Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25001) tamas.nick válasza V/ (#25000) üzenetére


tamas.nick
aktív tag

Köszönöm!
Tehát a PayPal-nak visszamegy a pénz és ők utalják a kártyámra, vagy PayPal-on belül nekem még kell valamit intéznem?

(#25002) V/ válasza tamas.nick (#25001) üzenetére


V/
Topikgazda

A Paypal-n csak lesz egy bejegyzés a refund érkezésről és rögtön továbbítva lesz, nem kell tenned semmit. 2-3 munkanap múlva a bankszámládon.

(#25003) tamas.nick válasza V/ (#25002) üzenetére


tamas.nick
aktív tag

Köszönöm a gyors segítséget, PayPal már értesített is.

GearBest just sent you a refund. You'll see "PAYPAL *GEARBEST" on your card statement.

[ Szerkesztve ]

(#25004) V/ válasza tamas.nick (#25003) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem kedden már ott lesz nálad.

(#25005) Keeperv85


Keeperv85
nagyúr

Sziasztok!

Új fejlemények....

Az eladó nem írt semmit, ellenben a Paypal kéri a termék visszaküldését.

Már puhatolóztam a másik topicban, hogy ebből a címből miként lehet érdemleges infót kovácsolni, úgy, hogy a magyar postai kiszolgáló se zavarjon el a viharos .. ba és én is le tudjam írni a nevet is. Azt mondták a srácok, kérdezzem meg az eladót: nem válaszolt eddig. Hétfőnél előbb úgysem tudom feladni a csomagot... de most már egyre inkább hajlok arra is, hogy nem akarom...

Ugyanis megtaláltam EZT a hozzászólást és nagyon úgy tűnik, hogy annak az esetnek sem lett semmi jó vége...

Mivelhogy nem tudom ellenőrizni, hogy ez a cím egyáltalán mi, vagy itt van-e az eladónak bármilyen kapcsolata... Ismét nem tudom mitévő legyek... :U

(#25006) V/ válasza Keeperv85 (#25005) üzenetére


V/
Topikgazda

Sajnos a Paypal azt a címet adja meg amit az eladó megadott a regisztrációnál, nem biztos, hogy ott át fogja venni, próbálkozz felvenni a kapcsolatot vele, nézd át a hirdetését kapcsolat infók után, itt a címet is értem, ír neki arra az e-mail címre amire a Paypal-n keresztül a pénz ment, azt biztos élő, mert akkor a pénzt nem kapná meg.
A Paypal felé meg dobni egy válasz e-mailt, hogy honnan vették a címet , mert ezt már másoknak is írták, nem ugyanennél az eladónál, így ez nem tűnik használhatónak, nem lehet minden kínai eladó ide bejegyezve.
Kérd meg őket, hogy az igazi címet osszák már meg veled, mert itt nem fogja a te kereskedőt soha átvenni a küldeményt.

A borítékra egyénként persze szóközökkel így kellene írni, a magyar postásnak az országot és esetleg a várost kell tudni a továbbításhoz, az meg egyértelmű.

5Dong 8B, Jin Xiu Jiang Nan 4Qi,
Meilong Zhong Lu, MinZhi Jie Dao Bao´An,
Shenzhen,
Guangdong Province
118001 China
Ez egyébként egy irodaház.

(#25007) edmonton


edmonton
csendes tag

Hali

Epp vásárlás közbe vagyok (vásároltam külföldről cuccot2napja). Paypal levonta a penzt egybol. Ha most letiltom a kártyám (lehet adathalaszba futott a fiam) az befolyásolja a vasarlasom? Vagy nincs semmi es csak akkor fontos ez ha vissza kene utania a paypalnek a penzt nekem?
Vagy letiltás helyet vmi tipp?

Igazabol beetettek a gyereket kamu címmel. Addig jutott el hogy megadja a bankkártyát de azt meg vmi hiba miatt sose fogadta el a rendszer. Ez csa kamu vagy vmi biztonsági dolog mentette meg? (Windows phonerol intézte ha ez szamit vmit).

[ Szerkesztve ]

(#25008) V/ válasza edmonton (#25007) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen befolyásolja, mert a bank a mai napi tranzakciókat leállítja, illetve még az is előfordul, hogy a 2 napja fizetett árú árát sem küldték még el.
Ha nem vontak le a kártyáról pénzt oké, csak figyelni kell, hogy nem valami havonta m....
Nem lehet válaszolni a kérdésedre, mert nem világos, milyen oldalon adta meg a kártya adatokat? Mi köze ehhez a Paypal-nek?

(#25009) edmonton válasza V/ (#25008) üzenetére


edmonton
csendes tag

Paypal nev alatt jott az adathalasz. Eloszor telefonon elkezdte kitölteni az adatokat azt mikor folyton hibat irt a bankkártya szamoknal megpróbálta pc-rol. Na itt kapásból jelzett a Google hogy adatokat akarnak megszerezni.
Pc-rol nem volt adat megadva, ezzel nincs gond. Csak a telos adatkitoltes nem tudom mennyire lett "sikeres". Végülis ott megakadt a dolog hogy hibaüzenet miatt nem tudta elküldeni a kartyaszamot,leharati dátumot stb.

Ha parából letiltom a kártyám akkor lehet ugrik a folyamatban lévő megrendelesem (ezt mar levonta a paypal).
Vagy ugy kérdezem inkabb: Mi történik ha ilyenkor(megrendeles,penzlevonas, csomagvárás kozben) a paypalrol leveszem a kártyám a profilombol. Attol még a csomagom elküldi a vevo/feladja?

(bankkártyát egyenlore limitaltattam minimális összegre, ha mozgás lesz rajta akkor tiltom le

(#25010) edmonton válasza edmonton (#25009) üzenetére


edmonton
csendes tag

Bocs kiegészítem. Szoval én két napja vasaroltam paypallel , meg adathalaszba futottunk.

(#25011) V/ válasza edmonton (#25009) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglalóba is beírtam pl. ezt:
Kérdés: Kaptam értesítést, hogy felfüggesztették a Paypal fiókomat és aktiváljam újra a megadott linkre kattintva. Mit tegyek?
Ott felsorolva az érvényes PP e-mail címek.

A Paypal sosem kér bankkártya adatot e-mailben, mert minek? Nem egészen értem az egészet, mindegy.
Mit kellett megadnia a CVC kódot is megadta?

Mi történik ha ilyenkor(megrendeles,penzlevonas, csomagvárás kozben) a paypalrol leveszem a kártyám a profilombol.
Mivel kártyaadatot "vadásztak" a Paypal fiókból való kivétel csak a te PP-n keresztüli vásárlásodat gátolná és mivel nincs már a te fiókodhoz rendelve, felszabadul más számára és egy PP fiókhoz hozzárendelhető.
Ez nem igazán lenne célszerű lépés, pont ezt előzi meg az a védelmi rendszer rész hogy egy kártya másik fiókhoz nem rendelhető hozzá egy időben.

De az ellopott kártyaadatokkal nagyon sok helyen lehet vásárolni, ha ez csak online net kártya, ha normál kártya és a pin kódot is kitalálják, akkor nem csak vásárlásra használható, ha csak cvc kódja lett megadva, akkor ez is csak vásárlásra.

bankkártyát egyenlore limitaltattam minimális összegre, ez egyenlőre elégnek tűnik, ha lenne próbálkozás akkor majd lépsz tovább.
A kártya eltávolítása az elküldést nem befolyásolja, a későbbi probléma miatti visszatérítést -refund- annál inkább.

[ Szerkesztve ]

(#25012) edmonton válasza V/ (#25011) üzenetére


edmonton
csendes tag

Köszi!
Az egy profil/egy kártya reszt nem tudtam. A kartyat akkor bekenhagyom egyenlore. Vásárlós kártya minimalis összegekkel pont azert ha egyszer ellopnak ne bukjunk tobbet mint amennyibol tanulna az ember.

Ismet kosz. Amit kellett megtudtam.

(#25013) Keeperv85 válasza V/ (#25006) üzenetére


Keeperv85
nagyúr

Köszönöm!

A Paypal küldött egy automatikus levelet a válaszra:

Most vesztem el a lehetőségek között. Most már végképp nem értem, mit kéne keressek... :B :(

(#25014) V/ válasza Keeperv85 (#25013) üzenetére


V/
Topikgazda

Gondolom itt írtad a címmel kapcsolatos kérdést, ahova a Case Id-et és a levelüknek az azonosítóját is megadtad?

(#25015) Keeperv85 válasza V/ (#25014) üzenetére


Keeperv85
nagyúr

Csak a Case ID-t és a nevem adtam meg. Gondolom az is elég. (Nyilván a probléma leírásán kívül). Elképzelhető, hogy ezeket az ismertető emaileket mindenképp kiküldi, hisz automatikus. Szerintem érdemes várnom az operátorok válaszára, rendszerüzenet szerint 24 órán belül érkezik az is.

[ Szerkesztve ]

(#25016) V/ válasza Keeperv85 (#25015) üzenetére


V/
Topikgazda

Az az e-mail, amiben a címe van egy eladónak, az annyira nem automatikus, ha a hivatkozást nem adod meg akkor nem fogja megtalálni, azért küldték az utolsó e-mailt, mert nem tudják azonosítani a problémát és tettek egy javaslatot a megfelelő lépésekre.

(#25017) Keeperv85 válasza V/ (#25016) üzenetére


Keeperv85
nagyúr

Milyen hivatkozást? :B Abban is csak a Case ID van benne, ami számukra kereshető információ és az is automatikus email, pont annyira, mint amik utána jöttek...

(#25018) V/ válasza Keeperv85 (#25017) üzenetére


V/
Topikgazda

Alul PayPal Email ID PP901 - 1607a828f336c, de én az előbb nem írtam célszerű még a Buyer's Transaction ID:-t is megadni ha az üzenőfalon üzensz, de ahogy gondolod.
A linkelt képen az e-mail első mondta egyértelmű: To make sure we understand your issue correctly, please submit this information through our Resolution Center.
Nekem az jön le belőle, hogy azért kérik a dispute-nál megadni, leírni az problémádat, mert nem azonosítható, ha az lenne, akkor nem küldenének a Resolution Center-be. de lehet hogy rosszul értelmezem.
Lényeg az, hogy én arra a címre nem küldeném vissza, mert nem lesz kézbesítési igazolásod, nem veszi át ott senki és zárják a dispute-t és nem kapsz vissza semmit.
Az eladó a Paypal e-mail címre küldött üzenetre sem reagált?

[ Szerkesztve ]

(#25019) Keeperv85 válasza V/ (#25018) üzenetére


Keeperv85
nagyúr

"Az eladó a Paypal e-mail címre küldött üzenetre sem reagált?"

Csak az a címe van nekem, más elérhetősége nincs. Nem reagált semmit... :(

(#25020) Keeperv85


Keeperv85
nagyúr

Közben írtam pikachu24-nek. Ő is ebbe az eladóba futott bele, szintén hamis termékkel. Visszaküldte, a pénze ugrott is, a termékkel együtt... :U

(#25021) V/ válasza Keeperv85 (#25020) üzenetére


V/
Topikgazda

Ő visszaküldte arra a címre.
A opció: Csak ezt választod te is, jó eséllyel a végeredmény ugyanaz.
B opció: Megtartod és marad a pénzed és a quadkoptered.
Ha nem tudod az információt eljuttatni a PP-nek, hogy nem jó a cím és vizsgálják felül a javaslatukat, akkor B.

Nálad a Dispute-ra belépve van ilyen link: Escalate this dispute to PayPal claim

[ Szerkesztve ]

(#25022) Keeperv85 válasza V/ (#25021) üzenetére


Keeperv85
nagyúr

"Nálad a Dispute-ra belépve van ilyen link: Escalate this dispute to PayPal claim"

Nincs, nem is volt. Automatikusan eszkalálták a folyamatábra szerint.

(#25023) zzola


zzola
félisten

Ez valami kamu? Az!

[ Szerkesztve ]

(#25024) V/ válasza zzola (#25023) üzenetére


V/
Topikgazda

Sok sebből vérzik, gondolom ahonnan érkezett e-mail cím az se Paypal,
a megszólítás az igazi PP levélben név szerinti,
térképet a belépési helyről nem tesznek a levélbe,
nem használnak Review link szöveget és linket,
Risk Department nem ha létezne is nem küld levelet.

Ilyet szoktak írni, nincs direkt link: To change your Notifications preferences, log in to your PayPal account, go to your Profile, and click My settings.

Ez meg biztos nincs benne:
Copyright © 1999-2016 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.à r.l.et Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered office: 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxemburg
RCS Luxemburg B 118 349

PayPal Email ID PP901 - 1607a828f336c

Egy nagy kamu, ne dőljön be senki ilyennek.

Köszi, hogy megosztottad.

[ Szerkesztve ]

(#25025) zzola válasza V/ (#25024) üzenetére


zzola
félisten

Áh, semmi ilyen (mármint paypalra utaló) dolog nem volt a levélben...

(#25026) erzol


erzol
őstag

Sziasztok!
Évek óta vásárolok paypalon keresztül hozzárendelt bankkártyával.
Használom ahol csak lehet. (ebay, gearbest, banggood...)
Kb. 20 perce arra ébredtem, hogy a telefonomra vesszettül elkeztek sms-ek érkezni a bankomtól pár perc leforgása alatt ebay vásárlásokról:

Gyanítom, hogy valaki feltörte a paypal fiókom. :W
Mire sikerült megváltoztatnom a jelszavam vagy 20 ronggyal lehúzott valaki... :((( :O
Természetesen az ebay fiókomban nyoma sincs ezeknek a vásárlásoknak.
Angol tudásom igen csekély ennek a problémának a lelevelezésére a paypallal, ha van rá megoldás egyátalán.

Kérlek segítsetek, hogy visszaszerezzem a pénzem, amit a fiam tankönyveire szántam...

Segítségetek előre is köszönöm!

(#25027) ANOka válasza erzol (#25026) üzenetére


ANOka
őstag

Ez már "eső után köpönyeg", de:
- Tiltsd le a bankkártyádat!
- Használj jelszókezelő programot! (Pl.: Keepass Minden oldalhoz külön generált jelszót, a fájlt pedig naponta archiváld több helyre.)

(#25028) V/ válasza erzol (#25026) üzenetére


V/
Topikgazda

Lépj be és a Resolution Centerben ezekre a vásárlásokra indítss nem engedélyezett vásárlás dispute-t-
Belépés után bal oldalon alul
More about your account
Resolve a problem in our Resolution Center
Dispute a Transaction
Kiválasztod a vásárlást a rádió gombbal, jobb alsó sarok Continue
Unauthorized transaction: I did not authorize a recent transaction. választása
és azután Continue
A bankodnál is kérheted a tranzakciók törlését, a kártya tiltása nélkül.
A jelszó mellett a biztonsági kérdéseket is modosísd
Összefoglalóban ott a védekezési lehetőség, az SMS belépési védelem leírása.
De nem feltörés, valahol eltárolt Paypal adataidhoz hozzáfértek, vagy adathalászat keretében megszerezték

[ Szerkesztve ]

(#25029) thomasvold válasza V/ (#25028) üzenetére


thomasvold
őstag

Ha be van iktatva az sms-es azonosítás is, ugye ilyen nem fordulhat elő?

Erzol: Használsz két lépcsős azonosítást?

[ Szerkesztve ]

(#25030) V/ válasza thomasvold (#25029) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerinted ha nálad van a mobilod és neked kell kezdeményezni az sms kód kérést, amelyet a mobilra megkapva te írsz be, még is hogyan tudna belépni? :F

(#25031) Thowra123


Thowra123
tag

Üdv!
Szeretnék regisztrálni Paypalen OTP számlával.
Teljesen külön álló számlával gondoltam, ritkán vásárolnák és akkor is csak kisebb értékű dolgokat.
Tapasztalat szerint milyen OTP számlával működik rendesen a regisztráció?
A vezeték és keresztnévnél mi a helyes sorrend (több oldalt is megnéztem de teljes a káosz)?
Előre is köszönöm.

(#25032) kenny123


kenny123
addikt

Sziaztok!

Aug 5-én rendeltem Spemall-ról egy telefont elég nagy értékben. 1 hétig nem volt róla semmi infó ( se track se semmi), amikor írtam nekik. Kiderült hogy nem adták fel, mert nincs készleten az ami kellene (erről semmi infó nem volt rendelésnél.), aztán mondtam hogy akkor küldjék vissza a pénzt, majd megrendelem ha lesz megint..
Elkezdtek erősködni, hogy mi lenne ha küldenének más színben, ajándék tokkal stb. Mondtam hogy nem, majd még legalább 3 emailen keresztül húztak, hogy milyen jó a másik szín is, és kérjem azt. Nem, pénz kell vissza.
Aztán hirtelen egy másik raktárban találtak egy olyan színűt, ami nekem kell, de +2 nap, mert meg kell várni még odaér a központba, és fel is adják. Mondtam nekik hogy OK, de ha 4 napon belül nincs trackingom, akkor lóvé vissza.
Küldtek egy trackingot, amit semmilyen nagy oldal nem ismer fel, egész véletlenül csak az, amit ők ajánlanak.
A trackingon konkrétan semmi nem látszik, csak hogy 8-án kaptak valami infót a csomagról, se feladás, se semmi. Trackingról kép.
Kérdés: Ilyen szarakodás miatt tudok a Paypappal valahogy komolyabban fellépni ellenük, hogy küldjék vissza a pénzt? Ha igen, meddig van erre még lehetőségem?

Köszönöm szépen!

Máté

yo

(#25033) erzol válasza V/ (#25028) üzenetére


erzol
őstag

Nagyon köszönöm a segítséget!

Elindítottam a felülvizsgálatokat a tranzakciókra.
Biztonsági kérdéseket megváltoztattam, az sms kódot bekapcsoltam.
Még sosem vásároltam pc-ről eddig semmit, csak android mobil alkalmazásokkal (ebay, banggood, gearbest) és sehol sincs automatikusan történő fizetés, tárolt adatok.
Remélem sikerrel járok és visszakapom a pénzem.
Köszönöm még egyszer!

(#25034) V/ válasza Thowra123 (#25031) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kell számla a regisztrációhoz, sem a vásárláshoz.
Lehet pénzt utalni az Paypal a magyar Unicredit banknál vezetett számláján keresztül az egyenlegre (munkanapon max. 24 órán belül az utalt pénz elérhető) és lehet bármely devizában vásárolni, az árfolyamot a Paypal számolja naponta.
Vagy lehet bankkártyát csatolni a Paypal fiókhoz ez esetben beállítható, hogy a kártyakibocsátó bank vagy a Paypall konvertáljon devizát.
Ezen az oldalon a névben nincs káosz, a kőkorszaki bejegyzésekkel nem kellene foglalkozni, az Összefoglalóba benne van, de akkor idézem:
A helyes sorrend:
First name = keresztnév
Last name = vezetéknév

(#25035) edmonton


edmonton
csendes tag

Hi

Paypal zárolt vásárláshoz egy összeget. Most töröltem a tranzakciót. Mikor lesz feloldva a számlámon az összeg? Pár nap? Vagy még ma?

(#25036) supiX


supiX
csendes tag

Sziasztok
Egy problémával fordulok hozzátok
Röviden az történt hogy vásároltam egy terméket emag.hu oldalról viszont a termék rossz volt így vissza kényszerültem küldeni . A lényeg az hogy miután felülvizsgálták és elfogadták a viszaküldési kérelmet és látták hogy semmi baja nincs a terméknek vissza akarták utalni a pénzemet namost én nekik a paypal számlaszámom adtam meg minden egyébb adattal együtt (ami a top up menyüpontban szerepel).
A baki ott kezdődött hogy ők sima számlaszámként fogták fel igy nem adták meg a transfer idt az utaláskor ezen kívűl az én nevemet adták meg utaláskor nem azt amit én kimásoltam nekik a top up menüpontból.
Így most nem tudom hogy mit kellene tennem . Irtam a paypal help centerén keresztül de nem válaszolnak .
Egyáltalán van mód a pénzem visszaszerzésére ?
Előre is köszi a segitségeteket.

(#25037) V/ válasza edmonton (#25035) üzenetére


V/
Topikgazda

A bankod zárolja, nem a Paypal. Minimum 24 óra, de a 2-3 nap a valószínűbb. Az hogy törölted annak is végig kell futni, ott ahol vásároltál, ha ők ma sztornózzák, akkor igaz amit írtam, egyébként növekszik az idő.

(#25038) V/ válasza supiX (#25036) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát mit ne mondjak, annyiszor írtam már, hogy már tele van vele a.......
A Top Up esetén csak a saját bankszámláról a saját Paypal fiókra lehetséges utalni, ki van írva a képernyőre is figyelmeztetésként.
The money must come from a bank account that's in the same name as your PayPal account, which we have as.
A Paypal fiók tulajdonosi névnek egyezni-e kell a bankszámla tulajdonos névvel, szabad fordításban, ez pedig akkor egyezik ha ugyanaz a személy használja mindkettőt.

A te esetedbe úgy 15 nap múlva visszaküldik az eMag-nak. Mivel az ő pénzük, az ő számlájukról megy vissza.
Ha visszakapják akkor egyeztetve velük a igazi bankszámládra utaltasd át.

[ Szerkesztve ]

(#25039) Keeperv85


Keeperv85
nagyúr

Új fejlemények. Ma felhívott egyik Paypal adminisztrátor. Nagyon kedves hangú hölgy. Röviden elmondtam mi a gondom, de ekkor még nem tudtam, hogy utalnak rögtön, bizonylat nélkül 2000Ft-ot... Szerintem csak feladom azt a csomagot, lesz, ami lesz. Megerősödött a bizodalmam bennük ezután...

(#25040) Botigta válasza V/ (#24957) üzenetére


Botigta
aktív tag

Szia V/,

Tudod, értetlenkedtem egy pár napja, de aztán megindítottam a case-t.
Na de most minek kell történnie, mert semmi sem történik. (Ill. az Ebay-en írogat nekem az eladó, továbbra is meg akar győzni, hogy nem tudok összedugni két csatlakozót)

Köszi

(#25041) V/ válasza Botigta (#25040) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha működik a képen lévő Escalate this....... akkor nyomj rá.

(#25042) V/ válasza Keeperv85 (#25039) üzenetére


V/
Topikgazda

Egy kamu címre küldöd, az az eladó nem fogja ott átvenni, a Paypal nem fog garantálni semmit, a 20. nap után zárják a dispute-t, mert te nem tudod igazolni az átvételét a küldeményednek.
Se pénz, se motyó. Az ottani posta sem fogja visszaküldeni.
Én megtartanám vagy eladnám egy magyar online hirdetésin és vennék egy másikat, mástól.

[ Szerkesztve ]

(#25043) Botigta válasza V/ (#25041) üzenetére


Botigta
aktív tag

Köszönöm, megtettem

(#25044) Keeperv85 válasza V/ (#25042) üzenetére


Keeperv85
nagyúr

Nagyszerű... két tűz között. :U Meg nem tartom, mert körülményes klónhoz alkatrészt venni, így pedig nem repül. Ragasztgatni sem vágyakozom...

Eladni nem tudom. Legalábbis ha nem szegek szabályzatot: a legtöbb helyen tilos klón vagy replika terméket árulni.

Visszaküldeni finoman szólva is kétesélyes. Ha nem tudja az eladó, mit vesz át, talán átveszi. Ha gyanút fog, biztos nem... Viszont ha odáig követte a tracker (feltételezem van erre mód) még mindig talán le tudom levelezni/beszélni a Paypal-al (mint hogy volt előzetes egyeztetés ez ügyben), hogy sajnos a félelmem beigazolódott....

(#25045) V/ válasza Keeperv85 (#25044) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha utalsz rá, hogy hasonló az is elég, replikát és klónt is lehet árulni, de tudatni kell, nem hiheti azt a vevő, hogy valódit kap meg. De azt írtad, hogy nincs rajta a Syma logó, akkor ez nem hamisítvány és ha nem Syma-ként árulod, nincs gond. Sok Quadcopter hasonlít egymásra.

Ott, azon a címen nem lesz ez az eladó.
A visszatérítési szabályzat egyértelmű, csak kézbesített, a címzett által átvett termék esetén fizetnek bármit is vissza, nem az adott országba megérkezést fogadják el. Nem valószínű, hogy kivételt fognak tenni, itt a fórumon is vannak többen akik sajnos bukták az egészet.
Amit javasoltam, azzal persze csak minimalizálod a veszteséged, mert lesz valamennyi mindenképp.

[ Szerkesztve ]

(#25046) Keeperv85 válasza V/ (#25045) üzenetére


Keeperv85
nagyúr

Köszönöm a segítőkészséged! Még van egy kis időm aludni rá párat, illetve tovább levelezni, hátha jutok valamire, mert ez így elég patt helyzet... :W

[ Szerkesztve ]

(#25047) vimes


vimes
senior tag

Hello,

Vásárolni szeretnék valamit eBay-en, de abba a gondba futottam, hogy nem tudom egy termékre elkölteni a rendelkezésre álló HUF-ot és EUR-t. Nem lehet az accountomon lévő EUR-t átváltatni valahogy HUF-ra a PayPal-al? Vagy a két pénznemmel együtt fizetni?
Megtaláltam, bocs a felesleges hsz-ért. :D

[ Szerkesztve ]

"Ole, ole, ole, ola, der FCK ist wieder da! Ole ole, ole ola, die roten Teufel sind ganz wunderbar." Let's go Bezte!

(#25048) pècsimunkás


pècsimunkás
addikt

Sziasztok !

Tudnátok esetleg kis segítséget , vagy infót adni az ügyemmel kapcsolatban ?

Németországban dolgozom ,készítettem egy német Paypal fiókot . Német bankszámlám van , hozzárendeltem a Paypal fiókot . Vettem az Ebayról fóliát és OTG kábelet 12-13 dollárért .Persze a bankszámlám eurós természetesen ... A bankszámlámon annyi pénz van mint a rendelés előtt , de a Paypalom meg minuszban van .
Mikor vonja le a pénzt ? Hogy működik ez az egész ?

Ezt -azért kérdezem ,mert nekem ez volt az első rendelésem a német bank és Paypal összefüggésében !

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#25049) pècsimunkás válasza pècsimunkás (#25048) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Vagy ha feladják a cuccokat a akkor vonja le a.pènzt ?

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#25050) India


India
aktív tag

Sziasztok !

Sehol nem talaltam valaszt , kernem a segitsegeteket , van egy jo baratom aki szeretne nekem egy nagy osszeget kuldeni , melyik a legjobb opcio? Dollarba kuldene mert dollar van neki nekem meg forint kell, na most o egy olyan orrszagba el ahol nincs paypal lehetoseg nem tudta hozzarendelni a szamlaszamat. O nem tud nekem kuldeni penzt Send money to frieds and family nem lathato pay for good or service jeloli meg akkor nem tudom megkapni rogton kivenni a penzt csak 21 nap utan protection van ilyenkor ha jol tudom ? Request payments jo lenne az opcio ? Nagzon szepeb koszonom valaszotokat nagyon fontos lenne :R :R :R :R :R :R

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.