Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/geresics.gif)
Geresics
addikt
Első féknél kanyarban finom kezelésnél a motor felegyenesedik (és lassul), durván kezelve elcsúszik. Gázadásra is felegyenesedés van, csak épp gyorsulsz közben.
Hátsó féknél finoman kezelve megnyúlik a tengelytáv, és a motor jobban, gyorsabban "befekszik" az ívre! Pl. szlalomnál is sokkal szűkebben tudsz fordulni az ütemes hátsó fék segítségével, stb.
Persze ha durván odalépsz, akkor jön a "rendőrkanyar", vagy a perec.
Alacsony tempónál is azért kell a hátsó fékkel egyenesen menni, mert a két kerék távolsága nő, a súlypont alacsonyabban lesz, meg mittoménmégmicsoda, és stabilabban tudsz lassan egyenesen haladni (pl. kocsisor között), míg ha ilyenkor első féket használsz, akkor "idegesebb" lesz a moci, és nehezebb lesz egyenesben tartani...
...vagy valami ilyesmi a lényeg sok máson kívül...
Többiek:
ez a Keith cucc micsoda? Nincs egy YouTube linkje valakinek véletlenül?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok