Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25951) marcusa válasza V/ (#25950) üzenetére


marcusa
addikt

Téged nagyon szeretnek ezek a scammer-ek, én sose kapok ilyen leveleket :D

:-)

(#25952) V/ válasza marcusa (#25951) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem büszkélkedni akarok velük, csak figyelmeztetés mert ha egy ilyet megnyitva, kitöltve és később belépnek a fiókodba, vásárolnak a nevedbe, az nem PayPal fiók feltörése. Balfácán user hiba, kártérítés 0.
Majd kapsz. Még nem értek az e-mail lista végére. Én sem látnám de szeretem látni, hogy mi kerül a spam könyvtárba, nincs automatikus törlésre beállítva.
Ma is jött iTunes Store akármi, hogy ellenőrizzem soha nem regisztráltam oda, ilyen fiókom nincs is.

[ Szerkesztve ]

(#25953) bobitusz


bobitusz
csendes tag

Üdv!

Egyik napról a másikra Originen nem tudok fizetni Paypallal

"Your action cannot be processed
We're unable to process your order at this time due to an issue with your provided payment method. Please use a different payment method to complete your order, or try again later."

Tud valaki erre megoldást?

(#25954) V/ válasza bobitusz (#25953) üzenetére


V/
Topikgazda

Originen nem tudok fizetni Paypallal.
Egyenleg vagy kártya és milyen típusú a kártya ha az lenne?

(#25955) bobitusz válasza V/ (#25954) üzenetére


bobitusz
csendes tag

Maestro kártya, egyenleg rendben, és használtam is már többször originen.

(#25956) V/ válasza bobitusz (#25955) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, de a Maestro kártya néha nem használható ott sem, ahol már előtte fizettél vele, hibás konstrukció.
Szerintem ez lesz most, is ha holnap sem tudsz fizetni, vagy másik kártyával lehet.
Egyébként ezek írják valahol a PayPal-el történő fizetés szabályait? Én nem találtam honlapjukon.

[ Szerkesztve ]

(#25957) bobitusz válasza V/ (#25956) üzenetére


bobitusz
csendes tag

És az mitől függ hogy, 12:00 még tudtam használni de 14:00 már nem? :D mert kb ezt történt egy hete.

Szabályokról nem sokat tudok, nem jó az angolom...

Paypalon belül ez micsoda amúgy? :

Link Bank Account

ez nincs kitültve

[ Szerkesztve ]

(#25958) V/ válasza bobitusz (#25957) üzenetére


V/
Topikgazda

Paypalon belül ez micsoda amúgy? :
Ha van a PayPal egyenlegeden pénz és hozzáadod a bankszámládat (Link Bank Account) akkor ki tudod arra küldeni.
Igen, pontosan ez a probléma a Maestroval.

(#25959) dani0113


dani0113
senior tag

Sziasztok. Szeretnék paypalról átrakni pénzt a bankszámlámra. Egyeznie kell a neveknek?

iPhone 13 Pro 128GB

(#25960) dani0113


dani0113
senior tag

Próbáltam hozzáadni és ezt írja:Sorry, we are not able to process your request. Please try again later.

iPhone 13 Pro 128GB

(#25961) V/ válasza dani0113 (#25959) üzenetére


V/
Topikgazda

A last name (családi név) egyezzen.
Próbáltam hozzáadni
Mit?
De próbáld később, azt írja.

[ Szerkesztve ]

(#25962) dani0113 válasza V/ (#25961) üzenetére


dani0113
senior tag

A bank accountot és erre ezt írta..

iPhone 13 Pro 128GB

(#25963) V/ válasza dani0113 (#25962) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, de ugye nem a kártyaszámlát?
Ha nem azt, akkor ha az egyszerű felületen nem megy, akkor próbáld meg a My Profil, My money-nál, elérése a Tippek közt és a bankod nem csinál épp most karbantartást?

[ Szerkesztve ]

(#25964) dani0113 válasza V/ (#25963) üzenetére


dani0113
senior tag

Ja az lehet. Mit kellene? Azt írtam amit írni szoktam hogy mire utaljanak.

iPhone 13 Pro 128GB

(#25965) V/ válasza dani0113 (#25964) üzenetére


V/
Topikgazda

Ami a pénzforgalmi számlád, fizetésed megy rá, arról utalsz stb. És nem K&H a bank véletlenül?

[ Szerkesztve ]

(#25966) dani0113


dani0113
senior tag

Szabolcs takszöv és ilyen a számlaszám:

688xxxx9-152xxxx2-00000000

iPhone 13 Pro 128GB

(#25967) V/ válasza dani0113 (#25966) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor inkább holnap próbáld már meg, a takarékszövetkezetek mintha lekapcsolnának hétvégére, és nem kellenek a kötőjelek és az uccsó 8 db 0-át is lehagyhatod. Emlékeim szerint másnak is volt ilyen problémája.
A K&H-val meg az & jel amit nem fogad el, jön a hibaüzenet (K és H, az már jó)

[ Szerkesztve ]

(#25968) dani0113 válasza V/ (#25967) üzenetére


dani0113
senior tag

Nem is fogadja kötőjellel szóval úgy próbáltam. Na mindegy,holnap megnézem! Köszönöm!:)

iPhone 13 Pro 128GB

(#25969) pitju76 válasza cotag (#25936) üzenetére


pitju76
tag

Hello.

Nem ugyanaz, de hasonló és friss. A téma itt is egy visszaküldött - 1 hónap alatt kimúlt - Tablet, a másik fél a Tinydeal. A cég előbb 60, majd 70 %-os visszatérítést ajánlott, amit nem tudtam elfogadni, lévén a cuc használhatatlan, és visszaküldtem, átvették.
A PayPal bekérte a postai bizonyítékot, amit csatoltam, mellé kaptak egy TN lekövetést is dokumentálva. Erre kapok pár nap múlva egy levelet, hogy lezárták az ügyet, mert nem tudtam hiteltérdemlően bizonyítani, hogy visszaküldtem.
WTF?
Telefon a PP-nek, az üi. ránézett a sztorira és azt mondta, ez szívás, mert a meccset én nyertem nem vitás, ennek nem lehetett más vége csak refund, de valaki itt valamit nagyon elrontott náluk, ezer bocs, nézzem a fiókomat hamarosan. Kb. 2 óra múlva jött a levél, hogy full refund 3-5 nap. Rá egy órára megérkezett a pénz :)
Ja, mindjárt írok is a TD-nek, hogy kinyalhatják, mert elég nagy volt az arcuk, szerintem a 70%-ot el kellett volna fogadnom, mert ennél több esélytelen. :))

(#25970) V/ válasza pitju76 (#25969) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi az információt. Az alábbit tenném hozzá.

Többször felmerülő kérdés a vásárlói védelemmel kapcsolatosan, hogy mire kell figyelni.
Alapvető dolog, ha annak, akitől vásároltunk vagy az adott internetes piactérnek (eBay) van szintén vásárlói védelme, akkor probléma esetén ott kell megkezdeni az egyezkedést.
Jellemzően a web shopoknak van.
Ha van garancia azt ott kell érvényesíteni és ez is megelőzi a PayPal-hez fordulást.
Ha itt nem jutunk egyezségre, akkor forduljunk a PayPal-hez dispute indítással.

A te esetedben azért nem egyértelmű a helyzet, mert a Tinydeal-nek van garanciája a tablet-re 6 hónap, minek ajánlana fel akármennyi %-ot ha garancia keretében újat kell adnia.

Valójában nem a megfelelő módon lett intézve, ennek ellenére a PayPal a saját költségére visszaadta a pénzed. Ők elsőre nem tévedtek, csak az elégedett legyen az ügyfél szabályuk kapott elsőbbséget, miután felhívtad őket.

Szóval írhatsz nekik, de akkor sem értem, hogy miért nem működött a garanciális eljárás.

Warranty benefits apply equally to wholesaler orders and each dropshipping package. And we promise to send you the appurtenances for free or a reasonable price within 60 days.
Tablet PCS Tablet Only 6 Months
Return Defective Item
Policy: We try our best to make sure the products shipped to our customers are in the best condition. If your product turns out to be defective, and the product is going to be returned, please note that customers should take responsibility for the return postage.
Details: All customers should contact us by Customer Service Express (http://help.tinydeal.com/contact-us) before returning any item(s). TD will not be responsible for returned item(s) without notifying us in advance. When contacting us please include the following information:
1) Photos of the front and back of the packaging envelope or box
2) The picture of the model and PO number of the item
(http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
3) Photo, video or screenshot of the defective item
4) Photo, video, screenshot, or description of the defect or defective area

[ Szerkesztve ]

(#25971) Goxi


Goxi
tag

Helo!
Nem tudom jár e erre valaki, de a parám a következő. Kínai vebáruház EU raktárából rendeltem telefont (elkerülendő vám és áfa). Dühömben levert a langyosvíz, mikor megkaptam a postai értesítőt, amin az áll, hogy vámköteles az árú. Ugyan Hollandiából jött a csomag, de származási helyként Kína szerepel. Gondolom szegények "elfelejtették" levámolni Hollandiában.
Ilyen feltétel mellet nem akarom átvenni az árút. Milyen lehetőségem van visszakapni a pénzem. Köszi előre is.
A cég a DX volt.

[ Szerkesztve ]

(#25972) V/ válasza Goxi (#25971) üzenetére


V/
Topikgazda

De akkor ezen az oldalon vásároltad? http://eud.dx.com

Vedd át és próbáld meg a kifizetett + költségeidet bevasalni rajtuk, ha egyértelműen a megrendelés EU raktárból való küldést tartalmaz.
Azt írják hogy ez esetben kifizetik a vámot.
Do we need to pay extra VAT or duty for EU direct parcels?
We will separate your parcels and arrange the delivery. In normal you will not be afraid to bear the European import duty. If you are worried, we suggest you pay Import Tax & VAT Insurance when you do the checkout. Then we will pay the duty when the parcel is held by local customs.
If you have bought the Import Tax & VAT Insurance and in the event that you are charged any tax & VAT when the package is delivered, please sign for the package and pay the taxes. Then please submit a ticket and provide us the tax document, invoice or receipt.
Please note that the tax insurance service is only for the orders from European countries. The tax reimbursement claim must be made within 60 days from the date of shipment. The max compensation amount is up to $40 for per order.

Ehhez remélem jelölted és fizetted a
CART TOTAL: € 193.8
SHIPPING FEE: € 0
Import Tax & VAT Insurance : € 1.79 részt
Grand Total: € 193.8

Ha nem sikerül tőlük a pénzt megszerezni, akkor a PayPal dispute -nál van ok az Áfa témára, leírás az Összefoglalóban. (Other, Sales tax issues)

[ Szerkesztve ]

(#25973) V/ válasza Goxi (#25971) üzenetére


V/
Topikgazda

És ezt lehet, hogy figyelmen kívül hagytad:

Do you have warehouse in EU?

There is no EU Warehouse, we send EU DIRECT goods from world factory to EU, and have cooperation with Netherland's Post Company to make faster delivery.

Nem EU raktár!!!! A gyárból küldik. Nem vertek át. Amit írtam a PayPal dispute-re az nem garantált, hogy sikerül.

[ Szerkesztve ]

(#25974) Goxi válasza V/ (#25973) üzenetére


Goxi
tag

Köszönöm szépen a gyors válaszod. Igen arról az oldalról rendeltem, amit írtál. Ha valóban ott van az a kis kiegészítés, amit írtál, akkor úgy áll a dolog, hogy ezt benéztem... Mindenesetre rendkívül gusztustalan húzás a bolt részéről, hogy valami rejtett módon kommunikálja hogy ez olyan eu warrehouse, ami valójában nem is eu warrehouse.
Igen, ahogy javasoltad, írtam nekik, hogy fizessék meg a mizériával járó plusz költségeket, különben pénz visszafizetést kérek. Hogy mennyire van erre jogos követelésem a fentiek fényében, vagy mennyire éri meg belefeccölni az energiát, az más kérdés.
A válaszukat megírom ide. Köszönet mégegyszer, hogy írtál.

(#25975) cotag válasza pitju76 (#25969) üzenetére


cotag
senior tag

Na énis elküldtem nekik a magamét...
Ezt a kettőt írta a gearbest és a paypal.

Dear xxxxx,
We are sorry for this refund delay .I'm regret for any inconvenience you have sustained. 

We are asking paypal to process the refund of  129.89 USD again ,there may be a delay due to weekend , please check your account on next 2-3 days .

Once again, we wish to apologize for the difficulties you have been experiencing.   
Wish you enjoy a nice weekend . 

Best Regards
Rahel

Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/

Dear xxxxxx

Thank you for providing shipment tracking information for the merchandise you have returned to GearBest. We've passed the shipment tracking information on to your seller. We have asked your seller to review the information and given them the opportunity to let us know they have received the merchandise back. 

If your seller doesn't confirm receipt of the merchandise, we will continue our review and evaluate your shipment tracking information. Once we have confirmed GearBest has received the merchandise, we will issue a refund. 

(#25976) V/ válasza cotag (#25975) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem muszáj, ne az egész levelet tegyétek be, csak a lényeget. Látom, de mit szeretnél velük mondani? Mert az lehet, hogy jobb lenne. Szeretném ha a topik témájánál maradnánk. Köszönöm előre is.

[ Szerkesztve ]

(#25977) Met


Met
nagyúr

Küldenek levelet ha hozzáadhatom a kártyám az új accounthoz?
Leírtam nekik hogy mi történt és ezt válaszolták As soon as your card is removed we will email you so you can add your card to your new PayPal account.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#25978) V/ válasza Met (#25977) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, ezt írják. De nem azt írtad, hogy küldtek már ilyesmit? Halvány emlékfoszlány..... Akkor nyilván nem csinálták meg.

[ Szerkesztve ]

(#25979) Met válasza V/ (#25978) üzenetére


Met
nagyúr

Kértem a törlést, kértek személyit meg bank kivonatot, feltöltöttem, írtak hogy ok törlik, aztán néhány nap múlva hozzá akartam adni a kártyát az új accounthoz de nem engedte, írtam nekik megint de az azonosítással akarták kezdeni, mivel írtad hogy kb. egy hét mire valóban törlődik a kártya ezért nem válaszoltam nekik mert mivel már törölve van csak várnom kell.
Pénteken már bőven letelt az egy hét gondoltam akkor hajrá.
Most megint végigolvastam a levelezést velük hátha átsiklottam felette, nem írták hogy küldenek majd levelet ha már linkelhetem a kártyát az új accountra. Ha írták volna akkor nem is próbálom addig míg nem írnak.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#25980) cotag


cotag
senior tag

Tegnap hajnalban refundolt a gearbest. Ott látom a paypalon a pénzt, dollárban. Mikor kerül a folyószámlámra kb?

(#25981) V/ válasza cotag (#25980) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglalóban van egy ilyen rész:
Gyakran ismételt kérdések PayPal-el kapcsolatosan

(#25982) Teng


Teng
aktív tag

Hello

Szerintetek az megoldható hogy a visszafizetések ne továbbítódjanak automatikusan vissza a bank kártyámra, hanem maradjanak a paypal számlámon?

Üdv

(#25983) V/ válasza Teng (#25982) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglalóban van egy ilyen rész:
Gyakran ismételt kérdések PayPal-el kapcsolatosan

De a rövid válasz: nem

(#25984) Teng válasza V/ (#25983) üzenetére


Teng
aktív tag

Köszönöm a gyors segítséget.

(#25985) Zöldbéka válasza V/ (#25870) üzenetére


Zöldbéka
tag

Topik Gazda!!

Igazad lett, megérkezett a telefonom, olyan idő alatt hogy nem is reméltem!
Ok.02.-én rendeltem TomTop-tól, és ma 11órakor jött a postás, és hozta!
Valami szerencsém is lehetett, mert semmilyen járulékos kltsget nem kellet fizetnem, csak a postást honoráltam pár sörre valóval!
Tehát nincs az a rossz amiben jó nem lenne!
Köszi a bátoritó szavakat, amikor meg voltam zuhanva!
Üdv mindenkinek!
:C :Y :R
És android 6.0 jött!!

[ Szerkesztve ]

(#25986) V/ válasza Zöldbéka (#25985) üzenetére


V/
Topikgazda

Szívesen.

(#25987) hamsik


hamsik
csendes tag

Sziasztok!
Használom már egy ideje a PayPalt, időnként így kapok meg bizonyos pénzt. Most viszont késlelteti az összeg megérkezését, az email szerint 21 nap után kapom csak meg. Kicsit utánaolvastam, és általában ebay-tranzakcióknál szokott ez előfordulni. Csak nálam semmilyen vásárlás/eladás nem történt meg, ezért nem értem, miért kezeli másként az ügyet, mint máskor.
Valaki találkozott hasonlóval? Valahogy ezt fel tudom gyorsítani? Vagy mindenképp ki kell várjam a 21 napot?
Köszönöm szépen a segítséget.

(#25988) Met válasza hamsik (#25987) üzenetére


Met
nagyúr

Ha vételárként küldte akitől kaptad akkor van a késleltetés de van egy rossz hírem is. Le fog vonni belőle a PP.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#25989) V/ válasza Met (#25988) üzenetére


V/
Topikgazda

Már levonta, ott a Fee oszlopban.

hamsik Még egy rossz hír, a 21 napot ki kell várnod, de bármikor visszaigényelheti ezt a pénzt aki küldte, mert ez a késleltetés a vásárlói védelem biztosítása miatt van és erre érvényes.

[ Szerkesztve ]

(#25990) hamsik válasza V/ (#25989) üzenetére


hamsik
csendes tag

Igen, levonta, sajnos.
És ha visszaigényli, akkor újraküldheti "simán"?
Viszonylag komoly összegről van szó, jó lenne minél hamarabb megoldanom.

(#25991) attiati


attiati
veterán

Az 1800 eurós limitnél mikor kérik az iratokat, akkor azt általában mennyi idő alatt szokták elbírálni?
Szerintem már eltelt 1-2 hét.
Ez a limit naptári évre vonatkozik és jan.1-én újraindul?

[ Szerkesztve ]

(#25992) V/ válasza attiati (#25991) üzenetére


V/
Topikgazda

7 vagy 14 nap azért tág fogalom, ha van kártya hozzáadva és rendben vannak az okmányok, akkor kapsz egy e-mailt, amelyben nagy valószínűséggel ez lesz:
We have completed our review of your PayPal account and your account receiving limits have been removed.
Nincs limit, nincs év.

(#25993) V/ válasza hamsik (#25990) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, de akkor barátnak, családtagnak való küldést kell választania. Annál nincs vásárlói védelem. Adott esetben ott is lehet jutalék, de azt a küldő szokta fizetni.

[ Szerkesztve ]

(#25994) noklika


noklika
törölt tag

félre ment

[ Szerkesztve ]

(#25995) hamsik válasza V/ (#25993) üzenetére


hamsik
csendes tag

Nagyon szépen köszönöm! :)
Még egy kérdés: a 21 nap az munkanap, vagy a hétvégék is beleszámítanak?

(#25996) Met válasza hamsik (#25995) üzenetére


Met
nagyúr

Naptári nap.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#25997) tom2085


tom2085
csendes tag

Sziasztok! Az egyik ebay-es vásárlásomra refundot kértem, mert nem érkezett meg a termék. Az eladó ezt válaszolta:
We accept to refund for your order due to the order transaction is over 60 days. We have already sent request to paypal for refund you directly. It takes about 2-3 business days for proceeding. Thanks

Ha jól értelmezem, ez azt jelentené, hogy elfogadta a refundomat, és már küldött is paypal felé egy refund kérelmet. Ennek a feldolgozási ideje 2-3 nap.
Ha ő küld refundot annak nem azonnal meg kellene jelennie a paypalon? Legalábbis egy másik esetben, amint írt az eladó, hogy küldi a refundot, szinte azonnal jött a paypaltól is az üzenet a refundról.
Most várjam meg a 3 napot, hogy megkapom-e a pénzt, vagy írjak neki, hogy még nem érkezett meg?

(#25998) Beni2360


Beni2360
félisten

Hova továbbítsam a félrevezető belépésre felszólító levelet?
Fa: service@wemustcrash.com
Tárgy: [PayPal] Your account will be closed !
Dear customer,

it seems like some informations on your account appears to be missing or incorrect .

you will not be able to use your account time that the missing information will not be completed.

however, you can resolve the problem within 5 minutes, all what you need to do is follow button below and complete missing informations :
Steps :

Click here and signin to your PayPal account.
Update your billing adresse.
confirm your payment methodes.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#25999) V/ válasza Beni2360 (#25998) üzenetére


V/
Topikgazda

spoof@paypal.com
Köszi.

(#26000) #16729600


#16729600
törölt tag

Jót küzdöttem az Aquatuning-al. Senkinek nem ajánlom őket. ( eddig normálisak voltak, de mostanában elqurvultak ) Nem kaptam meg a rendelésemet, kitaláltak minden f@szságot, hogy mégis átvettem a semmit. :U
Szerencsére pár hetes ütésváltás után Paypal hatására nagy nehezen visszaadták a lóvémat. Mindenki óvatosan járjon el velük a jövőben.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.