4,8-t 120-nál, de 130-nál biztos nem.
Láttam én is 3-sal kezdődő fogyiértéket a kocsin, de tisztába vagyok vele, hogy soha nem tudom úgy használni.
Qtya123
őstag
Igen, a másik véglet, hogy elvált 1500-nál, mert jaj hideg a motor. Ott meg a nyomaték a káros. Szerintem ez a hidegen 2200-3000 közötti tartomány a legkímélőbb a motornak.
Mondjuk vannak olyanok, akiknek néha muszáj nem jól használni indítás után a motort. Akiknek olyan garázsa van, hogy iszonyat meredek a lejáró. Családi házaknál látom néha, hogy a ház alatti garázsból 5 méter felhajtó van és olyan meredek, hogy a hegymászók azon gyakorlatoznának.
Ahogy látom a Suzuki váltási javaslata elég vicces. Mikor megyek 4-ben alig több mint 50-el, a fordulatszám a béka segge alatt, erre mutatja, hogy tegyek ötödiket. Hát persze...
[ Szerkesztve ]
bigdigit
addikt
Na ezt az automatánál nem te szabályozod vagyis csak kismértékben. 1500-nál úgy fel vált mint a kisangyal. Indulásnál 3 másodperc és már 3.
[ Szerkesztve ]
+1, ezért megyek egy ideig M-ben akkor is ha nem otthonról indulok.
Más: a biztonságtechnika eszközöm meghalt, support szerint az első vagyok :(
dobolan
senior tag
Kapcsold inkább sportra, az magasabban tartja a ford.szám tartományt. Meg dinamikusabban is megy a kocsi.
Qtya123
őstag
Igen, ott szívás. Vagy ahogy a fórumtárs is írja, manualra átrakni.
Cégnél is vettek egy dízeles autót, automata váltóval, úgy, hogy MAXIMUM 4 km-es távokra van használva a létesítményen belül. Biztosan nagyon sokáig jó lesz, igazi átgondolt választás. Mondjuk azóta megjött az eszük, mert vettek két Nissan Leaf-et is, az erre tökéletes. (Mondjuk csak erre... Esős párás hideg időben, amikor fűtenéd az ablakot, az utasteret, esetleg az ülést is, megy az ablaktörlő, a világítás, na akkor a hatótáv olyan ótvaros, hogy egy 18. ker-4. ker oda-vissza neccesen lenne meg.)
Brogyi
senior tag
"Családi házaknál látom néha, hogy a ház alatti garázsból 5 méter felhajtó van és olyan meredek, hogy a hegymászók azon gyakorlatoznának."
Ilyen beállón próbáltam spórolni, és kikapcsolt motorral akartam beállni. Ugye a szervó elment, és szépen majdnem a garázs falának mentem. A szerencsém az volt, hogy az adrenalin miatt a kormányt el tudtam tekerni, de a kézifék az meg nulla ilyen meredek lejtőn, a fékpedál meg beton volt, és semmi hatás. Ott fogadtam meg hogy soha nem megyek egy cm-t se álló motorral. Ennyit a takarékoskodásról.
AtHoS
nagyúr
No igen, a support jól bevált magyarázó szövege
read-only mode on the forum
Qtya123
őstag
Nekem a fordítottja volt. 9 évig volt ez a hobbiautóm: [kép]
Két dolog volt rajta gyári, az egyik a kasztni, a másik a fékrásegítő nélküli fékmunkahenger. Ez alapban olyan, mint ami nálad a stresszhelyzetet szülte. Ha nagyot akarsz fékezni, akkor a kormányt is húzod magadra, úgy nyomod.
Rásegítéses autókba ülve szélvédő fejelős volt az első pár fékezésem mindig.
(Amúgy ebbe én is prémium 98-ast tankoltam, ha már feljött az üzemanyag dolog. Nem azért, mert hittem benne, hanem azért, mert az emelt kompressziójú 1.6-ra fúrt 1.5-ös, jól megsíkolt blokkal és hengerfejjel rendelkező motor nem bírta a 95-ös benzint, csörgött tőle. Cserébe tudta azt, mint a mostani 1.6 M16A az S-Crossban, csak nem 6 literes fogyasztás mellett... )
[ Szerkesztve ]
Tényleg nem rendszeresen nullázom pálya előtt az átlagfogyasztást (egyébként köszi, de tudom, hogy kell) de rossz a matekod.
Csak akkor mutathatna kevesebbet az átlagfogyasztás mérőm mint a valós, ha alacsonyabb értékkel lépnék fel autópályára. (most tekintsünk el attól, hogy a mérés nem pontos)
Ha tegyük fel szerinted mondjuk 5,2 a "normális" fogyasztás tartós 120-as tempónál, akkor a matematika szabályai szerint csak úgy változhatna 4,8-ra a mérőm ha jóval kevesebb értékről indulnék, mondjuk 4,2 vagy max 4,6-ról.
Ezt pedig nem is tudnám megcsinálni!
Mint már írtam, városban, forgalomtól, körülményektől és a lábam súlyától függően 5 és 5,5 között változik a fogyasztás.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Aszongya nekem keresi a hálózatot, de nem találja. Hová tette? Mondom kesztyűtartó és korábban ott jó volt. Várjunk vele hátha talál hálózatot. Érted, ha hibás azért nem kell, ha gyárilag nem jó mert itt nem lát hálózatot, akkor maga a termék nem jó, ugyan úgy storno minden.
Gyöször
senior tag
Na, ez betyár (volt) király a zöldike! Minnyá átmegyek a szomszédba megvenni a 07est játszósnak a 2104-3 mellé :-) csak annyira szét van pálva, hogy besírtam mikor megláttam. Pedig 5 éve az egy jó autó volt, viszont kintfelejtették..
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
burgatshow
veterán
Ha nem ideális akkor simán visszavált, gondolkodás nélkül.
Brogyi
senior tag
A te autód, te tudod, de azért engedj meg egy régi történetet. Volt itt egy ember 3,5, vagy 3,3 liter/100km fogyival. Mondom jó, menjük egy 100km karikát egymás mögött. Elötte, és utána tankoljunk. Mit gondolsz bevállalta? Ne törd a fejed, nem.
[ Szerkesztve ]
Moleman
addikt
Ahhoz valószínűleg irgalmatlanul lassan kéne menni. Mikor az asszony még a nagyon a vezetéstanulás elején volt, és nem mert sík egyenes úton 70-nél gyorsabban menni, akkor írt ki 3.8-akat a fedélzeti. A forgalom feltartása nélkül 4.2 alá nem hiszem, hogy be tudnám vinni a Swiftet.
Most 4.87 a valós átlagunk, tankolás alapján számolva (a fedélzeti értékek átlaga 4.61).
2ozzmexy
aktív tag
Erről a témáról mindig fm2k jut eszembe az indexes csapatból, aki a spritmonitor.de szerint 5liter alatt jár egy Vitaraval (mild-hybrid).
A bibi az hogy senki más nem tudja megközelíteni sem...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Gyöször
senior tag
Ezt a tesztet a Lada fórumon megcsináltam egy emberrel. Hasonló végeredménnyel.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Siriusb
veterán
A pohártartóban?
AMD Power
titán
Nekem a fed comp 6.2l átlagot írt fogyasztásnak. A mért pedig 7.58 liter / 100km.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
hemaka
nagyúr
ezek gyártanak sportülésre is? kéne a sportba a kutya miatt
[ Szerkesztve ]
eami
addikt
szuper, ha esetleg felhívnának hogy lenne új s-cross és esetleg még érdekelne is mert adnak olyan ajánlatot a 2019-es-re akkor lehet megbeszélném velük, hogy szedjék ki és majd rakják fel az újra ami most van.
Üléshuzattal beadni felesleges, mert úgy is leszedik róla a kereskedésben, amúgy meg semmi baja.
Bár lehet el is adhatnám. Na mindegy, ez legyen a legnagyobb dilemma
JSaN
addikt
Egesz jol nez ki, a gyarihoz kepest puhabb?
A fejtamla tartonal a 2 tuske helyet te szurod ki a szoveten? Nem tul esztetikus illetve nyulhat szakadhat idovel.
Gondolkodom en is huzaton, mivel vagy 5 evre tervezek legalabb az uj s-crossal.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
AtHoS
nagyúr
Dobnál linket/telszámot az üléshuzatoshoz? Köszi
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
hemaka
nagyúr