Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Suineg

    senior tag

    Hello,

    Felmerült egy kérdés, ezért írnom kell :D
    Volt egy paypal fiókom amit zároltam, talán nem olyan régen. Most egy korábbi vásárlóm, akinek a termékét a magyar postával elsőbbségi levélként elküldtem korábban, case-t nyitott a Paypalnál, miszerint nem kapta meg az árut.
    Ma írt egy levelet a Paypal, hogy rendezzem a vitát az eladóval nov. 15-ig. A kérdéses összeget elkülönítették a számlámon, amit megszüntettem már. Mit kell csinálni? Nem akarok igazándiból semmit, de a véleményeteket kérem.

    A weboldalon - amin keresztül tőlem rendelt- is jelezte korábban, hogy nem kapta meg a terméket. Ott is kértek tőlem egy igazolást az áru elküldéséről. Ekkor küldtem a weboldalnak egy lefotózott posta számlát, rajta a vásárló neve és (részben) a címe. Ezt ott elfogadták szállítási bizonyítékként.
    De a Paypal-al már nem akarok foglalkozni, ha nem muszáj.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés