Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz csokaym #8118 üzenetére

    Ilyenkor nem is az egész pakk feszültsége a problémás, hanem
    a gyenge sor, ami miatt a többi hiába van 3.5V-on (esik mondjuk
    3.4-re terhelésre), a 3V-os sor 2.9-re esik kb. így a BMS sajna tilt.
    Vagyis nem sajnos: az se lenne okos, ha hagyja túlmerülni.:R

    Ja, a jégakku: van belőle egy pár db. Így összerakva látván attól
    tartok, hogy nem fog beférni a nagy BMS. És akkor még nem is
    beszéltünk a töltő csatlakozó helyéről, meg a kimenetekről LOL.

    (A végén kiderül, hogy tényleg új vázat kéne hozzá építenem.:DDD)

    M4 Pro biztos nem adta le a 21A-t... Nem költői túlzás volt az a
    hasonlat. Tényleg félelmetesen gyengének érződött. Viszont ez
    megmagyarázza, miért bakkecskézett a tulaj a Dual S1-gyel.:DD

    Megszokta, hogy büntetlenül lehet nyelezni, sőt kell, mert ilyen.
    Ha úgy tetszik, nem bug, hanem feature, hiszen az sem mindig
    szerencsés, ha túl durván indul, de hát analóg a gázkar, nyilván
    megbosszulja, ha valaki digitális kapcsolóként kezdi kezelni.:K

    Olyan, mint a motor: SMKP-t szinte végig nyélen kell használni,
    és még úgy sem rajtol valami nagyot... Nagyobb vasakon meg
    kb. életveszély, ha nyélen közlekedsz. Csak olyan fura, hogy ez
    megy 45-öt: tényleg elegánsan, csendesen gurul, de szerintem
    elég lassan érheti el a nagy tempót. Nem tudom, mikor engedi
    rá mind az 21A-t, de biztos nem az elején.:D Mondjuk legalább
    meg lehet vele állni (dupla tárcsafék). Vegyesek az érzelmeim!
    (Kicsit olyan, mint a zsiráf... szép, szép, de otthonra nem kéne.)

    Ui: igen, az 50 km/h végsebességre tekercselt motor lomhább
    volt gyorsulás közben, és hegyet is rosszabbul mászott. Azaz,
    valóban nyomatékszegényebb volt, mint gyárilag. Amikor meg
    ezt kompenzálandó toltam bele sok ampert, túlmelegedett.:Y

Új hozzászólás Aktív témák