Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28696) dptrsk válasza Tibee86 (#28691) üzenetére


dptrsk
addikt

Telekomnál tapasztaltál hibákat.
Bejelentetted? Kijavították? Nem ment? újra nyittattad a hibajegyet? 72 óra után a Telekom kötbért fizet, ha nem tudod megfelelően használni a hálózatot.
Telenor nem is hallott ilyenről...

És NE, ne menj a Telekom topikba, hogy szar VOLT a hálózat, mert most nem tudod lemérni, hogy milyen.
Ha esetleg van Telekom SIMed és tapasztalod a hibát és bejelented és leráznak folyamatosan, na akkor írd be nyugodtan.

Ugyanis itt a Telenor topikba aki posztol rendszeresen hibát, már velem együtt többször bejelentette, hogy nem megy visszahívták, hogy nem látnak hibát és az ügyfél a hülye mert nem 2Gn használja...
És ez a 4-5. panasz bejelentés után elég bosszantó és tudja meg mindenki, hogy jelenleg így áll a Telenor az ügyfelekhez...
Ha megváltozik a hozzáállás és valakinek valami csoda folytán kijavítják a hibát és jó lesz, hidd el, ha nem is elismerően, de azt is meg fogja írni...

És azért is van a fórum, hogy hangoztassuk a véleményünk, ha veled pozitív dolog történt azt is meg lehet írni, s mivel nem 1 ember írja a sok-sok panaszt, hanem többen ezért nem trollkodás, hanem egy jelzés...
De a Telenor erre IS tesz egy nagy kalappal.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.