Nekem nincs ilyen autóm de az Indexes S-cross topikban is hasonló téma ment most...
Igaz, ott a lökhárító fényezetlen részéről meg a küszöbről szól , de ugyanaz az anyag lehet.
Idézem:
"Sáros-homokos cipőmet nem emeltem eléggé, és összekarcoltam a küszöbburkoló műanyag elemet."
"Egy sóderes terepen való áthaladás során sikerült meghorzsolni a fényezetlen lökhárítómat."
"Sajnos ez nagyon komisz anyag. Polipropilénből van. Már egy csúnya nézéstől is karcolódik. Puha, lágy, kenődős. Mivel a mattságát a felületi struktúra adja (nagyon finoman érdes felület), a polírozás nem járható út."
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=161818703&t=9220774
Mondjuk használt S-Crossokat nézegetve nekem is feltűnt, hogy rengetegnél látszik sérülés a fekete elemeken. Ezek szerint kis túlzással bármi nyomot hagy rajta ami hozzáér és nem ennyi béna sofőr van aki mind "lesarkazza"...
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
ViZo72
tag
szabonagyur
félisten
(#60353) tatararpad válasza szabonagyur (#60352) üzenetére
tatararpad
őstag
Semmit, úgy marad. Amikor eladod az autót senki ember fiát nem fogja érdekelni, hogy hány ilyen karc van rajta, ezeket nem az a réteg fogja venni. Saját használatra pedig lehet jobb ha megszokod, lesz még rajta dögivel. Amúgy szerintem kavicsok/ágak/bevásárlókocsik okozzák.
ViZo72
tag
"Szúrólángos gázégővel finoman elhúzva a lángot a karc fölött szépen lehet javítani. Van erről több videó is a jutubon. A karcokat is jól el lehet tüntetni vele. Keress rá."
Ez volt egy tipp de én ezt nem merném megpróbálni egy új autón, főleg nem látható helyen.
Valaki írta is, hogy neki ez nem sikerült, új elemet kellett vennie utána.
Cunaja
addikt
Ígértem, hogy beszámolok a K3-ról.
Nem azt mondom, hogy felér a gépi mosóval, de jó.
Az Astra ablaktörlő gumiját le is rendezte egyből, cseréltem is, szerencse volt tartalék lapát.
Szép lett a kocsi és olyan koszt is leszedett, amit a K2 comfort nem is tudott megmozdítani. A térkővet is, gyögyörüen megpuccolta. Egyszóval, otthonra és kocsit mosni, a kertben, tökéletes. Emagnál 33900 az ára. Ott megéri. Máshol drágább, de akkor már van jobb is.
Természetesen az érintéses kesztyűs mosás, nem maradhat el, mert akkor maradnak kosz foltok.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
2ozzmexy
aktív tag
A K2 compact nem egyenlő a sima K2-vel. A sima K2 a K3 elődje.
Óvatosan az ilyen kijelentéssel, mert vannak itt akik úgy gondolják hogy érintésmentes mosassal ugyanolyan tisztava varázsolják az autókat... (olvass vissza)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Cunaja
addikt
Tudom, hogy nem egyenlő a comfort és az új K2. Most viszont majdnem annyi volt a K3, mint a K2. Persze a K2-nek is vannak variánsai. Esetleg a hozzászólást linkelhetted volna, mert jelenleg ko. a fejem. Holnap vizsgázom és már mindenhol csak vasutat látok.
Az érintésmentes mosó (nem használunk se kesztyűt, se habkefét és bármilyen eszközt) soha nem takarítja le tökéletesre a kocsit. Lehet akár 150 bar is. Ja de, mert az már letakarítja, a festéssel együtt.
Szerk.
Jelenleg a Kärcher gyári habosítójának tunningolásával is foglalkozom. Ha sikerül, megírom, hogy mit csináltam vele. Nem szeretnék 16K vagy felett habosítót venni a kemény hab miatt.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
bigdigit
addikt
Nos most jutottam odáig kicsit foglalkozzak vele mi lenne az AT Scrosst kipróbálnám manual módban. Főleg azért mert kíváncsi voltam úgy milyen fogyasztást lehetne kifacsarni.
Kb fél perc volt rájönni eleve baromság az egész mivel full manual eleve sose lesz mivel magától visszavált így is.
Felfelé meg csak tök egyenes úton lehet használni mert nem F1 autóról van szó és lehetetlen már kisebb kanyarban is váltani a kormány forgatás miatt.
Egy dologra viszont rájöttem.Nem tudom hogyan jött ki 0.5L többet eszik az automata de ha kéziben használnám az biztos minimum 1.5l nagyobb lenne a fogyasztásom.
Még egy gondolat:
Nekem azért hiányzik ez az én nyomom a gázt kinyomom és váltok érzés.Engem továbbra is zavar nem akkor váltok amikor akarok.A komfort érzetem rontja nem úgymond rákészülve megyek előre vagy hátra az ülésben.
Ráadásul a tipikus városi sebesség tartományban 50-60 között rohadtul zavaróan lassul be az autó minden akár csak 1 pillanatnyi gázelvételre is.Váltáskor nincs ekkora erőhatás.
Tigi
őstag
Én ezért nem veszek sose automatát, majd azt én tudom, hogy mikor váltson az autó.
Természetesen nem akarok erről vitát kirobbantani, mindenki olyan autót vesz amilyet akar.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Mindenki így kezdi.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
DarkByte
addikt
A középső instrument cluster kijelzőn a két analóg óra között tudja valaki hogy mitől függ az hogy az Android Auto + Maps kombó hogyan reprezentálja a következő utasítást? Mert a körforgalmakat mintha brit vezetési irány szerint mutatná, első kijárat az úgy néz ki, hogy alulról jövök és balra elsőnél ki. Nyilván a hangutasítás alapján tudom mit akar, de nem volna rossz ha át lehetne állítani.
Majd kísérletezem vele, mert angolul használom a telefont és csak a navi hangutasításai magyarok, de US English-en volt a telefon eddig, szóval az sem adja ki. Most átraktam a Maps nyelvét magyarra, de azóta nem próbáltam még. Nekem olyan sejtésem van hogy azt a grafikát nem feltétlen az Android rajzolja oda.
burgatshow
veterán
Egyébként teljesen máshogy kell vezetni mint egy kézit. Lehet velük “szépen” menni.
szabonagyur
félisten
Vasárnap du. induláskor kiírta az autó, hogy a kamera nem elérhető mivel túlmelegedett. Tény napon is állt, bár máskor is állt nem volt gondja.
Indulás után egy darabig nem ment a sáv tartás, meg ütközésre figyelmeztető stb.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Brogyi
senior tag
Kikapcsolod(leállítod), majd beindítod és megy. Reset. Télen a hó eltakarta a radart. Akkor is hibaüzi jött. Előre mentem, letakarítottam, és működött.
Allgrip -es vagy? Mielőtt a fb lemoderált, utolsó kiegészítés: automatát csak Allgrip -el.
szabonagyur
félisten
Persze, ez megvan mint megoldás. Inkább az a fura, hogy egész héten napon áll munka közben, de csak most panaszkodott erre.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
bigdigit
addikt
Részemről miben számítana az allgrip?Mármint abban amit írtam. Szükségem nincs rá és fogyasztás fesitiszta vagyok.
Az automatától is ódzkoztam mivel többet eszik de fura mód tényleg csak többel tudnék járni kézivel. Ez volt a lényeg. Fb csoportban is szerintem ezért alakulnak ki parázs viták kinek mennyit eszik. A Swift tolva se tudott 6 fölé menni Scross simán benyeli a 10et is ha nem figyel az ember. Mondanom se kell a pill. fogyasztás alap a kijelzőn.
dethroner
veterán
Inkább az a fura, vagy még inkább szerencsétlen/szánalmas, hogy az autónak az a része van leginkább sugárzó hő hatásának kitéve és ott egy eszköz melegre panaszkodik. Nekünk egyszer nem látta az utat a kamera csoport, mert az ablaktörlő olyan szerencsésen van kialakítva, hogy a szezon sziget előtt nem törölte le. Ki kellett szállni és kézzel letörölni a párát.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
2ozzmexy
aktív tag
Először is remélem sikerült a vizsgád!
Másodszor nem feltétlenül a kemény hab a jó hab. Megprobalom tömören (mivel ez nem egy mosós topik és itt OFF), a lényege minden elomoso habnak, hogy a koszt elkezdje fellazitani (bogarak, madarurulek,stb) és amit lehet lehozzon. Ezek eléggé erős szerek, hidd el nem akarod hogy sokáig rajta legyen, ne adj Isten nagy melegben raszaradjon, úgy működnek mint a mosogatógép, ahogyan lefolyik hozza magával a koszt. Max annyira legyen kemény amíg ecsetezel. MJJC foam cannon pro az egyik legjobb, de egy olcsóbb is megteszi.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Cunaja
addikt
Írtam privit.
Sikerült a vizsga, most jöhet a másik októberben. Ez lesz a különbözeti. Utána remélem 3-év nyugi lesz.
Most várok pár napot, hogy mindent elfelejtsek.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
villifog
tag
Suzuki swift 1.2 (2010-2016)-os járgányhoz néznék akkumulátort. Most 36Ah-ás van benne, egyel nagyobbat tennék bele, általában az egyel nagyobb méret javasolt szokott lenni. 47Ah-ást néztem [link], esetleg Varta silver dinamic [link], a másik, de ebből nincs kisebb Ah-ás.
Milyet érdemes nézni, szerintetek az Exide prémium jó lenne e. A méretek egyeznek. 207x175x175.
Moleman
addikt
Az Exide jóféle, már több autóba és motorba is azt vettem, ezután is azt fogok.
villifog
tag
Ha jól emlékszem akkor a Vitarákba is Exide prémiumot raktak.
Még az lenne a kérdésem, hogy a 36Ah-ás helyett mehet e a 47Ah-ás, vagy maradjak a 36Ah-ás változatnál?
Köszönöm akár a többiek válaszát.
tboldi
nagyúr
Inkább Rocketet vagy Yuasát nézz (ugyanaz a Sebang Global Battery gyártja mindkettőt), többünknek bevált az autós topikban. Az Exide-ra viszont vannak panaszok az utóbbi évekből.
villifog
tag
Konkrét akkut is linkelnél, ami jó lenne a swifthez?
Amennyiben jól tudom az Ignis-hez is talán egyforma kell.
Meg az ilyen vastag sarus, vékony sarus dolgokra is figyelni kellene, nem akarok rosszat venni?
[ Szerkesztve ]
AMD Power
titán
Ezt csak megerősíteni tudom. Jó alapokat csinálnak.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
tboldi
nagyúr
Nemtom, pontosan milyen kell a te autódba. Ha Honda Jazz-ről lenne szó, akkor rögtön rá tudnám vágni, hogy 42B19L.
De igen, a vékony-vastag sarukra is figyelni kell, meg arra is, hogy jobb vagy bal pozitívos-e.
[ Szerkesztve ]
zsolt19900
őstag
én azt nézném a helyedben, hogy melyikre van több gari mikor még régebbi autóm volt, sosem néztem az utolsó két cserénél a márkát, csak a garit
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
villifog
tag
A pozitívot azt mindig nézem. Megmértem tolómérővel egy másik akku mindkét polaritásánál az átmérőket, és egyformák voltak.
Amúgy ez van ráírva:
Varta
36Ah 300A
33610-83E51
[ Szerkesztve ]
villifog
tag
Ez méretben teljesen passzol, lehet ez mellett maradok. Pont ugyanilyen tartalék akkunk van, csak nagyobb Ah-ás, arról használjuk az akksis fúrót, már jó pár éve megvan. Árban sem drága.
villifog
tag
Érdemes akku cserénél párhuzamosítani az akksikat, amíg a csere megtörténik?
Valami olyasmit hallottam, hogy elmegy az alapjárat, meg egy két dolog.
Vagy nem sok értelme lenne, és simán is lehetne cserélni?
Moleman
addikt
Én eddig mindig simán cseréltem, csak a rádió felejtette el a beállításokat és az automata ablakemelő a végpontokat.
villifog
tag
Mikorra "gyógyult" meg a hiba?
Mármint az ablakemelőnél?
Moleman
addikt
Azonnal, végignyomkodtam az összes ablakot végállástól végállásig, onnantól újra működött az automata funkció (a Mazdában mind a 4 ablak automata).
dunc
nagyúr
Az alapjáratot újra kell tanítani, pár perc.
tboldi
nagyúr
Általában nyomva kell tartani 5-10 mp-ig lefelé és felfelé is.
Ja, az ECU megtanult dolgai elmászhatnak, de nem kell félni, vannak alapértékek, csak azokra áll vissza, aztán pár km után újra alkalmazkodik a vezetési szokásaidhoz.
Illetve a rádió beállításai mászhatnak el, kérheti a kódot, az óra lenullázódik, napi számláló, fogyasztás szintén, de semmi kritikus dolog.
Cseréld csak simán.
villifog
tag
Köszi mindenkinek, akkor majd simán cserélem.
2ozzmexy
aktív tag
Én még hozzá tenném hogy a kulcs a zsebedben legyen mert bezárhat a központi...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
szabonagyur
félisten
Mennyire lenne érdemes megvennem az új téliket az SCROSSra ha nincs hova felrakni? A különböző gyártási hibák így gondolom nem jönnek elő, tehát lehet nagy bukta is a vége
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
villifog
tag
Most néztem, hogy csere idejére rajta lehetne hagyni a Ctek töltőt, a szivargyújtóra kötve.
Akkor ez is jó megoldás lehetne?
Próbálta már valaki?
"CTEK SZIVARGYÚJTÓ KIEGÉSZÍTŐ "APA"
CTEK szivargyújtó csatlakozó segítségével , az aljazaton keresztül tölthető az akkumulátor, illetve feszültség alatt tarthatja az autóját, miközben akkumulátort cserél, így biztosítva , hogy minden beállítás megmaradjon."
Akkor ezzel a megoldással meg tudnám oldani?
cigam
félisten
Megoldani megoldja, de minek? Ez is egy felesleges úri huncutság. Mi indokolja hogy áram alatt tartsd a kocsit. Ez nem lélegeztető gép.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
hemaka
nagyúr
Én sem értem mire fel ez a felesleges szenvedés vele. Kihajítottam belőle a régit, betettem az újat, kész.
ncc1701
veterán
Alapjáratot azért újratanulja pár perc bután járás után.
Cunaja
addikt
Sziasztok!
Az ilyen is késlelteti az autó érkezését.
A GYSEV utolérte a PSZ vonatját.
Kerülő utirányon jön majd a Suzuki vonat.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
DarkByte
addikt
Az új Scross-hoz jól silabizáltam ki, hogy a 43290-79J10 lehet a kódja a mankókerék set-nek ami tartalmazza a kereket, a leszorító csavart és a szerszámtartó idomot is? Vagy ez csak valami utángyártott típuskód?
Valaki esetleg rendelt már ilyet és stimmel rendesen?
Mod: közben visszakerestem, úgy tűnik igen, tényleg ez a helyes.
[ Szerkesztve ]
blakey
titán
Ilyenem van a 2017-eshez, pontosan ugyanolyan, mintha gyári lenne.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
DarkByte
addikt
blakey: köszi!
---
Mutattam szülőknek a verdát és hát elsők között mondták, hogy az ülésekre valami védőhuzatot csináltassak. Mivel GLX és bőrülések, nem is tudom egyáltalán értelmezhető-e ez a kombináció. Azt gondolnám sima kárpitozásra jó/lehet(?) ülés huzatot csináltatni, bőrkárpitra kb. olyan mint üvegasztalra csipkés terítőt rakni.
Mit gondoltok erről? Én személy szerint hajlok rá, hogy marad így ahogy van és majd inkább keresek hozzá valami jó bőrápoló szert. (arra amúgy jöhetnek tippek)
Egyébként nem 100%-ban bőr az ülés mint ezen a képen látszik, csak a peremek. Az ülő felület mintás kiképzéssel bír, azt gondolnám ezt nem olyan könnyű elnyűni, de legalább is az én használati szokásaimmal az autó nálam töltött idejét túl fogja élni.
Egyébként nagyon kényelmesnek gondolom, egyáltalán nem bántam meg hogy ez lett. Az ajtó könyöklő és a középső felnyitható tartó amire szintén lehet könyökölni is bőrborítású.
(Amúgy a 9"-os konzolt is örülök hogy nem engedtem el A 360-as kamera a 3D körbeforgó nézettel haszontalan, viszont pl. tolatásnál tud felülnézetet mutatni és az elég korrektül működik, szépen összeférceli a képet, jól lehet látni mitől milyen messze vagy és az ívet hogy hova érkezel. Szűk helyen, pl. garázsban is látszik a faltól való távolság. Illetve nem tudom a simában van-e első kamera kép mutatás, valamint szegély/padka nézet is az oldalsó tükrökről. Nyilván amint kiismerem az autót hogy kb. milyen méretű és mihez mennyire lehet megállni ezek picit leértékelődnek, de most azért még hasznos.)
[ Szerkesztve ]
dunc
nagyúr
Én is védeném , de semmi extra csináltatnék un. póló huzatot rá, ami védi, könnyen felhelyezhető, mosható stb.
DarkByte
addikt
Ilyen trikó üléshuzatra gondolsz? [link]
Van esetleg tipp hol tudnak ilyet méretre csinálni ehhez az autóhoz?
Normál üléshuzatot csináltattam a Felicia-ra anno, de ahhoz totál ki kell szedni az üléseket hogy rá lehessen húzni. Tény, utána olyan volt mintha ráöntötték volna. De itt azért macerás lenne, elég rendesen be lehet vezetékezve a vezető oldali ülés pl. Illetve ugye az oldallégzsákok okán nem is biztos hogy előnyös ha körbe van "bugyolálva" az ülés.
Franky74
tag
Szia!
Szerintem fontos egy jó üléshuzat a kocsiba! Nekem GLX Vitarám (2019) van. Hasonló ülésekkel. De beülésnél, fészkelődésnél az ülések szélét símán megkarcolhatod(farmer zsebnél szegeccsel, v kulccsal a zsebben)!
Én Szegeden csináltattam rá méretre varrott huzatot. Akkoriban (2019) került 45e forintba. Az első ülések úgy vannak varrva, hogy a légzsákot (ha elműködik) kiengedik.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER