- Digitális Állampolgárság Program
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szólánc.
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
Gyorsabb reakciók
Asszem ezzel sokan vitatkoznának.
Igen, ha teljesen béna a sofőr, és 60-nál 6.-ban kezdi el előzni az IFA-t, akkor igen.
De kézi váltóval már azelőtt dugók egy 4, vagy 3-ast mielőtt hozzá kezdenék az elozeshez, az automata viszont csak akkor kezd el gondolkodni, amikor nyomok egy padlót. Addig az is erőlteti a magasabb fokozatot. De olyan helyzet is van, amikor, bár vissza lehetne, nem vált vissza. Pl emelkedőn.
A váltó kezelését már a rutin pályán meg kell tanulnia, addig ki se engedik a forgalomba.
Szerintem az automata mellett egyetlen dolog szól, az a kényelem. Meg mondjuk talán egy hibrid rendszernél, mer ott annyira összetett a hajtás.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Digitális Állampolgárság Program
- MIUI / HyperOS topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Black Myth: Wukong
- További aktív témák...