2018-as swifft 1.0 glx AT 4.590000 téli gumival együtt. [kép]
Gabi
2018-as swifft 1.0 glx AT 4.590000 téli gumival együtt. [kép]
Gabi
(#60152) mefistofeles válasza Montesantos (#60151) üzenetére
Szép az autó de mennyit futott?
Ez turbós?
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Jól néz ki. Csak a szokásos baja van. Nem új.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
(#60154) Montesantos válasza mefistofeles (#60152) üzenetére
Nem eladó ennyi volt anno az új ára forgalomba helyezéssel együtt..... igen turbós 85000km 8 ezrente szervíz..... semmi gond nem volt vele
Gabi
Igen, ez pont néztem én is feleségemnek 2018 tavaszán, de azonos árban a jazz szimpatikusabb volt neki (de az csak manuális és comfort felszereltség volt kb ugyanannyiért).
Sziasztok,
2008-as Swift-em gyári riasztója az ajtónyitás után megszólalt, és nem kapcsol ki, hiába nyomkodom a távirányítót.
Le kellett húzzam az akksi sarukat, de ahogy visszateszem, azonnal folytatja a visítást.
Van esetleg erre valami megoldás házilag, hogy ne így kelljen eljutnom a szerelőig?
You can't see California without Marlon Brando's eyes
Kézikönyv nem írja, melyik biztosíték tartozik hozzá?
Most mentem ~260km kb 2,5-3 óra alatt aaWirelessel. A végére még csak langyosnak sem mondanám a telefont, pedig közben töltőn is volt és nagyon kicsit a nap is rásütött néha (miközben kint 31 fok volt). Végig pontos volt, nem állt le, ment ahogy kell.
Megnézem majd, köszi.
You can't see California without Marlon Brando's eyes
Érdekel valakit itt egy Vitara/Swift komfortt modul? Benéztem a rendelést.
Köszi
Elég sok km-ed van már, elől a krómozott rész nem kezdett még felválni? FB csoportban olvastam egyet valamelyik nap is.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Hát ha 3333km után kopni fog azt nem teszik Zsebre.
Ahogy olvastam van akinek kevesebbnél is előjött, de a hátterét nem tudom. Ezért voltam a tiedre kíváncsi.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Korábban az ülésre dobva nekem se forrósodott fel.A táskában meg igen S22 ultra.De lehet valami csúnyán beragadt a háttérben.
Viszont mostanában eljátsza elindulok othonról felcsatlakozik.Megállok valahol 1-2 óra és utána nem csatlakozik fel magától.Nem tudok rájönni miért lehet.Némi otthoni állítgatással ismét jó.Neked mire vannak állítva a dolgok a szoftban?
Nekem is s22u van. Táskás dologról jutott eszem, hogy azt azért vágod, hogy bármilyen telónak is kell a szellőzés, főleg egy olyannak ami aktív használatban van? Ezért is fordul elő ritkán amikor, hogy valaki arcába robban amikor a párnája alá rakja alvás közben de beakad valami process.
Sziasztok
Nekem 12.000 km után még a helyén van a krómozás, remélem így is marad, de én is már jóval korábban olvastam a hibáról.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
A lefóliáztatás vajon segítene? 🤔
Nem tudom, de en semmikeppen sem ilyen barkacsolat tamogatnek.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Átlátszó, karosszériára valóra gondoltam. Annyi csak, hogy ki kellene szerelni a rácsot a helyéről, de nem hinném, hogy ésszel csinálva fenyegetne a törésveszély egy viszonylag új autón.
Nekem még tokban is van. Aktuális szoftver beállításról ami mindig magától felcsatlakozik dobnál akár priviben egy képet? Vagy egy felsorolást?
Törésveszélyről jut eszembe. Olyan erősen fogja a hátsó lámpákat a szélső patent, hogy már alig mertem erősebben húzni, nehogy eltörjön. Nem értem miért kell ilyen szorosra csinálni.
Ha majd egyszer izzót kell cserélni és öregebb lesz, vagy épp hideg szerintem könnyen törhet.
Amúgy meg jól fel is idegesített, mert jót akartam, de ártottam. Utálom az ilyet.
Kiszedtem a hátsó lápákat, mondom az évek alatt összegyűlt alatta a dzsuva, ha esetleg nem mosták normálisan az autót és sokat állt fa alatt. Inkább ránézek, akkor vagyok nyugodt. Nem volt mögötte olyan húde sok kosz. Némi nyárfa maradék volt, azt kitakarítottam.
Igen ám, szedtem ki a jobb oldalit, csak mivel a lámpát úgy fogja az említett patent, mint a barom, elég erősen kellett húzni és mikor kipattant, a búra hozzáért a lökhárítóhoz, ami kb fél centiméterrel van a lámpa alatt. Még rongyot is tettem oda előrelátóan, de egy kis pontban megkarcolta a festést, amit lejavítottam egy pötty javító festékkel.
Jót akar az ember, aztán szétb@ssza a saját autóját.
[ Szerkesztve ]
Sajnálom, de pár tipp legközelebbre:
- a sérülékeny részekre maszkolószalag, akár több rétegben is;
- lehet, hogy mit sem ér, de megpróbálhatod a patentot hajszárítóval megmelegíteni, hátha könnyebb úgy.
Hát ez is csak nálunk történik meg. Valami röhej és semmit nem tudnak tenni, csak futni a pénzük után.
Ezért is jobb új autót venni a mai majdnem írtam, hogy milyen világban.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Az ötlet amúgy jó, lehet nekem is meg kéne próbálnom. Az előző éveit nyárfák alatt töltötte a Swift, és még 1.5 tiszta év után is ömlik ki a szemét a tetősínek és a hátsó lámpák alól, mikor mosom.
Legközelebb akkor szedem le, ha kiégett egy izzó, az tuti!
A több rétegben maszkoló szalag az jó ötlet. Szolgáljon ez tanulságként a fórumtagoknak, ha mondjuk izzót kell cserélni, vagy olyan kretének, mint én, hogy lámpa mögött akar dzsuvát vizsgálni.
Maszkoljon mindenki, mert rohadt erős a Suzuki lámpa patent... Ezen a videón is látszik, hogy mennyire hirtelen kiugrik (az övé mondjuk még elég könnyen ki is jött, nekem húzni kellett mint a barom) és könnyen megvan a baj, szerintem rossz esetben még a sárvédőt is meg lehet karcolni így: [link]
[ Szerkesztve ]
Itt Tuneziában (Sossuse) 4 nap alatt 1db SX4-et láttam összesen. Mint volt francia gyarmat, szinte minden Renault, Dacia, Peugeot.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
A Suzuki még mindig nem bírta ezt kinőni? A WagonR-nél is az egész lámpatestet ki kell szedni az izzócseréhez, bár ott nincs ilyen makacs patent.
A Jazz-nél jóval egyszerűbb, bár videósunk kissé béna azzal a csavarhúzóval (és amúgy körömmel is kipattintható 1 mp alatt).
Mondjuk itt az első lámpák izzói szopatósak, hivatalosan a kerékdobot kellene félig lebontani és alányúlva tapogatni a sötétben, szűk helyeken, de a lökhárító felől sokkal gyorsabb, bár én le szoktam venni ez egészet, nem csak a tetejénél csinálok rést. Az időt, amit az alsó patentek és csavarok oldásával vesztek, a könnyebb hozzáférhetőség miatt vissza is nyerem utána, és közben nem bszom össze sem a lökhárítót, sem a lámpa búráját ellentétben a videón látottakkal.
[ Szerkesztve ]
Egyelőre úgy tűnik, hogy nincs külön biztosítéka egyik táblán sem, így még nem találtam megoldást.
You can't see California without Marlon Brando's eyes
Nem meglepő, franciáknál sincs kb egy db Suzuki sem.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Érdekes nálam van olyan érték ami más mint neked de úgy azon nem is változtattam semmit. Telefonon BT illetve wifi mindig be van bekapcsolva? Úgy értem mire az autót indítod már aktívak?
Egyelőre nem lesz szélvédőm. Nincs, nem rendelhető. Arra van amit gyártanak. Out Of Sold.
Igen, nálam a telefonon non-stop aktív a wifi, bt, nfc is. Ennél ráadásul fel sem kell oldanom a telefont, míg vezetékesnél nem hajlandó csatlakozni csak ha fel van oldva.
(#60182) Kolondrum: aztaQ.....
[ Szerkesztve ]
Kénytelen leszel a szomszédét este ellopni.
Szia!
Itt már kérdezted?
Van Casco ügyintézés is.
Más:
Valaki mondjon nekem olyan szert, ami tökéletesen zsírtalanítja a kocsi karosszériát, de nem szedi le a festéket. Makulátlan zsírtalanításra gondolok.
Gondoltam pl. erre .
Jó lehet, véletlenül sem oldja fel a fényezést?
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Én sebbenzint szoktam használni. Anyum ápolónő, mi más is lenne itthon?
Elmegyek kérek 10 üveggel. Csak így már drágább. Viszont ha jobb és biztonságosabb mint a denszesz, akkor mindegy.
Ilyen gumit ragasztanék fel, meg pl. ilyet a küszöbre. Zsírtalan felület kell. A gyári küszöb védő, egy horror összegű.
Anyóka szeret magassarkúba járkálni. Nehogy már összekarcolja az új kocsit.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Denaturált szesszel még nem dolgoztam, nem tudom, hogy jó/jobb-e.
Mindent beszereztem már.
3 dolog hiányzik.
1. a légterelő. Ez csak akkor ha a kocsi már itt van, mert ha nem jó, vissza kell küldeni.
2. A komfort modul, de az is csak akkor, mert be is szereltettem az üzletben. 10 percre vannak tőlünk.
3. A legdrágább dolog,, a téli gumi szett kompletten. Ezt csak októberben a szezon előtt, mert már addig, nem kell gumi hotelbe vinnem .
+ Az alvázszám gravíroztatás.
A fentebb említett gumiból 50m van. Totál körbe lesz bugyolálva vele, de még további hangszigetelés is lesz. Külön az ajtókba, a padlóra és a motorházba.
Hangtalan Swift legyen. Na jó, csendesebb. Már nem kell sokat várnom elvileg.
Olyan 50-nap még.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Nagyon rá vagy készülve....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Igen, naponta kapok a fejemre, hogy már nem férünk el az autó alkatrészektől.
Van itt már minden. A tűzoltó palacktól, a pótkerékig minden. Mindenfajta kényelmi dolog. Viszont legalább a kartámba is tudtam pakolni dolgokat. Van kijelző védő üveg fólia, műszerfal szőnyeg és sok minden más. Egy panel lakásban, nem olyan könnyű elpakolni dolgokat.
Mivel nálunk az autó érték és kincs, így megérdemli a plusz dolgokat.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
A csalódás mentesség érdekében tartsd mindig szem előtt hogy a japán autók fényezése vékonyabb mint egy Nyugat-Európában készülő modellé, ahova te ragasztanál ott ráadásul nem szokott túl sok lakk lenni, mivel a falcokba nem fúj be a robot, ott csak a merítőréteg, alapozó, szín meg annyi lakk van ami "beporolt" a külső küszöb fújásakor, szóval csak ésszel, nehogy megkarcold/ledörzsöld.
A sebbenzinnel is óvatosan, egy vattára (vagy a sminklemosós korongra, nekem az vállt be) önts és azzal csináld, nem kell eláztatni... Várd meg amíg elpárolog és ragaszthatod. Nyomd legalább egy percig hogy aktiválódjon a ragasztó.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Sajnos a fényezésről tudok.
Alapban, ha valami megkarcolja, annak örüljek majd, ha nem a fém rétegig szedi le. A Swift fényezése nulla szinte. Jó ha az 1mm-t eléri, amikor 2 mm vastagnak kellene egy normális rétegnek lenni.
Ezért is kérdeztem, hogy mivel zsírtalanítsak megfelelően, hogy ne a fényezést szedjem le.
Ezek a gumik, akkor ragadnak jól, ha teljesen zsírtalan felületre kerülnek. Haveromnak is van a kocsin, és észrevehetően komfortosabbá tette a vezetést. Ő denszeszt használt, mert az autója régebbi és nem zavarta egy kis festék kopás.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Faja, kéne csak kékben
Prices for the Suzuki Dzire 2022 start from approx. $10,635 for the GL, and $11,008 for the GLX.
Nálunk ennek a duplája lenne, ha lenne...
forrás: [link]
[ Szerkesztve ]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
Nem nőtte ki ezt a patentos hülyeséget a későbbi modelleknél sem....
Amúgy tegnap egy S-Cross mellett álltam meg a parkolóban, rendszám alapján 2013-14-es. Mondom ez már van abban a korban, hogy esetleg kiégett az izzó és szedték ki a lámpát. Kíváncsiságból megnéztem és a tipp bejött, a bal oldalon meg volt karcolva a lökhárító élén a festék a lámpatest alatt...
"Jó" kis konstrukció, tényleg maszkolni kell, ha ki akarja szedni az ember a világítást.
[ Szerkesztve ]
Lehet elfogult vagyok, de nekem a Swift GLX jobban tetszik, kívül-belül.
A Suzuki Dzire nem jött be annyira.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Elég szerencsétlen formája van így szegénynek.