Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#35001) meridaharcos válasza V/ (#35000) üzenetére


meridaharcos
senior tag

UPC-nél van mobil előfizetésem, pár hónapja egyszerűen nem jönnek meg az sms-ek, tegnap beszéltem velük, nem tudnak mit tenni.
Ami viszont érdekes, hogy jelszó váltásnál beadja az alternatív lehetőségeket, csupán belépésnél nem. Ügyfélszolgálatnál próbálkozzak ? Ha egyszer bejutnék, kikapcsolnám az sms-t és telepíteném a kódgeneráló programot...
Szerinted ?

"Nem vagyok senki, űzöm a vadat, Másoknak hajtok, mások hajtanak."

(#35002) V/ válasza meridaharcos (#35001) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudsz egy másik Internetes előfizetéssel belépni? Működik a sms most is.
Akkor legfeljebb kikapcsolod, de akkor nem igazán lesz biztonságos

(#35003) meridaharcos válasza V/ (#35002) üzenetére


meridaharcos
senior tag

A megadott mobiltelóm UPC-s, nem az internetem. Gondolom telószámot nem lehet változtatni ?

"Nem vagyok senki, űzöm a vadat, Másoknak hajtok, mások hajtanak."

(#35004) V/ válasza meridaharcos (#35003) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne haragudj, az Internet előfizetésre asszociáltam. Lehet másik telefonszámot is megadni. A UPC-nél nem lehet átirányítani másik telefonszámra a dolgokat? Ha már nem tudják normálisan beállítani a rendszerüket,

[ Szerkesztve ]

(#35005) meridaharcos válasza V/ (#35004) üzenetére


meridaharcos
senior tag

Úgy is tudok telefonszámot cserélni, hogy nem tudok jelenleg belépni ?

"Nem vagyok senki, űzöm a vadat, Másoknak hajtok, mások hajtanak."

(#35007) V/ válasza meridaharcos (#35005) üzenetére


V/
Topikgazda

Sajnos nem.
Volt olyan lehetőség hogy az elfelejtett jelszó megerősítő kódot másik számra lehet küldeni, de hogy ez a"magyaros" felületen van-e még, azt nem tudom, mert hibás rendszert nem használok. Az biztos hogy az sms-st elküldik, hogy a UPC mobil miért nem fogadja azt el sem tudom képzelni, sim kártya hiba vagy üzenetközpont beállítás? Ez utóbbi nem állítódott el? Esetleg ha a telefon 3g-n csatlakozik?

(#35008) meridaharcos válasza V/ (#35007) üzenetére


meridaharcos
senior tag

Sajnos az SMS küldésnél mindig azonnal visszaugrik a magyar felületre, így nincs menekülő út. :-(

"Nem vagyok senki, űzöm a vadat, Másoknak hajtok, mások hajtanak."

(#35009) Nordik


Nordik
őstag

Regisztráltam egy PayPal fiókot, hozzá adtam bankkártyát, hitelesítettem, de még mindig azt kapom értseitésként, hogy november 18.ig adjam meg a hiányzó számlaadatokat. Ha rákattintok az adataimhoz dob, ahol elvileg a születési időm hiányzik. Megadom, de hiába. Mi lehet ez?

(#35010) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

üdv,

adott x forintnyi PP egyenleg. ebből rendeltem cuccot az imént, de elég rabló 338 ft-os áron számlázta ki (480€-ra nem kevés azért a difi), szóval inkább elállnék a vásártól. ez esetben a teljes összeget refundolja, vagy megint a saját zsiványárfolyamos számításával kevesebbet? :U :R

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#35011) V/ válasza Mr.Csizmás (#35010) üzenetére


V/
Topikgazda

Többször írtam és az Összefoglalóban is benne van, ha a forint egyenlegről fizetsz, akkor vásárlási árfolyammal számolnak, ha te ki akarsz fizetni 480 €-t, akkor egyenlegek közti konverzióval a megfelelő mennyiségű forintot át kell tenni az €-os egyenlegre, azt megtenni elsődlegesnek és úgy fizetni.
Akkor bizony nem 338 Ft/1 €-val fizetsz.
A 480 € a 338 Ft-os árfolyamon 162394 Ft, ha ennyit az egyenlegen konvertálsz akkor 487,5 €-t adtak volna érte. 480 €-ra elég lett volna 159900 Ft. (333,12)
Mivel forint egyenlegről ment, oda kerülne vissza, ha €-ban kerülne vissza akkor € egyenlegre kerülne, bár ezzel most az eladóval lenne kitolva. Tedd az €-t elsődlegesnek és talán azon marad.
De kérdéses, hogy emiatt az eladó belemegy-e a vásárlás törlésébe.
Ha jobb árfolyamot akarsz használni akkor azt kártya hozzáadással tudod elérni.
Nekem Erste Visa kártyám van ha azzal fizetnék ekkora összeget akkor ennyibe kerülne: 480.00 Euro = 155009.32 Forint. Az egyenleges összeghez viszonyítva 4891 Ft-al kevesebb. Mert sosem fizetek devizás összeget a PayPal forint egyenlegről, mindig megy az adott devizaegyenlegre. Meg a legtöbb esetben kártya fizetőeszköz.
Neked így 7385 Ft-al több, persze ha másik bank és más kártya akkor más az árfolyam is.

[ Szerkesztve ]

(#35012) Mr.Csizmás válasza V/ (#35011) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

óhh, na ez megkavart. mindegy, ennyi bukó még elviselhető, mert speciális dologról van szó, ami itthon se nagyon kapható.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#35013) V/ válasza Mr.Csizmás (#35012) üzenetére


V/
Topikgazda

Röviden ez a lényeg ha egyenlegről történő fizetésről van szó: ha te ki akarsz fizetni X €-t X $-át, X Fontot, akkor egyenlegek közti konverzióval a megfelelő mennyiségű forintot át kell tenni az adott deviza egyenlegre, azt megtenni elsődlegesnek és úgy fizetni.

[ Szerkesztve ]

(#35014) Botigta


Botigta
aktív tag

Üdv,

Jelentkezett másnál az a probléma, hogy ha egy webáruházban (pl. Gearbest) PayPal-lal fizetnék, bejön a bejelentkezési oldal, megérkezik a 6 jegyű kód, beírom, majd OK, erre viszadob a Username/Password oldalra, és küldi újra a kódot, a végtelenségig...
Végül biztonsági kérdés/válasz vonalon volt hajlandó belépni...
Több böngészőből is próbáltam, és nem egyszeri eset.

(#35015) V/ válasza Botigta (#35014) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak GB esetén. Van amikor az ő PP fizetési kliensük szórakozik, de eddig csak Chrome esetén volt ilyesmi.
Mondjuk azért nem árt ha engedve van a felugró ablak. Meg adott esetben egy böngésző PayPal tisztítás sem árt. Reklámblokkoló is okozhatja ezt.
Ha tényleg Chrome, az engem az eltárolt PP jelszóval szívatott meg, miután cseréltem, mindenáron a régit szedte elő. Még akkor is amikor az újat írtam be, de akkor hibás jelszóval rázott le.

[ Szerkesztve ]

(#35016) Yosolo28


Yosolo28
csendes újonc

Sziasztok!

Segítséget kérnék!
Múlt hónapban ebay-en vásároltam (október 24), paypallal ki is fizettem, de pár nap múlva írt az eladó eltörte és visszautalja a pénzt. Még az nap kaptam az emailt a paypal-tol, hogy visszautalja az ember, pár nap múlva a számlámon lesz, pontosan november 2-ara. Ehhez képest még 4-en is függő státuszban volt. Most már a paypalon úgy szerepel, hogy jóváírtak a számlámon, mégis nem latom.

Ez esetben mi a teendő?

Előre is köszönöm!

(#35017) V/ válasza Yosolo28 (#35016) üzenetére


V/
Topikgazda

Megnézted a bankszámládat és nem látod? Amikor a PayPal-on az van hogy továbbítva akkor 2-4 banki munkanap mire megjelenik. Mivel a bankok 1-4-ig nem könyveltek, ezért hétfőtől számold a napokat.
Szerintem most csak várd meg ezt pár napot.

[ Szerkesztve ]

(#35018) st6969 válasza V/ (#35011) üzenetére


st6969
őstag

Üdv,
ha jól értelmezem a leírtakat, akkor nekem is hasonló jellegű a kérdésem. Összefoglalót is olvastam, de nem igazán értek a Paypal-hoz. Van számlám, volt is már az elmúlt években 30-40 tranzakcióm, lényegében 1-2$-os, és 1-2 talán, ami ~30$. Én úgy szoktam, hogy egy kis "zsebpénzt" utalok a paypal számlára, mondjuk 10ezer Ft-ot, és abból költögetek (van, hogy elég egy évig is :) ). Ezt a módszert azért szeretem, mert nem kell a kártyát társítanom, és így nem tudok "mínuszba" menni, nem költök többet, mint ami a számlán van.
Az olvasottak alapján szerintem rosszul csinálom, mert nem váltok devizát (tényleg nem értek hozzá), Forint egyenlegről fizetek $-ban, igaz, ezek kis tételek.
Viszont most vennék egy telefont 400$ értékben. Itt már nagyon nem mindegy, milyen árfolyamon fizetek. Jól értelmezem a leírtakat, hogy 2 lehetőségem van:

1. átutalom a pénzt Ft-ban a K&H számlámról (szerencsére nincs tranzakciós illeték a számlacsomagomban), majd Paypal-on belül ezt valahogy átteszem $-os egyenlegre, azt teszem elsődlegesnek, és úgy fizetek, vagy
2. hozzáadom a kártyámat, és azzal fizetek
Ez utóbbival még kedvezőbb is lesz az árfolyam váltás?! Ez esetben át kell állítani, hogy a bank árfolyamát vegye figyelembe, ugye?
Előre is köszi a választ :R

(#35019) V/ válasza st6969 (#35018) üzenetére


V/
Topikgazda

A 2-es verzió lenne a jobb és át kell állítani a banki váltásra.
Ha PayPal vásárlási árfolyam, akkor a 400 $ az 117829 HUF lenne.
Ha K&H- bankkártyával fizetsz, akkor a kártya elszámolási árfolyam alapján a 400$ az 113828 Ft, 4000 Ft-al kevesebb, mint a PayPal.
Ha egyenlegen a forintot átkonvertálod 400 $-ra akkor 116000 Ft kell, így a kártyához viszonyítva 2172 Ft-al fizetsz többet.
A két PayPal árfolyam közt meg 1829 Ft a különbség.
Ezek mai árfolyamok.

[ Szerkesztve ]

(#35021) V/ válasza #46372352 (#35020) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak frissítés. Legyen rajta elérhető 800 Ft, írd át a dátumot, add meg az új cvc/csc kódot, csináld meg a 400 Ft-os confirm-ot is és ehhez is állítsd be a banki váltást.
Összefoglaló, GYIK 5.kérdésre a válasz.

[ Szerkesztve ]

(#35022) fudi2002


fudi2002
veterán

Üdv.
Mitől van az, hogy a paypal rendszerben a vitán belül nincs olyan hogy nem érkezett meg, az adott tranzakciónál? Nincs nyomkövetés hozzá. Csak ennél a tranzakciónál nincs, többinél van.

Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.

(#35023) V/ válasza fudi2002 (#35022) üzenetére


V/
Topikgazda

De van olyan. Lásd az Összefoglaló 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása
Ha eBay-es a vásárlás akkor ha ott még nem telt le a vásárlói védelme ideje, akkor a PayPal-on még nem indítható, de ezt jelzi is a vásárlásnál.

(#35024) fudi2002 válasza V/ (#35023) üzenetére


fudi2002
veterán

Bangood. Amúgy a többi tételnél rámegyek a probléma jelentésére és azoknál van olyan, hogy nem érkezett meg. (másik bangoodos vásárlásnál is van)

Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.

(#35025) V/ válasza fudi2002 (#35024) üzenetére


V/
Topikgazda

Ott letelt már a várható szállításra megadott idő és igénybe vetted az ő vásárlási védelmüket? Ha még szállítás alatt van ekkor nem biztos hogy használható.
Nekem ez nem PayPal probléma elsődlegesen, mindig a webshop-al kell megpróbálni rendezni.

[ Szerkesztve ]

(#35026) fudi2002 válasza V/ (#35025) üzenetére


fudi2002
veterán

Lehet hogy ez a gond. szeptember 27-n rendeltem. Köszönöm a segítséget!

Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.

(#35027) spammer


spammer
veterán

Másnak nincs gondja Paypal-nél az sms fogadással? Egész nap nem tudok belépni, egyszerűen nem jön meg egy sms sem a loginhoz. Más lehetőséget nem kínál fel. Volt már olyan, hogy fizetéskor nem jött sms és akkor volt más lehetőség (hívás vagy biztonsági kérdés), de a paypal főoldaláról bejelentkezve semmi más nincs, csak az, hogy a telefonra küldik az sms-t, illetve egy "resend" gomb van, de hiába nyomom, nem jön sms.

Vodafone (magyar) hálózat. :U

[ Szerkesztve ]

„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."

(#35028) 01sohard válasza spammer (#35027) üzenetére


01sohard
újonc

Nálam szintén ugyanez a helyzet. Vodafone-os a telefonra nem jön meg a sms. Remélem hamarosan meg javul.

(#35029) V/ válasza spammer (#35027) üzenetére


V/
Topikgazda

Most is kipróbáltam, 5 mp-en belül itt az az sms. Telekom.
Ma többször is beléptem és nem volt gond.
Én is hiányoltam a "menekülő utas" belépést, azt írták, hogy üzembiztossá tették az sms küldő rendszert és ezért nincs a "más módszerű" belépés már.
Vodafone hiba lesz, akkor is ha nem ismerik el.

[ Szerkesztve ]

(#35030) szilki válasza V/ (#35029) üzenetére


szilki
csendes tag

Szintén próbáltam egész nap, de nem sikerült belépnem. Szintén Vodafone. Beszélt már valaki az ügyfélszolgálattal, mi lehet a gond? Esetleg lehet az a baj, hogy 0670... lett regisztrálva a PP-on, nem +3670... ezért nem kapom meg az ellenőrző kódot?

[ Szerkesztve ]

(#35031) V/ válasza szilki (#35030) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha magyar a fiókod akkor nem nem kell megadnod a 06-ot vagy +36-ot, eleve feladva a +36, az lenne az alapértelmezett, így a telefon számodnak 70-el (30, 20) kell indulnia. Bárhol a PayPal felületen ha telefonszámról van szó. A vezetékes meg a körzetszámmal.

A 06 egyébként sem jó mobilszám kezdetnek, mert nem az az országhívó.

Az Összefoglalóba a regisztrációs leírásban is megemlítve, illetve látható képen és a 2. PayPal fiók belépési védelmének módszerei leírásban is írva van:
Beírjuk a mobil számot a Mobile number mezőbe. (+36-t, a 06, 0036-t nem kell)
A mobilszám megadása folyamatosan a számok a hálózatkijelölő számmal együtt, (20xxxxxxx, 30xxxxxxx, 31xxxxxxx, 70xxxxxxx).

[ Szerkesztve ]

(#35032) vampire17


vampire17
addikt

Nekem is voda, 3 oraja probalok belepni, de semmi...

(#35033) Fandango


Fandango
veterán

Szintén Voda és nem kapok sms-t.

(#35034) csabi63


csabi63
senior tag

Miért tűnt el a "Send money to Family & Friend" opció? Kevés a profitja a PayPal-nak?

(#35035) AMDaZERG_1


AMDaZERG_1
senior tag

Már engem is idegesít, mert tegnap késő délután próbáltam belépni, nem jött kód, aztán már letiltott, és most 04:30-kor sem küldi (voda) az SMS-t.

Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01

(#35036) 01sohard válasza AMDaZERG_1 (#35035) üzenetére


01sohard
újonc

A legszebb az egészben az, hogy belépés nélkül még emailt sem enged írni nekik, hogy tájékoztasd a problémádról őket. :W

(#35037) V/ válasza csabi63 (#35034) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne viccelj már,, nem tűnt el semmi. Csak más a sorrend és nincs külön nagy ikon, átalakult.
És nem profitról van szó, csak követni a lépéseket és meg fogod látni amit már úgy 1,5 - 2 hónappal ezelőtt is említettek egy értesítőben, hogy változik a felület. Felesleges volt a megjegyzés.

Belépsz, felső menü sor Send & Request vagy jobbra a nagy ikon Send or request money.

Beírod az e-mail címét annak, akinek küldeni akarod.

A következő képernyőn választod ki hogy vásárlás ellenértékekként küldöd (ez az alapértelmezett) Paying for an item or service vagy Sending to a friend mód lesz, a Change-el váltasz.

Ezután választod:

[ Szerkesztve ]

(#35038) V/


V/
Topikgazda

Srácok az hogy a Vodefone nem kézbesíti az sms-t, az nem valószínű hogy PayPal probléma, ha a Telekom és Telenor és UPC mobilokra elmegy az sms, hiába írtok a PayPal-nak.
A szokásos 003630555.... számról kapom, nektek meg a 0036705555....-ről kéne jönni.
Nem látom értelmét, de ha valaki privátban küld egy PP azonosítót meg a telefonszámot, akkor jelzem a PayPal-nak.
De ez mobil szolgáltatói gond lehet és ha valaki 0670478.... formában adta meg számát akkor az sem PayPal probléma mert akkor az sms erre a számra jönne: +360670478.... és az szerintem nem érkezik meg

[ Szerkesztve ]

(#35039) AMDaZERG_1 válasza V/ (#35038) üzenetére


AMDaZERG_1
senior tag

Arra nem emlékszem hogy milyen formában adtam meg a számom, de egy-két napja ment rendesen.

Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01

(#35040) 01sohard válasza V/ (#35038) üzenetére


01sohard
újonc

Én sem emlékszem, milyen formában adtam meg , de lassan már egy éve működött így gond nélkül. Most éppen a Facebook oldalukon csetelek egy illetővel, de nem igazán érti a problémát.
A legszebb az ,hogy kínomban kipróbáltam a jelszóváltoztatást, ott van több lehetőség is, például, hogy felhívnak sms küldés helyett, az működik, az sms viszont ott se jött meg. Szóval nem hiszem ,hogy telefonszám formátumával lenne a gond.

(#35041) V/ válasza 01sohard (#35040) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem azt írtam hogy mindenki rosszul adta meg, de olyan is előfordulhat, mert nem egyértelmű, hogy hozzáadja az országhívó számot a +36-ot a telefonszám bekérésekor.
Miért is nem érti a problémát? Mert mint írtam, a nem Vodefone számokra megérkeznek az sms-ek, akkor miért a PayPal-nál lenne gond? Bár az is előfordulhat, de most nem úgy tűnik.
Azt is írtam már, ha nem jön meg az sms, várni kell.
Ha jelszót változtatsz sms-ben jön a megerősítő kód, ha a belépési sms nem érkezett meg, akkor a másik sms miért érkezne meg? Egy helyről küldik.

A Vodafone mit válaszolt? Nem tiltják azt a számot amiről eddig jött?

[ Szerkesztve ]

(#35042) -ZeeZee- válasza V/ (#35041) üzenetére


-ZeeZee-
senior tag

Nekem 30-as "hívószámra", de Telenoros számra megérkezik az üzenet, csak nem mindig fogadja el a beírt ellenőrző kódot. Aztán persze letilt... Most 2 hete volt a legutolsó ilyen eset, azóta talán 2-szer fizettem ment rendesen.

(#35043) 01sohard válasza V/ (#35041) üzenetére


01sohard
újonc

Igen azt értem,hogy egy helyről küldik, csak kipróbáltam, hátha esetleg így sikerül belépnem. A telefonszám viszont nem lehet letiltva, mivel felhívni feltud ugyanezen a számon, csak az sms nem érkezik meg.
Sokadszorra megértette a csetes jó ember a problémám, bár a válaszával nem megyek sokra:

" I'm sorry if the previous response was not helpful. I understand that you're unable to login to your PayPal account and you're unable to verify the identity via code sent to your phone. In this situation, please reach out to our customer support team via phone call to regain access to your account. Thanks. Sridhar"

"Call PayPal Customer Service at 00353 1 436 9111. Customer service hours: 8.00 and 4.30 GMT Monday to Friday. Thank you. Sridhar "

Értem, hogy hívjam fel őket csak ,mivel nem szoktam külföldre telefonálni, és feltöltőkártyás előfizetésem van, kicsit macerás lesz, mindegy megpróbálom előbb a Vodafone-t hátha.

Ha esetleg valaki előrébb jut írja, meg illetve majd írok én is.

(#35044) V/ válasza 01sohard (#35043) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem a te számod van tiltva, hanem az amiről küldik!
Gondolom nem törölted a legutolsó sms-t annak van egy küldő telefonszáma, mivel ez olyan számról jön ami tömeges sms-küldésre van beállítása a fogadó mobilszolgáltató rendszere letilthatja mert tévesen értelmezi"támadásnak".
Olyasmi amikor az emelt díjas számokat te tiltásra kéred, eleve a szolgáltatói rendszer blokkolja azokat a számokat és nem kapsz hívást, ha a blokkolási listára rákerül a PayPal sms küldő telefonszáma ugyan az a helyzet.

Azt írják hogy ha felhívod őket, akkor kikapcsolják az sms azonosítást.

[ Szerkesztve ]

(#35045) szilki válasza V/ (#35044) üzenetére


szilki
csendes tag

Melyik az a szám amiről küldi a PP a kódot? Megírná nekem vki? Vodás vagyok és felhívnám a Voda ügyfélszolgálatát, h tiltják-e ...

[ Szerkesztve ]

(#35046) meridaharcos válasza V/ (#35038) üzenetére


meridaharcos
senior tag

UPC mobilra március óta nem jön sms, szintén vodafone hálózat. Eddig a biztonsági kérdésekkel be tudtam jutni, pár hete már azzal sem.
Hívtam őket, nem tudtak segíteni...

"Nem vagyok senki, űzöm a vadat, Másoknak hajtok, mások hajtanak."

(#35047) -ZeeZee- válasza meridaharcos (#35046) üzenetére


-ZeeZee-
senior tag

Nekem egy 20-as számról jött. (telenoros vagyok 30-as előhívóval)

V/ Ha megadhatom, akkor leírom a telefonszámot.

Szerk: nem neked szerettem volna válaszolni, hanem szilkinek. Bocs.

[ Szerkesztve ]

(#35048) AMDaZERG_1


AMDaZERG_1
senior tag

Beszéltem vodaval, de nem tudnak semmit a dologról... Azt mondta a hölgy, hogy a SPAM között nézzem meg :W mi??? "SMS SPAM van a telefonon" Természetesen ilyen nincs a telefonban. És kérdeztem, hogy akkor több embernek most hirtelen törli a telefonja a PayPal SMS-t?! Szóval nincs segítség. Ja, meg beszéljek a PayPallal...
+351 915 855 832
+351 915 890 275
+386 31 009 294
+351 915 856 258
Ezekről kaptam utobb
De megtaláltam a telefonban a tiltasokat, de nincs ott semmi.

[ Szerkesztve ]

Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01

(#35049) vampire17 válasza AMDaZERG_1 (#35048) üzenetére


vampire17
addikt

En is most beszeltem a Vodaval (kiemelt ugyfelszolgalat) nekem is valami telefonos spam mappat emlegettek, meg hogy a paypalal beszeljek.... mondom es a tobbi ember??? Erre igy lehurrog, hogy ha nem hallgatom vegig, nem tud segiteni.....

Annyit mondott, h probaljak 5 szor belepni es irjam fol az idopontokat, illetve nezzem meg, milyen szamrol jonne az SMS... Persze hogy nezzem meg, ha nem jon??

Amit irtal azok a szamok azok, igaz?

[ Szerkesztve ]

(#35050) berobi78


berobi78
tag

Szintén vodafone, és szintén nem kapok sms-t. A jelszóváltoztatásnál felajánlja a telefonhívást (az sms ott sem működik), de hiába jön be a hívás, ott pedig a kódot nem fogadja el. Ebből inkább paypal hibára következtetnék. Másnál jó a hivásos kód beírás?

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.