Hirdetés

2020. február 23., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#22351) Dißnäëß


Dißnäëß
(senior tag)

Sziasztok, megy a váltó téma, hozhatok egy rövid vidit erről, véleményezésre ?
A felirat angol, érthető. [link]

Nem szokásom helyből mindenkiről feltételezni, hogy kókányol, így objektív véleményt látnék szívesen itt is, olyantól, akinek van a szakmára némi rálátása: jól látom, ez nem csak egy szimpla Powershift váltófolyadék csere, hanem előtte egy "flush" motyóval átmossa valamennyire belülről ?

(Ezt úgy tudom, szokták motoroknál is használni, egyesek szerint jó, mert .... triviális, miért .... - mások szerint nemjó, mert régi koszt felold, az eltömít valamit és kész a baj).

[ Szerkesztve ]

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22352) Dißnäëß


Dißnäëß
(senior tag)

Illetve a 2.5T-kről vallhatnátok nekem kicsit, mit nézzek egy ilyen vétele esetén. Volt már turbo-som, olajfogyit úgyis behazudik nekem a tulaj hogy "nincs", sőt, lehet jobban járok egy "kicsit csipegeti" őszintébb vallomással, a színéből szintén nem fogok következtetni semmire, a próbaút alatt sem, szóval nagy lutri.

(Mint minden használtautó, de hátha van valami extra tipp, amit e motor kapcsán érdemes megnéznem, a jellemző füstökön, vagy azok hiányán kívül).
:R

[ Szerkesztve ]

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22353) kcsa válasza Dißnäëß (#22351) üzenetére


kcsa
(veterán)

Motorokba olajcsere előtt öntenek jellemzően trutyit, leeresztik és kész (a semmi), neki pedig spéci gépe van, amivel az olaj járatokat átöblíti nyomás alatt. Így biztosan van valamennyi értelme, de - bár én laikus vagyok - ez így sem valódi takarítás.

Hagyományos automata esetén pl a hidraulikus vezérlésben lerakódó szennyeződések okozzák a legtöbb gondot, ez pedig csak szétszedéssel takarítható. Ezt már megtanultam. 4f27e esetén pl szintén nem engedhető le a teljes olajtöltet, csak ha leengeded a citromból és a hűtőkörből is az olajat, ott is szoktak "öblíteni" többszöri olajcserével. Drága, és nem túl környezettudatos :)

Azt persze - ismételten: hozzá nem értőként - nem tudom, hogy a Powershift esetén pl. milyen a váltó vezérlése, és ott elég- és/vagy jó-e ez a tisztítás :)

(#22354) Dißnäëß válasza kcsa (#22353) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Powershift-ről annyit olvastam, töklaikusként, hogy nehéz a szerelése, de hogy mi igaz, passz. Mindenesetre nem tudom most, mitől féljek jobban, a Powershift-től, vagy a turbo-tól. :D

Vagy-vagy. Akkora okos nem lehetek, hogy kézi szívót nézek, kell egy kis szín az életembe. :O :D Vagy tespedek és a mellettem ülő combját tapizom úgy, hogy nem kell soha elvenni a kezem, vagy matatok a váltóbottal, cserébe néha ha elgurul a gyógyszer, vagy felhergel egy kamion, benyomom a gázpedált a jobbelső lámpáig és történik is valami.

(Mindkét opció iszákos lesz úgyis, egyik ezért, másik azért) :)

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22355) kcsa válasza Dißnäëß (#22354) üzenetére


kcsa
(veterán)

Turbót több helyen javítanak (gányolnak) mint automata váltót, egyformán drága lesz, innentől tök mindegy :D Az viszont biztos, hogy a powershiftről mindenkit lebeszélnek mert ismerten gyenge konstrukció.

(#22356) Dißnäëß válasza kcsa (#22355) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Előzőm is turbo-s volt (KKK-K16) és mikor a harmadik, feltételezetten komolyabb szerelő közölte velem, hogy Magyarországon sehol nem tudnak korrektül turbo-t felújítani, elgondolkodtam. De inkább behúzok eBay-ről garral egy tökúj turbo-t (vagy a sajátomat küldöm ki a friccekhez egy számlás, garos felújításra), mint ugyanezt a powershift-el. A csigát még talán én is lekapom, a váltót soha.

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22357) kcsa válasza Dißnäëß (#22356) üzenetére


kcsa
(veterán)

Valamelyik Totalcaros videóban Novoth Tibi egyszer már kifejtette, hogy a turbó javítása és cseréje az sokszor inkább tüneti kezelés, a valódi okok sokszor mélyebben húzódnak. Persze, turbó is elkopik, elhasználódik, de ha gyors egymásutánban kétszer kell javítani, nem biztos, hogy a javítás/felújítás volt a hibás, és ezzel mélységesen egyet is tudok érteni.

(#22358) troll81 válasza Dißnäëß (#22352) üzenetére


troll81
(őstag)

Próbálj alkudni először kicst. Ha megy akkor többet ha enged de minimálisat akkor van esélye h jó.

Pl kereskedő nel neztem a 6. Autot.. Szep szep de mem nem az igazi összes tárcsa betet kuka oké 400 eu minimum minusz az árból... De 600 mondtam. Okes mondja nekem.. Hm inditsuk be innen volt probléma

5900 ami mar keves volt.. Árban 2008 évjárat okes megneztuk se szervizek se semmi doku. Kettőstomegu szólt enyhe súrlódo hang mellé.. Kp fizetes 4000 elviszem mondja nem meg jo kvaliti nem hall semmit. Otthagyjuk 10 p csörög a telo h van kp mondom vab de 3500. Visza megyek vihetem lol ilyet ne vegyél... Pl.

A mostanibol 200eu ment arban le útiköltséget kent 500km volt oda vissza az ut. Ezert engedett. Es külön mondta h 1 ev gari van az akura es adta a papírjait annak is. :D összes javítás dokumentalva. Szervizkönyv minden.. Ilyet keress kb. Ez a 6. Auto volt

(#22359) Dißnäëß válasza kcsa (#22357) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Ezzel én is. Klubban anno láttam már mindenfélét. Jól felújított turbo ahogy írod, újra meghalt, motor miatt ... meg olyat is, hogy motorgenerál volt, rengeteg sokmindennel cserélve, a régi turbo-val, mondván jó, és ugyanúgy szar lett a vége. Csak úgy esnék neki a csigának, ha a motor maku, kompressziók jók, gyertyák, emissziós értékek, minden rendben, víz és olajpumpa különösen fontos (szerintem a Ford, azaz Volvo is vízzel hűtött turbo-val mókol talán). Ha pedig valami már haldoklóban van, akár fülre, akár szervíz vélemény alapján, az egészhez egyben kell nyúlni. Meg a zsebbe is mélyen, de még mindig jobb szagú az ilyen, mint a Powershift, nem ? :D Egy Otto motorhoz többen nyúlnak hozzá korrektül, mint egy Powershift váltóhoz. (Legalábbis jobbak az esélyek).

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22360) Dißnäëß válasza troll81 (#22358) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

4 címem van, kezdem az innen messziről legjobbnak tűnővel és amelyik elsőre beakad "jónak tűnve", az nyer. Ha a legelső, az, ha a többiek közül egy, az. A színeken próbálom túltenni magam, mert csak fekete és fehér, ami tetszik és a jelöltek közül egyik sem ilyen.

Köszi a tippeket :R

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22361) kcsa válasza Dißnäëß (#22359) üzenetére


kcsa
(veterán)

Egyetértek. Ha van kézi+ turbó és powershift+turbó, akkor inkább az előbbit választanám. (mondom ezt úgy, hogy automatával járok én is, ahogy említettem :D)

(#22362) Dißnäëß válasza kcsa (#22361) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Kézi turbo és powershift szívó (2.5T kézi VS 2.3 automata). Az újabb EcoBoost-ok nem opciók nekem most. Ha már automatával jársz: megkérdezhetem, mennyit forog óra szerint 130-on ? :R

[ Szerkesztve ]

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22363) kcsa válasza Dißnäëß (#22362) üzenetére


kcsa
(veterán)

Ne is kérdezd, egyrészt nem tudom (nem figyeltem célzottan), másrészt nem S-Max, hanem Focus 2.0 4AT, szóval sehogy sem összehasonlítható :)

[ Szerkesztve ]

(#22364) troll81 válasza Dißnäëß (#22360) üzenetére


troll81
(őstag)

Ha nem indiszkrét arban hol vannak? :R

(#22365) Dißnäëß válasza troll81 (#22364) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

2M+ és ha kinti akkor még regadó ~300 + itthon full papír (XFt) + instant teendők + LPG 300, utóbbi kettőt lehet össze tudom vonatni ugyanannál a műhelynél, majd egyeztetek velük és akkor egyetlen tollvonással helyeznék, immár gázosként, forgalomba.

+ egy jó adag tartalék, ha kellene. (Nem számítok rá, de inkább nem a vételárban megyek fentebb, ezt is megzabálva, mert még abban is lehet bármi gebasz, hanem eredeti tervezett vételár + teendők + ráhagyás és akkor ha még ér is meglepi, túlélem, nagyot nyelve).

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22366) camelferr válasza Dißnäëß (#22351) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Ennél a cégnél is erőteljes a délibáb-marketing: Gold Power Nano Tech additive :)
Mint a xado-nál. Ott is képesek leírni olyan kolosszális ökörségeket, hogy drasztikus fogyasztáscsökkenést okoz egy (egyébként vizsgált, működő) bevonatképző anyag.

Persze a célközönség egy részének jobban el lehet adni ezeket, ha közben kapják arcba a délibábot. A cég pedig a piacról él és a profit az elsődleges..

Elhinni viszont csak azt érdemes amit saját szemeddel látsz. Motor belső tisztítása is akkor hihető, ha teljesen szétborítják a blokkot és alkatrészenként (sok munkával és nem olcsó anyagokkal) elmossák -fémtisztára- a motort, és látod is az elmosott motoralkatrészeket, nem csak a számlán lévő egyik tételt fizeted be a kasszánál.

Fear kills more dreams than failure ever will

(#22367) flymi válasza Dißnäëß (#22365) üzenetére


flymi
(őstag)

Helyes. Én eddig bő egy év alatt a vételár felét ráköltöttem (gumikat és felnit nem számítva) és csak most jön a java. Sebváltó, lámpa + kaszni polír, üregvédelem. Cirka 200k.

Helyedben ha az első jó, megnézném azért a másodikat is és ha az nem gyere be, visszamennék az elsőhöz. Okulva a saját "vegyünk gyorsan egy fókát" kirohanásomból. De nem panaszkodom, vehettem volna rosszabbat is. :D

camelferr: Ehh, nem hisztek már a mesékben? :D

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#22368) troll81 válasza Dißnäëß (#22365) üzenetére


troll81
(őstag)

Az otthoni móka draga így... :O egy mk2 st honositva volt a pairmelo 500 k (enyit mondtak) körül a legutolsó tudomasom szerint amit kovettem. :DDD

Jol tervezel.. Mar keresem a nyari gumikat 18 colban nem lesz occson de mindegy. Apronkent ki alakul igenyeid szerint mindig nallam is alakul egyer ez maskor az cserélem.

(#22369) Dißnäëß válasza camelferr (#22366) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Hááát igen. :( Xado... :D ... :W (És Metabond és a többi)..
:N

Köszi mindenkinek a tanácsokat. Nem gondoltam, hogy ennyi visszajelzés érkezik. Lassan szépen tisztul le bennem is sokminden, ülepedik az iszap, most hívott az LPG szerviz is ajánlattal és kérdésekkel, áll össze fejben kb. :R

[ Szerkesztve ]

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22370) camelferr válasza flymi (#22367) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Kinövi az ember a mesekorszakot. Persze kell hozzá a negatív tapasztalat.
A féktárcsát, betétet is szeretem én magam felrakni az autóra, mert arról tudom hogy Bilstein és nem a legolcsóbb filléres gagyi, Bilstein áron kiszámlázva. :K

Fear kills more dreams than failure ever will

(#22371) darvinya válasza camelferr (#22366) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Szén mentesítő szuper üzemanyag nano porlasztásos eljárás hihető, de az is max. 80-ig tudja tisztítani.
Persze annak is vannak feltételei, hogy pl: katalizátor nélkül kell elvégezni, különben az összes korom odakerül és eltömítheti.

camelferr

Kaptam első féktárcsa és betét cserére olyan alapanyag ajánlatot, hogy abból 2 szett Brembo is jött, ebben még a munkadíj sincs benne.
Nekem QWP is elég minőségi, s ha kell fog rendesen, s nem melegszik túl gyorsan.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22372) camelferr válasza darvinya (#22371) üzenetére


camelferr
(senior tag)

A szervizek is szeretnének profitot termelni. Nincs is ezzel semmi baj, egy bizonyos elviselhetőségi határig.
De a Fordot sem kell félteni. A mk1 Focus első féknyergét két olyan csavar tartja, amit hetes imbuszkulccsal lehet kihajtani. A hetes imbuszkulcs pedig általában nem része a háztartási szerszámosládáknak. Vagy szerencséje van az embernek és van otthon 45-ös torx bitfej, ami véletlenül épp jó a hetes imbuszcsavarhoz is. :DDD

Fear kills more dreams than failure ever will

(#22373) darvinya válasza camelferr (#22372) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Escort-nál nincs ilyen gond, ott még hatlap fejű csavar van.
Én is kicseréltem volna, de hát városban utcán ezt megtenni, igen érdekes helyzetett okozna. :D

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22374) camelferr válasza darvinya (#22373) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Ezért találták ki a "szereld magad" műhelyeket. Állítólag Nyugaton ezek már régóta és tök jól működnek. Aki szeret foglalkozni az autójával, van rá ideje, simán eljár ilyen műhelyekbe. Olcsóbb, mint megvenni olyan szerszámokat amit aztán másra nem is tudsz használni.
Nekem is jól jönne most, a hátsó gátlók felső csavarjai olyan szépen el vannak rozsdálva, hogy szerintem csak szablyafűrésszel lesznek leszedve. De vegyek 15k-ért szablyafűrészt, csak erre? Vagy elmennék egy ilyen műhelybe, kifizetném inkább a párezres óradíjat, felraknám az új gátlókat, új csavarokkal és csókolom.

Fear kills more dreams than failure ever will

(#22375) kcsa válasza camelferr (#22374) üzenetére


kcsa
(veterán)

szereldmagad.hu létezik. De... hát nem is tudom. Voltam többször, vannak szerszámok, de nem kiemelkedő minőségűek, fékmunkahenger visszatoló cucc fele elnyalva, görbe, és ha nem végzel időben kegyetlenül kiraknak, mert ott topog a következő.

Igény láthatóan van rá, kicsit lehetnének igényesebb szerszámok is. Persze kár a gyöngy a disznók közé... :)

(#22376) darvinya válasza camelferr (#22374) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Az a gond, hogy nincs választék.
Itt helyben 6500Ft-ért megcsinálták(számlás), míg én átbumlizva városon roham tempóban csináljam meg és vissza.
Mindezt azért, hogy 1000Ft-ot spóroljak, ha 1 óra alatt készen vagyok mindkét oldallal, mert utána már drága.
Karosszériát ott sem csinálható.
Szóval ez még nagyon gyerekcipő és drága.

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22377) Dißnäëß válasza kcsa (#22375) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Persze kár a gyöngy a disznók közé... :)

:C

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22378) camelferr válasza kcsa (#22375) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Volna igény többre is szerintem, egy olyan városban ahol többszázezer potenciális ügyfél van harminc kilométeres körzetben, ott nem nehéz beindítani egy vállalkozást.

Fear kills more dreams than failure ever will

(#22379) darvinya válasza camelferr (#22378) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Igény lenne, de ki feccölne bele többszázmillát, hogy majd valamikor megtérül.
Ez az egy annyit ér, mint csepp a tengerben.
Aki közelben lakik, annak jó, de aki városon át megy, annak biztosan nem.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22380) camelferr válasza darvinya (#22379) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Negatív vagy. :DDD
Ki beszélt itt többszázmilláról? A legtöbb vállalkozás kicsiben kezdi.
Kellene hozzá egy közműves telek, vagy egy használaton kívüli udvar, ahol össze lehet dobni egy mondjuk 8x10 méteres szigetelt duplagarázst (legyen kétmilla, lemezből, festve, ajtókkal, ablakokkal, helyszínre szállítva és összeszerelve), két csápos emelő (egymilla/db és azok már messze nem a legolcsóbbak), két tűrhetően felszerelt műhelykocsi plusz célszerszámok, hegesztő, kompresszor meg ami épp a tulajok eszébe jut.
Három-négy ember összedobná az indulótőkét, akik látnak benne affinitást. És ha már van tízezer lehetséges ügyfél a közelben, beindulna a bolt is szerintem.

Fear kills more dreams than failure ever will

(#22381) darvinya válasza camelferr (#22380) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Őőő…egy normális csápos emelő 10mFt/db.
Akkor ott van, hogy szabványos épület kell hozzá.
Tehát ipari áram, aljzatnak emelők rögzítéhez meg kell feleljen.(kb. 40mFt)
Üzembiztonság/tűzbiztonságnak is meg kell felelnie az épületnek.(kb. 10mFt)
Illemhelység és hozzátartozó közmű (kb. 5mFt)
Közepesen drága szerszámok 2 álláshoz összeségben 2mFt.
Már is 100mFt-nál járunk, s ekkor télen oda lehet fagyni, mivel fűtés nincs.
Nyáron meg lehet főni bent, mert szigetelés sincs.

Szóval egy ipari épület nemcsak bádoglemezből tákolt valami.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22382) camelferr válasza darvinya (#22381) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Ok. Nem idézem magamat, hogy hol kezdi egy kisvállalkozás.
Nem is fogom egyenként cáfolni a fenti mondataidat, különösen árakat tekintve.
Két szervíz is van a közelemben, akik gyakorlatilag nulláról kezdtek és messze nem százmillás indulótőkével, hanem a töredékével, de jóval nagyobb műhelyekről beszélek annál, amit felvázoltam.

Ne ragozzuk tovább szerintem, nagyon offtopic. Megint ránk fog szólni Qru :D

Fear kills more dreams than failure ever will

(#22383) darvinya válasza camelferr (#22382) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Értem amit mondasz.
Kisvállakozás magának mit csinál az mindegy.

De itt olyan embereknek kell biztosítani helységet, aminél bármilyen ember betévedve kell biztonságosan biztosítani.
Tudod míg bírságot fizetsz, addig nincs gond, csak kikoplalja az ember.
De amikor összetákolt dolgok miatt halálos baleset lesz, akkor már nem lesz olyan jó üzlet 20 év távlatából vassávos ablakból.

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22384) redingitell


redingitell
(aktív tag)

Sziasztok!
Forscan használókat kérdezném. C-max 1.6 dpf-es Hibakód olvasásakor kiírta a részecskeszűrőt hibának. 180e km. Forscan progival olvastam ki a hibát.
Az egyik menű pont alatt van olyasmi lehetőség, hogy a részecskeszürő regenerációja vagy valami hasonló. Érdemes lefuttatni?

(#22385) molnarpeter válasza redingitell (#22384) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Mi a pontos hibakód? Nem ideális a kényszerített regen.

(#22386) flymi


flymi
(őstag)

Ha már Forscan.... EZT megvehetem? Usb-st akarok, h közvetlenül laposra rá tudjam dugni.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#22387) redingitell válasza molnarpeter (#22385) üzenetére


redingitell
(aktív tag)

Holnap munka után megnézem pontosan mit ad hibának.

(#22388) 7Sony7 válasza redingitell (#22384) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Sokat olvasgattam külföldi fórumokat, szerintem neki se kezdj. Van, akinek sikerült, viszont nem sokáig tartott az öröm, de a legtöbbnek el sem indult. Ha mégis, akkor kb 40 percig pörgeti s motort 4000 fordulston (ha jól emlékszem).
Csak kényszerhűtéssel szabad, mert nem erre van méretezve, hogy menetszél nélkül pörgessék. Ráadásul ilyenkor kb 600 °C os kipufogógáz jön ki, ami szerintem még a betonnak sem tesz jót.
Még egy: ha nem a korom, hanem a hamu a sok, akkor adtál a kakának egy pofont.
Forscannal olvass hibakódot, és jó lenne látni az utolsó regeneráció óta megtett km-t, meg mindent a dpf el kapcsolatos.

[ Szerkesztve ]

(ex)Haier w910

(#22389) sparta2 válasza flymi (#22386) üzenetére


sparta2
(kezdő)

Kapcsolósat vegyél! pl. : [link]

(#22390) flymi válasza sparta2 (#22389) üzenetére


flymi
(őstag)

Miért ez mit kapcsol? :U
Közben visszanéztem és olyat kéne amihez nincs cd. Usb-s mellé viszont 90%-ban adnak. Lehet jobban járnék mégis egy bluetooth verzióssal...

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#22391) ReFleXx válasza flymi (#22386) üzenetére


ReFleXx
(addikt)

inkabb ezt [link]

(#22392) sparta2 válasza flymi (#22390) üzenetére


sparta2
(kezdő)

A kapcsolóval tudod a teljes modullefedettséget elérni. Az enyémhez nem volt CD, a hozzávaló progik netes elérhetősége a kezelésiben volt.

(#22393) redingitell válasza 7Sony7 (#22388) üzenetére


redingitell
(aktív tag)

Ok holnap kiolvasom, és beírom ide amit látok! Köszi addig is !

(#22394) x_424 válasza flymi (#22390) üzenetére


x_424
(aktív tag)

Nekem ilyen van. Nálam bevált.

[ Szerkesztve ]

(#22395) radi8tor válasza sparta2 (#22392) üzenetére


radi8tor
(MODERÁTOR)

Jobban is jártál vele, hogy nem volt mellé CD, mert hallottam hogy a mellékelt CD miatt büntették azzal a megrendelőt a vámosok, hogy elkobozták és megsemmisítették a terméket.

⭐ https://wellbe.hu

(#22396) sparta2 válasza radi8tor (#22395) üzenetére


sparta2
(kezdő)

Az ismerőseim közül már többen jártak így, ezért én eleve olyat kerestem, ahol le is volt írva, hogy CD nélkül. DHL hozta, de látszott a dobozán, hogy felbontották a vámon.

[ Szerkesztve ]

(#22397) AMD Power


AMD Power
(titán)

Sziasztok!

1 millaig benzines Focus II. Mennyire erdemes/szabad venni?

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#22398) gabor9991 válasza AMD Power (#22397) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Attól függ mi a terved vele.
Évekig gond nélkül használnád és rendszeresen megadnád neki ami kell vagy mennél vele ameddig lehet 0 forint ráfordítással?

(#22399) Cyrin válasza AMD Power (#22397) üzenetére


Cyrin
(addikt)

pont ilyet vettünk egy éve, és teljesen jó. nézni kell, volt nem egy jó ajánlat akkoriban.

(#22400) redingitell válasza sparta2 (#22392) üzenetére


redingitell
(aktív tag)

Nekem kapcsolós van, de pl az egyik állásban nem is csatlakozik az autóhoz.
Ha a forscan segítségével szeretném ideiglenesen megszüntetni a hibakódot ( hogy legalább ne szerviz sebességgel kelljen közlekedni) akkor a részecskeszürő alaphelyzetben állítása menüt kell választanom?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.