Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25751) V/ válasza jjeahh (#25750) üzenetére


V/
Topikgazda

Sehogy. Legyen Paypal fiókod, ha ahhoz hozzárendelsz bankkártyát, akkor arról is tudsz fizetni. Vagy fizetsz a Paypal egyenlegről -Balance-, amit banki utalással tudsz feltölteni és akkor nem kell kártya.
Mindezen felül az eBay-n összekötheted a két fiókot eBay-Paypal és azután egyszerűen tudsz vásárolni, fizetni.
Az Összefoglalókban (eBay topic és ez) vannak információk.

[ Szerkesztve ]

(#25752) jjeahh válasza V/ (#25751) üzenetére


jjeahh
nagyúr

No leírom a teljes történetet :D . Már elég sok ebayes vásárláson túl vagyok, de eddig még sosem kellett a paypal egyenlegemet feltöltsem, mivel online dizájnermelókért paypalre küldik nekem a pénzt, szal így fizetnek ki, ezért eddig a paypalemen mindíg volt egy kisebb-nagyobb összeg, amit ha ebayen vagy máshol online nem költöttem el, akkor "Withdraw"-al elküldtem a kártyámra. Tehát ezek szerint már hozzá van rendelve a kártyám és nem kell tennem semmit, vagy ez más téma amiről te írtál? :B
Most is csak azért szeretnék kártyáról paypalre utalni, vagy valami, mert kinéztem ebayen valamit, ami túllóg a paypales keretemen, szal szerinted amikor paypalről elfogy a pénz automatik kezdi lehúzni a kártyámról? Picit félek így most ebayen vásárolgatni, hogy nem a paypalemen van a pénz hanem a kártyámon, mert nem akarom magam "kifizetetlen termékkel" szívatni, ha valami gubanc lenne :D

szerk: ej, ez így kicsit körülményes lett, de remélem lejön a lényeg :DDD

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#25753) szabacsik


szabacsik
őstag

Hol találom, hogy milyen automatikus (havi rendszerességgel levonásra kerülő) tranzakciók vannak aktívan?

/\____/\

(#25754) choco01 válasza szabacsik (#25753) üzenetére


choco01
addikt

Azt honnan lehet tudni hogy valami havi rendszerességű?? :Y

Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com

(#25755) manowarkill


manowarkill
tag

Sziasztok, remelem valaki tud segiteni, mar irtam a paypalnak is, de hatha itt gyorsabban lesz valasz. Kb 1 eve bakapcsoltam a 2FA logint, hogy belepesnel kuldjon egy SMS-t. Hiaba valtoztattam meg az elsodleges telefonszamomat es toroltem ki a regit, tovabbra is a mar regebbi nem elore szeretne elkuldeni az SMS-t. Termeszetesen a titkos kerdes-valasz komboval sikerul bejutnom, miutan elkuldi az SMS-t es rakattintok, hogy nincs nalam a telefon.
A beallitasokban sehol sem talalom a 2FA kikapcsolasat. Valaki belefutott mar ebbe a problemaba?

(#25756) V/ válasza szabacsik (#25753) üzenetére


V/
Topikgazda

10.01-én írtam, nem is olyan rég. hsz_25680
PP belépés után a Logout előtt a fogaskerék ikon.
Ezután a Payments fül
A megjelenő képernyőn Preapproved payments

(#25757) V/ válasza manowarkill (#25755) üzenetére


V/
Topikgazda

Menj a klasszikus My Profile-ba és ott tudod rendezni, kikapcsolni, másik számhoz rendelni, de ezt az Összefoglalóba lévő leírás is tartalmazza, és az Összefoglalóban a My Profile elérése is benne van.

[ Szerkesztve ]

(#25758) choco01 válasza V/ (#25756) üzenetére


choco01
addikt

Nekem ott van a TeamVieweres fizetés :Y :Y :Y :Y
Istenem mennyi baj van ezekkel...

"Description: Havi előfizetést vásárol. Minden előfizetés-megújítást automatikusan levonunk a PayPal számlájáról."

Ha rámegyek az Active mellett hogy Cancel akkor ennyi? :F

:R :R

Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com

(#25759) V/ válasza choco01 (#25758) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát akkor havi előfizetést vettél.
Cancel és később jöhet a törlés. Kell 24 óra átfordulni általában.

(#25760) choco01 válasza V/ (#25759) üzenetére


choco01
addikt

Igen azt, de leakarom mondani de azt írják 14 nappal kell előtte, abból kicsúztam.

Ott volt bent végig hogy levehetik és nem vették, és még engem szólítgatnak fel hogy nem fizettem, meg ugye a PP napló szerint ők utasították vissza a pénzt.. nem értem ezeket, az emailre nem reagálnak gyorsan, a telefonjuk meg 0-24 elfoglalt. :W

Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com

(#25761) V/ válasza choco01 (#25760) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd, a helyedben a Paypal felületen Cancel-re kattintanák, szerintem menni fog.
Vagy erre írta a Paypal a 14 napot?

[ Szerkesztve ]

(#25762) choco01 válasza V/ (#25761) üzenetére


choco01
addikt

TV írta hogy a szolgátatást a megújulás (okt.12) előtt 14 nappal kell lemondabi emailben.

Ha rámegyek a Cancelre attól még a tegnap elindított utalás nem fog vissza vonódni, ugye?Mondjuk azt sem ertem mire kell ennyi ido hogy megerkezzen nekik a penz..

Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com

(#25763) V/ válasza choco01 (#25762) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha még fizetgetni akarsz akkor ne nyomd le :F
Cancel és levont tranzakcióra meg nyugodtan küldj egy nem engedélyezett claim-t
Unauthorized transaction: a képen

[ Szerkesztve ]

(#25764) Atilla001


Atilla001
senior tag

Üdv!

Nem kaptam SMS-t a belépéshez és többször próbálkoztam mire egyszerre jött 3. De kitiltott a "sok" próbálkozás miatt.
Kontaktolnom kell, vagy feloldják holnapig?

Köszönöm a segítséget!

Védd a természetet!

(#25765) V/ válasza Atilla001 (#25764) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem jön meg az sms, akkor miért nem az újraküldést választottad?
A mobil szolgálatónál is előfordulhat technikai probléma.
Didn't receive our text message? We can send the code again elméletileg ott van a képernyőn.
Nem oldják fel, mert a rendszer feltörési kísérletnek érzékelte.

(#25766) sea


sea
tag

Üdv mindenkinek! Tudna abban valaki segíteni, hogy hogyan lehet Cetelemes hitelkártyát felcsatolni paypalra. Ugye kellene a 4 számjegyű kód a bankszámlakivonatról a paypalra. Na most a Cetelem netbakjában csak a vásárlások helyei és összegei jelennek meg, más adat ott nem szerepel. A havi bankszámlakivonaton úgyszintén. Jó volna pedig kihasználni az ebben a hónapban lévő akciót, hogy minden vásárlásra 5%-ot visszatérít. Köszönöm előre is.

(#25767) V/ válasza sea (#25766) üzenetére


V/
Topikgazda

Nagyon sokszor írtam, a kártya hozzáadás leírás is benne van.
A kártya konfirmálása és a négy jegyű kód beírása csak a Paypal egyenlegről történő pénzkiküldési és pénzfogadási limit eltörlése miatt szükséges.
A kártyával a szám és az egyéb adatok beírása és az adatok elküldése után lehet vásárolni, ha az 1$-os próbaterhelés sikeres ez 5 mp az adatok megadásától számítva, tehát már korlátozás nélkül használható vásárlásra.

Egy apró megjegyzés: hitelkártya hozzáadása a Paypal fiókhoz nem igazán "biztonságos", én nem tenném és az SMS belépési védelmet azonnal aktiválnám.

[ Szerkesztve ]

(#25768) V/


V/
Topikgazda

Egy apró változás a rendszeres fizetések és a bankkártya konverzió beállítások elérésében.

PP belépés után a Logout előtt a fogaskerék ikon.
Ezután a Payments fül
eddig egyezik
Ezután a megjelenő képernyőn ez a 3 választási lehetőség jelenik meg

Check out faster at these merchants............................... Paying online
See Connected Merchants
Itt érdemes ránézni alapból csak a Merchant: eBay lenne vagy azok a üzletek ahol direkt megadtuk a tárolást.
Ez egyébként a klasszikus profil My Profile, My settings, Log In with PayPal része lenne.
Ui: Van amikor valami hiba miatt nem lehet törölni a felesleges bejegyzést.

Manage your payments
Manage Payments
ennél van a:
Preapproved payments és a kártya konverzió elérése Set Available Funding Sources

[ Szerkesztve ]

(#25769) sea válasza V/ (#25767) üzenetére


sea
tag

Köszönöm szépen!
Hát igen, valóban megfontolandó a hitelkártya csatolása, de a paypalt biztonságosabbnak gondolom, mint nyíltan fizetni hitelkártyával a neten. Persze lehet rosszul gondolom. Lehet nem ér annyit az az 5%...

(#25770) V/ válasza sea (#25769) üzenetére


V/
Topikgazda

Az esetek 98%-ban nincs ezzel gond, csak ezen mindig van pénz, ha megszereznék a belépési adataidat akkor van probléma, de ezért javasoltam az sms belépési védelmet, mert a telefonos jóváhagyás nélkül még akkor sem tud belépni rajtad kívül senki. De ezt bármilyen kártya vagy ha nincs kártya akkkor is célszerű aktiválni. Ingyenes, az sms-k is azok és biztonságosabb lesz a Paypal fiók.

(#25771) sea válasza V/ (#25770) üzenetére


sea
tag

Hm, nem is tudtam! Köszi! :R

(#25772) choco01 válasza V/ (#25763) üzenetére


choco01
addikt

Rámentem a Cancelre, de az elküldött összeget még mindig nem fogadták el, emailekre továbbra sem reagálnak.. :(((

Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com

(#25773) manowarkill válasza V/ (#25757) üzenetére


manowarkill
tag

Koszonom a segitseget es a turelmet, a leiras alapjan mukodott az uj telefonszam hozzaadasa es a regi security key deaktivalasa.

(#25774) V/ válasza choco01 (#25772) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor lépj tovább menjen a nem engedélyezett tranzakció claim, főleg ha el sem fogadják.

(#25775) choco01 válasza V/ (#25774) üzenetére


choco01
addikt

És ezzel mit érhetek el?

[ Szerkesztve ]

Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com

(#25776) V/ válasza choco01 (#25775) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt kérdezted: Ha rámegyek a Cancelre attól még a tegnap elindított utalás nem fog vissza vonódni, ugye?

Az esetben ez fog történni: tegnap elindított utalás vissza fog vonódni

De ha nem ment el tőled a pénz, akkor persze tárgytalan a dolog.

[ Szerkesztve ]

(#25777) choco01 válasza V/ (#25776) üzenetére


choco01
addikt

Én azt akarom hogy megkapják a pénzem a szeptemberi hónapért, de a továbbiakban ne vegyenek le tőlem pénzt. :F

Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com

(#25778) V/ válasza choco01 (#25777) üzenetére


V/
Topikgazda

Ahogy gondolod. Ezt ugye nem tudod kifizetni, mert nem fogadják, de számolni fognak késedelmi díjat és hozzácsapják a köbvetkező hónaphoz.
Ha ezt le nullázod mert sztornózod a fizetést, akkor vissza jön a pénzed, akkor talán ki tudod fizetni ezt a szeptemberit vagy készíteniük kell új számlát és azt fizeted.
Ha nem megy az általuk történő levonás, akkor kézi módon is el tudod küldeni a pénzt mint vásárlás ellenértéke, azokat az adatokat beírva a közleménybe, amivel téged és a fizetést be tudják azonosítani, de a levont és általuk nem fogadott pénzt csak az említett módszerrel tudod visszaszerezni, arról nem is beszélve, hogy rögtön keresni fognak ők, nem neked kell strapálnod magad.

[ Szerkesztve ]

(#25779) choco01 válasza V/ (#25778) üzenetére


choco01
addikt

Hát csak ne számoljanak nekem késedelmi díjat amikor az nap szeptember 12.-én kifizettem csak ők elutasították, ő hibájuk, nem?

Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com

(#25780) Atilla001 válasza V/ (#25765) üzenetére


Atilla001
senior tag

többször is kértem resend-et.
próbáltam az oldalra belépni.
Reggel be tudtam lépni..

köszönöm!

Védd a természetet!

(#25781) V/ válasza Atilla001 (#25780) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, cska biztosra akartam menni. Mivel 5 percig él a kód, ha a első újraküldésre sem jönne meg, akkor érdemes annyit várni hogy ez leteljen és azután egy új belépéssel próbálkozni.
És ezek szerint rövidebb a kizárási idő a többszöri próbálkozás miatt.

(#25782) Surda-


Surda-
őstag

Szept 28-án indítottam egy vitát, a cég azóta sem válaszolt.
Mennyi ideje van rá és mi történik,ha egyáltalán nem válaszol? :U

"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"

(#25783) V/ válasza Surda- (#25782) üzenetére


V/
Topikgazda

Egy pici segítség,hogy mi a cég neve, mert azért azt megkérdezném, hogy a cég vásárlói védelmi szabályait igénybe véve és ott nem megegyezésre jutva kerültél a Paypal dispute indításig? Mert azért az is befolyásolhatja a Paypal döntését a claim-re áttérve.
Nincs hivatalos előírás.
Ott van a case oldalán hogy mikor kell reagálni, Resolution Center és a case Id-re kattintva látnod kellene, de ha 7 nap eltelt és nem reagál az eladó akkor mehetsz a claim-re. Az a lényeg hogy az indítástól számított 20 napon belül claim legyen, ha nem tudtok megegyezni. Akkor még várd meg a mai napot és holnap.

[ Szerkesztve ]

(#25784) Surda- válasza V/ (#25783) üzenetére


Surda-
őstag

A cég a Status audio.
A történet röviden annyi,hogy rendeltem tőlük egy 70dodós fejhallgatót augusztusban.
Fedex hozta, követtem,vecsésen állt, függőben felirattal.
Mondom biztos vámon nézik,sok a csomag,nem foglalkoztam vele, vártam a szokásos smst,hogy mikor hozzák.
Végül meguntam,rájuk csörögtem,kiderült nem voltam itthon,mikor kihozták, nem volt rajta se telefonszám,se email visszavitték. (megadtam mindkettőt a cégnek,ahonnan rendeltem).
Az eladóval se tudták felvenni a kapcsolatot, visszaküldték a feladónak,aki át is vette.
Mondom szuper, email Status audionak, részletesen leírva, na innentől kezdve minden héten írtam nekik, csak annyit válaszolnak,hogy legyek türelemmel, felveszik a kapcsolatot a kiszállító céggel.
Ha jól értem ők egy New Yorki cég kínai kiszállítássa és gyárral.
Nem feltételezek róluk rosszat,de sajnos harminc akárhány napja csak annyit írnak legyek türelemmel.
Én meg már nem vagyok türelmes, azért nehogymár 1 hónap alatt nem lehet lebeszélni ,hogy most akkor mi legyen a csomagommal.
Talán még abba is belementem volna,hogy kifizetem a postaköltséget újra,de semmi. LEgyek türelemmel,lebeszéli a főnökével meg a kiszállítóval. Aha,persze...
Szeptember 2 án jeleztem nekik a problémát, 4-5 emailt váltottunk.

[ Szerkesztve ]

"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"

(#25785) V/ válasza Surda- (#25784) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor ne várj, mehet a claim.
De általában, ha a vevő nem veszi át az árút, akkor a cégnek adnak igazat.
Nálad viszont a FEDEX aki hibázott, ha nem voltál otthon, akkor hogyan működik ez a szabályuk: Ha a küldemény kézbesítésének időpontjában a címzett nem érhető el, futárunk a kézbesítés megkísérléséről értesítést hagy, és jelzi a következő kézbesítési kísérlet várható idejét.
Természetesen megemlíteném a FEDEX Ügyfélszolgálatnak az értesítő nem hagyását ás kérném a kárpótlást.

Most egyébként itt mi olvasható: A küldemény helyzetét a fedex.com oldalon is nyomon követheti.
A teljes lista alapján gondolom tudják, hogy mikor volt a 2. kézbesítési kísérlet.
Ui: Az összes pénzt tőlük hajtanám be.

[ Szerkesztve ]

(#25786) Surda- válasza V/ (#25785) üzenetére


Surda-
őstag

A kapucsengőn nincs kint a nevem, bejönni nem tud,ha nem nyitom ki, tehát értesítőt nem tudott hagyni.
A postaládához be kell hogy jöjjön.
Száznál is több rendelés után, valahogy eszembe sem jutott,hogy nem kapok értesítőt, nem hívnak vagy nem üzennek.
Inkább azt nem értem,hogy mindez a nyomkövetésben miért nem szerepelt.

[ Szerkesztve ]

"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"

(#25787) V/ válasza Surda- (#25786) üzenetére


V/
Topikgazda

Nálunk az öntapados címkét -mert van nekik olyan- a kapura ragasztja. Akkor is 2 kísérlet van.
De ez alapján kapucsengőn nincs kint a nevem, az összes postai és futár cég elküld a melegebb éghajlatra a sikertelen kézbesítés miatti panasszal.

(#25788) Surda- válasza V/ (#25787) üzenetére


Surda-
őstag

Ez a teljes nyomkövetés.
22-én van egy "helytelen cím" bejegyzés
Aznap volt vámkezelés,gondoltam ez eltarthat hetekig is.
Igazából én annyit szeretnék,hogy a kifizetett összegemért cserébe vagy küldjék újra vagy vissza a pénzt.
Volt egy leadott rendelésem telefonszámmal, email címmel, szerintem a küldő cég hibázott,hogy ezeket nem írta rá.
meg se fordult a fejemben,hogy nem jeleznek,ha bármi probléma van.

[ Szerkesztve ]

"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"

(#25789) V/ válasza Surda- (#25788) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs mit vesztened, menjen a claim, remélhetőleg megkapod a pénzed.
De:
Hát ezt nem igazán jól értelmezted akkor, nem csak a napot kell nézni.

2016/08/22 - Hétfő

08:11 Átmenő A csomag készen áll a vámkezelésre

12:14 Nemzetközi küldemény átment a vámvizsgálaton - Import

13:57 A helyi FedEx kirendeltségen

15:43 Kézbesítési kivétel Helytelen cím

17:16 A helyi FedEx kirendeltségen

Emiatt -Helytelen cím- mivel nem volt kint a neved, nem történt 2 kézbesítés. Ha a címzett személy nem azonosítható az adott címen és ez így volt, van akkor a címzést helytelennek kell tekinteni a nemzetközi postai szolgáltatásról szóló törvény alapján és a posták , futárcégek ez alapján dolgoznak.

[ Szerkesztve ]

(#25790) Surda- válasza V/ (#25789) üzenetére


Surda-
őstag

Igen,tiszta sor,hogy én is hibáztam,nem gondoltam,hogy nincs meg a számom.
Mindenesetre részemről meg jogos,hogy ha rendeltem valamit,akkor az eladó cég 30nap alatt adjon érdemi információt.
Ők hibáztak,mikor nem írták rá se a mail címem,se a telefonszámom, se a fedexnek nem válaszoltak.
De ha csak én hibáztam volna,akkor is elvárnám a kommunikációt.
Bármit. Kiküldik újra,fizessek postaköltséget vagy bármit, csak mondjanak valamit és ne vesszen el 20ezrem.
Szerintem ez alap :)
Akkor claim és köszi :R
(lakótelep,kiraktam már a nevem öntapadó matricára,de letépték, a kaputelefon üvege alá meg macerás kiírni,szóval nem egyszerű ez SEM :D

[ Szerkesztve ]

"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"

(#25791) Surda- válasza V/ (#25789) üzenetére


Surda-
őstag

Bocs,még valami. Claim nyitása után is van még lehetőség arra,hogy a terméket küldjék és ne a pénzt? Mert a fejhallgatóra továbbra is szükségem lenne :D

[ Szerkesztve ]

"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"

(#25792) V/ válasza Surda- (#25791) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindenféle garanciából, védelemből kifutsz, vedd meg inkább újra. Lehet, hogy még az árfolyam is jobb.

[ Szerkesztve ]

(#25793) Surda- válasza V/ (#25792) üzenetére


Surda-
őstag

Ok, köszi.

"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"

(#25794) V-I-D-A


V-I-D-A
aktív tag

Sziasztok! Ha sokszor elrontom a paypal jelszavamat, és lezárja a bejelentkezést a rendszer, akkor meddig nem enged belépni? Most ezt írja ki: "It looks like you've tried too many times. Try again later, or contact us for help." :U kb. 4 órája

(#25795) V/ válasza V-I-D-A (#25794) üzenetére


V/
Topikgazda

Holnap már valószínű menni fog.

(#25796) V-I-D-A válasza V/ (#25795) üzenetére


V-I-D-A
aktív tag

Köszönöm szépen! :R

(#25797) tiko76


tiko76
aktív tag

Hello.Juliusban vettem a gearbest eu raktárábol egy telefont ami elromlott,ha vissza kell küldeni,a paypal-nál hogy kell jelezni?refund?

[ Szerkesztve ]

(#25798) V/ válasza tiko76 (#25797) üzenetére


V/
Topikgazda

Sehogy, nem tartozik rájuk és erre nem jár a visszaküldési pénz visszatérítés.
A Gearbest-n 3 nap (3 Day Dead on Arrival (DOA) Guarantee) vagy 45 nap (45 Day Money Back Guarantee) a visszaküldési idő amire vonatkozik.
De van nekik ez One Year Repair Warranty velük kell egyezkedni

[ Szerkesztve ]

(#25799) mediumgecso


mediumgecso
őstag

Sziasztok!

Nekem is zárolták a fiókomat, és most csak korlátozottan lehet használni. A lenti levelet kaptam 3 napja.
Segítsetek, valóban a paypal-tól jött ez a levél? Az e-mail cím jónak tűnik, de valahogy mégsem bízom benne...
Ha valóban a paypal-tól jött akkor mit kell tennem hogy újra teljes funkicóval használhassam a paypalom?
Köszönöm a segítséget.

[ Szerkesztve ]

iPhone 15 Pro Max 256GB Natur Titanium // Garmin Venu 2 // Canyon Grail CF SL + Garmin Edge 840

(#25800) V/ válasza mediumgecso (#25799) üzenetére


V/
Topikgazda

Belépsz és feltöltöd a kért okmány képét, javaslom a azt ami hosszabb ideig érvényes, jogosítvány vagy a személyi igazolvány közül valamelyik.
Az Összefoglalóba beírtam a szóba jöhető e-mail címeket és ez köztük van. Név szerint szólítanak meg és nincs blődli szöveg a címben. Kitakartad, de ezeknek a PP e-maileknek van azonosítójuk a legalsó sorban:

PayPal Email ID PP843 - d35d3d14be485 vagy PayPal PPX000161:e149bf70f2518

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.