Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#48301) diablo1984 válasza Davidof92 (#48299) üzenetére


diablo1984
veterán

ja, csak kérdés hogy miként lehet összehozni a dolgokat, mert műszakikor egy kézifék visszajelző hiba is bukó....

(#48302) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Adódott ma egy kis problémám a Megane-al, az automata nyílással. Amikor közelítek a kártyával, nyílik a tükör, és ha megfogom a kilincset, nyit a zár. Na ez utóbbit most valamiért nem hajlandó csinálni. Mi lehet a bibi? Csak így hirtelen, egyik pillanatról a másikra...

(#48303) meroly válasza motoflug (#48292) üzenetére


meroly
veterán

Igaz, koszi :)

Impossible is nothing

(#48304) gabx76 válasza Gabesz87 (#48302) üzenetére


gabx76
senior tag

Egyik ajtónál sem érzékeli?

(#48305) Gabesz87 válasza gabx76 (#48304) üzenetére


Gabesz87
addikt

Nem. Körbejártam a kocsit, egyik ajtónál sem érzékeli.

(#48306) Gabesz87 válasza Gabesz87 (#48305) üzenetére


Gabesz87
addikt

Helyesbítek: a csomagtartónál kinyit.

(#48307) Davidof92 válasza diablo1984 (#48301) üzenetére


Davidof92
senior tag

Van 2 évem megoldani, hogy ne világítson :DDD

(#48308) diablo1984 válasza Davidof92 (#48307) üzenetére


diablo1984
veterán

Ahogy sejtem így sem kellett a műszakitól fèlni! ;)

(#48309) mycso válasza just (#47584) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

A téli fogyid hogy áll?
Múltkor sok várossal 7.1 volt. Aztán a múlthéten ebben a -4-5-6 körüli időben volt autópálya, meg sok Bp. dinamikusan, meg is lett egy 7.5 körüli átlag.

Jah, meg a múltkor szóba került az izzító gyertya. Reggelente furán indult, 2 kuka, 2 meg határeset volt.
Mondjuk szép karácsonyi ajándék közel 30k. Viszont könnyű cserélni, az 1.5dci-nél bontogatni kellett, ennél meg csak kiteker-beteker.

Meg voltam diagon, nem találtunk semmit, minden rendben. :)

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#48310) rob210 válasza mycso (#48309) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az enyém most a hidegben (BP) ésszel vezetve lett 7.8 Igaz nem nyomtam neki csak egyszer. ;)
Meg a nagy Karácsonyi dugókat messzire elkerültem a kis utcákon.

Viszont amikor minusz 6 volt nehezen tekert az önindÍtó le kell szednem kitakarÍtani.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#48311) Wiz Khalifa válasza rob210 (#48310) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Én meg csak városba használom és 10liter lett a fogyasztásom.

Szerinted ez normális az 1.4-es kocsihoz? Nem tapostam neki és egyszer voltam a reggeli forgalomban lépésbe haladva.

Smoke some weed nigga!

(#48312) rob210 válasza Wiz Khalifa (#48311) üzenetére


rob210
Topikgazda

Sok mindentől függ, de nekem a meganeal ami nehezebb mint a thalia ugyan ezzel a motorral soha nem sikerült elérnem ezt a fogyasztást.

Bár tény, hogy a 8 szelepes többet fogyasztott, mert az az "injektor" nem olyan fejlett.
De nekem dugózással nagy hidegben sem ment fel 8.8 liter fölé.

Renault power

(#48313) diablo1984 válasza Wiz Khalifa (#48311) üzenetére


diablo1984
veterán

Nálam a 2 literes laguna evett tèlen 9-10litert sok járatással, városban. Tesómèk 16v-s 1,4 benzin thaliája extra rövid távon betol 10 litert, ez alatt azt èrtem, hogy 500m-re gyereket hordanak oviba vele....

(#48314) speedydb23 válasza rob210 (#48310) üzenetére


speedydb23
senior tag

Igaz, hogy nem Rönyóm van, de nálam most stabilan 7,55-re jön ki a fogyasztásom városi használattal, 1.6 16V benzin, de persze az önsúly csak 980 kg. :)

[ Szerkesztve ]

(#48315) gooool válasza speedydb23 (#48314) üzenetére


gooool
őstag

Ezek szerint én ritka mágus vagyok a Lagesszal, mert még minusz 8-10-ben reggel sem sikerült 5,5 felé vinni az átlagot a szokásos tempóban és útvonalon (napi 100 km, jópár település, pici város és úgy 60 km egyenletes tempó optimális esetben), a BC-s átlag pedig 4,5 liter jelenleg.
Jó, mondjuk én ritka kíméletesen vezetek azt hiszem, hidegen 2000-nél felváltás, lakott területen 1400-2000 közötti fordulatszám, melegen szoktam 2000-től parkettázni és 2400-2800 között elváltani. Azt hiszem, ez az 1.9dCi-nek optimális, aztán lehet mégse. :DDD

[ Szerkesztve ]

Üdv, Balázs

(#48316) diablo1984 válasza speedydb23 (#48314) üzenetére


diablo1984
veterán

Honda, toyota?

Goooool: az dízel, az èn lagunám is 7 alatt kijön most tèlen 10-15 perces járatással indulás előtt szigorúan városi használattal! De a benzin az más üzem!

[ Szerkesztve ]

(#48317) gooool válasza diablo1984 (#48316) üzenetére


gooool
őstag

Kicsit sok lett az O betű :D (my bad, anno kicsit áttekinthetőbb nevet is választhattam volna).

Máig nem tudom, hogy a hidegindítás utáni járatás minuszokban előny-e vagy felesleges. Sok helyen azt írják szükségtelen, a tapasztalat nekem is azt mutatja, mert a cégeseket is hiába járatjuk indulás előtt negyed óráig, nem igen melegszik fel.
Így én az indítás utáni 1-2 perces üresjáratot vezettem be rendszeresre, illetve leállítás előtt szintén, hogy a turbó visszahűljön.

Üdv, Balázs

(#48318) Adonimus válasza rob210 (#48300) üzenetére


Adonimus
aktív tag

Létavértesen

adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu

(#48319) diablo1984 válasza gooool (#48317) üzenetére


diablo1984
veterán

Èn is csak a hideg miatt, had legyen esèly hogy fűteni tudjon, nekem nincs dpf, egèr is falazva, max a kipuffban áll meg a korom, amit egy nagyobb gázra kisöpör magából! Kicsit hozzáad a fogyihoz, de ez nyáron sem eszik 5 litert városban, jellemzően 6 körül, pályán 5,2...

(#48320) gooool válasza diablo1984 (#48319) üzenetére


gooool
őstag

DPF nekem sincs szerencsére, EGR még része a motor működésének, de a következő takarításkor elforgatom, főleg ha ismét úgy beleáll, mint legutóbb és nem tudom értelmesen kiszedni.

A szívósort mennyire nagy macera leszedni amúgy? Mert abban van az EGR ugyebár és ha már elforgatom, akkor szeretném azt a jó kis olajos kormot kiáztatni belőle, hozzuk ki belőle a maximumot.
Kell hozzá bármi célszerszám, különleges odafigyelés (nyomatékkulcs pl.) vagy egyszerűen le kell szedni és max. egy tömítést cserélni (annak helyét letakarítani) visszarakás előtt?

Üdv, Balázs

(#48321) speedydb23 válasza diablo1984 (#48316) üzenetére


speedydb23
senior tag

Mondhatni Toyota, legalábbis a technika ami benne van. :)
Daihatsu Applause egyébként, nekem nagyon bevált ez a márka/típus.

Ez a 3. ilyen autóm, és mondhatom, hogy a kopó alkatrészeken kívül még sose kellett mást javítani rajta, egyedül a kasztni ami típushiba, vagy inkább japán betegség (meg persze az a 23 év amióta legyártották). :K

[ Szerkesztve ]

(#48322) just válasza mycso (#48309) üzenetére


just
aktív tag

Nekem is volt most sok kis táv városba, indit, 5p múlva leállit stb, akkor 8körül evett. Autóúton, szarrá padlózva 7alatt megállt. Nekem néha kevesebb tekeréssel indul a -6ba mint 0 környékén:D

Two things what i hate. People that can't count...

(#48323) diablo1984 válasza gooool (#48320) üzenetére


diablo1984
veterán

Sima 6lapfejű csavar fogja, a kipuffot is oldani kell a turbótól, illetve a turbó csöveit. Kicsit kínlódás, mert franciásan nincs hely sehol, egy szívó/kipufogósor tömítès kell, nyomatèkra húzhatod, de nem szüksèges, lapul a fèmtömítès alatta, így igazodik! Sok kormos szmötyi le tud benne rakódni, èrdemes kitakarítani.

(#48324) Sanyo77 válasza rob210 (#48257) üzenetére


Sanyo77
tag

Annyira nem is fontos :DDD

(#48325) Sanyo77 válasza pècsimunkás (#48258) üzenetére


Sanyo77
tag

Kicsit zörög 1200-1400 körül, utána már rendben van. Ha picit húzom az egészet akkor elhallgat. De csak hidegen csinálja.

(#48326) rob210 válasza Sanyo77 (#48324) üzenetére


rob210
Topikgazda

Erre jutottam én is :)

Más:

Az 5.-ei hÍdcsere mára tolódott.
Tessék szorÍtani, hogy minden rendben menjen.
;)

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#48327) tresh válasza mycso (#48309) üzenetére


tresh
addikt

Ne foglalkozz a fogyasztással, soha nem fog olyan jol fogyasztani mint az 1.5dci. Az a 7-7,5 literhibátlan ;)

(#48328) Pecc válasza rob210 (#48326) üzenetére


Pecc
őstag

Én szorítok :D

(#48329) Sgt. Chris


Sgt. Chris
aktív tag

Sziasztok!

És így utólag is kellemes Ünnepeket a fórumtársaknak! :)

Most, hogy jó ideje hideg van, érdekes hangokat hallat a kocsim (Grand Scenic 1.6 16V benzin, 2004.) Pöccre indul, azonban váltáskor, azzal egyidőben "füttyent" egyet...ha lefelé, ha felfelé váltok, mindegy. A váltás folyamata hibátlan amúgy, de ez a füttyögés nem hagy békén..., ha megyek egy 10-15 percet, gondolom bemelegszik és már nem is hallani. Ahogy olvasgattam a neten, kinyomócsapágy hibára utal...

162k km van a gépben. Jövő márciusban műszaki lesz előtte pár dolgot meg kell rajta csináltatnom (első féktárcsák cseréje, ablakmosó morog, de nem nyomja a cuccot, hátsó ablaktörlő kar eltört...meg van egy köfelverődés a szélvédőn az anyósülés előtt...)

Valaki tudna tippet adni, hogy ha kinyomó a bibis, annak mennyi a reális költsége? Anyag és munkadíj?

ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W

(#48330) speedydb23 válasza Sgt. Chris (#48329) üzenetére


speedydb23
senior tag

Saját véleményem, ha már lent van a váltó, akkor nem éri meg "csak" a csapágyat cserélni...

(#48331) diablo1984 válasza Sgt. Chris (#48329) üzenetére


diablo1984
veterán

Kinyomó csapágy az álló helyben is tesztelhelő, járó motornál kinyomod a kuplungot ès kèsz. Vagy a motort is túráztathatod közben, ha az a baj, akkor hallani fogod! Maga a csapágy párezres kategória, a munkadíj meg 20+ kategória....

(#48332) Sanyo77 válasza mycso (#48309) üzenetére


Sanyo77
tag

Mivel a fogyasztás állandó téma, most direkt nulláztam mindent, hogy megírjam a tapasztalataimat.

Pécsen voltunk, ott is autókáztunk (dombról le, dombra fel) a vezetési stílusom nem vadorzó, de 90-es táblánál 105 szokott lenni, ha kell előzök, szóval megyek ahogy tudok. Kocsi persze megpakolva, asszony mióta rádöbbent, hogy mennyi hely van benne újragondolta, hogy mit kell vinni, és mostmár ezt pakolja színig :(

Autópálya nem volt benne, így lett 5,7 liter/100, a computer szerint.

2.0 dCi Laguna III :DD

(#48333) Sgt. Chris válasza speedydb23 (#48330) üzenetére


Sgt. Chris
aktív tag

Már hogy egy kuplungszett cserére célzol? Egyébként ez a verzió bennem is felmerült...mert azért ez még a gyári ami benne nyekereg, előbb vagy utóbb a tárcsa vagy a kinyomólap is föladja a harcot.

Egy Valeo szett a Bárdiban ~60k...gondolom itt már a munkadíj se 20k...inkább duplája, jól hiszem?

[ Szerkesztve ]

ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W

(#48334) diablo1984 válasza Sgt. Chris (#48333) üzenetére


diablo1984
veterán

Nem, ugyanannyi, a komplett kuplung csere sem jár sokkal több melóval, itt a nagy meló a váltó levètele, utána a kinyomócsapágy csere ès a komplett kupluncs csere között pár csavar a difi, az már nem komplikált!

(#48335) speedydb23 válasza Sgt. Chris (#48333) üzenetére


speedydb23
senior tag

A csapágyhoz ugyanaz a munkadíj tartozik mint a komplett kuplungcseréhez, mivel a szerkezetet és a tárcsát is lekapni semeddig se tart, ha már a váltót leszedték.

(#48336) Sgt. Chris válasza speedydb23 (#48335) üzenetére


Sgt. Chris
aktív tag

Köszi az infókat! Majd ajánlatkéréskor gondolok rá. Apropó, eladó hátsó ablaktörlő kar, lapáttal nem bontódik valakinél? :-)

ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W

(#48337) baluka6 válasza rob210 (#48282) üzenetére


baluka6
aktív tag

Nem emlékszem, hogy ilyet kértél volna tőlem. De ha ennyire szívügyed és utoljára kéred, akkor inkább hanyagolom a topicot, mert ezek szerint itt nincs szabad vélemény nyilvánítás...
Ja, és Renaultom van, nem vagyok ellene, csupán van amikor nem racionális döntés,de látom ezen van aki nem lát túl.

(#48338) Wiz Khalifa válasza diablo1984 (#48313) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Nekem 3.6km oda + vissza a melóhely naponta. De néha közbe megállok a plázánál, stb... szóval lehet hogy több pár száz méterrel is stb...

A lényeg hogy nagyjából megvárom míg bemelegszik a motor nekem (bár ez kb 1km után kezd bemelegedni igazán) mert ha állok egy helyben akkor 10perc járás után sem lesz langyos a motor, sose fúj langyosabbnál jobb levegőt, csak ha megteszek majdnem 1km-t.

Szóval lehet reális a 10 lityi. De mondjuk ezt akkor mértem amikor a hónap eleje volt (1-5 között) és nagyon hidegek is voltak.

De mondjuk azt sem értem hogy tesódék miért járnak kocsival 500m-re. :DDD Mire bemelegszik a kocsi ilyen hidegben addigra odaérnek gyalog. :DDD

Smoke some weed nigga!

(#48339) mycso válasza tresh (#48327) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Nyilván nem baj, hogy ennyit eszik, azért ezzel számoltam, hogy messze lesz az 1.5dci megane-tól. Csak úgy leírtam, hogy ez ennyit kajál.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#48340) diablo1984 válasza Wiz Khalifa (#48338) üzenetére


diablo1984
veterán

2 kisgyereket nem egyszerű tèlen terelgetni, a másik mert megtehetik, a harmadik, hogy kènyelmesbe tolják.

(#48341) rob210 válasza baluka6 (#48337) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nézd nekem nem ezzel van a bajom, de ez renault topik.
A VW topikba azért nem járok már, mert ott kikérték maguknak, hogy csak vw konszernről beszélgessünk.
Nem azt kértem, hogy ne látogasd a topikot.

A baluka név meg megzavart, neked még valóban nem írtam ezt.
A te döntésed mit csinálsz, sőt megkövetlek, ha a többieket nem zavarja akkor írj amit akarsz.
Végül is mi egy nyitott csapat vagyunk.
:R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#48342) rob210


rob210
Topikgazda

Na a csere megvolt.

Nem lett sokkal magasabb, de keményebb lett lényegesen.
Még tesztelés alatt, megpakolom majd aztán meglátom.
Maga a csere nem volt gáz, de a légtelenítés fékbeállítás időigényes volt.
3.5 óra alatt végeztünk mindennel.

Renault power

(#48343) Pecc válasza rob210 (#48342) üzenetére


Pecc
őstag

Majd muti egy képet hátul két emberrel mennyire ül :)

(#48344) rob210 válasza Pecc (#48343) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ok.

Már csak vissza kell raknom a hátsó üléseket ;)
Tegnap este már nem volt erőm kibányászni a dög nehéz hidat a kocsi hátuljából.

Renault power

(#48345) motoflug


motoflug
őstag

Elnezest az OFF-ért, de eladnam a motortakaro burkolatomat, amely nem jo meretben a 2.0 motorra, csak 1.4 ill. 1.6-ra. Nem szeretek hirdetni, igy akit erdekel, dobjon egy privatot.

(#48346) Davidof92 válasza diablo1984 (#48308) üzenetére


Davidof92
senior tag

Hát na :B Viszont meg szeretném csinálni a hibáit, mert engem idegesítenek, függetlenül attól hogyvizsgaköteles-e, vagy sem. Tegnap a gyári rádió megmutatta ki a főnök, így a 4db 13 centis hangszóróból már 2 folyamatosan zörög, 1 pedig csak nagyobb hangerőnél.

Van itt valakinek tapasztalata Phonocar hangszórókkal? Nem sok infót találtam róluk, de nekem így elsőre egész szimpatikusnak tűnnek.

(#48347) rob210 válasza Davidof92 (#48346) üzenetére


rob210
Topikgazda

Doboz midegyik.
Lehet ezért az auto hi-fi topikban megköveznének, de szerintem nem szól úgy mint egy kicx, vagy hertz, Jbl szett.

Nekem se véltelen leettek ezek berakva a kocsiba.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#48348) veréb


veréb
tag

sziasztok
kicseréltem a 3 gumibakot a renault- ba de a hibajelenség fenn áll DE azt vettem észre hogy ha kanyarodok és utána akarom kivenni 2-ből nem jön ki ha rajta hagyom a kezem a váltón és leveszem a gázt majd újra rálépek igen erősen érzem a rángást!
az alsó "kutyacsont" nevű gumibakot kivettem és ellenőriztem de nincs rajta szakadás / hogy is lenne hisz csak 2 hónapos/ de ha a szélesebb végét megfogom akkor a másik végét le fel tudom mozgatni nem is kicsit így amikor visszatettem a motort tudtam mozgatni hintáztatni! ezt igazán nem értem miért is tudom!!!!
Renault szervizbe vittem az autót , hogy légtelenítsék a kuplungot de azt mondták nem kell légteleníteni mert nem levegős
Szerintük a hiba oka amiért nem tudom kivenni NÉHA 2-ből magában a váltóban van valamelyik reteszelő golyónál vagy rugónál van kérdésemre h ez mennyibe kerülne csak a munkadíjra mondtak 70-80 e ft-ot
a számat tátva megköszöntem a rám fordított idejüket és távoztam
Valaki?

nézzél jobban szét hátha csak a fától nem látod az erdőt

(#48349) veréb


veréb
tag

ma a különbség a két gumibak között?

én a feketét tettem be
mennyi motortartó bak van 3 vagy 4?
1 nagy felül bal oldalon , 2 kicsi téglalap jobb lenn
3kutyacsont alul

[ Szerkesztve ]

nézzél jobban szét hátha csak a fától nem látod az erdőt

(#48350) pajszer91


pajszer91
tag

Sziasztok
Van egy 2004-es Megane 2/1 autóm, arra lettem figyelmes, hogy amint beindítom a motort, a hűtőventillátor is egyből megy és le sem áll. Tegnap kapott új vízhőmérséklet jeladót, de a hiba továbbra is fent áll. Ma voltam vele szervizben, ahol megállapították, hogy nincs hibakód, és, hogy valamilyen komolyabb elektronikai hiba van a háttérben. Tovább irányítottak, de addig is nincs valakinek ötlete, hogy mi okozhatja?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.