Állítólag 2003-2005 között gyártották 1,3-as motorral.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Állítólag 2003-2005 között gyártották 1,3-as motorral.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
ja volt az swiftből, ignisből, wagonR-ből, nem volt az rossz, de nem érte meg a felárat a benzinessel szemben, meg utóbbi több ló is volt. Meg hát akkoriban a benzin se ennyibe került, hogy valakit érdekeljen az a 2-3literes fogyasztás különbség.
Pedig de, 1.3 Multijet, 69 (nice) nyamvadt póni.
[ Szerkesztve ]
Über gáz dolog történt. Ugyan nevettem, de nem tudtam tankolni. Nem nyílt a tanksapka ajtó..
[ Szerkesztve ]
1,25 DDiS motorként keresd, létezett Ignis, Swift és WagonR is belőle.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
És mit tettél? Ugye nem feszegetted ki?
Van egy műanyag pöcök ami a tankajtót zárja és ha meghuzod alul a kart akkor behuzodik és nyílik a tankajto, na azt a pockot olajozd/zsirozd/síkosítsd meg egy kicsit hogy többet ilyen ne legyen.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
A Splash-be is belelógatták, és azt már feltornázták 75 pacira a digók. 💪
A változó geós turbós 90 lovat és 200 nyúlmókust tud, az már elég virgonc ezekhez a kisautókhoz. Kár, hogy az Suzukiba nem került, de legalább anyum Lanciájába igen.
[ Szerkesztve ]
Ilyenkor meg kell találni azt a bizonyos szöget meg erősséget amivel meghúzod és kinyílik, múltkor engem is megszivatott.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Azért nem nyílik mert nincs ami kinyomja, a rugó gyenge. Megbikáztam, már jó, de nagyon gáz volt a szitu.
Én is állítottam rajta, de ne ma rugót és így nekem is ok.
Másik autómon is bentről nyílik, na azt ha meghúzom kb derékszögre nyílik egyből.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
WD40 a pöcökre/zsanérra, és azóta kivágódik. Az tény, hogy trükös volt a kinyitása mikor szorult. Egyedül néhéz volt, de a sarokba szorított elme szinte másodpercek alatt kitalálja.
Ez nem egy viszonylag új autó?
Més que un club!
Szerintem ez egyedi hiba, legalább is én még soha nem tapasztaltam. Az igaz, hogy most is ha nyitom a töltőnyílás fedelét, csak egy fél centire nyílik, de onnan kézzel hibátlan.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Reménykedtem benne hogy nem feszegette és valaki lesz oly jó hogy lefotozza melyik szélén kell befujni a wd40-el hogy kinyiljon brutalitás nélkül...
Ja, a slussz poén egy autoszerelo véleménye volt: ja, gyakrabban kell tankolni...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
(#60915) szabonagyur válasza mefistofeles (#60913) üzenetére
Írtam, hogy nekem is ilyen, meg korábban más is.
Egyszerűen nem elég erővel nyitja.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
(#60916) mefistofeles válasza szabonagyur (#60915) üzenetére
Akkor lehet, hogy szimplán mázlista vagyok, de még nem tapasztaltam effélét. Amúgy tényleg gáz, ha egy szinte új autónál ez előfordulhat.
Amúgy te azt írtad, hogy állítottál rajta, nem azt, hogy ki sem nyílt, mint Kolondrumnál....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
(#60917) szabonagyur válasza mefistofeles (#60916) üzenetére
Állítottam rajta miután percekig tököltem a kúton vele.
Akkor nagy nehezen kinyílt. Meghúztam a kis részt és kb egy 2 mm-re kinyílt de az kevés ahhoz hogy kinyissam.
Majd pár nyitási próba után kinyílt. Én is közel voltam, hogy hagyom az egészet.
Májusban is írtam róla: #58616szabonagyur
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Ja en is irtam, elso tankolaskor nem nyilt ki a sporton anno. De a lemez pocok ami kinyomja volt a ludas, hajlitottam kicsit rajta, aztan mar jo volt.
En is ahhoz nyultam es jo
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Olvastam már ezt korábban is itt valakitől, így nem lepett meg mikor nemrég velem is előfordult. Pár hete szülőknek mutogattam az autót és elsőre még nyílt, másodikra már nem akart kipattanni. Úgy lehetett megoldani, hogy amíg én húztam a fület bent, kint valaki benyomta ujjal az ajtó azon oldalát amerre befelé kellene billennie (azt hiszem a vezető ülés felé eső oldal). Szóval legrosszabb esetben benzinkutast meg lehet kérni hogy segítsen.
Egyébként úgy vettem észre számít mennyire nyomod be záráskor az ajtót; nem kell erősen csak épp kattanásig.
De majd ha viszem vissza egyeztetésre hamarosan, akkor szóba hozom szerintem hogy állítsanak rajta, biztos ami biztos.
Jó reggelt!
Megint egy kis üzemanyag téma, de mielőtt lefejeznétek, nem olyan téren.
Történelmi pillanat az életemben. Utoljára tankoltam meg az Astrát.
Viszont kicsit ledöbbentem közben.
M3 bevezető, véda utáni OMV és egy deka benzin nem volt. Azt mondta a kutas, hogy várják már két napja, de nem jön. Vidéken ez már rég gond, de eddig itt mindig volt. Csak gázolajat lehetet kapni.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Az en scrossom is ilyen, kihuzom a kart aligakar fel centit kinyillani a tolto nyillas. Nekem is majd igazitani kell a feszessegen, de egyelore a csipesz ujjaimmal ki tudom nyittani.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
Ez csak Nektek "újdonság" itt a régióban. A család másik fele őrségi, ott már akkor elszórtan hiánycikk volt, amikor bevezették ezt az egész hatósági árat. Most voltunk lent nyáron látogatóba, Lentiben tudtam egyedül tankolni.
De a Shell is most zárogat be (átmenetileg) kutakat....
[ Szerkesztve ]
SX4 is volt dízel. Meg persze FIAT kiadású "verzió".
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Kíváncsi vagyok mi lesz. Ha így marad szerintem nem fog addig ársapka maradni, ameddig a kormány tervezte.
Már a MOL is eléggé elkezdett nyavajogni.
Más:
Majdnem összetörtem az autó elejét. Miután már leparkoltam...
Az esetek 99%-ában én nem szoktam kéziféket húzni. Csak akkor, ha nagyon meredek helyen pakolok.
Arra meg csak most lettem figyelmes, hogy a Cross miután leállítom a motort és egyesbe rakás után leszállok a fékről, akkor centikkel nagyobbat mozdul be, mire a váltó "megfogja" mint az IS tette. Így mikor pár cm-re megálltam egy faltól egy kissé lejtős részén és leszálltam a fékről kb 1-2 mm-re került az orra attól, hogy neki érjen.
Nagy mákom volt.
Ja, a hozzászólásommal remélem nem indul egy újabb 3 oldalas diskurzus, hogy ki húz kézit és ki nem.
Volt már ebből csörte, hogy jáááááj így nem jó mert feszül a mechanika, jáááááj. Aztán télen meg ment a vakarózás, hogy befagyott neki a dobfék, mert be volt húzva.
Ezeket a köröket most mellőzzük légyszi.
[ Szerkesztve ]
Nem egyedi, hallottam már róla.
[link]
A zsanér szorult és nem nyomott a rugó.
[ Szerkesztve ]
Oké srácok rendben.
Én eddig nem hallottam a problémáról és hál" istennek nem is tapasztaltam!
Mondjuk a linkelt videódon szerintem minden rendben.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
08/01 után rendelt autók árai így változnak:
Ignis+ 450 000 Ft
Swift+ 450 000 Ft
Swift Sport+ 650 000 Ft
Jimny+ 550 000 Ft
Swace+ 750 000 Ft
Across+ 1 450 000 Ft
Milyen extrákat tolnak még bele, hogy értelmezhető legyen ez az ár?
Ismételten kérdezem, ki az aki ezeken az árakon fog még venni Suzukit? Szánalmas kezd lenni.
Az S-Cross/Vitara most kimarad az áremelésből?
Nem sokáig, biztos hogy nem húzza ki október 1ig, még 1-2 hetet adok neki.
Én nem tudom, nekem már csak a régi sport van, az nem gurul szinte semmit, egyből megfogja az egyes. Kéziféket meg nem használok sose.
dReFiX
lol
Csak késik sztem.
Más: hahut nézi valaki mik mennek árak terén? 9 felett a gl+ automata első kerekes cross. mondjuk jót nevettem rajta. Jön értékesítés ha van fent új. Voltak szintek, de már felette vannak pofátlanság terén.
Nekem van egy régi Swift is, az sem mozdul be ekkorát. Kipróbáltam most egy Vitara esetén (pont itt van a szálláson egy ismerősöm azzal), hogy mi a helyzet, az is ekkorát mozdul.
Lelépsz a fékről és olyan, mintha a seggét engedné megülni, így kitolja az orrát kicsit. Nem sokat, de elég az, ha centizel. Nem is gurul, inkább úgy mondanám beül a kasztni. Pont úgy viselkedett ez a Vitara mint a Cross. Érdekes mert a Swift és IS nem.
Nem óriási mozdulásról van szó, de pont annyival nagyobb, hogy be lehet szívni, ha alaki mást szokott meg és nagyon rááll egy falra, fára, kerítésre, hogy csak néhány centi legyen. Érdekes mindenesetre.
[ Szerkesztve ]
A többi márkánál is ugyanígy mennek fel az árak, ha nem jobban. 🤷♂️
Hát ja, lehet mondani, hogy nem akar adni az ember ennyit egy Suzukiért ami érthető is, csak a többi is drágul ugyanolyan arányban.
Plusz aki újat vesz már nézheti azt is, hogy az egyikre kell várni mondjuk fél évet, a másikra meg 1 évet, vagy még akár többet is.
Január 10. Elvileg jövőhét. Időközben már Esztergomban van a Suzu.
Soron kivüli intézésben van.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Azért valljuk be ahhoz tényleg extrém módon rá kell állni a falra, hogy attól a csepp bemozdulástól neki érjen. Baja meg akkor se nagyon lehetne.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Nagyjából ennyi a lényeg. Minden is rohadtul drágul. Szóval akinek eddig Suzukira futotta hiába emelkedett az ára, nem fog most se másra telleni mert az is drágul ugyanígy.
Més que un club!
A kispénzüeknek akik ragaszkodnak az új autóhoz, már csak a Dacia maradt.
Az alap sandero fél misivel van az alap swift alatt, sőt elsejétől majd 1 misivel.
Duster-Vitara szintén -1 misi
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
(#60941) Napfénysüti válasza mefistofeles (#60940) üzenetére
Na a Daciát el is felejtettem, igen kb azt vehet aki újat akar és nem hajlandó már a Suzuki árait se kifizetni.
Més que un club!
(#60942) mefistofeles válasza Napfénysüti (#60941) üzenetére
Szerintem a Dacia vonatkozásában nem az a fő szempont, hogy valaki nem "hajlandó" többet adni, hanem az, hogy nincs több!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Ez így van. Ha olyan a hely (mondjuk kint van a segge pl) akkor én nagyon rá szoktam állni, kb 2-3 cm-re ha úgy van. Nyilván nem összetörne, de karc menne rá.
Kellett neked akkora autó, hogy kilógjon a segge......
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Új Swift.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Hát ebből sok mindent nem lehet kivenni. Annyi azért az oldalsó képeken látszik, hogy forradalmi változás nem lesz. Talán mint ha kissé jobban meg lenne emelve az orra és a motorháztető.... ja meg úgy tűnik visszatérnek a hagyományos hátsókilincs pozicióhoz.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Hát igen, sok európai város belső részén, ami ugye nem arra lett kitalálva, hogy a paraszt tohonya turista ott parkoljon tömegével az autójával, ott egy 4.3 méteres S-crossnak is szűk néhol a hely, pedig nem nagy autó, inkább közepes.
De persze a paraszt tohonya (jelen esetben én is) be fog oda menni.
Nekem nem tetszik. A mostani sokkal jobb szerintem, ez a véleményem.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Azért ezt így eldönteni.
Várjuk meg a rendes, álca nélküli képeket. Mondjuk az pozitívum hogy hátsó kilincs újra értelmes helyre került.
Més que un club!
Forma, hátsó kilincs, alapban a háta. Ezt így is lehet látni. Van akinek a mostani kinézet nem jött be egyáltalán.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.