Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26101) laca63hu


laca63hu
kezdő

Üdv ! Ha maradok a paypal-os regisztrált bankomnál,de meg akarom szüntetni a régi kártyámat, és egy új kártyával szeretnék tovább vásárolni, előbb szüntessem meg a régi kártyát ( már leárt) és azután registráljak az újjal, vagy előbb adjam hozzá az új kártyát, és csak azután szüntessem meg a régit ? Köszönöm !

(#26102) Suineg


Suineg
senior tag

Hello,

Felmerült egy kérdés, ezért írnom kell :D
Volt egy paypal fiókom amit zároltam, talán nem olyan régen. Most egy korábbi vásárlóm, akinek a termékét a magyar postával elsőbbségi levélként elküldtem korábban, case-t nyitott a Paypalnál, miszerint nem kapta meg az árut.
Ma írt egy levelet a Paypal, hogy rendezzem a vitát az eladóval nov. 15-ig. A kérdéses összeget elkülönítették a számlámon, amit megszüntettem már. Mit kell csinálni? Nem akarok igazándiból semmit, de a véleményeteket kérem.

A weboldalon - amin keresztül tőlem rendelt- is jelezte korábban, hogy nem kapta meg a terméket. Ott is kértek tőlem egy igazolást az áru elküldéséről. Ekkor küldtem a weboldalnak egy lefotózott posta számlát, rajta a vásárló neve és (részben) a címe. Ezt ott elfogadták szállítási bizonyítékként.
De a Paypal-al már nem akarok foglalkozni, ha nem muszáj.

(#26103) DrojDtroll válasza V/ (#26096) üzenetére


DrojDtroll
addikt

Mára minden megjavult.

(#26104) V/ válasza DrojDtroll (#26103) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel nem az új jelszó kérést választottad, azért dobált össze-vissza, jó volt az akkor is.

(#26105) DrojDtroll válasza V/ (#26104) üzenetére


DrojDtroll
addikt

Igen, a fáradtság képes ilyen dolgokat művelni.

(#26106) KaiserHUN


KaiserHUN
újonc

Sziasztok.

Nekem olyan problémám van, hogy regisztráltam pár napja édesanyámnak egy paypal számlát, mindent megcsináltam neki, erre jön és mondja, hogy nem sikerült neki fizetni vele.. megpróbáltam egy másik (külföldi) oldalon fizetni vele és nekem sikerült is, szóval működik, viszont azon az oldalon ahogy édesanyám szeretne vásárolni vele nem tud, probáltam én is és nem történik semmi amikor jóvá akarom hagyni a tranzakciót csak tölt 1 kicsit a paypal ablak aztán bezáródik mintha fizetett volna, pedig nem. A saját paypalommal működik.
Erste banknál van és maestro kártya, és egy magyar internetes játék oldalról van szó egyébként.
Valakinek valami ötlete, hogy miért nem működhet amikor másik oldalon meg lehet fizetni vele?

(#26107) V/ válasza KaiserHUN (#26106) üzenetére


V/
Topikgazda

Első tipp:
a Maestro kártyával nem mindenhol és nem mindig lehet fizetni, hibás konstrukció.
Második tipp:
Egy külföldi oldalon ezzel a fiókkal és ezzel a Maestro kártyával tudtál fizetni?
Ha igen, meg kell nézni, hogy a egy magyar internetes játék oldal milyen feltételeket támaszt a PayPal-el történő fizetéshez.
Könnyebb lett volna ha nevesíted.Mert akkor megnéztem volna én.
Ha nincs különösebb feltétel, pl. hogy a regisztrációs, vagy számlázási cím egyezzen a PayPal fiókban lévő címmel és ez így is van, vagy nincs előírva hogy csak PayPal egyenlegről fogad fizetést,
akkor az első tipp lép életbe.
Triviális tipp: Van fedezet a vásárlásra a kártyán, épp akkor nem lett a vásárlási limit átlépve?
Ertse 5 vásárlás/nap.

[ Szerkesztve ]

(#26108) KaiserHUN válasza V/ (#26107) üzenetére


KaiserHUN
újonc

Köszi a választ! Igen tudtam vele fizetni külföldi oldalon pl. fifa pontot venni magamnak X'D
Bocsi azért nem nevesítettem mert nem akartam reklámozni vagy ilyesmi, de akkor elmondom hogy a farmerámáról van szó, édesanyám nagyon rég óta játszik vele és most szeretne hozzá vásárolni mittudom én miket, csak ezért kérte hogy csináljak neki is saját paypalt, de nem sikerült eddig vásárolni az ő paypaljával ezen az oldalon. A limites tipp biztos nem jött be mert nem volt vele vásárolva, nem szokott ő így kártyával vásárolgatni, pénzt vett le ma róla egyszer, de van még a kártyán elég pénz a vásárláshoz, de nem akar összejönni :(

(#26109) V/ válasza KaiserHUN (#26108) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem reklám helye, ha nevesíted, mert ez az oldal ahol a konkrét fizetési feltételekről egy szó sincs az ÁSZF-ben, nem tartozik a korrekt oldalak közé, kerülendő.

Ment PÜ.

[ Szerkesztve ]

(#26110) csucsotke válasza V/ (#26080) üzenetére


csucsotke
aktív tag

Köszönöm! Sikerült. Uhh, volt azért egy másfél napom amíg aggódtam, de végül megérkezett az utalás, ezzel az új módszerrel.

(#26111) attiati válasza V/ (#25992) üzenetére


attiati
veterán

még mindig nem bírálták el az 1800 EUR limitet
resolution centerben: "Waiting for your response"

október 6-i dátumot látok
4 db doksit feltöltöttem
ha rámegyek a "resolve" gombra, akkor újra megköszöni a doksik feltöltését, de továbbra is "waiting for your response".

Mit kéne még tennem?

közben meg már a második ilyen e-mailt kapom egy másik címemre:
Ez spam, vagy összefüggésben van a fenti dologgal?

[ Szerkesztve ]

(#26112) V/ válasza attiati (#26111) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez spam, szerintem a küldő e-mail cím nagyon egyértelmű, nem látok benne PayPal szöveget:
supports@paylogic.inc.com via surveymonkey.com
A Gyakran Ismételt Kérdések-ben ott az e-mail címeik.

[ Szerkesztve ]

(#26113) porse


porse
senior tag

Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni tőletek.

Testvéremmel történt ma, hogy valaki az éjjel 30.000 forint értékben vásárolt, vagy adományozott a paypallal közvetlen a bankkártyájártól. Írt a paypalnak, hogy valaki használta és nem ő voltam de kedves chloe ezt válaszolta:

Dear ...,

We've investigated your unauthorised payment claim.

We've reviewed your account and we're satisfied that your account is secure and there has been no access by a third party. For this reason, we're unable to proceed with your unauthorised payment claim.

If you're unhappy with a particular purchase, we encourage you to work with your seller to find a resolution. If a product you purchased never arrived or was significantly not as described, you may be entitled to open a dispute in the Resolution Centre and be covered by our Buyer Protection.

Yours sincerely,
Chloe
PayPal

Kép a vásárlásról:

Mit tudunk csinálni? Vagy hol hova írjuk?

Köszönöm.

[ Szerkesztve ]

... szerintem.

(#26114) V/ válasza porse (#26113) üzenetére


V/
Topikgazda

Van egy olyan dispute hogy nem engedélyezett tranzakció azt kellene indítani,
A banknál is letiltatni ezt a vásárlást, ezzel kellene most kezdeni.
Megnézni a Pre-approved payments-nél nincs-e ott ez a cég, meg átgondolni, hogy talán az eBay-n vagy milyen oldalon jelölt adakozást.

Az sem biztos, hogy a PayPal-ből indult, egy másik weboldalról fizetés is lehet.
Meg azt hogy neki nincs-e kapcsolata a SparklesDesign céggel.
Meg azt hogy ha nem automatikus levonás, akkor ki fért hozzá a belépési adataihoz.
Belépve PayPal settings, Security, Stay logged in for faster purchases-nél látható lehet az IP cím amelyről indult a fizetés, megnézni hogy Telenor ip vagy az internet szolgáltatón keresztüli ip. Ha automata levonás akkor persze nem kell belépni.
Hozzáteszem, ha eddig a senki sem módosította a jelszót és biztonsági kérdéseket meg kellene tenni.
A hackerek rögtön kizárják a tulajdonost, jelszó csere, e-mail cím csere használatával.

Nagyon régóta javaslom az ingyenes sms belépési védelem használatát 0$ vagy 99 $ veszteség

[ Szerkesztve ]

(#26115) porse válasza V/ (#26114) üzenetére


porse
senior tag

Nincs kapcsolatunk ezzel a céggel, és hónapok óta nem vásárolt már paypallal. Jelszót változtatott persze, még a bankkártyát is lekapcsolta róla szerintem.
A Stay logged in for faster purchases nél nem látok semmit rákattintok és ezt írja: Stay logged in for faster purchases One Touch™ is turned off for all devices.
Dolgozik jelenleg nem fér géphez, így csak én tudok intézkedni, a bankjába biztos nem tudok belépni, a paypalba csak.
Visztont nyitnám a disputet de azt írja rá érvénytelen tranzakciós szám.. :F

... szerintem.

(#26116) V/ válasza V/ (#26114) üzenetére


V/
Topikgazda

És kiegészítem a Facebook fiókját is bogarássza át, mert ez a cég ott is megtalálható és onnan is lehet támogatni, vegyétek fel a kapcsolatot vele papersparklesdesign@gmail.com lehet, hogy kaptok magyarázatot a "támogatás"-ra

A vásárlási történetben rányomsz erre a tranzakcióra és a tranzakció id egyezik?
Ezen a részen alul jobbra a Report this as unauthorized-re katt

[ Szerkesztve ]

(#26117) porse válasza V/ (#26116) üzenetére


porse
senior tag

.

[ Szerkesztve ]

... szerintem.

(#26118) V/ válasza porse (#26117) üzenetére


V/
Topikgazda

Ott van - levonással a tranzakció de Report an issue esetén sem és a Report this as unauthorized esetén sem tudsz semmit indítani?
Képet privátba tudsz küldeni arról, hogy mi van a tranzakciónál?

Próbaképp néhány vásárlásomnál rányomtam, működnek.

[ Szerkesztve ]

(#26119) porse válasza V/ (#26118) üzenetére


porse
senior tag

Szia igen, szerintem már nyitva lett rá azért nem engedi de nem én voltam .. :D

Ezt mutatja most rá

[ Szerkesztve ]

... szerintem.

(#26120) V/ válasza porse (#26119) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor egyeztessetek, mert így bekavarhatsz a folyamatba.
Ha dolgozik is telefonon is tilthatja hogy a pénz elmenjen a banktól, 24 órát ott van még a pénz.

[ Szerkesztve ]

(#26121) Keef_Lee válasza V/ (#26114) üzenetére


Keef_Lee
senior tag

Utolsó mondatodban mit jelent a 99 ?

(#26122) V/ válasza Keef_Lee (#26121) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha van belépési védelem, akkor az idézett hsz-ben ami történt nem fog megtörténni, más nem tud fizetni a PayPal fiókkal, akkor nem lesz az a 99 $ vesztesége. Erre gondoltam. (Ide nem értve, ha valahol engedélyezve van a gyors fizetés, a PayPal-re történő belépés nélküli mód, egyáltalán nem ajánlom az ilyet engedélyezni.)
Mivel ingyenes az sms védelem, az lenne a 0 $ költség.

(#26123) Keef_Lee válasza V/ (#26122) üzenetére


Keef_Lee
senior tag

Ja! :)
Nagyon láma vagyok... már megijedtem, hogy valami éves díjat bevezettek az sms-re :DDD
Köszönöm.

(#26124) lac14548


lac14548
aktív tag

Ebay-röl rendelt cucc nem jött meg.
Letelt harminc nap, írtam az eladónak, nem reagált.
45 nap után paypal-on dispute-t indítottam, kértem vissza pénzem.
Letelt a 20 nap, de az eladó nem reagált semmit, én meg elfeljtettem.
Így a paypal lezárta az ügyet, az eladó nem reagált, a pénzem nem kaptam vissza, a tórendelt termék nem jött meg.
Próbáltam újra dispute-ot indítani, de nem enged a paypal, mert ezzel kapcsolatban már le van zárva az ügy.

Elbuktam a pénzem?
Vagy van még más megoldás hogy visszakérjem?

/Motorola V2288/Siemens C35/Siemens MT50/Nokia 6600/HTC Touch Cruise/ZTE Blade/Samsung Galaxy S+/Xiaomi Redmi 1S/Xiaomi Redmi 2 Pro/Xiaomi Redmi Note 6 Pro/Realme 8 ...

(#26125) V/ válasza lac14548 (#26124) üzenetére


V/
Topikgazda

19 napon claim-ra kellett volna vinned. Megpróbálhatod a azt amit az Összefoglalóban lévő anyagban a fellebbezésről írtam, bár automata zárásra nem próbáltam még.

Ha nem felel meg nekünk a PayPal döntése, akkor van lehetőség a lezárástól számított 10 napon belül felülvizsgálatot kérni.
A Resolution Center-ben megkeressük a lezárt case-t, majd a View button linkre kattintani az Action oszlopban, ott Appeal this claim-t választani és tovább.

(#26126) lac14548 válasza V/ (#26125) üzenetére


lac14548
aktív tag

Sajnos nincs Appeal this claim lehetőség...

This Dispute has timed out.

/Motorola V2288/Siemens C35/Siemens MT50/Nokia 6600/HTC Touch Cruise/ZTE Blade/Samsung Galaxy S+/Xiaomi Redmi 1S/Xiaomi Redmi 2 Pro/Xiaomi Redmi Note 6 Pro/Realme 8 ...

(#26127) joe-ker


joe-ker
senior tag

Két naponta jön ez a levél az asszonynak,pedig nincs is paypal-ja,csak nekem.Gondolom adathalász az email címből ítélve.
Mi a teendő vele? Kell valahol jelenteni?
PayPal
We need your help: Your PayPaI account need verification
Hello,

1. For that, we Iimited your paypal account just until we finish our investigations, during that We will keep investigating in this case but to remove Iimitation.

2. For your security you have to confirm your informations otherwise.
Confirm now.

As always, if you need help or have any questions, give us a call or go to our Help Center. You can find the link on any page of our website.

Thank you for being a PayPaI customer.

Yours sincerely,
PayPaI

(#26128) V/ válasza joe-ker (#26127) üzenetére


V/
Topikgazda

Továbbíthatod erre a PayPal címre: spoof@paypal.com
Válaszul 2 e-mailt- küldenek, de ha nem teszel semmit, csak kuka az is jó.

(#26129) kmisi99


kmisi99
addikt

Sziasztok, ismerősömnek megszerezték a paypal jelszóját, és pár ezret leemeltek a számlájáról, mikor észrevette jelszót módosított. Ha kapcsolatba lépek a paypallal, akkor vajon vissza tudják vonni a tranzakciót?

(#26130) Zola007 válasza joe-ker (#26127) üzenetére


Zola007
veterán

Nekem ez jött mostanság párszor. Vigyázzatok, mert némileg hasonlít a Paypal által használt formára!

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#26131) V/ válasza kmisi99 (#26129) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak egy kicsit kellett volna visszaolvasni
Egyik hsz 26114 első mondat
a másik hsz 26118 az első mondat második fele.
A kártyával is visszaélhetnek és fizethetnek PayPal-n keresztül

[ Szerkesztve ]

(#26132) V/ válasza Zola007 (#26130) üzenetére


V/
Topikgazda

Az alapdolgok rögtön kiszúrhatóak, a küldő e-mail cím nem stimmel és a PayPal névre szólóan ír nekünk valamit nem ad ilyen linket
Köszi az infót.

(#26133) kmisi99


kmisi99
addikt

Köszi a válaszokat. Igazából rögtön be is léptünk, rámentünk a tranzakcióra, ott ott volt a report this is unauthorized felirat, ott leírtam mi történt, beállítottuk neki az SMS es azonosítást, illetve új jelszó lett beállítva most már csak várni kell, hogy kivizsgálják. Na most kb ennél többet ugye nem is nagyon tudok tenni nem?

[ Szerkesztve ]

(#26134) V/ válasza kmisi99 (#26133) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak ennyit, meg vigyázzon a böngésző szinkronizációs rendszerével is, a mentett jelszavakkal, de ezután amit megléptetek, nem fog ilyen történni.

(#26135) fulton


fulton
addikt

Sziasztok

Tudná valaki segíteni mi ehet a baj?

Bankot váltottam és immár a KH nál vagyok. Kaptam egy sima VISA kártyát is. A KH fiókomban engedeélyeztem/beállítottam a kártya internetes vásárlási limitjét.
A paypal rendszerben hozzá adtam a kártyámat (korrábbit eltávolítva , ami otp-s volt és működött) majd vásároltam is a neten ahol paypal-al fizettem (ahog látom rendben meg is történt a vásárlás). A paypal rendszerben meg is jelent a terhelés (levonás) de a bankomnál nem, tehát a bankkártyám nem lett terhelve.

Ezután, a paypal rendszerben rámentem a kártya megerősítésére, akkor elvileg le kéne vonnia egy kis összeget (amit majd visszajutott) a kártyámról, de ez sem történt meg.

Most mit csinálok rosszul?

/hagyományos forint alapú a kártya/

[ Szerkesztve ]

(#26136) V/ válasza fulton (#26135) üzenetére


V/
Topikgazda

A kártyád állapota a bankban aktivált?

Összefoglaló kártya hozzáadás.

A paypal rendszerben meg is jelent a terhelés (levonás) de a bankomnál nem, tehát a bankkártyám nem lett terhelve.
A zárolt tételek közt nézted? Mert ott lesz egy kis ideig 1-3 nap.

a kártya megerősítésére, akkor elvileg le kéne vonnia egy kis összeget
Mivel nem befolyásolja a vásárlást, csak a pénz küldési-fogadási limit eltörlése, nincs jelentősége és gyakorlatilag levon 400 Ft-ot. Zárolt a számlán 1-2 nap

[ Szerkesztve ]

(#26137) fulton válasza V/ (#26136) üzenetére


fulton
addikt

De kér valami megerősitő kodot a paypal, viszont én nem kaptam semmi sms t a zarolasrol. Mit irjak egyaltalan akkor be.

Aktiv a kártyám persze.

(#26138) fulton válasza V/ (#26136) üzenetére


fulton
addikt

Megnéztem az ebank-ban, valóban van zárolás (mind a vásárolt termék ellenértéke, mind pedig az a bizonyos ideiglenes "400" ft, ami visszakerül majd a számlámra. Csak továbbra is kérdés, akkor milyen kódot írjak meg be megerősítésnek...hm

Egyébként, a kártyán beállított vásárlási limittel tudom igaz azt szabályozni hogy mennyi az egy nap alatt vásárolható maximális összeg.?

(#26139) V/ válasza fulton (#26137) üzenetére


V/
Topikgazda

Megnézted az Összefoglalóban lévő linken a leírást? Mert abba mindent beleírtam amit tudni kell a PayPal kártya használatról.
A bankod SMS értesítése nem mérvadó.
Nem tudom most milyen kártyád van a kártyád lehet Visa Electron, Visa Classic vagy Virtuális internet kártya.
Némileg mások a kondíciók és használatuk.
A netbankban nem látszanak az alap limitek?
Nem egészen a fórum témája, hogy a kártyádat miként kell állítgatni, küldök egy képet privátba üzibe a netbankod használati utasításból és gondolom küldtek valami tájékoztatót is a kártyáról.

[ Szerkesztve ]

(#26140) xxxjjjkkk


xxxjjjkkk
senior tag

Sziasztok

Latom van ez a paypal visszaküldés, alapvetően azt látom, hogy nem garis visszaküldésre van, de vajon, ha a most kapott telefonom gyári hibás, 3-4 napon belül jeleztem. Sikerülhet kifizettetni velük vajon?
Spemall.com ról van szó, vagy harcoljak velük.
Merthogy, 3000fele van a posta az még ok, de a 4000értéknyilvánítás az már sok.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#26141) V/ válasza xxxjjjkkk (#26140) üzenetére


V/
Topikgazda

30 napos visszaküldés lehetőséged van, csak jelezni kell a spemall-nak, ha ezen az időn belül vagy, mint ahogy írod, akkor nincs gond a visszatérítéssel, de elméletben ők is kifizetik neked
We will be responsible for the shipping cost from our side to customer’s side within 1 month after product delivery at customers’ side

[ Szerkesztve ]

(#26142) xxxjjjkkk válasza V/ (#26141) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Köszönöm, igen, csak itt az a baj, hogyha ők azt mondják(még nem mondtak semmit, csak készülök), hogy a legolcsóbb, de a szállításért a küldő felel, akkor köszi. Tudod 50 ezres telefont, nem bízok a magyar postára.
A ppal, meg ha jól látom fizeti az értéknyilvánítást is.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#26143) V/ válasza xxxjjjkkk (#26142) üzenetére


V/
Topikgazda

Az értéknyilvánítás a postánál van. Mehet futárcéggel is, azok eleve minimum 50k-ra biztosítanak. Bármivel küldöd max. 9300 Ft, amit visszaad a PayPal

[ Szerkesztve ]

(#26144) xxxjjjkkk válasza V/ (#26143) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Mondjuk ez egy jó ötlet.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#26145) xxxjjjkkk válasza xxxjjjkkk (#26144) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Jut eszembe, az nem gobd a ppalnál, hovy én eu garit vettem rá, tehát kinai rendelés, de spanyolba gariztazom?

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#26146) V/ válasza xxxjjjkkk (#26145) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha azt adták meg, hogy oda küld vissza, akkor miért lenne gond?
De te nem garanciáztatod még, az 1 hónapon belüli visszaküldést használod. A 2. hónaptól van a fogalmak szerint garanciáztatás.
Ha törötten érkezne még az sem garancia.

(#26147) attiati válasza V/ (#26112) üzenetére


attiati
veterán

köszi

és a limit emeléssel kapcsolatban mi lehet a gond?
most már majdnem egy hónap eltelik és semmit nem reagálnak, pedig feltöltöttem a doksikat
(lakcímnél a lakcímkártyát töltöttem fel, az lehet a gond? De akkor miért nem reagálnak valamit, hogy nem fogadják el, vagy bármit)

(#26148) V/ válasza attiati (#26147) üzenetére


V/
Topikgazda

A lakcím kártya az jó, nem az a gond. Nem kaptál e-mailt Your receiving limit has been removed témával?
De milyen korlátozást észlelsz?

(#26149) baandii


baandii
senior tag

hellosztok,

egy kis útmutatást szeretnék kérni mivel nem nagyon vagyok járatok a témában...

rendeltem ebay-ről egy androidos tv box-ot, de rendelés után az eladó oldala megszűnt és a termékek eltűntek...írtam neki de nem válaszolt. jeleztem a paypal-nak hogy szerintem csalás történt. nyitottam disputot amit remélem jól csináltam, ezt látom most a paypal-on
ha jól értem 6. után ha nem reagál az eladó akkor vissza kapom a pénzem?..ez automatikusan fog történni vagy kattintanom kell még vhova?

a válaszolóknak előre is köszönet!

[ Szerkesztve ]

(#26150) V/ válasza baandii (#26149) üzenetére


V/
Topikgazda

rendeltem ebay-ről
Ott kellett volna az eBay-n kezdeni a probléma rendezését a szabályok szerint, mivel ott is van vásárlói védelmed. Ha rossz amit megveszel a Media Markt-ban akkor sem a banknál reklamálunk elsőnek a pénzünk után. No mindegy.

Ha november 6-ig nem reagál az eladó, vagy ha reagál de az neked nem felel meg, akkor neked kell a Escalate this dispute to PayPal claim-al tovább vinni.
Az Összefoglalóban ott a kép a leírásban hogy hol van: PayPal Dispute és Claim indítás leírása

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.