Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Okos Otthon kezdőknek
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Yoshida
aktív tag
Faternak régen úgy 10 éve összetörtem az alméráját, és rakattunk bele egy bontott kompresszort. Azóta is vígan megy, még töltet se volt cserélve egyszer se a csere óta! (mondjuk ez nem jó , de hűt szépen mai napig) Igaz, évi 10-15k km megy csak bele az autóba.
Nekünk meg a megane 2-nek a kompresszora 190k km-nél, és 11 évnél megkotlott. Nekünk is azt mondta a klímás, hogy kell a töltet csere évente, mert a kenőanyaga degradálódik (ha a motorolajjal nézem az analógiát, akkor végül is logikus).
Nálunk is kellett hűtő, meg szárító csere, plusz az összes csövet át kellett mosni, mert a régi kompresszor tele dzsuvázta a rendszert... aki igazán pórul jár, annak a belső elpárologtató is cserés
Mondjuk azt mondták, 100-ból 1-2 Renault kompresszor hal így meg.
Viszont az évenkénti töltéssel 10 év alatt elköltöd a kompresszor, és csere árát... (én most a 2 évenkénti töltet frissítésen gondolkozom)