Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
eTrade
tag
Nekem a Megane II-esben főleg az óracsoport tetszik: kép ( a többi meg "elmegy szódával"... nem hiába van a 3. helyen)
[ Szerkesztve ]
dupla
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Sly189
senior tag
Megelőztél Én most töltöm fel a sajátomat
-11 volt a Boschnál, ablakomon látszik
kijelző még csak -9 et mutatott
Kemény ez a hideg... rakom fel a téli ablaktörlőmet (jókistescos utángyártott szutyok)
Én ezzel a tekeréssel már elégedett vagyok. Egy gombnyomás és indul, ennél hidegebb időbe elő se veszem a kocsit...
[ Szerkesztve ]
Sly189
senior tag
Apropó egy kis fagyos művészet csak ennyire futotta ilyen hidegbe...
Utolsó két képet már itthon csináltam a garázsban, 25km megtétele után de még így is maradt rajta egy kis csillámpor
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Na mindjart megyek, veszek valami jegoldot, mert ez a kapargatas most nagyon nem jott be Volt a kocsiban egy uveg viz, gondoltam lehet nincs megfagyva, raontom az ablakra, majd az elviszi a jeget... Na abban a pillanatban minden addigi kapargatasom karba veszett, es olyan szinten jegge valt az ablak, hogy az nem igaz...
Szoval valami jegoldo sprayt veszek, ugy gondolom egyszerubb lesz reggelenkent
ThodEE
őstag
Jó dolog a túlhűtött folyadék
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
rob210
Topikgazda
Csak odafigyelve, mert a 90%a egy rakat szar és csak olajos maszatos dzsuvás szar lesz az ablakod tőle amit utána nehezebb letakarítani mint a jegesedést.
Ami ér valamit, az meg drága és hamar elfogy.
Nekem is van egy a kocsiban, de csak vészhelyzetre.
Renault power
_NCT
őstag
Az létezik, hogy műszakin leengedték az ablakmosó folyadékomat csutkáig? Direkt előtte töltöttem fel vagy 2 literrel, tegnap használtam volna, semmi.. Azt hittem befagyott a sprickoló lyuka, de nem, ma töltöttem bele és tökéletesen működik....
giigz
veterán
Biztos kifogyott a vizsgáztatónak, látta hogy neked tele van, neki is pont 2 L kell, ott volt kéznél...
Füge007
senior tag
Hétvégén szűrők és olajcsere, és ebben az évben már remélem nem kell költeni a verdámra. Karira meg kap egy új szőnyegkészletet
Füge
FRENK1988
veterán
Hát ha nincs a kocsi alatt tócsa akkor lehet
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Most sikerült a videódat megnézni, háát nem az igazi. Biztos kicserélték az összes izzítódat?
Ez alapján nagyon úgy fest, ha lesz megint ilyen -20 körüli hajnalunk a télen, akkor csak kínlódás lesz vele.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Hát ja van a két gép között különbség.
De nem biztos, hogy ez nem az aksi közti különbség.
Szerintem a tied egészségesebb aksi, mert jóval erősebben és élénkebben tekert a gép.
Renault power
Sly189
senior tag
Azt csak remélni tudom ismerős által kaptam időpontot a szervíz vezető intézte, csak remélni tudom. De pl ma könnyebben indult, igaz csak -4 fok volt...
Lehet ahhoz van köze hogy nekem 86Le-s kiadás, lehet valami másabb és pont amiatt, addig nem érdekel, amíg indul első gombnyomásra
Viszont beindítás után nem kerreg össze vissza
Pillanatnyi fogyasztáson sem látok emelkedést, a hideg miatt.
rob: Az akksimat most vettem nyáron, Varta, csak nem emlékszek pontosan mekkora az indító árama talán 540A... Lehet hogy mycsonak valami atomerőmű van beépítve
[ Szerkesztve ]
Sly189
senior tag
-20°C fokba volt szerencsém pár alkalommal egy 2002-es S400 CDI V8 hoz, hát, az még ennél is szarabb volt
Ott vagy 3-4x kellett próbálkozni mire beröffent
[ Szerkesztve ]
_NCT
őstag
Direkt néztem most reggel, nincs tócsa, működik az ablakmosó.... El nem tudom képzelni, mi miatt engedhették le.....
BP-en amúgy tudtok jó műszaki állomást, vagy ott még köcsögebbek? Mert itt igazából le se szarták az egészet, már úgy vitték oda, h tuti meglesz a műszaki.....
rob210
Topikgazda
Na megyek lekocogok termosztátot cserélni, mert ez a mostani már nagyon kakukk átereszt és bazi lassan melegszik fel a kocsi
Renault power
rob210
Topikgazda
Na megvolt a termosztát csere, elmentem bevásárolni közben legalább jól ki lett tesztelve az új termosztát
Minden rendben megint hamar felmegy felesre a hőfok és ott szépen meg is ragad.
Renault power
ThodEE
őstag
Szia
Milyen termosztát kell az én vasamba?
-4fok körül már 3kilómétert elmegyek mire bemelegszik a motor, a fűtés meg mondhatni semmilyen, elméletileg jól le van légtelenítve, folyadék csere óta elmenem már 500km-t de semmi javulás
Köszi
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
rob210
Topikgazda
Neked a 16 v -s 1.4 van ugye?
Mindjárt nézem milyen kell, de azt ne feledd el, hogy a gáz miatt neked lassabban melegszik be.
Na meg is van ugyan az kell bele mint az enyémbe.
[link]ime.
[ Szerkesztve ]
Renault power
tresh
addikt
1.4 8 szelep Gates termosztátot bele azt jó lesz
ThodEE
őstag
8v van, jó de a fűtés is
Köszönöm (#25872) tresh, nézek a közelbe valahol
Szerk:
Akkor ha jól értem ez a GATES megfelel
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
rob210
Topikgazda
Nekem már benne van pont most írtam.
Valahonnan desztvizet kell még szereznem, mert kicsit erős lett a lötyi.
-38°c os, ezt még egy kicsit lejebb feljebb viszem minusz 30 nál nem akarok tóbbet.
Renault power
ThodEE
őstag
Nem jársz Szada felé?
Vagy veszel desztvizet a bótba?
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
tresh
addikt
Radiátort kikap meg pucol vagy csere ha megdöglött
bucilali
aktív tag
Hali!
Nekem is fűtés gondom van. Kb. egy hónapja lett új hűtőradiátorom, mert kilyukadt. Tavasszal volt termosztátom cserélve. Vízhőfokom jó, de a fűtésem pics@. Pedig a fűtőradiátor felé menő cső, meg az eljövő is forró. A rendszer nem levegős.
A gépem: R19 1,4 RT 8V Energy motoros 1993-as évjárat.
Üdv: bucilali
Ha nem megy, eröltesd!-Ha eltörik, úgyis ki kellett volna cserélni....(Murphy)
tresh
addikt
Attól még hogy a cső meleg a fűtőradiátorod lehet el van dugulva..kikap és rögtön kiderül mi a gond
rob210
Topikgazda
Minek kapja ki ha a visszatérője is meleg?
Legalábbis azt írta oda vissza meleg a cső.
Az meg csak akkor meleg ha átmegy rajta a víz.
Szerintem a levegőelosztójával lesz a gond, nem nyit teljesen és csak alig alig enged át levegőt a radiátor felől.
Renault power
bucilali
aktív tag
Igen, mindkettő forró, még sincs fűtés, csak langyos levegő jön az utastérbe.
A levegőelosztó miatt is ki kell szednem?
Hogyan tudom orvosolni a dolgot?
[ Szerkesztve ]
Ha nem megy, eröltesd!-Ha eltörik, úgyis ki kellett volna cserélni....(Murphy)
Nekem akkor indult így, amikor 2izzítóm hulla volt, csak azért tippeltem arra.
Az akum mint írtam egy 7éves cucc. 74Ah és 680A egyébként a gyári értéke.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
tresh
addikt
Bocs elnéztem csak az előremenőig voltam képbe
rob210
Topikgazda
Meg kell nézni, hogy a fűtéskapcsoló tekergetésére, a bovdenes izé el is mozdítja-e a lapátot ami azt szabályozza, hogy mennyi levegőt szív a környezetből és mennyit a radiátoron keresztül.
Műszerfal bontással jár, de nem kell kiszedni az egésszett, mint a radiátor cserénél ami egy egész napos meló, még gyakorlott szakiknak is.
Renault power
Sly189
senior tag
680A na ott a megoldás ))
Sly189
senior tag
Egyébként az ki van csukva, hogy 74Ah akksi lenne a gyári benne, bár az csak a kapacitását jelenti.
680A bika, én is olyat akartam csak nem találtam jó áron. ?Majd ha ez gatya lesz
kisninja
őstag
Lassan nekem is termosztát cserém lesz bár reménykedem tavaszig kibírja....
Magasabban nyit és 1-1 csíkot bólogat néha. (terhelés után)
Nekem milyen kéne ? 14,16v Lusta vagyok keresgélni
powered by: ®MAJORMÜVEK®
rob210
Topikgazda
Mint írtam ugyan az való a 8v-s és 16v-s modellekbe.
Szóval amit linkeltem pár hszel korábban.
Renault power
kisninja
őstag
Eh felületessen olvastam
powered by: ®MAJORMÜVEK®
giigz
veterán
Neked (ugye városban) hány km, míg középre ér a mutató?
Sly189
senior tag
Hát ez valami szörnyű ilyet én nem akarok meghallani
giigz
veterán
207
Sly189
senior tag
222k km van benne, videó alatt írják is hogy izzító gyertya
_NCT
őstag
Na ilyet se vennék....
giigz
veterán
Nekem az egyik kedvenc autóm, ha rendesen karban van tartva, nem ilyen
_NCT
őstag
Ez olyan igazi női autó....
giigz
veterán
De ez nem változtat azon, hogy ha rendesen karban van tartva, akkor kegyetlen jó autó
Ck.
addikt
Ezert kell allofutes.
_NCT
őstag
Ezt a trabantra is ráhúzhatjuk, sőt az összes autóra.
Vázolom mit írtál most le: "Ha jó, akkor jó" Érted?
giigz
veterán
Na jó, úgy értem, hogy nekem ha női, ha nem női, nagyon tetszik kívülről, annál jobban belülről, talán a kisebb autók közül a kedvenc belterem, nagyon jó vezetni, az 1.6 HDI jól megy, jól fogyaszt, az egész autó kényelmes, de mégis lehet sportosan vezetni, meg az egész olyan sportos/fiatalos, nekem bejön oszt' kész