Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
gabx76
senior tag
Igen, még a Megane 2-be pakoltam bele a 13-as Hertz szettet, fejegység elég szépen kihajtotta. (ezeket kifejezetten fejegységről történő hajtásra tervezték, ahol ugye kisebb a dinamika, ezért nagyobb érzékenység kell)
A magas pont bele is illett az eredeti helyre, az ajtóban viszont kicsit módosítani kellett hőlégfúvóval a foglalatot, - erre te is figyelj, nem tudom Scenic I-nél milyen a kiképzése - mert ezeknek komolyabb mágnesük van és nem feltétlenül fér be a gyárilag kiképzett helyre.
[ Szerkesztve ]