Inkább a biztonsági övekhez tartoznak (ki/becsatolás jelző, övfeszítő patron).
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
PeterPH
senior tag
tboldi
nagyúr
Olyan is van, ami kifelé megy a kasztniból.
De igazából mindegy, félig-meddig költői volt a kérdés.
8k-éer rakják fel, össz 78K volt, bármit megcsinálnak, a varrások színe is variálható. A variációk száma óriási. De ha azt mondod nekik, hogy "Skoda superB", akkor kapod szinte pontosan ezt.
JSaN! Igen puhább. [link] Videó, lesz Full HD csak idő.
A hölgy meg a pasi nagyon szívükön viseli a huzatokat, nagyon szeretettel beszélnek róla, nekik ez sztem nem munka. Még s telefonját is megmutatta, mesélt eseteket.
És igen ők azok, új csóri úton.
Dugó Vs. Scross [kép]
[ Szerkesztve ]
eami
addikt
vágom, náluk lett csináltatva 3 éve. Csak azon filóztam, hogy ha esetleg jutna az új scrossból akkor átrakatnám abba a mostani huzatot. Mittudomén ha le/felrakják 20ért, az mindenkinek jól jöhetne ki.
Nagyon korrekt huzatokat csinálnak szerintem korrekt áron.
[ Szerkesztve ]
Qtya123
őstag
Na, még jó, hogy unalmas perceimben kinyitottam a kézikönyvét az autónak.
Hátul a középső biztonsági öv, ami a tetőkárpit alól jön ki, az belógott és mikor a tükörbe néztem, látható volt. Idegesített. Mivel a csat hátulja pont beletámaszkodik a műanyagba, azt hittem ez ilyen, csodálkoztam is, hogy elég tré ez így. De több S-Crossban így láttam lógni.
Aztán a kézikönyv lapozgatásakor megakadt a szemem azon, hogy befordítva kell eltüntetni: [kép]
Gondoltam megosztom, mert tényleg nem egy autónál láttam, hogy ott lóg. Lehet mások is azt hiszik, hogy az a normális pozíció.
[ Szerkesztve ]
eami
addikt
hát.... én láttam, hogy volt ott amikor először kibányásztam, utána már csak kis legózás volt később, hogy hogy is kellene visszarakni
Amúgy nagyon ritkán van csak visszatéve a helyére. Fejtámlák többet takarnak ki.
burgatshow
veterán
Pedig nem mai megoldás, már a 2004-es Fiat Panda-nal is így volt.
eami
addikt
jut eszembe, tracking numbert követően mennyi idő alatt érkezett meg az aawireless (már ha megérkezett)? Nekem tegnap jött a levél, hogy feladták.
tboldi
nagyúr
A 2001-ben debütált Honda Jazz-ben is.
[ Szerkesztve ]
Itt tart:
München-Flughafen, Németország, A szállítmányt a csomagközpontban dolgozták fel.
Dátum tegnap este.
[ Szerkesztve ]
eami
addikt
nekem is szóval úgy tűnik akkor semennyire sem vagy előrébb egyelőre
8 nap.
Én is náluk csináltattam a Balenoba huzatot, tényleg profi cucc.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
beef
őstag
Ezért kell "rondaseggű" Ignist venni, abban ilyen probléma nem érhet
Qtya123
őstag
Ja, a fejtámlákat amint megvettem az autót, állítottam a legalacsonyabb pozícióba.
A kutya nem fog hátul utazni nálunk, maximum szökő évente egyszer.
[ Szerkesztve ]
Bossi
őstag
Egy kérdés... az hátsó ülés alsó (ülőlap) részét láttad hogyan szették le?
Ha ugyanúgy van rögzítve, mint a korábbi szériában, akkor csak simán fel lehet pattintani az ülőlapot.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
+1
Swift esetében óvatosan, ott kiszakad a patent ha simán csak feltéped, gyenge az anyag. Mivel hungarocell a lap és azzal óvatosan kell bánni. (Mondták)
[ Szerkesztve ]
Én pont emiatt bíztam a pasira hogy beszerelje. Inkébb kifizettem a 8k-t neki mint hogy kárt tegyek az autóban.
A párjának is Balenoja van így igencsak ismerte a typust mondta is hogy mi a nehéz a hátsó ülés szerelésénél.
Més que un club!
Bossi
őstag
Köszönöm mindenkinek a válaszokat. Egyébként új Scross...
Kedves, hogy így ismeretlenül is, de alig burkoltan lehazugozol!
Nem vagyok fiatal ember és fel nem fogom mi értelme nem létező fogyasztásokkal dicsekedni. Több lesz tőle az ember? Menőbb? Jobb sofőr? Egyiket sem hiszem.
Ha annyira fogyasztás buzi lennék, akkor miért dobtam volna fel pont a múltkori 5,4-es fogyasztást?
Részemről a témát zártam.
Ha vissza térek az eddig használt benyára, (semmilyen más különbség nincs az autón) akkor megyek vele egy karikát és ha netalán nem létező fogyasztásom lesz akkor készítek pár felvételt és feldobom.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
1850km. Érted bemegyek a kva kib pestre, vittem feleségem. Cél előtt 100m-el a nagy basszát nem jól vette az ívet a parkolóhoz. Látom megállok sokkal mögötte, látom tolat, tolat már ordít a radar, nyomom a dudát látom h bólint az autó jé ott egy autó mögötte. Kijött belőlem minden mondom agyon bszlak téged is ha megmozdulsz.
eami
addikt
én anno az első 50km-en összeszedtem egy kavicsot. Gondoltam menjünk kicsit vele ki a 8-asra, olyan szakaszon ahol elválasztó van, sűrű susnyás, hát a túloldalról csak odapattant egy kavics a vezető oldali első ajtóra
yaneez
csendes tag
Nem igazán tudok betelni az új S Cross fogyasztásával egyelőre. 2. teletank, abból olyan 220 km-t autóztam ki. Város és környéke, sebesség határok betartva, dugó minimális, aggresszív gyorsítások nélkül , de nem vagyok mozgó forgalmi akadály. Tény hogy a "régi" 1.4T-vel esélyem nem volt ilyen fogyira, bár az agilisabb volt, de valamit valamiért. Nyilván ezeket az adatokat a későbbiekben feljebb fogom tornászni, de most örülök nekik.
[kép] [kép] [kép]
[ Szerkesztve ]
Kuter
senior tag
Majd jön ám a hisz a piszi
Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?
yaneez
csendes tag
yaneez
csendes tag
Egyébként...(és az enyém manuális 2wd) [link]
[ Szerkesztve ]
dethroner
veterán
Tankolj rá, az a valós érték, nem amit a képernyő mutat. Lehet csak pár deci lesz a különbség, de rögtön nem négyessel fog kezdődni Az átlagsebesség 42 km/h. Én amikor papásan közlekedem, akkor 48-50 szokott lenni. Szóval nem erőltetted meg a paripákat, így nem is voltak szomjasak.
Meg a cikkben ott van, hogy 100-al kell menni, mert ott csak a kétharmadát fogyasztja a 130-as tempóhoz képest. Gondolom ezt a sort a végtelenségig lehetne folytatni, egész odáig hogy ha áll az autó, nulla a fogyasztás. És akkor csodálkozunk amikor a villanyos kocsik 70 körül mennek, mert ott a legjobb a kijelző szerint a hatásfok.
Az ilyesmi "szarrágás" miatt lesznek a dugók, tötymörgések, és ha egy jó ideig szop az ember egy ilyen konvoj mögött, eldurran az agya és csinál valami hülye előzést és megvan a baj.
Tudom, előzni nem kötelező, stb, de azért szép világ lesz itt. Jönnek a szoftveresen megnyomorított autók, amikben szinte sebességhatárig is alig lehet eljutni, lesznek az erőtlen vánszorgók, a fogyasztásbajnokok meg a villanyos távolságbajnokok. Aki meg haladna, az üljön vonatra.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Kuter
senior tag
Nekem ennyi volt nemrég közepes hátszélben odafelé , gyors le is fényképeztem mert azt hittem beszar a műszer. Vissza felé meg 5.5 liter szóval marhára függ még a bolygok együtt állásától is. Nekem városban simán 7 liter. Ez a 2021 S-Cross allgrip. Az új 1 hónapos ugyan ezt produkálja városban átlag 7 liter automata , allgrip , a lényeg szeretem szúrni neki , nem finomkodok a gázpedállal. Kép a régiről [kép]
Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?
yaneez
csendes tag
Az első teletank után 5.4 jött ki, miután számoltam, a fedcomp 5.3-at mutatott. Tehát nagyon pontos, elsőre legalábbis.
Javarészt városban közlekedem, tehát száguldozni nem igazán tudok, viszont fel sem tartok senkit, az engem is roppant mód bosszant ha előttem töketlenkednek.
Kuter
Egyelőre nem szúrom neki, nyilván sok mindentől függ a fogyi. De ott az 59574-es hsz-ben a középső kép (fogyasztási előzmények) az magáért beszél, ezzel nem igazán lehet vitatkozni. És még egyszer, az enyém manuál 2wd.
burgatshow
veterán
Mi az az auto felirat az ora es a homerseklet kozott?
dethroner
veterán
Mivel a hőfok mellett van, gondolom a klíma lehet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
JSaN
addikt
All griphez tartozik, milyen modban megy. (auto, sport, snow, lock)
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
simonjoe
senior tag
Teljesen rendben van!! Ha marad a tendencia akkor kb. olyan 5-10k után még csökkeni is fog ez a fogyi. Pontosabban ezt vettem észre amikor új autót vettünk, h egy a fent leírt távolságok megtétele után elég jól lecsökkent. Én egy kicsit féltem a Splash-től, pontosan ami a fogyasztását illeti. Előtte volt egy régi Swift, az sajnos 8-9 litert bírt kérni vegyes használatban. Egyszer utaztam ez előző Sx4-el, főleg pályán 140-es tempó körül az meg 10-et szívott. Szóval azt gondoltam, h a Splash is nagy étvágyú lesz, de kellemesen csalódtam, mert főleg települések között van használva, és max. 5,5 a fogyi, ennél feljebb sosem ment, sem télen, sem nyáron a klíma miatt. Pedig az utóbbi igencsak rángatja a motort.
Joe
Qtya123
őstag
A régi Swiftedben nem lehet, hogy már nem a gyári injektor volt? Az utángyártottakkal szokott ekkora fogyi lenni.
Nekem mikor meghalt a gyári Bosch, raktam bele egy jobb minőségűnek mondott utángyártottat, hát simán benyelte vele a 8-at.
Utána szereztem egy bontott gyárit, azzal szépen visszatért a 6-os tartományba.
[ Szerkesztve ]
Nagyon szép számok. A kardán meg az automata + ezek súlya plusz kb 1.5L. Ha nagyon sokat megyünk akkor mentem már én is 6.3-al, úgy értve, hogy a kezdeti 6.8-at lefaragva. Minden titka, hogy nem kell megállni, mert mire eléri az utazót, az nagyon komoly fogyit produkál. 5.2 körül akkor eszik ha normális 50-70 körüli tempóban autózok sík úton állandó sebességgel. De úgy vélem 80-90 körül kér a legkevesebbet.
A Bp-i dugó a legrosszabb [kép] (start stop nélkül). De az is sokat kér ha piros után úgy indulok el ahogy az 1.6-al anno. Egyelőre tetszik hogy ha lenyomom még csak nem is full a gázt és csak megy megy megy.
Sztem az Allgrip Automata egyszerűen nem tud bemenni 6 alá ha fejjre állunk akkor sem. Egy nagyon kiegyensúlyozott fogyit hoz abban a környezetben ahol én járok vele, még az 1.6 nagyon tág keretek között evett, aminek kulcs a váltó lesz, mivel utóbbi esetben én váltok nem pedig ő. A program pedig mindig ugyanan ott vált el. Rastoktam pár napja, higytnem csak le, hanem fel is manuálissal megyek 2-be, állandó tizen pár liter kér 1.5km-en át, még D-ben kevesebbet, de utóbbi esetben néha nekem túl alacsony a fordulat. Az inkább forogjon elv híve vagyok. Aztán mivel M-ben 2000 alá nem megy, itthon jár még álló helyzetben is a motor. Ilyenkor ha kinyitom a motorháztetőt, nagyon komoly hő távozik onnan, tényleg meglepő mennyire durván forró a motortér. Jövök fel 20-30-al és 2000-2500 körül forog, hűtés nukku.
Bossi
őstag
Hát gyerekek én nem tudom ezt hogyan sikerül összehozni.... Nem nyomom neki, de nekem 1600km után 6,7 az átlag.
Kolondrum
" Ilyenkor ha kinyitom a motorháztetőt, nagyon komoly hő távozik onnan, tényleg meglepő mennyire durván forró a motortér. Jövök fel 20-30-al és 2000-2500 körül forog, hűtés nukku."
Az nekem is fura volt, hogy nagyon meleg jön a motortérből amikor felnyitom akár 20km normál menet után is.
[ Szerkesztve ]
Szerelőm mondta, hogy ha van rá mód így hűtsem vissza. A bezárt meleg meg fogja enni a műanyagokat is idővel.
AMD Power
titán
Érdekes nekem az SX4 pályán 140-150-nél sem eszik sokat. Mondjuk nem is pörgi szét magát. Óra szerint 130-nal 3500RPM van a mutató.
burgatshow
veterán
Ah, köszi, akkor az enyémben joggal nincs ilyen felirat.
eami
addikt
aaaaaaaaaaaa nekem már csak jövő héten lesz ebből valami
Egyelőre nem megy, totális kavar van. Na de majd.
Bossi
őstag
Hát értem, de azért nyitogatni a motorháztetőt minden út után...
Majd az AAWireless tapasztalatokra kíváncsi leszek majd leírhatnád.
kiskun968
tag
Mit csináltál eddig?
Angyalföld a világ közepe***Samsung Galaxy S23 Ultra*** Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm *** Suzuki Swift 2017 GL+***
szaniszlokar
aktív tag
Sziasztok!
Egy érdekes dologra lettem figyelmes a 2006-es swiftemnél.
Ha 2-es vagy 3-asban autózok és hirtelen nagyobb gázt adok, akkor csörgő hangot hallok, mintha lánc csörögne. Elvittem a szervizbe ott nem találtak semmit sem.
Csak 2-es vagy 3-as fokozatban hallom, azt is csak akkor, ha meleg van odakint, 25 fok körül. Ettől hűvösebb időben semmilyen csörgő hang nem hallatszik. Ezt a csörgő hangot más swiftnél is hallottam már. 191 E km van benne, rendszeresen karban van tartva.
Ti tapasztaltatok már ilyen csörgést?
Köszi!
Minden ellenállás hasztalan.
hemaka
nagyúr
Visszatért a meleg, vele együtt a nyikorgó kuplungpedál...
Mivel kenjem már be, kutyaszarral hogy elkussoljon végre?