Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76051) gixxergabi válasza golyós (#76049) üzenetére


gixxergabi
senior tag

Azt mondjátok ultrahangos érzékelő?
Biztos denevér repked a kocsi mellett :U

(#76052) rob210 válasza golyós (#76049) üzenetére


rob210
Topikgazda

Keresztkérdés, nincs valamilyen éjszakai mozgásérzékelős lámpa.
Barátom járt így megőrült a riasztótól, mire egyszer este ott voltam náluk, és jeleztem riaszt a kocsi.
Felugrott és közölte elég kikapcsolom.
Mondom mi van miért vagy ideges?
Kiderült, hogy 2 hete esténként napi 3,4 szer beriaszt a kocsi.
Hát a szentem a mozgásérzékelős lámpa alá parkolt, ahol a macska előszeretettel sétálgatott! :C

Ez pedig elég volt ahhoz, hogy a felvillanó lámpa miatti, árnyék becsapja a riasztót.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#76053) rob210 válasza zsoce75 (#76050) üzenetére


rob210
Topikgazda

Be fog tanulni és visszaáll majd az alapjárat.
(nem volt diag, tisztítás után az emissziós értékeket törölni kell)
A másik pedig az, hogy szorul a kljma kompresszorod.
Nagyobb teljesítményt vesz fel a kompresszor a kelletténél, ezért a motorelektronika kompenzál.
Meg kell nézetni, ha még nem zörög érdemes hűtőközeget és ezzel együtt némi friss olajat juttatni a kompresszorba.
(fontos, olyan helyre menj, ahol pag 150 es olajat használnak.!!! a többi olaj kinyírja a delphi kompresszort)

Renault power

(#76054) zsoce75 válasza rob210 (#76053) üzenetére


zsoce75
friss újonc

Köszönöm

(#76055) dugo_ válasza dugo_ (#75504) üzenetére


dugo_
veterán

Tényleg a kormányzár volt a probléma.

Végül az eddigi szerelője lett ráállítva a témára, 3 hét alatt lett bele kerítve egy bontott, kiütött elektronikás, onnantól már csak 20 perc volt a csere és 60k a végösszeg.

(#76056) molnarpeter válasza dugo_ (#76055) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Itt amúgy nincs rá megelőzés? Ampera esetén nagyon gyakori probléma, ott ki szokták fordítani azt hiszem, hogy ne is tudom szorulni, így gyakorlatilag nincs terhelve a motorja sem, stb.

(#76057) molnarpeter válasza rob210 (#76053) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Erről jutott eszembe, a dízel hibrid Volvo-k kompresszora meg minden PAG olajra érzékeny, a nedvesség miatt, POE kell bele. Majd meglátjuk, mit hoz a jövő, nagyon tetszik a Renault megoldása a szekvenciális váltóval :)

(#76058) dugo_ válasza molnarpeter (#76056) üzenetére


dugo_
veterán

Ha jól értem, ennél az alkatrésznél a nyákon adja meg magát valami, ami miatt megszűnik a kommunikáció az ECU-val és azért tiltja le az indítást. De ezt az M2-t csak vezetgetem, nem az enyém, nem igazán ismerem még.

(#76059) molnarpeter válasza polonic (#76044) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kb úgy képzeld el a vágást, mintha egy erős damilt húznának körbe. Aztán el kell távolítani a régi ragasztót és a keret maradványait is. Alapvetően ha igényes helyre mész, nem kéne gond legyen a korrózió, a szélvédő matricát is át tudják rakni speckó késsel, biztosan erre is van megoldás, de rá lehet kérdezni. Igazából egy nitrós festék max fél óra alatt megszárad legrosszabb esetben. Nameg ez ott kritikus, ahol éri víz, szóval ha jól van beragasztva, nincs gond, ha nem kívülre esik egy karc. (Nekünk furgonon volt ilyen jellegű rozsda, ott a szélvédő keret sarka felül nem takarta a fémet tökéletesen amúgy sem, de az is 20 éves kora körül lett probléma, és az első 4 évében kapott új szélvédőt. Szóval figyelni érdemes a dologra, de nem kell túlaggódni :) nálad szerintem a szenzorok helyes kezelése - zselé és beállítás - fontosabb kérdés :R)

(#76060) DonThomasino


DonThomasino
veterán

Megane 2 grandtourba keresnék csomagtér tálcát,
milyet érdemes és hol ?
Néztem hogy két fajta van habos és szilikon.

Egy gyújtótekercsről, hogy tudom megállapítani,
hogy új vagy sem?( találtam egyet dobozban)

Ha kiveszem a kártyát, akkor még ég a kézifék
visszajelző piros felkiáltójel a műszerfalon.
Akkor már nincs gyújtás?

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#76061) golyós válasza rob210 (#76052) üzenetére


golyós
őstag

Van, de az út túloldalán. De itt parkolunk 15 méteres szórásban 6 éve. Eddig nem zavarta.
Tegnap közvetlen a ház elé álltam a lépcsőházi kijárathoz. 1x szólalt meg, és ennyi. Ma elmegyek kitakarítom, hátha elüldözzük a bentlakót.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#76062) kisgyerek85


kisgyerek85
senior tag

Sziasztok! Ez nem gáz,hogy a torony mellett van egy ilyen repedés?

[ Szerkesztve ]

(#76063) Benir8 válasza kisgyerek85 (#76062) üzenetére


Benir8
senior tag

Első generációs Megane? Az enyém is ilyen. Pont azon az oldalon van vastag kábel átvezető, nálam némi rozsda van rajta.

(#76064) rob210 válasza Benir8 (#76063) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez clio látszik a toronyszilentből. ;)
A megane máshogy néz ki.

Renault power

(#76065) kisgyerek85


kisgyerek85
senior tag

Igen, ez Clio. Köszi, akkor nem parázok rá.

[ Szerkesztve ]

(#76066) Pttypang válasza rob210 (#76020) üzenetére


Pttypang
veterán

Nem tudok sajnos, varosi kisauto kell max 2 fore. :(

Everybody lies.

(#76067) dssport


dssport
tag

sziasztok

Megane I 1.4 16V vásárlásakor mire érdemes odafigyelni? Arra, hogy ne vegyük meg? :D

Képen nem látok ABS kockát: Egyáltalán ezekben már van? vagy csak elírás? (2002)

Plusz a kép bal oldalán a szélvédő alatt úgy nézem, hogy hiányzik egy műanyag fedél. Az alatt mi van? Gondolom pótolandó dolog.

Előre is köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#76068) rob210 válasza dssport (#76067) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nincs ott műanyag elem az az aksi helye a korábbi modelleknél.
Illetve van amelyikben nincs abs de ha van se fogod látni ezen a képen mert elől lent a hossznyúlvány mellett van.
Mire kell figyelni ezt már többször összefoglaltuk.
Hátsó futómű torziós rúd, kipufogó flexi cső, gyújtó trafók beru legyen mind a 4, a többi meg mint minden használtautónál.
Ha nem volt elhanyagolva, a motor kimegy a világból kétszer meg vissza.

Renault power

(#76069) #89309696 válasza dssport (#76067) üzenetére


#89309696
törölt tag

A generátorral szemben van a tömb lent mélyen innen nem látszik, kérjél onnan is fotót ha biztosra akarsz menni, de tudtommal a facelift utáni Meganeoknál alapfelszereltség volt az ABS, kivéve Dél-Amerikát és pár régiót még, úgyhogy kell lennie benne ha nem ezekből az országokból származik.

Onnan nem hiányzik műanyag, néhány típusnál oda kerül az akku és nem a víztartályhoz, azért van ott üres hely.
Jó autók, ha nincs lelakva nem sok gondod lesz vele, apróságok a típushibái bár abból azért van. Az 1.4-et ne vedd meg, mert lomha vele.

[ Szerkesztve ]

(#76070) mycso


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Hi, első gátló színjelölését itthon egy kerék levétellel megtalálom, vagy el kell bontani a fél autót, hogy megtaláljam?

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#76071) FRENK1988


FRENK1988
veterán

Az injektorsorrol hogy tudom leszedni a benzin csövet? Sajna a szerelő felultetett, holnap meg műszaki...

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#76072) Kronos3000


Kronos3000
senior tag

Thalia 2003 1.4 16v
Üresjárati Szabályozó Szelep,vagy alapjárati motor,kinek hogy tetszik,van belőle ajánlott gyártó,vagy típus?[Ezt] nézem ki hogy megvenném,[ennyiért] is van, [ilyen] drágán is,úgyhogy egy kicsit sem egyszerű a választás.Szétszedtem kipucoltam,(Marelli) volt egy kis alapjárat ingadozás,akkor vettem észre hogy belül miután a rugós részt szétcsavartam van benne egy kétoldalas kis műanyag vezető sín,nos némi műanyag forgács is volt már és jól el is van kopva tehát nem egy életbiztosítás.most takarítás kenés után működik szépen,de nem várnám meg míg végleg megadja magát.

Wasabi...

(#76073) Kronos3000 válasza Kronos3000 (#76072) üzenetére


Kronos3000
senior tag

Van még egy, német cég ,ez esetleg? : [link]

[ Szerkesztve ]

Wasabi...

(#76074) rob210 válasza mycso (#76070) üzenetére


rob210
Topikgazda

Még csak az se elég ha kitekered a kereket és egy kis tükör.

Renault power

(#76075) rob210 válasza FRENK1988 (#76071) üzenetére


rob210
Topikgazda

Gyorscsatis. Benyomod a biztosító fület és lehúzod.

Renault power

(#76076) Benir8 válasza rob210 (#76064) üzenetére


Benir8
senior tag

Elnéztem. :R

Kíváncsiságból egy Renault Megane II-es Grandtour kombiba 1.6 16V vagy egy 1.5 dci a nyerőbb?

(#76077) LamerGyuri válasza Kronos3000 (#76072) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

VDO a gyári (amit felvásárolt a Continental), szóval VDO/Magneti Marelli vagy Continental/Magneti Marelli a gyárival megegyező cuccon a felirat.
Újszerű, egy hónapot "futott" Topran-t tudok adni ingyen is, viszont ugyanolyan finoman csak a gyári(val megegyező) fog szabályozni.

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#76078) #89309696 válasza Benir8 (#76076) üzenetére


#89309696
törölt tag

A 106 lovas DCI-t venném, de ez nagyon szubjektív és szervízigényesebb motor is.

[ Szerkesztve ]

(#76079) rob210 válasza Kronos3000 (#76072) üzenetére


rob210
Topikgazda

VDO-t kell venni de nem ilyen áron.

Renault power

(#76080) rob210 válasza Benir8 (#76076) üzenetére


rob210
Topikgazda

1.6 16 v ha nem akarsz a nyakadba venni egy kevéske gondot, főleg, ha ismeretlen az előélet.
Ha tudod mit és honnan veszel akkor vállalható az 1.5 dci is csak ott az se mindegy, hogy hány LE-s változat!!!

Renault power

(#76081) rob210 válasza LamerGyuri (#76077) üzenetére


rob210
Topikgazda

így, így
:K

Renault power

(#76082) Benir8 válasza #89309696 (#76078) üzenetére


Benir8
senior tag

(#76080) rob210

106 lovashoz van kettős tömegű?
Az a helyzet naponta nézek fel a hirdetéseket 1.6os benzinbe, sok a külföldi ismeretlen előélete, így nehezemre esett a választásom. Volt egy kiszemelt, lekérdeztem és elájultam tőle képekről. Gondoltam megnézem egy dízelbe is.

(#76083) Kronos3000 válasza rob210 (#76079) üzenetére


Kronos3000
senior tag

Ezt rendelném,ugyan nem írja a Thalia-t,de a Clio II-t igen,akkor jó ugye?

Wasabi...

(#76084) Kronos3000 válasza LamerGyuri (#76077) üzenetére


Kronos3000
senior tag

Köszi,VDO lesz belőle,ez a Torpan annyira rossz hogy ingyen dobálod? :DD

Wasabi...

(#76085) LamerGyuri válasza Kronos3000 (#76084) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Nem rossz, csak lassabban nyit-zár, mint a gyári, ezért is cseréltem rövid idő után. Ki nem dobtam, hiszen szinte új, egy olyan széthullott helyett (mert nekem is így halálozott el), még mindig jobb.
Én [innen] vettem; gyári cuccokat forgalmaz, azt kapod, amit a képen látsz.

[ Szerkesztve ]

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#76086) Kronos3000 válasza LamerGyuri (#76085) üzenetére


Kronos3000
senior tag

Értem, marad a VDO ha már azt ajánljátok, nem véletlen az ár különbség, nem akarok idegeskedni miatta.Köszi, én jobb szeretek itthon vásárolni amit lehet kapni.

[ Szerkesztve ]

Wasabi...

(#76087) dssport válasza #89309696 (#76069) üzenetére


dssport
tag

Köszönöm a választ, magyar az autó. Hát igen az 1.4 16V fájó pont, főleg egy erősebb autó után. De jelenleg sok szempontot kell figyelembe venni.

(#76088) dssport válasza rob210 (#76068) üzenetére


dssport
tag

Köszönöm a választ!

Flexi cső gondolom pótolható ha sérült vagy nehéz hozzáférni?
Torziós rúd hibáját abból látom, hogy ül a segge? Esetleg menet közben hangos? Hátsó futóműhöz beszerezhetőek alkatrészek újan esetleg komplett híd ha már megette a fene??

(#76089) mycso válasza Benir8 (#76082) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Jaja, 106 lovasban kéttömegű, hajtókarcsapágy probléma.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#76090) #89309696 válasza dssport (#76088) üzenetére


#89309696
törölt tag

A cső pótolható és olcsó, csak sokmindent le kell hozzá szerelni, mert nem fér ki a helyéről. Érdemes középen a kipufogót felrögzíteni, hogy ne csak elől és hátul tartsa a gyári rögzítés, mert az kevés.
Torziósnak a hibája, ha ül a hátulja, ha kisebb súlyra is nagyon leül, illetve ha mozgatva nyikorog, serceg, pattog vagy kisebb sebességnél gödörbe hajtva erősen megüti az autót. Nagyon kicsi hangja lehet a mozgásból eredően, az természetes.
Jellemzően egy másik már felújított hátsó futóművet kap az autó ilyenkor, ez általában fél nap szerelés, de valamikor annyi se és 90 ezer Ft körül van és garit is adnak.
Én Berhidára Szabó Károlyhoz vittem eddig három kocsit, nem volt gond velük, vállalják mindhárom francia márkát.

(#76091) #89309696 válasza Benir8 (#76082) üzenetére


#89309696
törölt tag

Nem tudom melyikek voltak szerelve a Meganeba, de a gyengébbek az egyszerűbb és megbízhatóbb szerkezetek, a 106 lovas pont a vége, abba minden van már.
Viszont maga a Megane 2 is egy kényesebb típus, nem csak a motorra kell pénzt félrerakni.
Ha ennyire tartasz tőle inkább várj az 1.6-ra. Ott az okoskerék, szolenoidon kívül más nem nagyon van, legalábbis a motorban.

(#76092) rob210 válasza Benir8 (#76082) üzenetére


rob210
Topikgazda

a 106 osban va csak , mármint 1,5 dcinél.

Renault power

(#76093) rob210 válasza Kronos3000 (#76083) üzenetére


rob210
Topikgazda

igen jó lesz.
Ha azt küldik ami a képen van.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#76094) rob210 válasza dssport (#76088) üzenetére


rob210
Topikgazda

Minden javítható rajta.
A flexicsővet azért mondom, mert 18ezertől kezdődik a csere.
Nem egy aláfekszek lecsavarom felcsavarom a bilincset dolog.

Renault power

(#76095) Kronos3000 válasza rob210 (#76093) üzenetére


Kronos3000
senior tag

Rendben köszönöm.

Wasabi...

(#76096) Nordik


Nordik
őstag

Múlt héten ki lett cserélve az alsó és a felső zselés motortarto bak. Azóta rossz úton kopogast hallok. És mintha a felső motortartotol jönne. Elég hihetetlennek hangzik, de egy új motortarto kopoghat?

(#76097) rob210 válasza Nordik (#76096) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha nincs lehúzva nyomatékra akkor simán.
Illetve ha nem hidrós a bak, csak annak adták el akkor szintén.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#76098) Nordik válasza rob210 (#76097) üzenetére


Nordik
őstag

Igaz nem nyomatekkulccsal lett meghuzva, de szerintem ezzel nincs probléma. Többször atneztuk a csavarokat rendesen meg van e húzva.

Egyébként a felső zselés az Febi. Ha minden igaz hidros.

(#76099) rob210 válasza Nordik (#76098) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezt én értem de a nyomatékkulcsot azért találták ki, mert a kezed nem az. Lehet, hogy úgy érzed jó, de közel se biztos.
A másik meg az, ha a 2 meganenál hidrós bakot cserélnek, rendszeresen lefeszítik a klíma szárítószűrőjét a tartófülről, mert fingjuk nics, hogy kell a bakot kiforgatni, és az rohadtul rud kopogni ha csak a két cső tartja.
:R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#76100) Nordik válasza rob210 (#76099) üzenetére


Nordik
őstag

Akkor úgy gondolod maga a bakkal nem lehet gond inkább ezeket nézzem át?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.