Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Motorhőmérséklet jeladót cseréltek, vagy a hűtőben a hőkapcsolót? A ventillátort a hűtőben lévő kapcsoló kapcsolja. Ha kihúzod a kábelt, megáll. Szerintem az lesz a ludas. Egy próbát megér.
[ Szerkesztve ]
Pecc
őstag
hosszú táv, 80% országút szabályokat betartva : 6.1l/100km
u.i. lámpánál szétlőtt egy clio II dci
[ Szerkesztve ]
Wiz Khalifa
addikt
Elfelejtettem valamit kérdezni még.
A szivargyújtóm kicsit "el van használva" így inkább cserélném a modult.
Ez szerintetek nekem megfelelő? [link]
Mert akkor be is rendelek egyet, azt a két kábelt meg átkötni nem nagy kunszt. Csak kérdés ez a fajta kell-e nekem a Thalia-ba.
Smoke some weed nigga!
pajszer91
tag
kisninja
őstag
Igen mivel valóban az kapcsolja a ventit, halahol a hűtőradi aljában kéne lennie. 2-3 vezeték megy bele.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
diablo1984
veterán
Igen, amit cserèltetek az a műszerfali visszajelzèsèrt felelős, a másik meg ha elèr egy bizonyos hőt akkor kapcsol, nincsenek fokozatok!
Mágus2
Közösségépítő
A hűtőbe van tekerve a kapcsoló. Keresd meg.
pajszer91
tag
Köszönöm mindhármotoknak a felvilágosítást, megvizsgáltam a helyzetet, azt hiszem a lökhárító leszerelésével kezdek.
[ Szerkesztve ]
pajszer91
tag
Igazatok lett, lehúztam a tápellátását, és úgy indítottam be az autót, nem is indult a venti.
Kár, hogy nem először ide írtam
Davidof92
senior tag
A gyárinál tuti jobb (azt hiszem át kell menjek az autóhifi topikba szétnézni)
pajszer91: Amit te lehúztál, az a klímarendszer nyomáskapcsolója. Nincs bekapcsolva örökké a klímád?
pajszer91
tag
Igen, közben rájöttem, hogy nem ez a ventilátor kapcsoló. Nincs sokszor használva a klíma, de nyáron fel lett újítva. Az autó sincs sokszor használva.
Davidof92
senior tag
Azért kérdeztem, hogy nincs-e bekapcsolva a klímád, mert akkor indítja a ventillátort is vele együtt.
pajszer91
tag
Értem, szóval nincs bekapcsolva, amúgy manuális a klímája.
rob210
Topikgazda
Nem lennék biztos a helyedben.
De miért ragaszkodsz ennyire hozzá.
Árban nem sokkal drágább a kicx.
Renault power
Davidof92
senior tag
utánanézek ennek a kicx-nek. Sose hallottam még róluk.
rob210
Topikgazda
ez komoly ?
Renault power
Davidof92
senior tag
persze. Kickerről már halllottam, most ez ugyanaz a cég?
(#48369) Wiz Khalifa válasza Wiz Khalifa (#48353) üzenetére
Wiz Khalifa
addikt
Valaki?
Rendelném megfelel ha jó mert sürgős a cucc.
Smoke some weed nigga!
rsf
senior tag
Van két Phonocar hangszóróm valahol a cliómból vettem ki Hertz ment a helyére.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
Wiz Khalifa
addikt
Amúgy. A "névtelen" vacakról hallottál de a nevesebb hangszóróról nem? Érdekes.
Nekem JBL van. Fasza a cucc de majd fogom cserélni, Alpine-ra vagy MTX-re mert az a többi cucchoz jobban fog illeni.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
Én annó megane 2-be mac audiot vettem: ILYET. Szép, tisztán szólt, lettek magas hangok, viszont a mély hangok teljesen eltűntek.
Ha csak a gyári hangszórókra hagyatkoznék, akkor azt mondanám, hogy nem érte meg a csere, de mivel volt mellette egy láda, így ráfoghatjuk, hogy jó csere volt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Ez rendben van, de te is jól tudtad szerintem amit mindenki tud, ha auto hi-fi vel valaha is foglalkozott kicsit.
Miszerint 13 cm es hangsugárzóból nem lehet mély hangot előcsalni, koax rendszer esetén.
Tehát mint Írtad a mélyláda mellé vetted, ez Így jó választás volt.
A minimum hangszóró átmérő 16cm amiből némi mély már előjön.
De a legszebb mélyhangokat valóban láda vagy cső beépÍtésével küllön erősÍtőről lehet elérni.
MÁS:
A gyári hangszóróhoz képest azért nem lehet sokszor javulást érezni sőt, romlik a hangzás, mert azok a hangszórók amiket beépÍtenek, nem a fejegységhez vannak hangolva, mint ahogy a gyárban teszik azt meg a gyári fejhez. (sok esetben találkoztam, már azzal a hibával is, hogy betettek egy drága fejet a gyári helyére a gyári hangszórók mellé és az is kutyául szólt.
Ha valaki hangrendszert akar akkor az kicseréli még a kábeleket is, mert azok is zavarjelesek sajnos.
Aki csak halgatni akar valamit annak meg érdemes legalább egy kis csövet berakni egy pici hidalható 2 csatis erősÍtővel, abból már lehet mélyeket előcsalni a közép magas tartományban meg akár a gyári is elcsipog.
Akár itt az aprón is össze lehet szedni pár ezer forintért egy normális szettet.
Nekem magnat cső 500Wattos erősÍtő, JVC fej elöl 16cm Hertz hátul 16cm Kicx szól (itt át kellett alakÍtani a hangszóró keretet) Ezzel meg vagyok elégedve igaz én már nem a hülyegyerek tüc tüc re megyek, hanem hogy hangosabban is szépen tisztán szóljon.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Persze, így van
Csak azért írtam, le ha valakinek az lenne a terve, hogy a gyári hangszórókat lecseréli valami drága márkásra (csak a hangszórókat), akkor annak koppanás lesz a vége, mert sz@rabbul fog szólni, mint a gyári zajkeltőkkel.
Jöhetne már a tavasz, mert a lagunából is hiányoznak a mély hangok, de ilyen időben biztos, hogy neki nem állok bevezetékelni. Pedig már hiányzik nagyon:
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
motoflug
őstag
Sziasztok!
Gázadásra ciripelő hang jön a motortérből, kicsit halkan ugyan, de lehet hallani. Felnyitottam a motorháztetőt és járó motor mellett úgy tűnik, mintha a trafó alól jönne, nem tudtam beazonosítani. (2.0 benzin motor). Ötlet esetleg, hogy mi lehet?
diablo1984
veterán
laguna hátsó híd 800kg fa+futó ráakasztva! A múőltkor írta valaki, hogy hogy néz ki egy renault jó torziós rugóval, hát így!
rsf
senior tag
Nekem a megane-ban gyári Bose van, mindenki keresi a mélynyomót....
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
De hát a bose-ban van is mélynyomó. (legalább is annak hívják, gondolom segít valamit a mélyhangokon)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Mágus2
Közösségépítő
Ez nem a klíma nyomásérzékelője? Ha megy a klíma, forognak a venik, ami természetes. Dugd vissza, kapcsold ki a klímát, nem fognak forogni a venik.
pajszer91
tag
Az a baj, hogy a ventilátor mindig megy, a klíma ki van kapcsolva. Ha ezt visszadugom és megy a venti, attól még a venti kapcsolója lehet hibás, igaz? Már ha van benne mert már olyat is olvastam hogy a motor vezérlő kapcsolja.
rob210
Topikgazda
Te most viccelsz velem ugye?
Renault power
rob210
Topikgazda
Uhh ez nagyon durva na az enyém az új hiddal sincs fent ennyire.
Na persze neked kombi hÍd van az azért terhelhetőbb.
Renault power
Wiz Khalifa
addikt
Én a talicskába előre 10cm-es JBL-t vettem hátra meg 13cm-es JBL-t. Érdekesség hogy hátúl szinte csak mély hangokat csapat de már megvan a "szetthez" az ALPINE SWT-12S4 csövet meg a hozzá illő Mac MPE 2.0-át.
Már csak a kábeleket veszem meg január elején és kötöm is befelé, nem érdekel hogy hideg van.
Smoke some weed nigga!
-=Tiger=-
tag
Ilyen nincs, de M3 igen, ami szintén 110LE-s 1.5dCI. (ph2)
2 hónapja cseréltem benne, de az nem ilyen volt. Pörgetni kell kicsit, de legalább nem esik vissza a hőmérséklet, mint előtte. Egyértelműen rossz volt. Meleg időben nem volt probléma, de ahogy lehűlt az idő...
Itt 2-3 emberkének asszem van 1.5dci megane3, ha majd jönnek, akkor írnak neked róla. De nem emlékszem, hogy rosszakat írtak volna már róla.
Amit én tudok:
Ez már az újabb 1.5dci, itt már nincs hajtókarcsapágy probléma, illetve a porlaszó problémák sem gyakoriak (pár a 106 lovasnál sem ez volt már a gyenge pont).
Ezzel a motorral viszonylag használható, a 6-os váltó (japán) nagyon jó. Fogyasztása városban és pályán is alacsonyan tartható, főúton, meg a 4l/100km sem álom.
Olajcserére figyelni kell 10-15k km között használattól függően és a belevaló olajjal, illetve go szűrő min. 2 olajcserénként.
Röviden ennyi, a többit majd megírja, akinek most is ilyen van.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
diablo1984
veterán
Így igaz, üresen sincs fentebb sokkal, oldalról az első új rugókkal teljesen arányom, eleje-hátulja között nem èrzek eltèrèst rugózásra, teljesen komfortos, nekem nagyon bejön, főleg a règi lágy után!
rsf
senior tag
Nekem azt mondták, hogy van mélynyomó de én nem találtam sehol a neten sem aztán ha lenne akkor gondolom az audió beállításokban lehetne állítani a hangerejét.. De ott sincs..
Ebből gondolom hogy nincs.
[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
rob210
Topikgazda
A pótkeréknél kezdj el turni, meg fogod találni.
Ez meg a grandtouré
[ Szerkesztve ]
Renault power
diablo1984
veterán
Ez egy nem csúnya mégane 2 ph2 benzines, egygazdás, hátrányai hogy elèggè fapad ès kicsit drága, valamint csak az 1,4es motorral szerelt, de őszintének tűnik, valaki ha ilyet keres, akkor alkuvak mèg jó vétel lehet!
pajszer91
tag
Végülis meglett a hiba forrása, a lökhárító levétele után, láttuk, hogy semmi nincs betekerve a hűtőbe. Majd tök véletlen felül a ventilátornál kivettük ezt (hűtőventillátor ellenállás), megtakarítottuk, kontakt spray-ztük, majd visszaszereltük. Indítás után végre nem indul a venti, csak ha elérte az üzemi hőfokot.
Az érdekes, hogy tegnap a szervizben is kivették és azt mondták, hogy hibátlan az alkatrész.
rob210
Topikgazda
Jónak tűnik, de egy kombi megane II be az 1.4 es motor pont olyan mint az új Logan MCV ben az 1.2 es.
GYILKOSSÁG.
Nem értem, hogy egy jó kocsit miért kell alulmotorizálni.
Én nem rallyzok, kinőttem már belőle, de a multkor az Érdi emelkedőn pont egy szÍnre ugyan ilyen megane kombit kellett körbeautóznom, mert azt hittem visszagurul.
(pedig nem is volt agyon pakolva.)
Renault power
diablo1984
veterán
hát ja, a dacia logan mcv-ben én is gondolkoztam mint új autó, de egy értelmes nem turbós benzinessel nem tudnál gyártani! legaláll az 1,4-es motorral szerelnék, ha az 1,6-ost csak a megane-ba adják....
nem egy rakéta lehet ezzel a motorral, de 1,6-os motorral meg jót ennyiért nem leltem a hirdetések között, a m2 ph2-es 1,6-esetében a 1,3milla+ meg már vicc kategória....
rob210
Topikgazda
Az összes új autó ilyen kis turbós izé.
Én nekem elegem van ezekből.
A skoda octavia is vicc az 1.2 es tsivel.
Meg az egyébb nagy vasakban is sorra látom ezeket az 1.2 es meg 1.0 es motorokat.
Manapság fogyasztási cikk lett az autó, azaz nem 10-20 évre gyártják őket.
[ Szerkesztve ]
Renault power
speedydb23
senior tag
Nem akarok én nagyon beleszólni, de azért az erős túlzás, hogy 1145 kg-os kasztnihoz egy 98 lóerős és 127 Nm motor nem elég normál használathoz...
Az emelkedős dologhoz meg annyit, hogy nem tudhatod mennyire nyomta, és milyen fokozatban... Szimplán csak ráérősen is lehet közlekedni.
diablo1984
veterán
ja, de octavia már szívóval asszem egyáltalán nem kapható!
Opel Astra még asszem 1,4-essel(101LE) igen, vagyis a J széria biztos, igaz az 1,6 szívóval is rendelhető volt végig.
Renault fronton a kicsik az 1,2 szívóval, az új megane az 1,6 szívóval még kapható asszem.
Daciában Logannél, Sandero-nál meg az 1,2, dusternél még az 1,6-os is létezett, míg rendelhető volt a régi, de szerintem az új dusterbe is lehet majd választani ezt!
Egyszer majd lecserélem a lagunát, de még nem tudom pontosan mire, valami szívóbenzin kombi jó volna minél kevesebb kockázattal, de még nem tudom, hogy megane3 vagy J astra lesz-e, a megane még használtan is olcsóbb kissé.... de addig még sok víz lefolyik a dunán, lehet mire cserélném, akkor már ezek is lefosott szar állapotban lesznek mind....
(#48396) diablo1984 válasza speedydb23 (#48394) üzenetére
diablo1984
veterán
én tesómék thaliáját vezettem ezzel a motorral, egész jól gyorsult azzal a bódéval, de már rég volt! ahhoz képest, hogy az 1,9dti is csak 98lovas, az sem tűnik városi használatban gyorsulásbajnoknak, pályán azért 120nál odalépek hirtelen tud gyorsulni, de nem tépi le a fejem az sem. nem vagyok már én sem racsingos, a turbóD-ket hajtani hidegen nem lehet, így télen szinte sosincs megkergetve a verda.
PeterPH
senior tag
5 évig használtam egy ilyen 1.4-es grandtour-t újkorától. Teljesen használható volt, ennél sokkal alulmotorizáltabb autók is vannak a forgalomban.
diablo1984
veterán
egyértelműen! én már azon gondolkoztam, hogy egy logan mcv tesztvezetésre jelentkezem..... 1,2 16V motor, 75 ló, kombi kasztni és állítólag az is gurul, sőt haver 1,5 dci dokkert asszem 65 lovast hajt és szerinte jól megy! minden a váltó áttételezésen múlik, max a pályán 120nál már hangos a motor, de (bár rég vezettem pályán benzinest és az is egy 2literes 8v-s laguna volt) el kell hogy bírja, max vissza kell tolni egyet időben....
rob210
Topikgazda
Nem beszólás vagyis nem veszem annak.
Mindenki azt hajt amit akar és ami számára megfelelő.
Én a 75 lovas meganeból ültem át a 107 lovasba és azzal is elvoltam.
De sokszor éreztem, hogy gyenge.
Renault power