Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#48351) Mágus2 válasza pajszer91 (#48350) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Motorhőmérséklet jeladót cseréltek, vagy a hűtőben a hőkapcsolót? A ventillátort a hűtőben lévő kapcsoló kapcsolja. Ha kihúzod a kábelt, megáll. Szerintem az lesz a ludas. Egy próbát megér.

[ Szerkesztve ]

(#48352) Pecc


Pecc
őstag

hosszú táv, 80% országút szabályokat betartva : 6.1l/100km :Y

u.i. lámpánál szétlőtt egy clio II dci :D

[ Szerkesztve ]

(#48353) Wiz Khalifa


Wiz Khalifa
addikt

Elfelejtettem valamit kérdezni még.

A szivargyújtóm kicsit "el van használva" így inkább cserélném a modult.

Ez szerintetek nekem megfelelő? [link]

Mert akkor be is rendelek egyet, azt a két kábelt meg átkötni nem nagy kunszt. Csak kérdés ez a fajta kell-e nekem a Thalia-ba. :)

Smoke some weed nigga!

(#48354) pajszer91 válasza Mágus2 (#48351) üzenetére


pajszer91
tag

Vízhőmérséklet jeladó lett cserélve: Kép1 (ez a motorblokkba megy)

Akkor azt mondod, hogy lehet, hogy a Ventilátor kapcsolót is érdemes cserélni? Kép2

Ez kb merre található, megpróbálnám lehúzni a csatiját?

[ Szerkesztve ]

(#48355) kisninja válasza pajszer91 (#48354) üzenetére


kisninja
őstag

Igen mivel valóban az kapcsolja a ventit, halahol a hűtőradi aljában kéne lennie. 2-3 vezeték megy bele.

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#48357) diablo1984 válasza pajszer91 (#48354) üzenetére


diablo1984
veterán

Igen, amit cserèltetek az a műszerfali visszajelzèsèrt felelős, a másik meg ha elèr egy bizonyos hőt akkor kapcsol, nincsenek fokozatok!

(#48358) Mágus2 válasza pajszer91 (#48354) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A hűtőbe van tekerve a kapcsoló. Keresd meg. ;)

(#48359) pajszer91 válasza Mágus2 (#48358) üzenetére


pajszer91
tag

Köszönöm mindhármotoknak a felvilágosítást, megvizsgáltam a helyzetet, azt hiszem a lökhárító leszerelésével kezdek.

[ Szerkesztve ]

(#48360) pajszer91 válasza pajszer91 (#48359) üzenetére


pajszer91
tag

Igazatok lett, lehúztam a tápellátását, és úgy indítottam be az autót, nem is indult a venti.
Kár, hogy nem először ide írtam :DDD

(#48361) Davidof92 válasza rob210 (#48347) üzenetére


Davidof92
senior tag

A gyárinál tuti jobb :D (azt hiszem át kell menjek az autóhifi topikba szétnézni)

pajszer91: Amit te lehúztál, az a klímarendszer nyomáskapcsolója. Nincs bekapcsolva örökké a klímád?

(#48362) pajszer91 válasza Davidof92 (#48361) üzenetére


pajszer91
tag

Igen, közben rájöttem, hogy nem ez a ventilátor kapcsoló. Nincs sokszor használva a klíma, de nyáron fel lett újítva. Az autó sincs sokszor használva.

(#48363) Davidof92 válasza pajszer91 (#48362) üzenetére


Davidof92
senior tag

Azért kérdeztem, hogy nincs-e bekapcsolva a klímád, mert akkor indítja a ventillátort is vele együtt.

(#48364) pajszer91 válasza Davidof92 (#48363) üzenetére


pajszer91
tag

Értem, szóval nincs bekapcsolva, amúgy manuális a klímája.

(#48365) rob210 válasza Davidof92 (#48361) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem lennék biztos a helyedben.

De miért ragaszkodsz ennyire hozzá.
Árban nem sokkal drágább a kicx.
:R

Renault power

(#48366) Davidof92 válasza rob210 (#48365) üzenetére


Davidof92
senior tag

utánanézek ennek a kicx-nek. Sose hallottam még róluk.

(#48367) rob210 válasza Davidof92 (#48366) üzenetére


rob210
Topikgazda

:Y ez komoly ?

Renault power

(#48368) Davidof92 válasza rob210 (#48367) üzenetére


Davidof92
senior tag

persze. Kickerről már halllottam, most ez ugyanaz a cég? :D

(#48369) Wiz Khalifa válasza Wiz Khalifa (#48353) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Valaki? :)

Rendelném megfelel ha jó mert sürgős a cucc. :DD

Smoke some weed nigga!

(#48370) rsf válasza Davidof92 (#48346) üzenetére


rsf
senior tag

Van két Phonocar hangszóróm valahol a cliómból vettem ki Hertz ment a helyére.
Üdv.

[ Szerkesztve ]

“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“

(#48371) Wiz Khalifa válasza Davidof92 (#48366) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Amúgy. A "névtelen" vacakról hallottál de a nevesebb hangszóróról nem? Érdekes. :DDD

Nekem JBL van. Fasza a cucc de majd fogom cserélni, Alpine-ra vagy MTX-re mert az a többi cucchoz jobban fog illeni. :)

[ Szerkesztve ]

Smoke some weed nigga!

(#48372) mycso válasza Davidof92 (#48361) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Én annó megane 2-be mac audiot vettem: ILYET. Szép, tisztán szólt, lettek magas hangok, viszont a mély hangok teljesen eltűntek.
Ha csak a gyári hangszórókra hagyatkoznék, akkor azt mondanám, hogy nem érte meg a csere, de mivel volt mellette egy láda, így ráfoghatjuk, hogy jó csere volt.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#48373) rob210 válasza mycso (#48372) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez rendben van, de te is jól tudtad szerintem amit mindenki tud, ha auto hi-fi vel valaha is foglalkozott kicsit.
Miszerint 13 cm es hangsugárzóból nem lehet mély hangot előcsalni, koax rendszer esetén.

Tehát mint Írtad a mélyláda mellé vetted, ez Így jó választás volt.
A minimum hangszóró átmérő 16cm amiből némi mély már előjön.

De a legszebb mélyhangokat valóban láda vagy cső beépÍtésével küllön erősÍtőről lehet elérni.

MÁS:

A gyári hangszóróhoz képest azért nem lehet sokszor javulást érezni sőt, romlik a hangzás, mert azok a hangszórók amiket beépÍtenek, nem a fejegységhez vannak hangolva, mint ahogy a gyárban teszik azt meg a gyári fejhez. (sok esetben találkoztam, már azzal a hibával is, hogy betettek egy drága fejet a gyári helyére a gyári hangszórók mellé és az is kutyául szólt.

Ha valaki hangrendszert akar akkor az kicseréli még a kábeleket is, mert azok is zavarjelesek sajnos.

Aki csak halgatni akar valamit annak meg érdemes legalább egy kis csövet berakni egy pici hidalható 2 csatis erősÍtővel, abból már lehet mélyeket előcsalni a közép magas tartományban meg akár a gyári is elcsipog.

Akár itt az aprón is össze lehet szedni pár ezer forintért egy normális szettet.

Nekem magnat cső 500Wattos erősÍtő, JVC fej elöl 16cm Hertz hátul 16cm Kicx szól (itt át kellett alakÍtani a hangszóró keretet) Ezzel meg vagyok elégedve igaz én már nem a hülyegyerek tüc tüc re megyek, hanem hogy hangosabban is szépen tisztán szóljon.
:R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#48374) mycso válasza rob210 (#48373) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Persze, így van :R

Csak azért írtam, le ha valakinek az lenne a terve, hogy a gyári hangszórókat lecseréli valami drága márkásra (csak a hangszórókat), akkor annak koppanás lesz a vége, mert sz@rabbul fog szólni, mint a gyári zajkeltőkkel.

Jöhetne már a tavasz, mert a lagunából is hiányoznak a mély hangok, de ilyen időben biztos, hogy neki nem állok bevezetékelni. Pedig már hiányzik nagyon:

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#48375) motoflug


motoflug
őstag

Sziasztok!

Gázadásra ciripelő hang jön a motortérből, kicsit halkan ugyan, de lehet hallani. Felnyitottam a motorháztetőt és járó motor mellett úgy tűnik, mintha a trafó alól jönne, nem tudtam beazonosítani. (2.0 benzin motor). Ötlet esetleg, hogy mi lehet?

(#48376) diablo1984


diablo1984
veterán

laguna hátsó híd 800kg fa+futó ráakasztva! A múőltkor írta valaki, hogy hogy néz ki egy renault jó torziós rugóval, hát így! :B

(#48377) rsf válasza rob210 (#48373) üzenetére


rsf
senior tag

Nekem a megane-ban gyári Bose van, mindenki keresi a mélynyomót.... :)

“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“

(#48378) mycso válasza rsf (#48377) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

De hát a bose-ban van is mélynyomó. (legalább is annak hívják, gondolom segít valamit a mélyhangokon)

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#48379) Mágus2 válasza pajszer91 (#48360) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez nem a klíma nyomásérzékelője? Ha megy a klíma, forognak a venik, ami természetes. Dugd vissza, kapcsold ki a klímát, nem fognak forogni a venik. ;)

(#48380) pajszer91 válasza Mágus2 (#48379) üzenetére


pajszer91
tag

Az a baj, hogy a ventilátor mindig megy, a klíma ki van kapcsolva. Ha ezt visszadugom és megy a venti, attól még a venti kapcsolója lehet hibás, igaz? Már ha van benne mert már olyat is olvastam hogy a motor vezérlő kapcsolja.

(#48381) rob210 válasza rsf (#48377) üzenetére


rob210
Topikgazda

Te most viccelsz velem ugye?

Renault power

(#48382) rob210 válasza diablo1984 (#48376) üzenetére


rob210
Topikgazda

Uhh ez nagyon durva na az enyém az új hiddal sincs fent ennyire.
:Y
Na persze neked kombi hÍd van az azért terhelhetőbb.
:R

Renault power

(#48383) Wiz Khalifa válasza mycso (#48374) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Én a talicskába előre 10cm-es JBL-t vettem hátra meg 13cm-es JBL-t. Érdekesség hogy hátúl szinte csak mély hangokat csapat de már megvan a "szetthez" az ALPINE SWT-12S4 csövet meg a hozzá illő Mac MPE 2.0-át.

Már csak a kábeleket veszem meg január elején és kötöm is befelé, nem érdekel hogy hideg van. :DDD

Smoke some weed nigga!

(#48384) -=Tiger=- válasza rsf (#48260) üzenetére


-=Tiger=-
tag

Ilyen nincs, de M3 igen, ami szintén 110LE-s 1.5dCI. (ph2)

2 hónapja cseréltem benne, de az nem ilyen volt. Pörgetni kell kicsit, de legalább nem esik vissza a hőmérséklet, mint előtte. Egyértelműen rossz volt. Meleg időben nem volt probléma, de ahogy lehűlt az idő...

(#48385) mycso válasza #45553408 (#48356) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Itt 2-3 emberkének asszem van 1.5dci megane3, ha majd jönnek, akkor írnak neked róla. De nem emlékszem, hogy rosszakat írtak volna már róla.
Amit én tudok:

Ez már az újabb 1.5dci, itt már nincs hajtókarcsapágy probléma, illetve a porlaszó problémák sem gyakoriak (pár a 106 lovasnál sem ez volt már a gyenge pont).
Ezzel a motorral viszonylag használható, a 6-os váltó (japán) nagyon jó. Fogyasztása városban és pályán is alacsonyan tartható, főúton, meg a 4l/100km sem álom.
Olajcserére figyelni kell 10-15k km között használattól függően és a belevaló olajjal, illetve go szűrő min. 2 olajcserénként.

Röviden ennyi, a többit majd megírja, akinek most is ilyen van.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#48386) diablo1984 válasza rob210 (#48382) üzenetére


diablo1984
veterán

Így igaz, üresen sincs fentebb sokkal, oldalról az első új rugókkal teljesen arányom, eleje-hátulja között nem èrzek eltèrèst rugózásra, teljesen komfortos, nekem nagyon bejön, főleg a règi lágy után!

(#48387) rsf válasza mycso (#48378) üzenetére


rsf
senior tag

Nekem azt mondták, hogy van mélynyomó de én nem találtam sehol a neten sem aztán ha lenne akkor gondolom az audió beállításokban lehetne állítani a hangerejét.. De ott sincs..
Ebből gondolom hogy nincs. :)

[ Szerkesztve ]

“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“

(#48388) rob210 válasza rsf (#48387) üzenetére


rob210
Topikgazda

A pótkeréknél kezdj el turni, meg fogod találni.

Ez meg a grandtouré

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#48389) diablo1984


diablo1984
veterán

[link]

Ez egy nem csúnya mégane 2 ph2 benzines, egygazdás, hátrányai hogy elèggè fapad ès kicsit drága, valamint csak az 1,4es motorral szerelt, de őszintének tűnik, valaki ha ilyet keres, akkor alkuvak mèg jó vétel lehet!

(#48390) pajszer91 válasza pajszer91 (#48380) üzenetére


pajszer91
tag

Végülis meglett a hiba forrása, a lökhárító levétele után, láttuk, hogy semmi nincs betekerve a hűtőbe. Majd tök véletlen felül a ventilátornál kivettük ezt (hűtőventillátor ellenállás), megtakarítottuk, kontakt spray-ztük, majd visszaszereltük. Indítás után végre nem indul a venti, csak ha elérte az üzemi hőfokot.
Az érdekes, hogy tegnap a szervizben is kivették és azt mondták, hogy hibátlan az alkatrész.

(#48391) rob210 válasza diablo1984 (#48389) üzenetére


rob210
Topikgazda

Jónak tűnik, de egy kombi megane II be az 1.4 es motor pont olyan mint az új Logan MCV ben az 1.2 es.
GYILKOSSÁG. :(

Nem értem, hogy egy jó kocsit miért kell alulmotorizálni.
Én nem rallyzok, kinőttem már belőle, de a multkor az Érdi emelkedőn pont egy szÍnre ugyan ilyen megane kombit kellett körbeautóznom, mert azt hittem visszagurul.

(pedig nem is volt agyon pakolva.)

Renault power

(#48392) diablo1984 válasza rob210 (#48391) üzenetére


diablo1984
veterán

hát ja, a dacia logan mcv-ben én is gondolkoztam mint új autó, de egy értelmes nem turbós benzinessel nem tudnál gyártani! legaláll az 1,4-es motorral szerelnék, ha az 1,6-ost csak a megane-ba adják....

nem egy rakéta lehet ezzel a motorral, de 1,6-os motorral meg jót ennyiért nem leltem a hirdetések között, a m2 ph2-es 1,6-esetében a 1,3milla+ meg már vicc kategória....

(#48393) rob210 válasza diablo1984 (#48392) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az összes új autó ilyen kis turbós izé.
Én nekem elegem van ezekből.
A skoda octavia is vicc az 1.2 es tsivel.
Meg az egyébb nagy vasakban is sorra látom ezeket az 1.2 es meg 1.0 es motorokat.
:W

Manapság fogyasztási cikk lett az autó, azaz nem 10-20 évre gyártják őket.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#48394) speedydb23 válasza rob210 (#48391) üzenetére


speedydb23
senior tag

Nem akarok én nagyon beleszólni, de azért az erős túlzás, hogy 1145 kg-os kasztnihoz egy 98 lóerős és 127 Nm motor nem elég normál használathoz...

Az emelkedős dologhoz meg annyit, hogy nem tudhatod mennyire nyomta, és milyen fokozatban... Szimplán csak ráérősen is lehet közlekedni.

(#48395) diablo1984 válasza rob210 (#48393) üzenetére


diablo1984
veterán

ja, de octavia már szívóval asszem egyáltalán nem kapható!
Opel Astra még asszem 1,4-essel(101LE) igen, vagyis a J széria biztos, igaz az 1,6 szívóval is rendelhető volt végig.
Renault fronton a kicsik az 1,2 szívóval, az új megane az 1,6 szívóval még kapható asszem.
Daciában Logannél, Sandero-nál meg az 1,2, dusternél még az 1,6-os is létezett, míg rendelhető volt a régi, de szerintem az új dusterbe is lehet majd választani ezt!

Egyszer majd lecserélem a lagunát, de még nem tudom pontosan mire, valami szívóbenzin kombi jó volna minél kevesebb kockázattal, de még nem tudom, hogy megane3 vagy J astra lesz-e, a megane még használtan is olcsóbb kissé.... de addig még sok víz lefolyik a dunán, lehet mire cserélném, akkor már ezek is lefosott szar állapotban lesznek mind....

(#48396) diablo1984 válasza speedydb23 (#48394) üzenetére


diablo1984
veterán

én tesómék thaliáját vezettem ezzel a motorral, egész jól gyorsult azzal a bódéval, de már rég volt! ahhoz képest, hogy az 1,9dti is csak 98lovas, az sem tűnik városi használatban gyorsulásbajnoknak, pályán azért 120nál odalépek hirtelen tud gyorsulni, de nem tépi le a fejem az sem. nem vagyok már én sem racsingos, a turbóD-ket hajtani hidegen nem lehet, így télen szinte sosincs megkergetve a verda.

(#48397) PeterPH válasza rob210 (#48391) üzenetére


PeterPH
senior tag

5 évig használtam egy ilyen 1.4-es grandtour-t újkorától. Teljesen használható volt, ennél sokkal alulmotorizáltabb autók is vannak a forgalomban.

(#48398) diablo1984 válasza PeterPH (#48397) üzenetére


diablo1984
veterán

egyértelműen! én már azon gondolkoztam, hogy egy logan mcv tesztvezetésre jelentkezem..... 1,2 16V motor, 75 ló, kombi kasztni és állítólag az is gurul, sőt haver 1,5 dci dokkert asszem 65 lovast hajt és szerinte jól megy! minden a váltó áttételezésen múlik, max a pályán 120nál már hangos a motor, de (bár rég vezettem pályán benzinest és az is egy 2literes 8v-s laguna volt) el kell hogy bírja, max vissza kell tolni egyet időben....

(#48399) rob210 válasza speedydb23 (#48394) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem beszólás vagyis nem veszem annak.
Mindenki azt hajt amit akar és ami számára megfelelő.
Én a 75 lovas meganeból ültem át a 107 lovasba és azzal is elvoltam.
De sokszor éreztem, hogy gyenge.
:R

Renault power

(#48400) diablo1984 válasza rob210 (#48399) üzenetére


diablo1984
veterán

az 1,4 8v volt?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.