Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Real Racing 3 - Freemium csoda
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #48394 üzenetére
Nem beszólás vagyis nem veszem annak.
Mindenki azt hajt amit akar és ami számára megfelelő.
Én a 75 lovas meganeból ültem át a 107 lovasba és azzal is elvoltam.
De sokszor éreztem, hogy gyenge. -
diablo1984
veterán
válasz
PeterPH #48397 üzenetére
egyértelműen! én már azon gondolkoztam, hogy egy logan mcv tesztvezetésre jelentkezem..... 1,2 16V motor, 75 ló, kombi kasztni és állítólag az is gurul, sőt haver 1,5 dci dokkert asszem 65 lovast hajt és szerinte jól megy! minden a váltó áttételezésen múlik, max a pályán 120nál már hangos a motor, de (bár rég vezettem pályán benzinest és az is egy 2literes 8v-s laguna volt) el kell hogy bírja, max vissza kell tolni egyet időben....
-
diablo1984
veterán
válasz
speedydb23 #48394 üzenetére
én tesómék thaliáját vezettem ezzel a motorral, egész jól gyorsult azzal a bódéval, de már rég volt! ahhoz képest, hogy az 1,9dti is csak 98lovas, az sem tűnik városi használatban gyorsulásbajnoknak, pályán azért 120nál odalépek hirtelen tud gyorsulni, de nem tépi le a fejem az sem. nem vagyok már én sem racsingos, a turbóD-ket hajtani hidegen nem lehet, így télen szinte sosincs megkergetve a verda.
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #48393 üzenetére
ja, de octavia már szívóval asszem egyáltalán nem kapható!
Opel Astra még asszem 1,4-essel(101LE) igen, vagyis a J széria biztos, igaz az 1,6 szívóval is rendelhető volt végig.
Renault fronton a kicsik az 1,2 szívóval, az új megane az 1,6 szívóval még kapható asszem.
Daciában Logannél, Sandero-nál meg az 1,2, dusternél még az 1,6-os is létezett, míg rendelhető volt a régi, de szerintem az új dusterbe is lehet majd választani ezt!Egyszer majd lecserélem a lagunát, de még nem tudom pontosan mire, valami szívóbenzin kombi jó volna minél kevesebb kockázattal, de még nem tudom, hogy megane3 vagy J astra lesz-e, a megane még használtan is olcsóbb kissé.... de addig még sok víz lefolyik a dunán, lehet mire cserélném, akkor már ezek is lefosott szar állapotban lesznek mind....
-
speedydb23
senior tag
válasz
rob210 #48391 üzenetére
Nem akarok én nagyon beleszólni, de azért az erős túlzás, hogy 1145 kg-os kasztnihoz egy 98 lóerős és 127 Nm motor nem elég normál használathoz...
Az emelkedős dologhoz meg annyit, hogy nem tudhatod mennyire nyomta, és milyen fokozatban... Szimplán csak ráérősen is lehet közlekedni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #48392 üzenetére
Az összes új autó ilyen kis turbós izé.
Én nekem elegem van ezekből.
A skoda octavia is vicc az 1.2 es tsivel.
Meg az egyébb nagy vasakban is sorra látom ezeket az 1.2 es meg 1.0 es motorokat.Manapság fogyasztási cikk lett az autó, azaz nem 10-20 évre gyártják őket.
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #48391 üzenetére
hát ja, a dacia logan mcv-ben én is gondolkoztam mint új autó, de egy értelmes nem turbós benzinessel nem tudnál gyártani! legaláll az 1,4-es motorral szerelnék, ha az 1,6-ost csak a megane-ba adják....
nem egy rakéta lehet ezzel a motorral, de 1,6-os motorral meg jót ennyiért nem leltem a hirdetések között, a m2 ph2-es 1,6-esetében a 1,3milla+ meg már vicc kategória....
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #48389 üzenetére
Jónak tűnik, de egy kombi megane II be az 1.4 es motor pont olyan mint az új Logan MCV ben az 1.2 es.
GYILKOSSÁG.Nem értem, hogy egy jó kocsit miért kell alulmotorizálni.
Én nem rallyzok, kinőttem már belőle, de a multkor az Érdi emelkedőn pont egy szÍnre ugyan ilyen megane kombit kellett körbeautóznom, mert azt hittem visszagurul.(pedig nem is volt agyon pakolva.)
-
pajszer91
tag
válasz
pajszer91 #48380 üzenetére
Végülis meglett a hiba forrása, a lökhárító levétele után, láttuk, hogy semmi nincs betekerve a hűtőbe. Majd tök véletlen felül a ventilátornál kivettük ezt (hűtőventillátor ellenállás), megtakarítottuk, kontakt spray-ztük, majd visszaszereltük. Indítás után végre nem indul a venti, csak ha elérte az üzemi hőfokot.
Az érdekes, hogy tegnap a szervizben is kivették és azt mondták, hogy hibátlan az alkatrész. -
diablo1984
veterán
Ez egy nem csúnya mégane 2 ph2 benzines, egygazdás, hátrányai hogy elèggè fapad ès kicsit drága, valamint csak az 1,4es motorral szerelt, de őszintének tűnik, valaki ha ilyet keres, akkor alkuvak mèg jó vétel lehet!
-
mycso
Topikgazda
válasz
#45553408 #48356 üzenetére
Itt 2-3 emberkének asszem van 1.5dci megane3, ha majd jönnek, akkor írnak neked róla. De nem emlékszem, hogy rosszakat írtak volna már róla.
Amit én tudok:Ez már az újabb 1.5dci, itt már nincs hajtókarcsapágy probléma, illetve a porlaszó problémák sem gyakoriak (pár a 106 lovasnál sem ez volt már a gyenge pont).
Ezzel a motorral viszonylag használható, a 6-os váltó (japán) nagyon jó. Fogyasztása városban és pályán is alacsonyan tartható, főúton, meg a 4l/100km sem álom.
Olajcserére figyelni kell 10-15k km között használattól függően és a belevaló olajjal, illetve go szűrő min. 2 olajcserénként.Röviden ennyi, a többit majd megírja, akinek most is ilyen van.
-
-=Tiger=-
tag
-
Wiz Khalifa
veterán
Én a talicskába előre 10cm-es JBL-t vettem hátra meg 13cm-es JBL-t. Érdekesség hogy hátúl szinte csak mély hangokat csapat de már megvan a "szetthez" az ALPINE SWT-12S4 csövet meg a hozzá illő Mac MPE 2.0-át.
Már csak a kábeleket veszem meg január elején és kötöm is befelé, nem érdekel hogy hideg van.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #48376 üzenetére
Uhh ez nagyon durva na az enyém az új hiddal sincs fent ennyire.
Na persze neked kombi hÍd van az azért terhelhetőbb. -
diablo1984
veterán
laguna hátsó híd 800kg fa+futó ráakasztva! A múőltkor írta valaki, hogy hogy néz ki egy renault jó torziós rugóval, hát így!
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Gázadásra ciripelő hang jön a motortérből, kicsit halkan ugyan, de lehet hallani. Felnyitottam a motorháztetőt és járó motor mellett úgy tűnik, mintha a trafó alól jönne, nem tudtam beazonosítani. (2.0 benzin motor). Ötlet esetleg, hogy mi lehet?
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #48373 üzenetére
Persze, így van
Csak azért írtam, le ha valakinek az lenne a terve, hogy a gyári hangszórókat lecseréli valami drága márkásra (csak a hangszórókat), akkor annak koppanás lesz a vége, mert sz@rabbul fog szólni, mint a gyári zajkeltőkkel.
Jöhetne már a tavasz, mert a lagunából is hiányoznak a mély hangok, de ilyen időben biztos, hogy neki nem állok bevezetékelni. Pedig már hiányzik nagyon:
-
rob210
Topikgazda
Ez rendben van, de te is jól tudtad szerintem amit mindenki tud, ha auto hi-fi vel valaha is foglalkozott kicsit.
Miszerint 13 cm es hangsugárzóból nem lehet mély hangot előcsalni, koax rendszer esetén.Tehát mint Írtad a mélyláda mellé vetted, ez Így jó választás volt.
A minimum hangszóró átmérő 16cm amiből némi mély már előjön.De a legszebb mélyhangokat valóban láda vagy cső beépÍtésével küllön erősÍtőről lehet elérni.
MÁS:
A gyári hangszóróhoz képest azért nem lehet sokszor javulást érezni sőt, romlik a hangzás, mert azok a hangszórók amiket beépÍtenek, nem a fejegységhez vannak hangolva, mint ahogy a gyárban teszik azt meg a gyári fejhez. (sok esetben találkoztam, már azzal a hibával is, hogy betettek egy drága fejet a gyári helyére a gyári hangszórók mellé és az is kutyául szólt.
Ha valaki hangrendszert akar akkor az kicseréli még a kábeleket is, mert azok is zavarjelesek sajnos.
Aki csak halgatni akar valamit annak meg érdemes legalább egy kis csövet berakni egy pici hidalható 2 csatis erősÍtővel, abból már lehet mélyeket előcsalni a közép magas tartományban meg akár a gyári is elcsipog.
Akár itt az aprón is össze lehet szedni pár ezer forintért egy normális szettet.
Nekem magnat cső 500Wattos erősÍtő, JVC fej elöl 16cm Hertz hátul 16cm Kicx szól (itt át kellett alakÍtani a hangszóró keretet) Ezzel meg vagyok elégedve igaz én már nem a hülyegyerek tüc tüc re megyek, hanem hogy hangosabban is szépen tisztán szóljon.
-
mycso
Topikgazda
válasz
Davidof92 #48361 üzenetére
Én annó megane 2-be mac audiot vettem: ILYET. Szép, tisztán szólt, lettek magas hangok, viszont a mély hangok teljesen eltűntek.
Ha csak a gyári hangszórókra hagyatkoznék, akkor azt mondanám, hogy nem érte meg a csere, de mivel volt mellette egy láda, így ráfoghatjuk, hogy jó csere volt. -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
Wiz Khalifa #48353 üzenetére
Valaki?
Rendelném megfelel ha jó mert sürgős a cucc.
-
pajszer91
tag
válasz
pajszer91 #48359 üzenetére
Igazatok lett, lehúztam a tápellátását, és úgy indítottam be az autót, nem is indult a venti.
Kár, hogy nem először ide írtam -
Wiz Khalifa
veterán
Elfelejtettem valamit kérdezni még.
A szivargyújtóm kicsit "el van használva" így inkább cserélném a modult.
Ez szerintetek nekem megfelelő? [link]
Mert akkor be is rendelek egyet, azt a két kábelt meg átkötni nem nagy kunszt. Csak kérdés ez a fajta kell-e nekem a Thalia-ba.
-
Pecc
őstag
hosszú táv, 80% országút szabályokat betartva : 6.1l/100km
u.i. lámpánál szétlőtt egy clio II dci
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT Rampage SHIVA Zalman 600W
- Honor Magic 7 Pro 512GB / 12GB RAM / Fekete / Független / Újszerű állapot / 3 év gyári garanciával!
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest