szóval 4% termelés visszaesés miatt kell ennyit várni itthon autóra ? vagy egész egyszerűen ide kevesebbet értékesítenek mert máshol úgy is drágábban adják
[ Szerkesztve ]
szóval 4% termelés visszaesés miatt kell ennyit várni itthon autóra ? vagy egész egyszerűen ide kevesebbet értékesítenek mert máshol úgy is drágábban adják
[ Szerkesztve ]
Szerintem nagyon prioritást élvez az export.
Csak úgy kérdezném új AT Scross esetén senkinek nem zizeg vagy nyekereg a váltó környékén valahol a box? Nyomkodásra is van hangja meg menet közben is.
Utobbi, kint euroert jobban megeri eladni.
Kíváncsi leszek, mert nekem ma jött meg a szalonba, korábban mint vártuk. Elég közel lesz ehhez a dátumhoz az átvétel, valamikor jövőhét vége, vagy rákövetkező hét eleje. Mondjuk igazából kicsit még játszanék is az új rendszám formátumra. De már ezen nem akarok kavarni, tökéletesen jó a régi fajtával is. Legalább a parkolási, autópálya, meg ilyen rendszerekben nem kell early adopter-kedni az új formátummal.
[ Szerkesztve ]
Ha van a szalonnak régi rendszáma.
Marad az új, AA-AA 015 ha nincs.
Sajnos nem találom sehol a 125K-s verziót, ezért ha valaki tud róla pontos infót, jelezze felém. Van olyan kettős szám(egymás után egyforma) , amit véletlenül sem szeretnék és ha azt kapnám, egyből reagálnom kellene. Na persze, ha csak 450K-ért van, akkor cumi van.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Erről még nem is beszélve.
Nem figyeltem fel ilyesmire. . 🤷🏻♂️
Nope.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Parkolni horror, az emberek túlnyomó többsége szrk az autójára és ezzel együtt máséra. Ne történjen meg, hogy bárkit rajta kapok amikor neki bsza vagy ilyen.
Ez sajnos tökéletesen igaz. Az előző suzukimat kétszer húzták meg áruház parkolóban. Sajnos egyiket sem láttam...
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Sajnos ez nálunk jellemző, arra nem képesek, hogy egy telefonszámot írjon és rendezze a kárt, amit okozott. Nekem volt, hogy rászóltam egy hölgyre amikor más autójának csapta az ajtót a válasz: "Jaj nem vettem észre" Mondtam, hogy azért mert nem figyel, figyelni kell és akkor nem csapja neki., persze ez nem tetszett neki, közben a tulaj is megérkezett nem tudom a vége mi lett.
Mert az emberek jó 60-70%-a egy önző, kicsinyes és undok kretén. És amikor hibázik, akkor azonnal neki áll feljebb, minthogy magába nézne.
Pár hónapja a Swift mellett sörösüveg szilánkokat találtam. Utána vettem észre, hogy az ablaktörlő lapátoknál is van pár darab. Akkor állt össze a kép, mikor a motorháztetőn megláttam a horpadást és a festék leverődést. Valaki hozzávágta a motorháztetőhöz...
Azért nem idegesített túlzottan a dolog, mert 25 éves utcai harcos, nem oszt-nem szoroz már. Viszont azért a keze remélem szilánkosra törik egyszer az illetőnek. Ha az S-Crossra b@szta volna rá, akkor idegbeteg leszek.
Én amúgy elgondolkoztam már azon, hogy minek szép autót venni, mikor mindenhol gyökérsereg. De akkor meg az van, hogy minden nap egy ütött-kopott, félig lelakott autó fogadjon azért, mert sok a hülye?
És ez ellen az udvar/garázs is részben véd, mert leteszed 20 percre az utcán és már megvan a kontakt a jószágokkal. Aki utcán parkol, annak meg még "jobb".
Mondjuk felénk bátor emberek laknak, mert itt az utcán parkol egy új Q7-es, egy veterán korú Pontiac és egy pár éves Camaro is.
[ Szerkesztve ]
Ez így is van,. meg nem is.
Nekem nem számít, hogy az Astrám 29-éves és előreláthatólag, augusztus, vagy szeptemberben, megy szegény a zúzdába.
Ha valaki csak egy karcolásnyi kárt tesz benne, már szét vág az ideg. Azért mert idős, nem néz ki rosszul kívülről és ne tegyenek benne kárt.
Ha majd az új Swift sérül esetleg, az infarktus közelébe leszek, azt nem szeretném.
Annyi mocsok van az utakon, hogy egy élet kevés lenne feltakarítani. Sajnos ez az egyik ilyen dolog, amit utálok a hazánkban.
Amúgy, pl. a Görög szigetek(többit nem ismerem), mentalitása az, hogy az autó használati tárgy és mindegy hogy néz ki, csak lássa el a feladatát. Láttunk egy vadonatúj X5-t, az oldala levolt gyalulva és a tulaj csak annyit mondott, itt simán előfordul az ilyen, nem kell vele foglalkozni. Az én szívem szorult össze a látványától.
Van itthon is ilyen ember, aki így vélekedik. Az isten mentsen meg minket, attól, hogy mellénk álljon valahol egy ilyen.
Mi kuporgatjika pénzünket, van aki hitelt vesz fel, vagy gyüjtöget évekig és jön egy hülye, aki tönkre vágja az egészet
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
"Amúgy, pl. a Görög szigetek(többit nem ismerem), mentalitása az, hogy az autó használati tárgy és mindegy hogy néz ki, csak lássa el a feladatát."
Pedig szerintem is ez a normális mentalitás, kis túlzással talán, mert azért valamilyen szintig mindegy csak, hogy néz ki, rommá tört kocsi nem ide tartozik.
Persze, hogy hol él az ember nem mindegy
Maximálisan igazad van. Attól függ, mit szokik meg már gyerek korábban.
Nem mindenki babusgatja az autóját, csak a kispénzű ember, aki keményen megdolgozott az új autóért.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Azért ebben is sok igazság van...
Nyilván jobban fáj egy karcolás annak aki 6 éves hitelre vett egy 5 misisi autót, mint a totálkár annak aki másnap már egy új 15 misisben feszít.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
A (terem)garázs is csak részben véd. Egyszer arra mentem le, hogy az autóm mellett álló motoromnak valaki átfordította másik irányba a kormányát (azon az évjáraton pont nem volt kormányzár) - ezzel 20 centi hosszan végigkarcolta a sárvédőt a fékkarral. Itt már az is problémás, hogy hogy mert hozzányúlni a motorhoz, ha látom, levágom a kezét.
Sose derült ki, hogy ki volt, hiába volt bekamerázva, nem kaptam meg a felvételt. A gondnok hencegett, hogy ő tudja ki lehetett, de nem mondja meg, de a verés elől már elszaladt.
A környékről is belógtak a gyerekek cigizni a mélygarázsba, annyi eszük volt, hogy a szellőző mellett cigizzenek, de az egyik szellőző pont az én kocsim mögött volt, úgyhogy sikerült mindig ott eldobálniuk a csikkeket. De ők legalább soha nem tettek kárt semmiben. Na jó, egyszer felgyújtották a lépcsőházban a faliújságot, de ahhoz nem kötődtem érzelmileg.
[ Szerkesztve ]
Már akkor tudom is a rendszámomat. A nevem pont 4 betű. 001
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
[Egy kis karcolás]
Nem biztos, hogy érdekelte az autót elnézve.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Az egy merga, de a vonat hibája, nem volt elég nagy.
[ Szerkesztve ]
Szerintem ez mentalitástól függ. Én úgyanúgy kezeltem a céges kocsijaimat mint ha saját lenne. Szeretem a gépeket, főleg ha sokat ülök bennük, dolgozok velük, vigyázok rájuk és megadom azt ami egy gépnek kell. Legyen 15-20 millás céges vagy 6-8 milliós saját. De millióért vásárolt használt kis KIA-val is így viselkedem.
Amúgy a probléma másik fele meg az, hogy itthon az autó érték. Mármint nem használati eszköz, hanem ahogy írtad, sokaknak több éve munkája. Máshol meg igen, használati eszköz...
[ Szerkesztve ]
De azt tudod, hogy az olcsóbb változatban muszáj a szabályok szerintiből választani, azaz az első két betű csak két magánhangzó vagy csak két mássalhangzó lehet, szóval gyanítom ha a nevedet szeretnéd, akkor muszáj lesz a drágábbik lehetőséget választanod.
Én mémként már láttam az EU-RO-400-at.
Igen, valószínűleg ez is eltérő, hogy mennyire használati eszköz és mennyire "élet munkája". Tőlünk fejlettebb országokban nem tudom milyen az arány, de az tény, hogy itthon sokan erőn felül vesznek 2 számmal nagyobb autót, hogy megmutassák, hogy ettől érezzék magukat valakinek, stb...
Mondjuk én pl nem szeretek túl sok pénzt tartani egy olyan eszközben, ami amortizálódik és bármikor össze is törhet. Ezért nálam elvi kérdés, hogy 6-7 havi bevételnél többet nem adok autóért, több pénzt nem vagyok hajlandó szánni rá. De ennek ellenére azért bosszant, ha kvázi hibátlan az autó és lesz rajta sérülés.
Ha már tele van 100 kavics felverődéssel és itt-ott lesz újabb hiba a fényezésen, akkor az már annyira nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
Repülnek a km-ek.... 3333. [kép]
[ Szerkesztve ]
Nekem pár napja lett meg a 150k a Jazz-zel.
118-cal került hozzám 2017-ben.
[ Szerkesztve ]
Mint egy új.....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
"egy átlagos, ezer tonnás vonatot"
Ezeket se Mo-ra tervezték
read-only mode on the forum
Pedig akadnak hibák, júl. 25-én megy a karosszériásokhoz. De azért köszi!
Igyekszünk mindháromra vigyázni, hiába 18, 15 és 16 évesek (a kép szerinti sorrendben).
Gyári gumival tolod? Vélemény?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Tényleg, ezt el is felejtettem.
Ezt is direkt csinálják, pénz lehúzás.
Na mind1, akkor is tudom már mi lesz, ha azt a bizonyos kétjegyű szám, szerepelni fog a rendszámon.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Az egyediséget mindig is meg kellett fizetni.....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Sziasztok. Most hoztam a swiftet 1 éves szervízbe, és a szalonban van pár db régebbi (2019-es) swift. 4500 km-el, 5,5 millió forint az ára. Komolyan letérdeltem... Tavaly a mienket 5 M foritntert vettük. Elképesztő drága lett az autó. Az értékesítő azt mondja, piszok nehéz lesz új autóhoz jutni mostanában. Áldom a sorsot, hogy sikerült tavaly megvenni a swiftet.
Igen, csak a jelenlegi szabályozás alapján, 125K-ért legyártásra kerülő rendszámot választhattál.
Most viszont már hiába gyártják le a KI SS betűket valamikor, ezért már 450-et kell fizetni.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Eco contact 5-wl volt a vitara, ez 6-os. M0 lehajtón később sikít mint az 5-ös. Ugyan úgy azt érzem, hogy tapad. Előbb dől a kaszni mint csúszna meg a gumi.
Nem vagyok képben ezzel a rendszám kérdéssel, de szerintem a KI SS a régi szabályozás szerint is a drágábbik kategória lett volna, mivel egyedi formátum.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Pontosan, mert 4 betű. De az új rendszámok pont 4 betű, csak ugye amit elfelejtettem, hogy megkötötték, nem lehet mássalhangzó és magánhangzó egymás mellett. Szóval a "KI" bukik.
Milyen jó lett volna a Swiften a Ki SS-001.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Az még bejáratós!
Hát ja ez pech. Innen már csak rajtad áll, megér e ennyit az egyediség.
..én spec 120-at sem adnék egy egyedi rendszámért de nem vagyunk egyformák....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Szép árak 2019-es autóra.
Apám 2020 májusban vett új Swiftet, sima GL és hozzá metálfény (alap színt akart, de nem volt már, pont jött a facelift, akkor meg azért nem volt a szalonban autó), úgy volt 3.5 millió.
Lassan itt az ideje scalpereknek autó téren is. Szerezz be valahogy csókosan egy újat és 2 nap múlva add el +900ezerért.
[ Szerkesztve ]
Nagyon durva árak. Mondjuk a felszereltséget nem tudjuk de én 21-ben vettem a GL+ swiftemet, 4,7-ért.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
GLX Swift 2WD manual 5.960.000 Teljes ár átírással 6.105.000 lesz. Brutális.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
meeeennnyyyyiiiii???????? Hát most biztos nem vennék swiftet.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Sajnos nem csak a Swift emelkedik brutálisan, hanem a többi Suzu is, illetve az élet is. Elég kegyetlen világ ígérkezik ha így haladnak a fejlemények. Lassan az új auitó is olyan kategóriába esik, mint egy lakás ( ház ). A mezei embernek megfizethetetlen lesz.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Lassan itt az ideje scalpereknek autó téren is. Szerezz be valahogy csókosan egy újat és 2 nap múlva add el +900ezerért.
Nézz fel hahura. Már most ezt csinálják, de nem +900 ezerért, hanem sokkal többért. Apám mesélte, hogy a Merkúr időszakban látott ehhez hasonlót. Ott is sokan nem egy, hanem több kocsit rendeltek és ha megjött adták el drágábban…
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Most úgy csináltok mintha nem ezzel lenne mindenhol. Az autó (is) drágul. Napról-napra.
Képzeljétek ha úgy drágulna mint az élelmiszer. Múlt héten vett kávé 999 forint volt, tegnap már 1399. Ez itt akárhogy számolom 40%. Milyen lenne ha 1 hét alatt ilyen drágulás lenne.
(#60148) mefistofeles válasza burgatshow (#60147) üzenetére
Ezt már kitárgyaltuk, mindennek emelkedik az ára. De azért az emberi tudat könnyebben emészt meg egy 400 ft-os emelést (akárhány százalék) mint egy félmilliósat.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
(#60149) burgatshow válasza mefistofeles (#60148) üzenetére
Hát nem tudom, nekem azért az 1200 forintos paprika meg a többi is fáj. És kaját gyakrabban veszek mint autót.
Ráadásként arányaiban nézve egy 8 millás kocsinál fél milliós emelés nincs 7%.
De persze értem amit mondasz.