Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44001) Wiz Khalifa válasza V/ (#44000) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Én nem is arra értem hogy kitaláció stb... de hogy a support amit mond hol keressem hogy feltölthessem a dokumentumot és hogy ott egyáltalán nincs még a közelben sem hasonló rész az gáz.

Azért nem volt olyan pénznemben rajta mert a PayPalt én kb csak arra használtam eddig hogy biztonságosabban vársároljak. És ez után is azt fogom tenni.

Arra van mód hogy ismerősnek tovább küldjem a balance-ról a pénzem és ő vele meg lerendezem a dolgot? Mert én csak olyan részt találtam ahol a bankkártyámról akarna pénzt levenni.

Smoke some weed nigga!

(#44002) V/ válasza Wiz Khalifa (#44001) üzenetére


V/
Topikgazda

Tovább küldheted egy másik PayPal fiókra akár devizára konvertálva is, de amíg a fiókod limitált addig szerintem nem fog elmenni. Az Összefoglalóban erről is van szó.

(#44003) Wiz Khalifa válasza V/ (#44002) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Holnap feltöltöm nekik a személyim képét hátha elfogadják. És hátha végre a pénzemhez tudok jutni.

Smoke some weed nigga!

(#44004) GAbre


GAbre
veterán

Üdv!
Jól látom,hogy nem tudok átrakni bankszámlámra huf-on kívül mást,mert paypal átváltja nekem,és nem lehet átállítani sem?

Avatar

(#44005) V/ válasza GAbre (#44004) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen így van, forintos bankszámla adható hozzá az egyenlegről történő pénz kiutaltatásra és automatikusan forintra váltódik. Magyarországi regisztrációk esetén a PayPal magyar forintos bankszámlájára fizetve lehet az egyenleget feltölteni, kifelé is az a bankszámlájuk van használva.

(#44006) Energie X


Energie X
őstag

Sziasztok!

Van egy rossz rendelésem és a paypal accountomra akarják visszautalni az összeget. Ilyenkor mit kell megadnom? Az email címem? Vagy van valahol külön erre valami infó?

>>> ÚJ dobozos Galaxy S21FE tokok és üvegfóliák! Lesd meg adatlapomon! <<<

(#44007) V/ válasza Energie X (#44006) üzenetére


V/
Topikgazda

Az e-mail címedet amivel belépsz, de ha Kínából jönne vissza akkor 5,4%+0,3 $ jutalék lesz levonva, így fel kellene bruttósítani.

[ Szerkesztve ]

(#44008) Energie X válasza V/ (#44007) üzenetére


Energie X
őstag

Kínai store, de franciaországból rendeltem. Tehát elég csak az email címem megadni nekik.
Ez volt az üzenetük (nem teljesen értem)
Dear customer Do you have paypal account? Pls send us your paypal account We will refund you in 2 working days after you provide it. It's faster and more convenient Can you give us five star and if you get the parcel, can you refund us? Wait for your reply.

>>> ÚJ dobozos Galaxy S21FE tokok és üvegfóliák! Lesd meg adatlapomon! <<<

(#44009) V/ válasza Energie X (#44008) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor számold át azokkal az adatokkal amit írtam mert kevesebb lesz a visszakapott, de te tudod hogy annyi veszteség elmegy-e még. Nem tudom miben lett fizetve, de olyan deviza egyenleg legyen aktiválva és nem fogja akkor rögtön forintra váltani a PayPal. Pl ha €-ban fizettél akkor legyen €-os is lehet hogy abban küldik vissza.

[ Szerkesztve ]

(#44010) Energie X válasza V/ (#44009) üzenetére


Energie X
őstag

Az itteni régi összefoglaló alapján csináltam vagy 5-6 évvel ezelőtt az accountot. US dollarba lett fizetve. Nem nagy összegről van szó, én eredetileg azt akartam, hogy küldjék azt a színű terméket amit rendeltem, de refundot akarnak. A paypalra nincs külön összeg feltöltve, bankkártyámról vonja.

>>> ÚJ dobozos Galaxy S21FE tokok és üvegfóliák! Lesd meg adatlapomon! <<<

(#44011) V/ válasza Energie X (#44010) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor gondolom van $ egyenleg, mert az a magyar fióknál alap a forint mellet.
3 $ esetén 3,49 a bruttó, 5-nél 5,6

(#44012) Energie X válasza V/ (#44011) üzenetére


Energie X
őstag

Látod ezt nem tudom. Viszont nézem, hogy az app-ban lehet létrehozni paypal.me/ linket, gondolom ez jobb mintha email címet küldenék nem?

>>> ÚJ dobozos Galaxy S21FE tokok és üvegfóliák! Lesd meg adatlapomon! <<<

(#44013) V/ válasza Energie X (#44012) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, rosszabb, nem egészen erre van kitalálva és nem biztos hogy arra tud küldeni kínai üzleti fiókról. Legegyszerűbb az e-mail cím azonosító, hiszen erre találták ki a PayPal-t.
Ha belépsz akkor látod hogy milyen egyenlegeid vannak aktiválva.

(#44014) Wiz Khalifa


Wiz Khalifa
addikt

Na megoldottam a gondom. Levásároltam a PayPal balance-t. Mivel a PayPal mai napig nem tette elérhetővé hogy tudjam mozgatni a pénzt. :(

Smoke some weed nigga!

(#44015) s7evcsenko


s7evcsenko
addikt

Üdv.
Szeretnék dispute-ot nyitni.
"Ha itt nem jutunk egyezségre, akkor forduljunk a PayPal-hez dispute indítással."
14 napos elállás keretén belül visszaküldtem egy terméket németországi webshopba, amit előtte leleveleztem velük, hogy küldhetem, de most kitalálták, hogy bizonyítsam be nekik, hogy magánszemély vagyok, addig nem térítenek vissza.
Elküldtem nekik a személyes irataim másolatát, de szerintük ez nem bizonyít semmit, és nem árulják el, hogy mivel tudnám bizonyítani...
Meg szerintük az sem bizonyít semmit, hogy én ezt magánszemélyként a saját nevemmel és címemmel vettem. :F
Elküldhetem a paypalnak a levelezésünket?
Nem ütközik ez valami jogellenesbe, hogy kiadom a levelezésünk?
Másik kérdés, hogy paypalnak írhatok magyarul? Vagy inkább angolul?

"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."

(#44016) V/ válasza s7evcsenko (#44015) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudod elküldeni. Nincs melléklet csatolás és az eladónak küldöd el elsőként a reklamációt. Angol a kommunikáció nyelve.

(#44017) s7evcsenko válasza V/ (#44016) üzenetére


s7evcsenko
addikt

Vagyis akkor a paypalon keresztül most lefutjuk újra ugyan azt a kört, mint, amit már leleveleztem velük?
De akkor a paypal hogy fog tudni segíteni rajtam?

"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."

(#44018) ottalai válasza s7evcsenko (#44017) üzenetére


ottalai
lelkes újonc

A 14 napos elállás csak a fogyasztókat (természetes személyeket) illeti meg, ezért szarakodnak veled. Ha van a megrendelésről visszaigazolásod, illetve a vásárlásról számlád, bizonylatod és azon természetes személy a vásárló, akkor "magánszemély" vette. Nincs több bizonyítani valód. Ha nem akar fizetni az eladó, indítsd el a dispute-ot a PayPay-nál nyugodtan.

(#44019) V/ válasza s7evcsenko (#44017) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem egyeztek meg, akkor kéred a közbelépésüket ők amit leírtál a dispute-nál arra ránéznek, ha kell valami nekik még akkor azt bekérik tőled és az eladótól és azután döntenek.

(#44020) s7evcsenko válasza ottalai (#44018) üzenetére


s7evcsenko
addikt

Rendben, köszönöm mindkettőtöknek. :R

"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."

(#44021) Narxis


Narxis
nagyúr

Üdv!

Nekem nem tiszta ez a bankkártya hozzáadás. CIB banknál vagyok és nem dombornyomott a kártyám, rengeteg internetes fizetést elutasít a bank. Nagyrészt Google Play áruházban vásárolnék meg mondjuk a netflixre fizetnék elő, ezért gondoltam a paypal-ra. Ha hozzáadom a bankkártyát amivel eddig csak elvétve sikerült neten vásárolni akkor működni fog az egész anélkül, hogy pénzt kellene utalnom a bankszámlára? Mi van ha euróban kellene fizetnem?

Thanos was right.

(#44022) V/ válasza Narxis (#44021) üzenetére


V/
Topikgazda

Simán hozzá lehet adni a CIB kártyát. Arra kell figyelmi hogy a banki kártya beállításoknál ez a erős hitelesítés jó legyen. Ha fizetési problémáid vannak a kártyával ellenőrizni kell a beállításait és a beállított limitjeit.
Amikor hozzárendelnéd legyen rajta pénz, úgy 500-1000 Ft, de jönni kell a banki erős hitelesítésnek, amikor elmented a kártya adatokat, ha az nem kerül elő, akkor nem fog működni, hiába látod azt hogy esetleg a kártya hozzá lett rendelve.
Ha devizában kell fizetni azt a bankod lerendezi. Mindig meg kell nézni hogy ahol PayPal-al akarsz fizetni ott ez a lehetőség van-e támogatva és milyen feltételekkel.

(#44023) Narxis válasza V/ (#44022) üzenetére


Narxis
nagyúr

:R

Thanos was right.

(#44024) headhunter válasza Narxis (#44021) üzenetére


headhunter
addikt

Ilyen kártyát adnál hozzá? [link]

(#44025) Narxis válasza headhunter (#44024) üzenetére


Narxis
nagyúr

Nem, a rendes bankkártyám.

Thanos was right.

(#44026) demmer123


demmer123
őstag

Mennyi idő míre jováhagyják hogy elérhető legyen a pénzem a paypal számlán?

Jún. 16 utaltam paypal számlámra 33 EUR-t azóta ezt írja

Sikeresen frissítette a megrendelési információt. A jóváhagyástól számított 7 napon belül hozzájut pénzéhez.

(#44027) V/ válasza demmer123 (#44026) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen értem. Te utaltál magadnak, vagy az egyenlegedre tettél pénzt? De mit rendeltél hogy megrendelési információ van emlegetve?
Saját magadtól vásárolni nem egészen világos számomra.

[ Szerkesztve ]

(#44028) demmer123 válasza V/ (#44027) üzenetére


demmer123
őstag

Csináltam egy új fiókot és a régiről át utaltam a pénzt, és írta hogy erősítsem meg a rendelést megerősítettem hogy megkaptam, azóta azt írja hogy Önnél 10 973 HUF összeget visszatartunk

(#44029) V/ válasza demmer123 (#44028) üzenetére


V/
Topikgazda

Miért nem barátként küldted át? Akkor nincs ilyen.
Egyébként max 21 napig tartják vissza.

[ Szerkesztve ]

(#44030) s7evcsenko


s7evcsenko
addikt

Üdv.
Nyitottam Dispute-ot 4 napja.
Azóta azt írja az állapotra, hogy ellenőrzés alatt.
Még csak egy megerősítő mailt se kaptam, hogy fogadták volna a reklamációt vagy hogy foglalkoznának vele...
Ez normális így?
Olvastam, hogy 10-14 nap az átfutási idő, esetenként 30, de addig semmi?
Kicsit izgulok. :B

"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."

(#44031) V/ válasza s7evcsenko (#44030) üzenetére


V/
Topikgazda

Megnyitottad, az eladónak kell rá reagálni, ha nem történik senmi akkor neked 20 napon belül kell kérned a PayPal közbelépését. 7-10 nap közt kérd ha addig nincs semmi reakció: Lásd Összefoglaló, 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása

(#44032) s7evcsenko válasza V/ (#44031) üzenetére


s7evcsenko
addikt

de nekem nem az van, hogy várakozás a másik félre, hanem, hogy ellenőrzés alatt.
4 napja... ezért fura nekem.

"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."

(#44033) V/ válasza s7evcsenko (#44032) üzenetére


V/
Topikgazda

Milyen indokkal indítottad? Mert amit leírtál problémát ahhoz ez a szöveg hogy visszavont előre elfogadott kifizetés az nem egészen jó. Vagy csak rossz a fordítás

(#44034) s7evcsenko válasza V/ (#44033) üzenetére


s7evcsenko
addikt

14 napos elállás.
Szeretném visszakapni a pénzem, de a webshop szívózik.

"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."

(#44035) V/ válasza s7evcsenko (#44034) üzenetére


V/
Topikgazda

De melyik indok lett választva a 4-ből?

Mert az utolsó nem erre az ügyre vonatkozik, a másodikkal kellene indítani.

Ha jobb oldalit választottad ez egy rendszeres kifizetés, valaminek az előfizetési díjával kapcsolatos gond.

[ Szerkesztve ]

(#44036) s7evcsenko válasza V/ (#44035) üzenetére


s7evcsenko
addikt

Igen a 4.-et választottam és a jobb oldalit.

Akkor indítsak újat a másodikkal? Vagy tudom módosítani?
Nem enged újat indítani.
de hát csak szólnak az ellenőrzés után, hogy nem jó ügyet indítottam, nem?
Vagy hagyják kifutni a nagy semmit? :U

[ Szerkesztve ]

"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."

(#44037) V/ válasza s7evcsenko (#44036) üzenetére


V/
Topikgazda

Lezárják és valószínű hogy nem tudsz erre a vásárlásra másikat indítani, annak ellenére hogy rosszul lett indítva.

(#44038) s7evcsenko válasza V/ (#44037) üzenetére


s7evcsenko
addikt

És ha én lezárom, akkor tudok újat indítani?
Vagy az is annyit tesz, mint ha megoldódott volna?

"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."

(#44039) germinator66 válasza s7evcsenko (#44038) üzenetére


germinator66
aktív tag

Így van, nem fogsz tudni.

(#44040) s7evcsenko válasza germinator66 (#44039) üzenetére


s7evcsenko
addikt

Ez most komoly, hogy azért, mert rossz címen indítottam, bukom az egészet?

"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."

(#44041) germinator66 válasza s7evcsenko (#44040) üzenetére


germinator66
aktív tag

Próbálkozhatsz. Úgy emlékszem volt olyan, aki írt nekik, és újranyitották...

[ Szerkesztve ]

(#44042) Paul56


Paul56
újonc

Sziasztok!
Az alábbi gondom van a PayPal fiókommal. Évekkel ezelőtt hoztam létre sokszor használtam is, de ebben az évben még nem. Ha jól tudom januártól van a kétlépcsős azonositás, amihez egy regisztrált telefonszám kell, a gondom az, hogy egy már nem létező telefonszámom van regisztrálva a rendszerben, így a második lépcsős azonosítás nem lehetséges, mivel arra küldik a kódot. Mivel nem tudok belépni, hogyan lehetségesd a regisztrált telefonszám módosítása? A support oldalon nem találtam megoldást.
Köszi a segítséget.

(#44043) V/ válasza Paul56 (#44042) üzenetére


V/
Topikgazda

A kétlépcsős azonosítás régebb óta van és most sem kötelező. A bankkártyás fizetés erős hitelesítés egy kicsit más dolog.
Ha valaki huzamosabb ideig nem lép be annál biztonsági okból zárolás történik.
esetleges segítség az Összefoglaló, Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz, 9. Belépési telefonszám azonosítási és telefonszám változási probléma megoldása
De legnagyobb valószínűséggel ezt csak telefonon keresztül tudod most intézni.

(#44044) Paul56 válasza V/ (#44043) üzenetére


Paul56
újonc

Köszönöm a választ. Amit írtál: Összefoglaló, Tippek az egyszerűbb használathoz, 9. Belépési telefonszám azonosítási és telefonszám válatozási probléma megoldása, ezeket hol talámom meg a PayPal oldalán? Telefonáli milyen számon lehet??

(#44045) V/ válasza Paul56 (#44044) üzenetére


V/
Topikgazda

Amit írtam az itt ebben a topikban, felül középen az Összefoglaló kinyitása piros gomb és az utolsó bejegyzés résznél lévő link.

(#44046) Paul56 válasza V/ (#44045) üzenetére


Paul56
újonc

Köszönömszépen. :) :) :)

(#44047) ACE- válasza V/ (#44035) üzenetére


ACE-
addikt

Szerintem a 14 napos elállás ezek egyike sem... (kivéve persze ha nem azt küldték, mint amit rendeltél, vagy merőben más tulajdonságokkal rendelkezik) Arra nem igazán lehet elvileg a Paypal-t használni, vagy igen?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#44048) V/ válasza ACE- (#44047) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha megnézed a PayPal oldalát támogatják ezt, még a visszaküldés költségét is állják.
Az hogy technikailag abban a menüpontban kell indítani és Other indokot választani, azért van mert nincs más mód. De elsőként mindig az eladóhoz fut be a panasz és neki kell reagálnia, hogy elfogadja vagy nem a problémát. A PayPal később lép be valamelyik fél kérésére, én azt tekintem az ő panaszrendezésüknek. Azért általában meg lehet egyezni, itt is részben megtörtént a PayPal dispute-tól függetlenül, csak épp szemétkednek.
Jelen esetben nem hajlandóak az egyébként kötelezően biztosított elállási kérelmet elfogadni és visszaadni a pénzt, annak ellenére hogy a terméket is visszakapták. Lehetne az EU-s fogyasztóvédelmi szabályokkal rendezni, de ez gyorsabb.
Ezeket átnézve miként lehetne ezt rendezni?
BIZONYTALAN A MÉRETBEN? A PAYPALLAL NYUGODTAN MEGVEHETI, MERT MI AKÁR A VISSZAKÜLDÉST IS ÁLLJUK.*
És nézd meg itt a lépéseit, a piros cipő alatt.

[ Szerkesztve ]

(#44049) s7evcsenko válasza V/ (#44048) üzenetére


s7evcsenko
addikt

Elutasított a paypal, ha jól értem, azért, amit írtál, hogy rossz kategóriában inditottam.
Írtam nekek, hogy legyenek kedvesek törölni és inditok újat, de már kevésbé vagyok bizakodó.

Igen, írtam az eu-s fogyasztóvédelemnek is, valóban nem túl gyors a reakciójuk, de bennük kicsit jobban bízok.
Bekértek minden dokumentumot, levelezést...
Várom a válaszukat.

Nem gondoltam volna, hogy ez a mai világban megtörténhet...
Remélem nem az lesz, hogy mindenki elutasít, visszaküldik a portékát, és még a visszapostát is rámverik... :O

"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."

(#44050) ottalai válasza s7evcsenko (#44049) üzenetére


ottalai
lelkes újonc

Paypal egyenleggel fizettél vagy egy mögöttes más pénzintézeti kártya volt a fedezet?

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.