Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [czundermák:] Retro PC vol. #3 abit IP35 Pro-XE és a körítés
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Topiccsendőr
addikt
Nagyon egyszeruen meg tudod nezni mi a hiba.
Amikor inditozol egy kicsit fogd be a legszurohaz nyilasat. Ezzel lefojtod a motort, es kevesebb levegot kap ugyanannyi benzinhez. Ilyenkor mindig roffenni szokott, ha a hideg miatti szegenyedes, vagy szivatobaja van.
Leghuteses motoroknak nagyon hidegben/szesoseges esetekben a karbi is be tud fagyni, a vizes minarelli ezert vezeti be a karbiba a hutovizet pl.
Gyertyat mindenkepp ki kellene venni, megnezni. Bar nem hiszem, h tiszta benzin lenne, inkabb szegeny a keverek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.