Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Egy kis upgrade a gépemhez. IBM M122 billentyűzet
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Nem a hátsó lámpa teszi egyértelművé, de a hátsó lámpa és a c oszlop légterelője már igen.
Ugyanis abban a felállásban csak 12es volt, a tx és tlx es verziók vagy a légterelő vagy pedig a lámpa miatt, megkülönböztethetők a 12-estől.
NA meg az egész autó más, a motor a felfügg, más anyagból készült ha beülsz ég és föld a kettő.
Teszem azt, hozzá, a tlx es dácia motorja mai napig nagyon jó, a tx esek voltak olyanok, hogy szétszetted mentél vele 1000km-ert és megint szét kellett szedni.
Nem csináltál vele semmit csak szétszetted meg összeraktad és akkor 1000km-ert elment
Román mestermű.
Renault power