Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45001) V/ válasza mexel (#45000) üzenetére


V/
Topikgazda

4-5 munkanapot szoktunk várni. Nem az utolsó nap kell ha már eleve nincs reakció 1 hét után.

(#45002) mexel válasza V/ (#45001) üzenetére


mexel
veterán

Köszi, akkor mondjuk holnap indítom a claim-et. nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a pp reakciója. ( mondjuk aztírja ott hogy az eladó válasza szükséges)

[ Szerkesztve ]

(#45003) Viperator


Viperator
őstag

Szia!

Pénzvisszatérítést kértem valami miatt, meg is jött. A Paypalon benne van egy külön helyen, nem a rendes helyen (ahonnan lehet vásárolni, stb.). Szóval, hogyan lehet a visszautalt pénzt mozgatni rendes számlaszámra?

Előre is köszönöm a segítséget! :R

Üdv!

"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell

(#45004) V/ válasza Viperator (#45003) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha eredetileg bankkártyával fizettél és olyan refund akkor a tételsort lenyitva látsz olyan szöveget hogy továbbítva xxxx számú kártyára, ekkor itt csak könyvelve van a refund és majd a bankszámládon lesz a bejegyzéstől számolt 2-5 munkanap múlva.
Ha ez a pénz ténylegesen az egyenlegen van és elérhető (nem felfüggesztett, hold állapot) akkor pedig neked kell kiutalnod a PayPal fiókodhoz hozzárendelt forintos bankszámládra.
Bővebben az Összefoglalóban az A és B pont ennél:
5. PayPal pénzküldés az egyenlegről saját bankszámlára a Transfer money (Pénzátutalás) menüponttal:

(#45005) Viperator válasza V/ (#45004) üzenetére


Viperator
őstag

Igen, ott látszik xxxx kártyára továbbítva pár nap múlva, de ez a kártya virtuális kártya. Automatikusan visszakerül a főszámlára? (virtuálisról)

Ja, hozzáadom a számlaszámot. Úgy tudom, hogy nincs.

"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell

(#45006) V/ válasza Viperator (#45005) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, automatikusan visszakerült a főszámládra. Ha hozzáadod a bankszámlát akkor az is a főszámla legyen, de a kártyás vásárlás visszatérítés, refund anélkül is működik.

(#45007) mexel


mexel
veterán

Arra van mód hogy a refund, vagy ha küldenek vissza az ne kerüljön vissza aa fő számlára hanem maradjon a PP számlán? Érdekes hoyg 1 kisebb tétel ott maradt, egy másik meg a fő számlára visszajött. Jobb lenne ha maradna az ilyen a pp számlámon.

(#45008) mexel


mexel
veterán

Ja még valami 5-6 namp eltelt hogy az eladó nem válaszolt a dispute-ra semmit. Most nyomtam egy claim-ot, meg kell indokolni miért. Írjam azt hogy nem válaszol az eladó?

(#45009) V/ válasza mexel (#45007) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindkettőre válaszolok. A pénzt csak oda tudják visszaküldeni ahonnan indult. Mivel a bankkártyás fizetáés esetén a bankod a pénzt utalja a bankszámládról ezért oda megy vissza, ha a PayPal egyenlegről fizettél akkor meg a PayPal egyenlegre.
Én is azt írom hogy dispute esetén hagyunk az eladónak 5-6 munkanapot arra hogy reagáljon valamit, ha ezen idő alatt nem teszi meg, nem fogunk a 19. napig várni, hanem kérjük hogy a PayPal lépjen be a folyamatba. Nem kell indokolni.

(#45010) mexel válasza V/ (#45009) üzenetére


mexel
veterán

Köszönöm! Csak van egy indoklás ablak ahol szöveges üzenettel lehet indokolni, ezért kérdeztem. Akkor hagyjam üresen?

[ Szerkesztve ]

(#45011) V/ válasza mexel (#45010) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, igazad van elbambultam. Ide persze írd be hogy vártál a reakciójára X munkanapot, de semmi nem történt és annyit hogy van vagy nincs valami változás az eredeti problémával kapcsolatban.
Ja azt ne felejtsd el, hogy hiába magyar a kiírt szöveg, az angol nyelvű kommunikáció az elvárás még.

[ Szerkesztve ]

(#45012) mexel válasza V/ (#45011) üzenetére


mexel
veterán

Köszönöm, természetesen angolul írok ( nagyképűen hangzik, nem tudok igazán angolul, de fordító + korrigálás)
Beírom hogy nem válaszoltak. Ilyenkor a PP megkeresi azért az eladót levélben, vagy csak döntenek valamit?

[ Szerkesztve ]

(#45013) V/ válasza mexel (#45012) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt csinálják amit kiírtak. Az eladónak kötelessége reagálni a dispute-ra, nem igazán fognak vele levelezni, ugyanúgy veled sem, persze ha valami nem egyértelmű akkor szoktak kérdezni.

[ Szerkesztve ]

(#45014) mexel válasza V/ (#45013) üzenetére


mexel
veterán

Értem. Az már a szerencsén múlik hogy mit fognak dönteni, elutasítják, vagy kapok vissza valamit. Majd kiderül, már elengedtem úgyis a dolgot, főleg hogy nem is az én bizniszem igazán :)

(#45015) mexel válasza mexel (#45014) üzenetére


mexel
veterán

A Paypal annyit ír hogy felveszik a kapcsolatot az eladóval. Na azok bármit behazudhatnak, és nyilván fognak is ahogy kell. Szóval az esélyek így erősen csökkennek azt hiszem.

(#45016) rawe


rawe
tag

Sziasztok !
Most hivtam a Paypalt a magyar számon, és nem engedik bekötni sem a transwer wise sem a revolutot.
Sügségem lennne az ott letárolt 400euró ra de azt mondta az ügyfélszolgálat hogy nincs rá mód csak úgy hogy ha a magyar bankra forintba visszautalom.
Eurós magyar bank számlát lehet bekötni ?
Hogy tudom kimenteni az eurót onnan ?
Köszi

(#45017) V/ válasza rawe (#45016) üzenetére


V/
Topikgazda

Sehogy. Csak forintos bankszámla és igazi USA bankos $ bankszámla rendelhető hozzá amelyre $ utalható ki, az összes többi deviza a forintos számlára küldhető ki de automatikusan forintra váltódva.
Egy lehetőséged van ami jó, elvásárolod €-ként akkor jársz a legjobban, hiszen nincs semmiféle devizaváltás mizéria.
Azért nem pontos a dolog mert a Wise forintos számla az mehet, a régebben hozzáadott Wise (Transferwise) $-os számlák is használhatóak de ezeknél a 3% bankközi jutalékot a $ kiutalásakor levonják.
Az €-val semmit kiutalási opció nincs magyar fiók esetén. Ha csak nincs olyan ismerősöd aki €-os országban regisztrált, mert annak átküldhető és azután ő már €-ban menti ki.

(#45018) rawe válasza V/ (#45017) üzenetére


rawe
tag

Köszi !
Akkor kb hanyagolnom kell ezt a paypal fizetést a weboldalamon :(
Revolut merchant pay on webpage vel van valakinek tapasztalata ?
Valahogy a vársárlóknak kell csináljak egy fizetési alternatívát amit persze kötötségek nélkül elkölthetek.

(#45020) V/ válasza rawe (#45018) üzenetére


V/
Topikgazda

Annyira nem lesz egyszerű mert mindegyik valami alap devizás fogadásra van állítva és olyan hátterű bankszámla is kellene hozzá arról nem is beszélve hogy bankkártya elfogadási kliens azért nem mindenhol ingyenes. A PayPal-nál bármely devizában fizetenek, ingyenes a fizetési felület biztosítása, de persze a jutalék azért e fizetési opciót is tartalmazza, valójában van díja.
A Revolutosnál eleve üzleti fiókodnak kell lenni és ahhoz aktiválod ezt a kereskedői fiókot, Visa és Mastercard kártyát emlegetnek, 1,3-2,8 % díj és az üzleti fióknál a £25 havidíjas lenne hozzá az optimális, az ingyenes Revolut fióknál nem minden működik.
Accepted currencies
GBP, EUR, USD, CAD, CHF, JPY, AUD, HKD, SEK, DKK, NOK, NZD, PLN, ZAR
Forint nincs.
Ezt az oldalt nézegettem anno.
Én elvetettem a gondolatát.
Esetleg a Revolut topikban kérdezz rá.
Más ötlet Stripe
Stripe és Wise ezt olvasd el, a lényeg összefoglalva

[ Szerkesztve ]

(#45021) mexel válasza mexel (#45015) üzenetére


mexel
veterán

Nos az a válasz érkezett ami várható volt a claim-ra, ezt kaptam:

"Az eladó beleegyezett, hogy xxxxx USD összegű teljes visszatérítést nyújtson. A visszatérítés fogadásához 2022. február 6. 2:58:50 GMT-8. előtt vissza kell küldenie a tétel(ek)et az eladónak.Mi az Ön teendője?A tétel(ek)et vissza kell küldenie az említett visszaszállítási címre, a követési adatokat pedig fel kell töltenie.

Visszaszállítási cím xxxx

Mi történik ezután?Amint az eladó megerősíti a tétel(ek) kézhezvételét, feldolgozzuk a visszatérítést, és lezárjuk az esetet. Az esetet automatikusan lezárjuk, ha 2022. február 6. 2:58:50 GMT-8. napjáig nem válaszol."

Van egy válaszadás gomb is.
A válaszadás gombnál ezek vannak:
"Visszaküldés követési adatainak beküldése
Benyújthatja az eladó részére visszaküldött tétel követési adatait."

Ilyenkor ha ezt nem fogadom el akkor zárják és ennyi volt?
Ez nem olyan ablaknak tűnik ahol írhatok mást is :(

[ Szerkesztve ]

(#45022) V/ válasza mexel (#45021) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi a probléma pontosan? Ha visszaküldöd a valamit és azután a pénzed visszakapod az miért nem jó?

(#45023) mexel válasza V/ (#45022) üzenetére


mexel
veterán

Éppen ez az amit nem akartam elfogadni, ezt már a geekbuying is felajánlotta. Nem kis összegről van szó, több tétel, és elég rossz árfolyamon vettem. Ha most visszaküldöm akkor a konverzión elég sok veszteség lesz. plusz igen sok munkám benne van már, akkor az is mind elveszik. Használható a dolog, de mivel átvertek mert nem felel meg a leírásnak így valami refund lenne a megoldás. Akkor nem lenne semmi veszteség. Így ki lehet hozni nullára ha itt marad, vagy kis haszonra, de ha visszaküldöm akkor egyértelmű a bukta.
Ezt nem akarom. ( illetve akié az nem akarja, én csak intézem , és a melő része is nekem volt )
Másrészt eleve 2 darabot szét kellett szedni, már nincs rajtuk az eredeti szoftver mert csak úgy derül ki a turpisság. Ha így visszaküldöm akkor ebbe fognak belekötni, levonnak majd stb stb.

Egyébként kicsit ez az egészu olyan szélmalomharcnak tűnik, mintha az a levél amit az elején írtam felesleges lenne, és nem olvassa senki aki értelmezné is. Abban rögtön leírtam hogy visszaküldést nem akarok elfogadni, pedig felajánlották, és meg is indokoltam. Ennek ellenére ezt írják. Szerintem valami droidok ülnek ott akik nem is akarják ezt érrteni, hiába küldtem fotókat, bizonyítékokat bármit, hogy ez szándéskos csalás, átverés stb.
Az hogy most tőlem visszavennék nem lesz elrettentő erejű hogy ez után ne csalkjanak mert aki vesz egy ilyet az nem foglalkozik vele, nem éri meg a fáradtságot és a cég csal tovább... Ebben a Paypal is partner így kicsit úgy érzem, nem is értik mi lehet a problémám, talán el sem olvasták amit először írtam.

[ Szerkesztve ]

(#45024) V/ válasza mexel (#45023) üzenetére


V/
Topikgazda

Most elég gyenge a forint, szóval nem biztos hogy nagy lesz a veszteség, de teljes refund 10 $ feletti értéknél csak visszaküldés esetén lehetséges. Ha megbontottátok, lényegi rész lett módosítva, akkor még a visszaküldés esetén sem fog a teljes összeg járni ha észreveszik. Volt aki egy fillért sem kapott. Eléggé kockázatos.

(#45025) mexel válasza V/ (#45024) üzenetére


mexel
veterán

Ezért nem is akarom visszaküldeni. Igaz mondtam nekik, azt írták nem gond, de ha odaér már macera. Nem teljes refundot szerettem volna, kb 15%-ot, 20-at, de nem akarnak.
Ilyenkor ha a Paypal ezt írta már nem lesz más mód, ha ezt nem fogadom elakkor ennyi volt? Azaz ez egy végleges döntés? Vagy ha a megjegyzéshez beírom hogy nekem részleges refund kellene akkor még lehet alkudozni?

(#45026) V/ válasza mexel (#45025) üzenetére


V/
Topikgazda

Leet kérni felülvizsgálatot.

(#45027) mexel válasza V/ (#45026) üzenetére


mexel
veterán

Körülnézek hol találom, köszönöm

[ Szerkesztve ]

(#45028) mexel válasza V/ (#45026) üzenetére


mexel
veterán

Nem találok ilyen lehetőséget. Csak az az egy válaszadás gomb van, ami ezt az előugró lehetőséget adja. Itt kiválaszthatom hogy mivel küldöm vissza, magyar posta, futár stb.

(#45029) V/ válasza mexel (#45028) üzenetére


V/
Topikgazda

A Resolution Centerben keresd már meg a dispute-t tt szokott lenni az Action oszlopba egy Appeal this claim link, vagy esetleg valami hozzászólási lehetőség ha ilyen visszaküldős

(#45030) mexel válasza V/ (#45029) üzenetére


mexel
veterán

Átállítom angolra és megkeresem ott, köszi!

(#45031) mexel válasza V/ (#45029) üzenetére


mexel
veterán

:( Semmi ilyet még hasonlót sem találok. Csak egy üzenetet, ami szerint a javamra döntöttek azzal hogy küldjem vissza a terméket :(
Még jó hogy az első 3 mondatombna a kezdéskor ott volt hogy ez az egy amit nem akarok :(
Azt hiszem hagyom őket és innentől a PP-t is fenntartásokkal kezelem.

Semmi lehetőséget nem találok ahol írhatnék bármit is, a visszaküldés ablakban csak feladási számmal írhatok

[ Szerkesztve ]

(#45032) V/ válasza mexel (#45031) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor próbálj meg üzenetet küldeni az ügyfélszolgálatnak hogy gondod van ezzel a döntéssel téma amit kiválasztasz a dispute-os témakörben keresendő.
De nem valószínű hogy felülbírálnák, mert az eladó eleve azt ajánlotta hogy legyen visszaküldve és a pénzt visszaadják, neki mindig ez az egyszerűbb. A dispute is az eladóhoz fut be elsőként, ott is a visszaküldéses módot adta meg és a PayPal nem igazán fog azzal ellenkező döntést pl. rész refund-ot adni az eladó javaslata ellenében.

(#45033) mexel válasza V/ (#45032) üzenetére


mexel
veterán

Akkor az egészet egyszerűbb ha hagyom. Csak az időmet rabolom és csak felhúzom magam jobban. ha visszaküldöm nagy eséllyel többet bukok mint így. Kár hogy meg sem próbálták értelmeztni amit leírtam :(
Köszönöm a sok segítséget! :R

[ Szerkesztve ]

(#45034) ElektrikusDE


ElektrikusDE
senior tag

Ez a PayPal megint szívat!

Csináltam új personal fiókot Románia lakcímmel, erre kitalálta hogy én román állampolgár is vagyok! :W

Milyen jogon? (és meg sem engedi változtatni!)

Viszont mivel ugyan magyar állampolgár vagyok DE már Romániában élek, már nem használhatom (hivatalosan) a Magyarországon regisztrált PayPal fiókomat.

Ezért kellett újat csinálnom.

Ui:

A magyar oldalon megkérdezi az állampolgárságomat, de romániai címmel nem enged regisztrálni, a romániai oldalon enged regisztrálni, viszont nincs állampolgársági rubrika!

Valahogy ezt szeretném kijavitatni, mert elégé zavar ez az erőszakos románosítás! :(

Nagyon megköszönném ha segítenétek!

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#45035) V/ válasza ElektrikusDE (#45034) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem szívat, román lakcím csak román személyeknek lehetséges, amióta van PayPal így működik hogy a regisztrációnál az állampolgárságot kell választani és azután írod a címet. Te választasz, nem ők.

Ha Romániában élsz akkor az állampolgárságot arrra kell állítani mert nem lehet máshogy román címed. Gondolom vannak hivatalos papírjaid a címről, a román bankszámláról, bankkártyáról, van valami román személyi okmányod ha már ott élsz.
Jogi és pénzügyi vonatkozások miatt van így megcsinálva és nem fognak rajta változtatni.
Egyébként kevés olyan helyen vásárolsz ahol az van kikötve hogy csak a PayPal lakcímre küldik a megvett terméket, az eBay-en, AliExpres-en a magyar PP regisztrációtól függetlenül lehet Romániai szállítási címet megadni.

(#45036) ElektrikusDE válasza V/ (#45035) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Szia!

Az állampolgárság és a lakcím két különböző dolog!

Ép ez a probléma a PayPal-lal ha a magyar oldalon megtudom adni, a románon vajon miért nem?

Mert ahogy írtam a román regisztrációnál nem lehetséges megadni az állampolgárságot.

A tartózkodási engedélyemen is szerepel (többek között) a MAGYAR állampolgárságom, megpróbálom eljuttatni hozzájuk!

Semmiképen nem szeretném hogy bárhol román állampolgárként szerepeljek!

Viszont magyar bankszámlám már nincs, a magyar bankkártyámat is megszüntettem.

Lassan átkéne állnom a "román" PayPal-ra főleg azért (is) mert itt EUR az alapértelmezett pénznem.(mármint a Román regisztrációs PayPalnál)

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#45037) ElektrikusDE válasza ElektrikusDE (#45036) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Végül is megértettem, úgy kell helyesen értelmeznem hogy a Nationality csak magára az acountra vonatkozik nem a personra!

Vagyis attól lehet még román acountom hogy magyar állampolgár vagyok! :)

Na majd hogy a magyar útlevélhez mit szólnak az viszont még a jövő zenéje...

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#45039) V/ válasza ElektrikusDE (#45037) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem hiába írod, magyarországi lakcímmel regisztrálhat aki magyar, a német meg német címmel, a kettős állampolgár meg dönt hogy életvitelszerűen hol él és azt választja, ez van.

(#45040) mexel válasza V/ (#45032) üzenetére


mexel
veterán

Ez az ügyfélszolgálat sem egyszerű ( nekem legalábbis) Hol találom? Van egy sms küldő, amit automata próbál megfogalmazni, és esetleg továbbküldi valakinek. Olyat nem nagyon látok hogy írjon nekün, vagy üzenet, vagy ügyfélszolgálat. ( nem könnyítik meg a dolgomat)
Mindegy, írtam az automata üzenetküldőbe, elvileg majd továbbítják. Érdekes ez az automata dolog, eddig soha sehol még nem oldott meg nekem semmit :)

[ Szerkesztve ]

(#45041) V/ válasza mexel (#45040) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez is régóta úgy működik hogy kiválasztod hogy mit akarsz intézni és majd a választhatod azt hogy emberhez kapcsoljon, de ez akkor lehetséges ha már az embereknek munkaidejük van és akkor közvetlenül az emberrel kommunikálsz.
De legtöbbször gyorsabb az intézése telefonnal a munkanapokon, ha meg tudod oldani az angol nyelvű kommunikációt.
Üzenet téma.
Belépés után legörgetsz az oldal aljára.
Contact Us
Jobbra fent Message Center link
Jobbra fent + New message
És majd itt kapcsolhatnak emberhez, ha nincs akkor meg az üzenet megy.

[ Szerkesztve ]

(#45042) mexel válasza V/ (#45041) üzenetére


mexel
veterán

Köszi, igen ez az, ez az automata. Sajnos angolul telefonon nem nagyon tudnám intézni, ez a gondom :(
Írtam nekik, végül is mindegy, már elengedtem a témát, ez volt az utolsó próba még.
Köszönöm!

(#45043) V/ válasza mexel (#45042) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt írja amikor aktiválod: If I can't then I'll try to transfer you to a Customer Support Agent.
Ha nem tudom a választ, akkor megpróbálom átadni Önt egy ügyfélszolgálati ügynökre.

(#45044) mexel válasza V/ (#45043) üzenetére


mexel
veterán

Így van. Meg is van már, kíváncsi leszek a válaszra :)
megírtam hogy az első levelemben is írtam hogy nekem az az egy opció nem jó hogy visszaküldjem termékeket, főleg a konverzió miatt. Plusz egyéb kokat is felsoroltam, és írtam egy alacsony refund összeget amit elfogadnék ( most már mindegy, bármi jobb a semminél :) )

(#45045) V/ válasza mexel (#45044) üzenetére


V/
Topikgazda

Majd írd már meg, mert ez más esetén is felmerült már. Ragaszkodik a visszaküldéshez az eladó, pedig elég lenne egy kis "ár kiigazítás".

(#45046) mexel válasza V/ (#45045) üzenetére


mexel
veterán

Rendben. Szerintem már nem fognak változtatni, valahogy nem akarják megérteni a probléma lényegét :( Az a baj ha az ember nem küldi vissza, nekik úgy tűnik hogy csak próbálkoztam az egésszel, mert valószínűleg sokan teszik ezt :(

(#45047) germinator66 válasza V/ (#45045) üzenetére


germinator66
aktív tag

Nekem is ez a tapasztalatom, hogy az új rendszerben vissza kell küldeni, nincs opció, ráadásul nem foglalkoztak azzal sem, hogy az eladó állja ilyenkor a költséget, holott egy "item not as described" esetet nyertem meg, úgy, hogy a német eladó tojt rá...

(#45048) gpfarm8


gpfarm8
újonc

Üdv mindenkinek. Bocsánat ha off kérdés vagy volt már, a héten regisztráltam paypal-ra, ma kaptam egy kifizetést, de csak felfüggesztve státuszú a tranzakció, és 21 nap múlva esedékes elérhetőséget ír hozzá. Mellékelnek olyan opciót, hogy férjen hozzá hamarabb az adás-vétel állapotának frissítésével, de ha ott követem a lépéseket, és megadom, hogy rendezve a téma, technikai problémát ír ki az elnézéstkérésükkel... Ezzel a 21 nappal lehet valamit kezdeni, illetve az a technikai probléma esetleg a accountom valamely hiányos beállítása miatt van, vagy esetleg az oldal bugos? A választ előre is köszönöm.

(#45049) mexel válasza V/ (#45045) üzenetére


mexel
veterán

Annyi történt, hogy ez az automata üzenet amit továbbítottak, feldolgozásra került, olyannyira hogy egy hölgy felhívott telefonon ( pedig ezt el akartam kerülni hogy ne hebegjek habogjak mert angolul nem tudok igazán sajnos)
Annyit kért hogy az üzenetet zárjam le a "Message End " gombbal, vagy valami ilyesmi volt. Ugyanis válaszoltak, ( be sem voltam lépve) és annyit írtak hogy a kérésem, hogy nem fogadom el a visszaszállítást hanem részleges refundot kérek, azt továbbították az eladónak. és a választ kell megvárni.
Na azóta semmi, de ez lehet hogy most van az újév kint, így lehet hogy arra nem reagálnak, vagy elfogadják a minimálösszehget amit írtam, igaz az nagyon kevés, de úgy voltam már jobb lesz mint a semmi.
Szóval várom kíváncsian, ha az eladó nemet mond a paypal hogyan dönt.
Kicsit úgy tűnik a PP már nem dönt, hanem inkább amit az eladó ajánl azt elfogadják. ( kivéve gondolom ha nem reagál az eladó)

[ Szerkesztve ]

(#45050) V/ válasza gpfarm8 (#45048) üzenetére


V/
Topikgazda

Szállításos volt az amit eladtál? Mert akkor kell nyomkövetési azonosító is. Aki küldte a pénzt annak is kell igazolni hogy minden rendben és akkor csökkenhet az idő, de friss regisztrációk esetén azért tartják a 21 napot.
De kellene bankszámlaszámot is megadni.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.