Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#26301) Gubek-Einste válasza Kalos7 (#26300) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Persze, wifi-nek hívják.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#26302) pozsoka válasza mezis (#26299) üzenetére


pozsoka
aktív tag

Sajnos nem lehet kábelt levezetni, ezért gondoltam a meglévő telefon kábelre.

Lehet, hogy hülye vagyok, de okos nem!

(#26303) mezis válasza pozsoka (#26302) üzenetére


mezis
nagyúr

Újabban a telefont is UTP kábellel szokás vezetni.

WiFi-n is megoldható, de sebességcsökkenés várható.

mezis

(#26304) pozsoka válasza mezis (#26303) üzenetére


pozsoka
aktív tag

Egy csöppet laikus vagyok, a legolcsóbb megoldásnak az tűnik, hogy vesznek egy átlag routert és rákötik a bejövő telefon kábelre így lent is stabil a wifi jel. Ez akkor kivitelezhetetlen? Úgy kipróbáltuk, hogy levittük a fenti routert rákötöttük telefon kábelre, és működött.
A fönti lakásban lévő router elég gyengén küldi a jelet, erősebbet nem akarnak.

[ Szerkesztve ]

Lehet, hogy hülye vagyok, de okos nem!

(#26305) petakpa1


petakpa1
őstag

Van két WinXP SP3 Prof. rendszert futtató gépem, egy htpc és egy notebook. A htpc-n megosztok egy mappát, amiben almappák és azokban videofájlok, feliratok vannak. Mindkét gép ugyanabban a munkacsoportban van természetesen.

A notebook látja is a htpc-n megosztott mappát, listázza a fájlokat, tudok tallózni a megosztott mappa almappáiban, de notebookról se megnyitni/lejátszani, se átmásolni nem tudom a fájlokat.

Valami jogosultság problémának tűnik nekem. Van valakinek ötlete mit kellene állítanom, hogy notebook tudja olvasni a htpc-n megosztott fájlokat?

ui.: Fordítva megy: Azaz egy a notebook-on megosztott mappában lévő fájlokat htpc meg tudja nyitni. Furcsa…

"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))

(#26306) mezis válasza pozsoka (#26304) üzenetére


mezis
nagyúr