Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Geri89 #47223 üzenetére
a hajtókar csapágy csere az igen, csere után 100e km-t minimum kibír, persze a megfelelő olajcsere periódus betartásával! mycso az övén megelőzés céljából annó csináltatta huszonezres tétel az egész, nem kell a motort szétszedni érte, csak a teknőt kell levenni és onnan műthető! ártani a teknőlevétel amúgy sem árt, mert olajcserekor a leeresztőn az összes olaj nem folyik ki, marad benne kb fél liter "eszencia", azt nem árt legalább megvétel után az első cserekor kimosni és akkor biztosan 100% tiszta olaj lesz a motorban, minden mocsoktól és fémportól mentesen!
tele vannak már ezek a dci-k elektronikával, ha egyszer meg vannak hajtva rendesen és nagy a gond, azt visszajelzi hibára, hogy befecskendező hiba meg hasonlók, de gépen is egy hibakód olvasásból sokminden ki tud még derülni! a turbó az lutri, az megy és utána nem, olajfogyasztást nem lehet szervízben nézni, arról egyértelmű hibakód nincs, azt max kihúzatod és ha szépen egyenletesen gyorsul, nem torpan, nem okádja a kormot, nem süvít zavaróan, akkor csak remélni tudod, hogy jó, amúgy kézben tartva hozzáértő a tengely lógásából meg tudja mondani, hogy mennyire járja a végét!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs