Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40001) Corleone33


Corleone33
aktív tag

csak nekem tűnik úgy mintha lassabban menne a pénzátküldés számláról paypalra vagy az én oldalamon bicsaklik valami?

Szerdán délelőtt/délután indítottam el a tranzakciót OTP netbankról és azóta is várom még

Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!

(#40002) V/ válasza Corleone33 (#40001) üzenetére


V/
Topikgazda

Annak péntekre ott kellett volna lenni én 1 napot látok +ba a 2-re. De persze lassabb ezek a home office dologgal, bár nem értem a PayPal munkaszervezését most már.

[ Szerkesztve ]

(#40003) Corleone33 válasza V/ (#40002) üzenetére


Corleone33
aktív tag

Agyalok hogy meddig várjak kb mielőtt kapcsolatba lépek az OTP vel/ Paypallal

Az átutalási adatokat száz százalék jól adtam meg, szóval ott nem akadhatott el :F

Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!

(#40004) V/ válasza Corleone33 (#40003) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem hagyta le a rendszer a transfer id-et, akkor már csak hétfőn valószínű a PayPal egyenlegen a jóváírás. Addig nincs értelme bárhova írni.

(#40005) havri1


havri1
félisten

Helló!

Régóta van egy előfizetésem, itt PH-n, havonta szépen vonja le a pénzt PP-ről.
Tegnap egy internetes játékra vettem 1 havi előfizetést, megújuló, tehát le kell mondanom ha nem kell.
Nem kell.
Belépek, keresem, nem találom szerintem..(minden belépésnél más a felület lassan?!?!)
Beállítások/kifizetések/Automatikus kifizetések -kezelés/aktív alatt 4 volt.
Spotify, amit már emlékeim szerint lemondtam régebben, aktív, de nem volt levonás, tehát nem értem.
Microsoft - nem emlékszem vásárlásra PP-vel, nem volt levonás, de aktív.
A játék is itt van, amiről szó van, viszont nem látok rajta semmi infót, hogy havi stb.
Steam, itt egyszeri vásárlásom volt, nem, értem ez mniért van itt- aktív.

És ennyi. Ezzel semmi gondom nem lenne, de hol a PH-s előfizetésem? TUTI aktív!!
Mivel az egyetlen aktív előfizetésem nincs itt, így gondolom nem jó helyen keresem ezt a játékot sem.

Jó, mondom megyek megnézem a tevékenységben a PH-t.

Tevékenység.
Listázás 2019.01.20- mai napig.

3 azaz 3 tevékenységem van. 300-nak kéne lennie. Hol a többi?
Nincs szűrő , semmi.

Pls help!

Köszi

[ Szerkesztve ]

havri

(#40006) V/ válasza havri1 (#40005) üzenetére


V/
Topikgazda

Töltsd le valamelyik a havi számlát és nézd meg hogy ott látszanak-e.
De a tegnapi esetleg még nem futott végig.
amiket meg nem használsz deaktiváld, nem fog eltűnni a listából de akkor pénz nem fog menni abba az irányba. A PH-nak van technikai gondja a PayPal fizetésekkel.
Az egyéb adataid megvannak és stimmelnek?

(#40007) havri1 válasza V/ (#40006) üzenetére


havri1
félisten

No, én néztem be a tevékenységi naplót, még reggel van :)
Rosszul néztem a dátumot, mert fordítva van ugye :DDD
Tevékenységben ott van a PH, de az automatikus kifizetések között nincs.
A játékot (meg mindent letiltottam, remélem ennyi elég.
Többi adatom rendben.

Köszi!

havri

(#40008) dvd_R+ válasza V/ (#40000) üzenetére


dvd_R+
őstag

Szia!
Zip fájlt nem töltöttem fel ott a feltöltött fájlok listája, csak png-t képeket tettem fel

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#40009) V/ válasza dvd_R+ (#40008) üzenetére


V/
Topikgazda

Félreértettem, én mindig jpg-t küldök mert valahol a png nme ment át, de lehet hogy az nem PP volt. Lenne egy rejtett rubrika ahiva be kell írni a nyomkövetési számot? Tényleg nézd már mag angolra állítva a PP-t.

(#40010) dvd_R+ válasza V/ (#40009) üzenetére


dvd_R+
őstag

Hogyan tudom átváltani ? :F

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#40011) V/ válasza dvd_R+ (#40010) üzenetére


V/
Topikgazda

Belépsz a jobbra fent Kijelentkezés előtt a fogaskerék ikon és bal oldalon Számlabeállítások a Nyelv, hogy működjön ki és belépés újból.

(#40012) Víz Elek


Víz Elek
senior tag

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a paypalon egy már megnyitott vitánál újabb hozzászólást nem lehet írni?

Mert, ha belépek a Resolution Centerbe, akkor nálam az adott claim-nál nem enged új hozzászólást írni.

Adott esetben egy megrendelt termékről lenne szó, amit expressz szállítással (5-8 munkanap) rendeltem meg, még március 8-án.
A paypalnak március végén írtam, hogy még mindig nem kaptam nyomkövetési számot, illetőleg a shop sem válaszol az e-mail-re.
Másnap küldte a nyomkövetési számot a PP, de még a csomag mai napig sehol sincs, illetőleg a shop online weboldala is megszűnt!

Ez esetben mit lehetne tenni?
Ezt szeretném a PP felé közölni, hogy a shop sem elérhető már.
Mivel szerintem ha megérkezik a csomag, úgysem a megrendelt termék lesz benne, ha már a shop is megszűnt.

Válaszaitokat előre is köszönöm.

Samsung S9

(#40013) V/ válasza Víz Elek (#40012) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha kérnek valamit akkor lesz kiegészítési lehetőség, egyébként nincs. Ha neked kedvezőtlen döntést hoznak és az amit utólag akartál benyújtani azt befolyásolja, lehet kérni a döntés felülvizsgálatát és akkor csatolni.

(#40014) Víz Elek válasza V/ (#40013) üzenetére


Víz Elek
senior tag

És ezt a felülvizsgálatot mikor lehet kérvényezni?
Ha lemegy a dátum (Április 25) ami szerepel a claimben?

Samsung S9

(#40015) Kékes525


Kékes525
félisten

Nem akar rendesen működni a paypal. Többször próbálkoztam, de a művelet befejezése helyett hibaüzenet nélkül visszadobott a vásárlás helyére. Végül az internetes bolt úgy jelezte, hogy a pappal érzékelte a vásárlást, de a pénzt még nem utalta át. Mi van ilyenkor?

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#40016) V/ válasza Kékes525 (#40015) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd meg hogy a pénzforrásodon volt-e elegendő pénz elérhető. De a bolt fizetés fogadó kliense is lehet hibás. Vagy blokkolva van tartozás miatt a bolt.

(#40017) V/ válasza Víz Elek (#40014) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha döntöttek. De indítasz egy dispute-t erre van egy időpont hogy meddig kell claimre emelni, azután a claim mivel az már az ő dolguk és akár 60 nap is lehet az nincs dátumozva.

(#40018) Kékes525 válasza V/ (#40016) üzenetére


Kékes525
félisten

Sokszorosa van rajta (mintegy 10x-ese). A Paypal tevékenységében sem látom, hogy bármit csináltam volna. A bolt azt írja, hogy feldolgozás alatt. Tartozásom nincs a boltban sem, a Payalon sem.

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#40019) V/ válasza Kékes525 (#40018) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem neked, hanem a boltnak a PayPal felé. Ha kifizetted, akkor ott kell lenni a PayPal tranzakció történetben és kapnod kell e-mail értesítőt.
Nem írtad hogy kártya vagy egyenleg, de van olyan hely ahol a bolt bankkártyát akar a PayPal-on fedezetnek.

(#40020) Kékes525 válasza V/ (#40019) üzenetére


Kékes525
félisten

Másodszor is megnyomtam a boltban a fizetést, paypal látszólag mindent megcsinált, de semmi. A tevékenységeben április 13.-ai az utolsó tétel. Egy visa gold kártya van hozzákapcsolva. De ha bármi is van, miért nincs valami hibaüzenet? Pont úgy csinálja, mintha minden rendben lenne.

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#40021) Kékes525 válasza Kékes525 (#40020) üzenetére


Kékes525
félisten

Ez a bolt az: [iHerb]

[ Szerkesztve ]

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#40022) V/ válasza Kékes525 (#40021) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem. Fizetni $-ban szeretnél (annak kell lenni) és a PayPal-on a kártyához banki váltás van beállítva és az az alapértelmezett fizetőeszköz?

[ Szerkesztve ]

(#40023) Kékes525 válasza V/ (#40022) üzenetére


Kékes525
félisten

A alapértelmezett van, nem nyúltam hozzá.

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#40024) V/ válasza Kékes525 (#40023) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem forint? A linket amit adtál nálam forint beállításos. Mert az oldalukon egy help azt írja hogy $-on kell állnia, ha PayPal-al akar valaki fizetni.

Ha ekkor sem akkor viszont az üzlet profilt tekintve esetleg korlátozás az idejövő dolgokban. Nálunk is vannak amiket nem lehet kiküldeni az országból ebben az időszakban.

[ Szerkesztve ]

(#40025) Kékes525 válasza V/ (#40024) üzenetére


Kékes525
félisten

A bolt forintban számol. Ha ugyanazt a tételt többször próbálom a PayPallal fizettetni, azt egyszer vonja le? Az Order Details-ról indítva. Ott van egy Complete Payment gomb.

[ Szerkesztve ]

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#40026) V/ válasza Kékes525 (#40025) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyszer sem vonta le, mert akkor lenne a PayPal-on vásárlásod. Szerintem $-ban fizess. Állítsd át. 30 $-nál 0,5 $-al több az forint árfolyamuk
De ne értem, akkor eddig sosem nyomtál rá erre a Complete Payment-re?
Pl: eBay, alapértelmezésben ha nincs gyors fizetés az eBay-en bekapcsolva, a fizetés gombra kattintva belépek a PayPal-ra, vissza jön az eBay fizető oldala és ott a fizetés gombra kattintva (lényegében ua a gomb) kifizetem. Lehet hogy itt is így van.

[ Szerkesztve ]

(#40027) Kékes525 válasza V/ (#40026) üzenetére


Kékes525
félisten

"De ne értem, akkor eddig sosem nyomtál rá erre a Complete Payment-re?"

Soha, mert nem is volt ott. Szerintem azért tette ki, mert valami problémát érzékelt a fizetésben.
A boltról indítottam a fizetést, az átvitt a paypal-ra, ott láttam a boltból áthelyezett fizetési kérelmet. Azt le OK-ézva visszakerültem a boltba az Order Details-ra. De ha bármilyen hibát is csináltam, vagy bármilyen hiba is volt, azt kezelnie kellene a PayPalnak. De nem volt hibaüzenet.

A bolt-nál az Order Details-on ez a hibaüzenet volt.

"Your payment with PayPal is not complete!

Unfortunately we haven’t received your payment through PayPal yet. If you have already completed the payment process with PayPal please give it at least 2 hours to get updated in our system. If after two hours you still have problem with the payment, please either try again or contact customer service for help.

If your payment is not complete with PayPal you may try the button below to complete your payment."

Már letelt a 2 óra.

[ Szerkesztve ]

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#40028) Elar


Elar
senior tag

Sziasztok
Bocsánaet szerintem egy alap kérdésem van.
Valakinek fizetnék x eurót.
"Termékért vagy szolgáltatásért fizet? Jelölje be a négyzetet, így az arra jogosult vásárlásokat fedezni fogja a PayPal vásárlási védelme."

Ha ezt bejelölöm akkor az + költség nekem vagy az illetőnek?

Külön nem írok köszönömöt, de köszönöm szépen ha válaszolsz :)

(#40029) V/ válasza Elar (#40028) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez neked ad védelmet és mivel vásároltál valamit azért a másik féltől a PayPal jutalékot von a szerződési feltételeik szerint mert ez nem személyes tranzakció lesz. Amit egyébként adás-vételnél nem szabad használni.

(#40030) V/ válasza Kékes525 (#40027) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem szokott ilyen 2 órás akármi lenni a PayPal-on. Ha van fedezet akkor azonnal, de maximum pár perc és látod könyvelve és kifizetve.
Ha már ők ilyet írnak akkor valami probléma van a rendszerükkel, mert ez nem normális üzemmenet.
De mivel sikertelen volt az előző akkor rányomhatsz erre és egy újbóli fizetést indítasz. De ne forintban fizess.

[ Szerkesztve ]

(#40031) TungurKnivur


TungurKnivur
csendes újonc

Üdv!

0 Ft van a PPal számlámon és valamiért a bankszámláról PPalra utalás nem működik (04.04 óta nem jelent meg az átutalt összeg a PayPalon...). Viszont SOS kellene pénz a számlára, mert valakinek pénzt kellene küldenem.
Ha hozzáadom a bankkártyát, akkor a kártya terhére tudok küldeni a PayPalról? vagy mi a megoldás? :F

Másik kérdésem.
Valaki utalt nekem a Paypalra egy összeget 3 hete, ami azonnal "felfüggesztett" státuszba került? Ez mitől lehet? Talán azért mert vásárlásként küldte az összeget? A Paypal azonnal levont belőle 4,37%-ot, az illető viszont a teljes összeget kéri vissza, amit a fentiek miatt nem tudok visszaküldeni neki és már feljelentéssel fenyegetőzik... :(((

Bocs ha hülyeséget kérdezek, de gyakorlatilag nem használtam korábban a PPalt és lett egy kellemetlen ügyem, amit már hetek óta próbálok megoldani, de nem tudom (ottani ügyfélszolgálat egy katasztrófa, a paypalos leírásokon meg egyszerűen nem igazodok el a konkrét kérdéseket illetően).

(#40032) V/ válasza TungurKnivur (#40031) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha kártyát hozzáadod, leírás az Összefoglalóba 3. pont és még hozzá a 4. pont, akkor lesz pénzforrásod, így ha refundként küldöd vissza, akkor az aki küldte az által kifizetett összeget kapja vissza.
Hozzáadás előtt a kártyán legyen elérhető összeg minimum 500 Ft.
21 nap a pénzhez való hozzáférés mert kezdő eladónak tekintenek és a vásárlói védelem biztosítása miatt van zárolva. Ha tételsorra rákattintasz ott van refud gomb, vagy ha dispute indult ellened akkor azon részen.
Eddig egyébként úgy volt ha a zárolás ideje alatt refund akkor megy vissza simán a pénz.

[ Szerkesztve ]

(#40033) TungurKnivur válasza V/ (#40032) üzenetére


TungurKnivur
csendes újonc

Köszönöm.
És ha most megteszem ezt a kártya hozzáadást, akkor mikor tudok a PayPalról visszautalni az illetőnek?
"Eddig egyébként úgy volt ha a zárolás ideje alatt refund akkor megy vissza simán a pénz."
Visszautalnám, de a Paypal levonta a "kereskedői" díjat (magánszemély vagyok) ezért nem lehetséges a teljes összeget visszaküldeni.

[ Szerkesztve ]

(#40034) V/ válasza TungurKnivur (#40033) üzenetére


V/
Topikgazda

Miután megkaptad az értesítőt hogy kártyát adtál hozzá, pár perc. Persze az összeg 800000 Ft alatt kell hogy legyen. Mert ekkor közbe jön egy ellenőrzési móka és pár nap, de 1 hét is lehet amíg lerendezed. De szerintem ha még zárolt azt fogják visszaküldeni.
Azt küldik vissza amit az illető fizetett, nem azt amit te kaptál az egyenlegedre, így ők a teljes összeget küldik vissza.
Lényegében sztornózzák a díjat, kiegészítik bruttóra, de mivel változott a szerződési feltétel nálad lesz felszámolva valamennyi költséghányad főleg ha dispute indult ellened a vevő részéről.

[ Szerkesztve ]

(#40035) TungurKnivur


TungurKnivur
csendes újonc

Ez jól hangzik. Már azt hittem meg kell kérnem egy idegent hogy pár száz Ft-ot utaljon már a PP számlámra... :((
És ha már a kártyám hozzá van rendelve és a vitarendezési központban rányomok az összeg visszautalására, akkor a felfüggesztett összeg + a kártyáról pár száz Ft lesz visszautalva igaz? Tehát nem a kártyáról veszi le az egészet.

Azt még meg kell mondjam, hogy az ottani ügyfélszolgálattól segítséget kérni írásban kb olyan sikeres, mint galambokkal sakkozni. Egyszerűen folyamatosan másra válaszolnak mint amit kérdeztem, kb mintha egy Monthy Python-jelenetet néznék. Csak azon röhögök, ezen meg sírni tudnék... :W 8 levélváltás után nem tudtam meg miért lett a felfüggesztés és miért nem jelent meg a pénzem a PP számlán, pedig minden létező adatot-azonosítót megadtam...

(#40036) V/ válasza TungurKnivur (#40035) üzenetére


V/
Topikgazda

és miért nem jelent meg a pénzem a PP számlán
Várjál egy kicsit nem azt írtad hogy látod a bejött összeget csak hold állapot, felfüggesztett?
Ha ez az új eladói téma arról kapsz értesítőt amikor a pénz megérkezik hogy x ideig tart ez az állapot.

[ Szerkesztve ]

(#40037) TungurKnivur


TungurKnivur
csendes újonc

Amint megjött, felfüggesztett lett, gondolom azért amit írtál (mivel kezdő vagyok).
Ezután jeleztem a vevőnek hogy nem korrekt, hogy úgy utalt hogy nekem ebből levontak (sima facebookon egyeztetett adásvétel volt), ráadásul fel is volt függesztve az összeg, így nem küldöm el neki a könyveket, amíg nem egészíti ki a PP által levont díjjal és nem férek hozzá az összeghez. Erre azt mondta, hogy akkor kéri vissza a teljes összeget és vitát jelentett be 3 nappal az utalása után. Azóta "vita" van és a felfüggesztés maradt.

"és miért nem jelent meg a pénzem a PP számlán"
Ezt arra értettem, hogy a vita kialakulás után a bankszámlámról utaltam némi pénzt a PPalra, ami 14 nap alatt sem jelent meg a PP számlán, noha a bank részéről azonnal teljesült.

[ Szerkesztve ]

(#40038) V/ válasza TungurKnivur (#40037) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem én, de az adásvétel, mint írtam nem személyes tranzakció, a költséget célszerű beszámolni az eladási árba és nem utólag kérni.
Ha megérkezik a pénz, még ha a PayPal azt neked felfüggeszti is el kell küldened a terméket.

Ezt meg tudomásul kell venni mindkét félnek:
Korlátozott tevékenységek (magyar szóhasználatban tiltott tevékenység)
Kereskedelmi tranzakciók esetében egyéni tranzakción keresztül küldeni vagy kérni a kifizetést;

Az a 14 nap az nem jó, pár nap szokott lenni. A közlemény rovatba ugye csak a transfer id volt írva és a saját bankszámládról ment, mert a rendszer az ID alapján tudja az egyenlegedre tenni, mivel automata azonosítás van sem + szöveg, sem kevesebb nem lehet ott és ha olyan a bankod felülete nem az utalás azonosítóhoz kell ezt írni.

[ Szerkesztve ]

(#40039) TungurKnivur válasza TungurKnivur (#40037) üzenetére


TungurKnivur
csendes újonc

Ezt az emailt kaptam mikor megjött az összeg a vevőtől:
"Az összeg kifizetését visszatartjuk, mert úgy gondoljuk, hogy ez a tranzakció a megszokottnál nagyobb kockázatot jelenthet. Önnek nincs teendője, és ha a vásárló nem nyújt be követelést, az összeget 14 napon belül felszabadítjuk."
Ezt egyrészt nem értettem (mitől jelent ez nagy kockázatot?) másrészt "ha a vásárló nem nyújt be követelést" szintén nem hangzott megnyugtatóan. Mert mi van, ha elküldöm a könyveket neki és mégis követelést nyújt be? Ezután már egyáltalán nem bíztam benne. Azt mondta hogy sokat használja a PP-t, mégse tudott magyarázatot adni se a díjra, se a felfüggesztésre (vagy nem akart...)

(#40040) V/ válasza TungurKnivur (#40039) üzenetére


V/
Topikgazda

A vásárlói védelem lényege ez, a kockázat az eladónál van, mint minden vásárlásnál. A vásárló miért tudná az eladóra vonatkozó szabályokat, főleg ha csak vásárol?
De van eladói védelem is.

[ Szerkesztve ]

(#40041) TungurKnivur válasza V/ (#40038) üzenetére


TungurKnivur
csendes újonc

"A vásárló miért tudná az eladóra vonatkozó szabályokat, főleg ha csak vásárol?"
Mert ő valójában egy kereskedő, tehát eladó is.

Őszintén? Lövésem se volt hogy van ilyen opció is, hogy adásvételként küldik és én fizetek. Ha tudom, annyival többet kérek.
Csak azért csináltam PP számlát, mert évi 2-3-szor jött ilyen igény hogy lehet-e úgy fizetni? Gondoltam miért ne. Pár ezer Ft-ról beszélünk per év... Ezt a kálváriát megelőzően egyszer fizetett valaki így, akkor semmi levonás nem volt, így gyanútlan voltam. Azóta megkérdeztem azt a személyt, azt mondta nem akart plusz költséget csinálni nekem. Szóval lehetne ezt normálisan is.

Ha a Jófogáson vagy Fbookon eladok valamit, akkor előreutalják az összeget (mindenféle díj nélkül) én pedig elküldöm amit kifizettek.

[ Szerkesztve ]

(#40042) V/ válasza TungurKnivur (#40041) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt is előrefizetett a vevő, ne ő miatta nem tudtad elkölteni eddig, ezért írtam hogy el kell ilyenkor is küldeni azt amit kifizetett.
Ez itt így működik. Én nem keverném ide a másik kettőt, hiszen a PayPal volt használva ha megadod a bankszámlaszámodat akkor ara utalhatott volna, de ha devizát kapsz forint számlára akkor a bankod szed tőled pénzt, feltéve ha képes fogadni más devizában pénzt.

[ Szerkesztve ]

(#40043) TungurKnivur válasza V/ (#40042) üzenetére


TungurKnivur
csendes újonc

Ő kérte a PayPalos fizetést és nem jelezte, hogy ebből nekem költségem lesz illetve nem kérdezte meg, hogy ebből adódóan teszek-e rá valamit az árra. Én speciel mondtam neki hogy jóformán még nem is használtam a PP-t. Az a vicces, hogy előtte még egy kicsit engedtem is az árból :DD , kérés nélkül... a későbbiekben pedig semmilyen infót nem adott, ami segített volna kideríteni, mi is történt.
A vita kialakulása után - és azóta többször - mondtam neki, hogy mivel a payPalról fizikailag nem tudok utalni neki, adjon egy számlaszámot amire visszautalom a teljes összeget, de erre se volt hajlandó (mellesleg ő is magyar)
Szintén mellesleg a vitán kívül még egy azonos összegű kifizetési igényt is küldött, tehát most kb úgy néz ki mintha a dupláját kéne visszautalnom... Korrekt?

"Én nem keverném ide a másik kettőt..."
Nem keverem, csak én itthoni adásvételi oldalakon adok el ezt-azt és ott nincs ilyen. És az üzlet is ilyen oldalon köttetett.
A PP-t ilyen esetekben gyakran használják, mivel személyes utalásként nincs díja és ez jó a vevőnek, az eladónak annyiban, hogy ilyen vevő is tud vásárolni.

[ Szerkesztve ]

(#40044) Kékes525 válasza V/ (#40026) üzenetére


Kékes525
félisten

Most csont nélkül elsőre sikerült, pedig semmit nem állítottam át, minden ugyanolyan volt mint tegnap. Amúgy tegnap is dollárra volt az beállítva, amit javasoltál, de ennek ellenére nekem forintban számolja ki az árat és a PayPalon is forintot látok. Most azonnal jött a PayPal-ról az e-mail és a bankomtól az SMS a fizetésről. A iHerb (Webáruház) is mutatja, hogy minden OK. Tegnap valami zavar volt az erőben. :D

Köszi a segítségedet! :R

[ Szerkesztve ]

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#40045) V/ válasza TungurKnivur (#40043) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem az a álláspontom hogy ha elfogad valaki egy szerződést, akkor azt tartsa is be, adás- vételre az a szabály vonatkozik amit írtam, annak be nem tartása a csalás és a tisztességes kereskedők szembeköpése, kapsz egy szolgáltatást és te nem fizetsz érte. Mit gondolsz nekik nincsenek költségeik?
Nem jótékonysági szervezet amit az állam tart fent.
Ez a magatartás tisztességtelen: mivel személyes utalásként nincs díja és ez jó a vevőnek, az eladónak annyiban, hogy ilyen vevő is tud vásárolni.
Szóval csak az egyértelműség miatt:
Korlátozott tevékenységek (magyar szóhasználatban tiltott tevékenység)
Kereskedelmi tranzakciók esetében egyéni tranzakción keresztül küldeni vagy kérni a kifizetést;

A szabályszegést nem igazán kell közhírré tenni, aki spórolni akar az ne használja eladóként.

(#40046) TungurKnivur válasza V/ (#40045) üzenetére


TungurKnivur
csendes újonc

Nyilván ha ez lenne a foglalkozásom, szabályszerűen használnám. 4 hónap alatt két nyamvadt tranzakciót párezer Ft-tal üzletinek minősíteni - hát ebből éljen meg az összes kereskedő...
A kiskaput a PP teremti meg, ezért tudnak élni vele rengetegen, ezért felesleges sírni, ha nekik ez nem lenne közvetve megtérülő, nem lenne ilyen lehetőség. Mivel jól mondtad, ők ezt üzletből működtetik így.
Bár az elmúlt hetek tapasztalatai alapján semmi előnye belföldön, inkább csak hátránya van a döcögős ügymenet és a felszámolt díj miatt, amit ha rátenne az ember a termék árára, már a vevőnek se érné meg. Egy banki utalás jóval olcsóbb tud lenni és az fizeti a küldés díját, akire tartozik.
A "tisztességes kereskedő", aki ez esetben ugye a vevő, még csak számlát sem ad a vásárlásról (tudom) és olyan fizetési módot választ, ami hátrányos az eladónak. Aztán otthagyja a sz.rban (gyakorlott felhasználóként). (Azt nem tudom (nem is érdekel), hogy valójában hivatalosan működik-e, még ez se biztos).
Persze, hibáztam én is, mert tájékozatlan voltam. Bár kíváncsi lennék, hogy az újdonsült PP felhasználók is hetekig gyűjtik-e az infót belépés előtt, ahogy én már hetek óta próbálom... Okultam belőle, nem fogom használni semmire. Mondjuk a tájékozódást a PP cseppet sem könnyíti meg. A (joggal) folyamatosan fikázott magyar bankok ehhez képest az információk kész tárházai, villámgyors kommunikációval.

Remélem ez a kártyatársítás működni fog (bár hétvége lévén, ezt erősen kétlem, talán majd holnap...), bár még mindig ott van a vitán kívüli fizetési igénye a vevőnek (ahogy írtam, van egy vita a rendezési központban és van egy ezen kívüli, azonos összegű fizetési igény is, talán azért küldte mert azt hitte(?), hogy arra gyorsabban tudok utalni, nem tudom), azzal mit csináljak ha sikerült visszaküldenem az összeget? Utasítsam el? Vagy ő ezt visszavonhatja?

[ Szerkesztve ]

(#40047) V/ válasza TungurKnivur (#40046) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem megyek bele, de az hogy megkérdezzem hogy ugyan miért nem vonták le a törlesztőrészlete amikor már megegyeztünk hogy mi legyen a 37 percben sikerült emberrel beszélnem, nem a villámgyors kommunikáció jellemzője.
A 40. percben kiderült hogy hibás rendszerük, de erről nem voltak képesek a honlapon tájékoztatni.
Az sem hogy jeleztem feléjük hogy a vásárlás jóváhagyó sms rendszerük fejre állt és nem lehet fizetni emiatt, 6 óra múlva megjavították, de még egy köszönöm és elnézést az elmúlt 5 nap alatt nem érkezett. Szóval hagyjuk csak a magyar bankokat.
Akkor a kérdéseidre:
Tájékozódás: az Összefoglalóba is benne de már van magyar nyelvű szerződési feltételek oldal. A PayPal-szolgáltatásokra vonatkozó Felhasználói megállapodás magyar nyelven link.
Külön kiemeltem a díjazást: A vonatkozó díjak az FSZ 1. számú Melléklet Díjszabási Táblázat linkje.
A regisztráció el is fogadjuk hogy megismertük.

A hétvége semmit nem befolyásol a kártya hozzárendelésben, ha a bankod rendszere működik és van a kártyán elérhető 500 Ft akkor meg lehet csinálni.

Ha vissza megy refund, akkor emez értelmét veszti, így vissza kell vonnia, neked meg elutasítani, hiszen teljesítetted

(#40048) aclandiae


aclandiae
senior tag

Sziasztok!

Ebay-en szeretnék fizetni, ám az alábbi üzenet fogad:

Term. van rajta fedezet.

(#40049) mufi


mufi
senior tag

Paypalban mekkora az az összeg, amely után majd hibát jelez a fiók, hogy ellenőriztessem az adataimat mert túl sok pénzt utaltam valamiért?

Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.

(#40050) dvd_R+ válasza V/ (#40011) üzenetére


dvd_R+
őstag

Szia!
megcsináltam, de ugyan az.. csak most angolul írja hogy,
You must add tracking info or upload a file.

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.