Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26001) Beni2360 válasza V/ (#25999) üzenetére


Beni2360
félisten

Én is :R
Már meg is jött gondolom a szokásos válaszlevél. Tovább küldtem a g-mailra mert az kb fordít.

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#26002) V/ válasza tom2085 (#25997) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eladótól is függ, ha nagyobb kereskedő nem biztos, hogy az kezeli a PayPal fiókot aki az eladással foglalkozik.
Vagy nem ismeri az eBay, PayPal felületet.
Ezért írt ilyen hülyeséget.
Case-t indítottál vagy csak úgy írtál neki? Mert az is máshogy működhet.
Tény az, hogy amikor elküldenek valakinek pénzt, az pár mp múlva a fiók történetben látszik.

De hogy lett 60 napnál több a várható szállítási időd? 35-45 nap amit számol a rendszer általában
(We accept to refund for your order due to the order transaction is over 60 days)

(#26003) Németh Dávid


Németh Dávid
újonc

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy a fasttech.com ról kaptam vissza pénzt és kaptam tőlük egy emailt hogy egy számkodot elkell küldeni a paypal-nak megerősìtés képpen. Az lenne a kérdés hogy ezt hogy tudom megtenni?
Előre is köszönöm a segítséget.

(#26004) tom2085 válasza V/ (#26002) üzenetére


tom2085
csendes tag

Augusztus 4-én rendeltem a kijelzőt, az eladó aug. 24-én írt egy üzenetet, hogy visszafordította a china post a terméket, mert szállítás közben megsérült, én ezt csak aug. 31-én olvastam el, még aznap írtam is vissza hogy rendben küldjön újat. Szept. 1-én vissza is írt, hogy feladta és rakott mellé egy ajándékot is. másfél hónap várakozás után október 18-án írtam újra rá, hogy na ez se akar megjönni, és kérem vissza a pénzem. Erre írta azt az üzenetet amit bemásoltam.
Nem nyitottam case-t, a rendelés mellett a contact seller menüvel sima üzenetként írtam.

(#26005) V/ válasza Németh Dávid (#26003) üzenetére


V/
Topikgazda

Ilyen nincs, lépj be a PP fiókodba, ha el kell fogadnod a bejövő pénzt, akkor kell lenni egy Accept vagy valami ilyesmi gombnak.
Kód nincs.
Vagy átverés. Biztos jól fordítottad?

(#26006) V/ válasza tom2085 (#26004) üzenetére


V/
Topikgazda

Küld el neki ezt:
You can issue a full or partial refund up to 180 days after you receive a payment as long as its status is "Completed," "Pending," or "Cleared."
Here's how to refund a payment:
Log in to your PayPal account.
Click Activity near the top of the page.
Click the payment you want to refund.
Click Refund this payment.
For "Refund amount," enter the amount you want to refund (you may have the option to refund a partial amount of the payment), and then click Continue.
Review your information to make sure you entered the correct refund amount, and then click Issue Refund.

Le van írva, hogy így kell küldeni, nincs PayPal-nek kérés.

[ Szerkesztve ]

(#26007) jano_77


jano_77
nagyúr

Sziasztok

Sürgős segítségre lenne szükségem.
Most vettem volna, vennék egy telefont a spemall.com oldalról és Paypal rendszeren keresztül menne a fizetée. Ezzel nem is lenne még gond, de mikor átvitt a Paypal oldalra, hogy fizessek, rendesen kitöltötte az adataimat, kártya adatok, cím minden és hiába nyomtam a Pay Now gombra, átdobott egy káryta adat megadása oldalra. Ott csak Add gomb van, de nem csinál semmit, ha rányomok!? Mi lehet a bibi, tudnátok segíteni nekem!?

Nagyon köszönöm előre is :R :U

PayPal-ban meg kell adni számlaszámot is, ami a kártyához tartozik, vagy elég a kártya adatai? Amennyiben igen, mi az a Re-enter Account Number? :F

[ Szerkesztve ]

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#26008) Németh Dávid válasza V/ (#26005) üzenetére


Németh Dávid
újonc

Én a paypal-on látom hogy visszaküldték a pénzt csak forintba nem jeleniti meg. De látom hogy COMLETED + 38$
ez egymás alatt szerepel de egy összegbe és forintba nem. Ha ugyvan lef3nyképezem mit lárok ha belépek paypal-ba.

[ Szerkesztve ]

(#26009) V/ válasza jano_77 (#26007) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyezik a a PayPal címed és amit a Spemall-nál megadtál, betű szerint. Illetve remélem nem Maestro a kártyád.
Az Összefoglalót megnézhetnéd, mert kevered a dolgokat.
Kártya hozzáadás kártyaadatok, a számlaszám az más, nem is kellene azzal foglalkoznod.

(#26010) V/ válasza Németh Dávid (#26008) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha kártyával fizettél akkor a refund oda kerülne, ha küldték a pénzt akkor a Balance-nál $ összegként van, neked kell konvertálnod forintra, vagy amikor kiküldöd a bankszámládra, akkor teszi meg a PayPal.
Nyomj rá a sorra, a megnyíló felületen látod hogy mi a helyzet

Így néz ki egy kártyás fizetés refundja:

[ Szerkesztve ]

(#26011) Németh Dávid válasza V/ (#26006) üzenetére


Németh Dávid
újonc

Thank you for your response.

We issue refund ($38.35) to your Paypal account as per your request. with the code here 7RD1158052071151F, Paypal should send you a confirmation e-mail in a moment.

Please check with your account later to confirm it.

Ezt az emailt kaptam a fasttech-től.
ha rámegyek paypallon az egyenlegre 0át mutat forintba és dollárba is. Ma reggel utalták vissza. Lehet várnom kell 1 2 napot hogy fent legyen az egyenlegen?

(#26012) V/ válasza Németh Dávid (#26011) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem látsz a PayPal-en ilyet amit az előző hsz-ben küldtem?
Ha van és ott a bal felső sarokban
Refunded to
VISA x-XXXX ( vagy Mastercard) akkor ment tovább a bankkártyához tartozó bankszámlára és ezért van az egyenlegen 0, de az előbb nem ezt írtad.

Ha nem ilyen, akkor ez a kód lenne a 7RD1158052071151F Transaction ID, de ennek a pénznek meg a Balance-nál kell lenni már most, nincs több nap, maximum 2-3 mp ha küldve van pénz.
Ők is erre utalnak hogy egy pillanat (a moment.) és kapod az e-mailt.
Azt megkaptad?

[ Szerkesztve ]

(#26013) Németh Dávid válasza V/ (#26012) üzenetére


Németh Dávid
újonc

Sajnos nem tudok képet küldeni hogy hogy néz ki ha belépem mert telefonon vagyok. Dolgozom. Holnap elküldöm a képet ugy hátha jobban eltudom magyarázni. De most vettem észre hogy le van járva a kártya ami hozzá van rendelve a paypalhoz. Gindolom az is okozhat gondot. De este hazaerek és ezt megcsinálom meg teszek fel képet. Köszönöm az eddigi segítségedet. De nekem nem ugy néz ki mint amilyen képet te küldtél.

(#26014) V/ válasza Németh Dávid (#26013) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, ha még az előző hónapban -szeptember- járt le a kártya és azzal fizetted volna és arra küldik a refundot, akkor még a bankod le tudja még könyvelni, a kártyákkal a bank a lejárat követőn 30 napig tud dolgozni.

[ Szerkesztve ]

(#26015) Németh Dávid válasza V/ (#26014) üzenetére


Németh Dávid
újonc

hát agusztus 28.án rendeltem. 16/9hoba járt le a kártya. Remélem akkor hogy még jo lesz. Én ugy olvastam hogy hozzá van rendelve a kártya a paypalhoz akkor ha jön visszautalás akkor a kártyára küldik vissza a pént nem a paypal ra. Lehet azért nincs a balance nál az összeg?

[ Szerkesztve ]

(#26016) V/ válasza Németh Dávid (#26015) üzenetére


V/
Topikgazda

Rosszul olvastad és már az előbbi hsz-imben is írtam ezt kártyás témát. Lásd kép is.
Akkor, hogy egyértelmű legyen.
Amikor a PayPal-l fizetve vásárolsz és visszakapod a vételárat -refund- akkor a PayPal-n keresztül jön a pénz.
A visszatérítés - refund - ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor a kártyához tartozó bankszámlára. De mindkét esetben történik könyvelés a PayPal fiókban, de kártya esetén rögtön megy a bank felé a pénz.
Az határozza meg, hogy hová kerül vissza a pénz, hogy melyik módszerrel fizettél, mivel ha kártyát is rendeltél hozzá, azért nem veszíted el az egyenlegről -balance- történő fizetést sem.
A kártya mögött mindig van egy bankszámla vagy külön számlaszámú vagy a pénzforgalmi számla amihez tartozik a kártya. A banki pénzügyi rendszerek tudják a kapcsolódást és ennek megfelelően könyvelnek. Amikor fizetsz a bankkártyáddal azután a bankod utalni fog az adott számláról a kereskedőnek.
Az Összefoglaló GYIK-ben is van erről szó.

[ Szerkesztve ]

(#26017) Németh Dávid válasza V/ (#26016) üzenetére


Németh Dávid
újonc

Beregisztráltam az új kártyámat. A régit töröltem. Ha reggelre nem változik semmi küldök képet ugy hátha könnyebb lesz. Köszönöm edsigi segítséged is.

(#26018) tom2085 válasza V/ (#26006) üzenetére


tom2085
csendes tag

Köszi, elküldtem neki az üzenetet. Viszont most belépve a paypalra, már látom okt. 19.-ei keltezéssel a refund összeget, de erről nem küldött emailt a paypal. 19.-én 2 refundom is érkezett, de csak az utolsóról küldött üzenetet a paypal. Be is léptem akkor a paypalba, de csak 1 refundot láttam, most meg látom mind a kettőt.
Van valami most a rendszerrel, mert a tegnap előtti 10 vásárlásból is csak 3 számla jött meg.
Mindegy, a lényeg hogy visszakaptam a termék árát. Neked is köszönöm a segítséged.

(#26019) V/ válasza tom2085 (#26018) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egyben volt a kettő üzenet? De én nem tapasztaltam hibát, jöttek az e-mail-ek rendben. Nem a levelező rendszered variál? Spam mappa?

(#26020) tom2085 válasza V/ (#26019) üzenetére


tom2085
csendes tag

Nem volt egyben a 2 üzenet, csak 1 jött. Spam-be se volt. Gmail-es email címem van, eddig nem volt gond vele. "eBay-es kütyük kis pénzért" topikban más is panaszkodott, hogy 1-1 ebay-es vásárlás után csak az Ebay-től kapta meg a rendelés visszaigazolást, a paypaltól nem kapta meg a számlát. Volt akinek csak másnap érkezett meg a számla.

(#26021) V/ válasza tom2085 (#26020) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem annyira lényeges, úgyis a számlatörténet az igazi információ, én idáig 2012.05.11.-től az összest megkaptam, úgy 750 db.

[ Szerkesztve ]

(#26022) Winner_hun


Winner_hun
félisten

Nem elérhető a PayPal vagy nálam van valami gond?

A kiszolgáló nem található

A Firefox nem találja a kiszolgálót a(z) www.paypal.com helyen.

Ellenőrizze a címet, nem gépelte-e el. Például nem írt-e ww.example.com-ot a www.example.com helyett.
Ha semmilyen oldalt nem tud letölteni, ellenőrizze a számítógépe hálózati kapcsolatát.
Ha a számítógépet vagy a hálózatot tűzfal vagy proxy védi, ellenőrizze, hogy a Firefox számára engedélyezett-e a webhozzáférés.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#26023) Met válasza Winner_hun (#26022) üzenetére


Met
nagyúr

Nálam megy :U

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#26024) Winner_hun válasza Met (#26023) üzenetére


Winner_hun
félisten

Az remek. Előzményeket, aktív bejelentkezéseket, kukikat töröltem, ugyanúgy nem jön be. Merre haladjak tovább ezen kívül ?

A win10-ben levő vírusírtón és tűzfalon kívül nincs más a gépen ami tudomásom szerint bekavarhat.

[ Szerkesztve ]

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#26025) Met válasza Winner_hun (#26024) üzenetére


Met
nagyúr

Próbáld meg így https://www.paypal.com/myaccount/home

Őőő, nem 64 bites Firefox?

[ Szerkesztve ]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#26026) Winner_hun válasza Met (#26025) üzenetére


Winner_hun
félisten

Ez se jön be.

Fogalmam sincs, a névjegynél nincs feltüntetve.

[ Szerkesztve ]

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#26027) V/ válasza Winner_hun (#26022) üzenetére


V/
Topikgazda

https://www.paypal.com/hu/webapps/mpp/home vagy Chrome, Edge, de ránézhetsz a tűzfal beállításokra is.

(#26028) Winner_hun válasza V/ (#26027) üzenetére


Winner_hun
félisten

Egyéb böngészőkkel se jön be.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#26029) szöSsZI válasza Winner_hun (#26022) üzenetére


szöSsZI
tag

Nálam sem megy... :(

(#26030) V/ válasza Winner_hun (#26028) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért írtam a tűzfal, vírusvédelem, Internet szolgáltatód?

[ Szerkesztve ]

(#26031) Winner_hun válasza V/ (#26030) üzenetére


Winner_hun
félisten

Invitel. Nem tudom hogy ehhez lehet-e köze.

[ Szerkesztve ]

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#26032) Met


Met
nagyúr

Nálam továbbra is működik.
Milyen netetek van? Nekem Digi.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#26033) V/ válasza Met (#26032) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem is Digi. Mobillal wifi-n router és az PP app? Vagy ha van mobil net csak ellenőrzésként.

[ Szerkesztve ]

(#26034) V/ válasza Winner_hun (#26031) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem hiszem, mert ha éritett a Paypal akkor mi sem érnénk el.
Invi karbantartás

[ Szerkesztve ]

(#26035) Met válasza V/ (#26034) üzenetére


Met
nagyúr

Az Invitelnél még lehet valami karbantartás vagy valami, volt már rá példa hogy egy szolgáltatónál nem voltak elérhetőek kis ideig bizonyos oldalak.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#26037) Winner_hun válasza V/ (#26034) üzenetére


Winner_hun
félisten

Másnál se megy inviteltől, sőt, upc-től se.

Na mindegy, akkor majd máskor fizetek. Mobilnetem nincs.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#26039) V/ válasza Met (#26035) üzenetére


V/
Topikgazda

A mai karbantartást linkeltem és képen az érintett települések vannak írva.
Amit írtak a cikkben Reddit, a Spotify, vagy a Twitter mind működik,

[ Szerkesztve ]

(#26040) Winner_hun válasza V/ (#26039) üzenetére


Winner_hun
félisten

Nem tartozok közéjük. Az eBay-en keresztül minden esetre tudok fizetni (az nem irányítá át közvetlenül a PayPal oldalára).

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#26041) V/ válasza Winner_hun (#26040) üzenetére


V/
Topikgazda

Kíváncsiságból bekapcsoltam a felugró ablak tiltás, nem tudtam belépni a PP-re, lehalt a Firefox, újraindításakor meg frissített, ez is lehet gond.

(#26042) Met válasza V/ (#26041) üzenetére


Met
nagyúr

Nálam be van kapcsolva a felugró ablak tiltás és a Ublock is aktív, be tudok lépni PP-ra.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#26043) Winner_hun válasza Met (#26042) üzenetére


Winner_hun
félisten

[KLIKK]

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#26044) Met válasza Winner_hun (#26043) üzenetére


Met
nagyúr

Tudom, de V/-nek lehalt a FF, nekem meg nem és mindketten Digisek vagyunk.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#26045) V/ válasza Met (#26044) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak a frissítés miatt, amit tegnap adtak ki és most jutott eszébe frissülni, de nincs gond már.

(#26046) varmi2


varmi2
nagyúr

Sziasztok.
Lenne egy kis problémám a paypalal. Valami oknál fogva nem tudom megadni a ~link a bank account~ Így a paypal számlán lévő pénzem nem tudom a bankszámlaszámomra küldeni. Napok óta próbálkozok, de mindig ezt hozza elő.

Klaustrofóbia- Félelem a zárt helyektől, például, ha zárva van a KOCSMA!

(#26047) #16729600 válasza varmi2 (#26046) üzenetére


#16729600
törölt tag

A régi felületről menni fog, ezt próbáld ki.

[ Szerkesztve ]

(#26048) Gsx-rr


Gsx-rr
veterán

Hogy lehet az ,hogy van olyan vásárlásom ami nem jelenik meg a paypal oldalán az előzményekben.
Amazon-ról vásároltam ,de sehol se látom. Van más ilyen tétel is.

(#26049) V/ válasza Gsx-rr (#26048) üzenetére


V/
Topikgazda

Amazonról a PayPal-el? Biztos? Szerintem csak kártyával fizettél.

Ezek nem használhatóak az Amazon-n
There are certain payment methods that you can't use at Amazon. We don't accept:
Cheques or postal orders.
Cash in any currency.
Book tokens.
Purchase orders.
International wire transfers.
Direct debits or standing orders.
PayPal.
Bank transfers.

[ Szerkesztve ]

(#26050) varmi2 válasza #16729600 (#26047) üzenetére


varmi2
nagyúr

siker :R

Klaustrofóbia- Félelem a zárt helyektől, például, ha zárva van a KOCSMA!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.