Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Morales72
csendes tag
Remek. Ez is egy "szép" történet sok tanulsággal.
"I'm too old for this sh.t..."
sparta2
tag
384e volt a vége, az ajtó 163e. Én is (biztos ami biztos) elvittem egy horpadásjavítóhoz, aki az előző autómon több, komoly rányitásokat, nyom nélkül tüntetett el. Ránézett és közölte, hogy ez nem horpadás, hanem törés.
A hab a tortán, hogy újra fújattam, mert komoly színeltérése volt a mellette lévő elemekhez képest. Amikor leadtam javításra, mondtam nekik, hogy nyugodtan fújjanak bele bármibe, csak ne térjen el a szín. Nem így tettek.
[ Szerkesztve ]
gabor9991
őstag
Az milyen már, hogy 384 ezerért egy márkaszerviz még a színt se találja el
Nyilván senki nem fogadta volna ezt el főleg nem ennyiért.
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Egy ismerős mesélte a napokban hogy van egy 4 éves focus 1.6Tivct gépkocsija kevés km-rel de már többször előfordult vele hogy kidobta a rükvercből a váltót neki vagy többször kellett kuplungolnia hogy bevegye. Ez mitől lehet szerintetek? Még pár hónap garancia van rá. Érdemes ilyennel a szervizbe bevinni vagy ha épp nem produkálja akkor semmire nem megy vele?
diegho
nagyúr
Olaszt vettünk páromnak egy random kereskedésben, ahol volt még 5-6 másik. Konkrétan mintha más dimenzó lett volna az autó. Vannak karcok, meg is van nyomva az egyik ajtónál egy picit, de nem rohad. Azonnal megvolt a vezérlés, gyertyák, hosszbordás szíj, szűrők, olaj, vízpumpa cseréje. Vásárlás után rögtön jött egy hiba, a műszerfal világítás random elment, ezt a szervizben kb 10 perc alatt csinálták - nem véletlenül viszem oda minden autómat. Azóta volt egy pánik, mert az olajszint minimum alá csökkent. Kapott újra olajat, és vizet, rendesen le lett légtelenítve, majd kapott 3 óra konstans 3500-5000 fordulatot padon. Azóta belement kb 3000km, se víz se olaj nem fogyott belőle. Egy bosszantó hiba van, néha csak harmadik fordulásra indul, néha meg azonnal, igazából nem tudom miért, majd egyszer elviszem a szervizbe, ott tuti rájönnek. Ez így 710k volt. Kapott 4 új Nexen 4 évszakos gumit, ami hibájáról tudunk, hogy a flexibilis cső lassan cserés, valamint a jobb elejében a kutyacsont lesz majd cserés, talán jövőre.
kcsa
veterán
A hátramenet nem szinkronizált, így normális lehet hogy nehezen veszi be. Gyanítom az, hogy kidobja, az is innen ered, valószínűleg nem vette észre, hogy nem vette be.
Előtte rakja 3. sebességi fokozatba és onnan rükibe.
Persze ha kézi váltós.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Morales72
csendes tag
Hogy muzsikál a 4 évszakos Nexen? Egy ideje már nézegetem. Valamikor láttam róla egy tesztet, amin elvert egy rakás igen jó gumit, de én jobban hiszek annak, amit a felhasználók mondanak.
"I'm too old for this sh.t..."
DeFranco
nagyúr
és lehetőleg ne menet közben
diegho
nagyúr
Én kb 50km-t vezettem, az alatt jó volt.
Igen, 130-nál...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
darvinya
titán
Ez komoly, hogy az autód így van barkácsolva.
Itt nemcsak kontakt hiba van, hanem még lemezt is lemezvágó ollóval szét barbárkodták.
Lehet nem is ez a pumpa való oda?
Az, hogy a pumpánál mindig van üzemanyag gőz, ezt rossz kötésnél keletkezett e.szikra szépen begyújtja.
Kezét tördelném, aki ezt művelte.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Én is hidd el és mikor megvettem a franc se gondolt arra, h felemeljem a hátsó üléssort és benézzek alá.
De mondjál még ilyen kellemes dolgokat és többet be se ültetem a gyereket. Mivel pont ott van a gyerekülés fölötte...
Ezért akarom h egy villanyász megnézze, összeforrassza rendesen és zsugorcsövezze, szigetelje akár duplán is. Viszont nem hinném, h üzemenyag kipárolgásnak kéne lennie ott a pumpánál, az régen rossz.
Nézegettem már komplett üzemanyag szivattyút és az pont ugyanígy néz ki, mint a képen.
Van olyan is ahol két cső van, az nem tudom milyen változathoz jó.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
darvinya
titán
Ha hozzávaló szivattyú lenne, akkor nem kellett volna elvágni a kábelt, mert csatlakozó passzolna.
Viszont most toldozott kábel van.
Gőz mindig lesz, mert van lélegeztető szelep rajta, különben szétnyílna a tartály a nyomástól.
Amúgy itt szerelő panelnak kellene lennie.
Vagy ha nem, akkor lusták voltak leszedni a tankot, és egyszerűbb volt lemezt szétvágni.
A képen lévő hasonló, de méretben eltérhet, amit a szerelő panelon kivehető.
Már csak hab a tortán barkácsolásnál, ha tankot is megbarkácsolták, hogy a mostani szivattyút berakják.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
lusták voltak leszedni a tankot, és egyszerűbb volt lemezt szétvágni. -> Ez történt.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
ZolkoW
őstag
A kutyacsontról jut eszembe: (Focus I. 2001 TDI kombi) a bal első kerék felől hallok egyre gyakrabban egy koppanást, leginkább akkor, mikor kiparkolásnál hátramenetből 1-esbe váltok, és elindulok. Mintha a hajtásnak holtjátéka lenne, és az csinálná. Néha balkanyarnál is, lassú sebességnél.. Szerelőnél már kétszer voltam ezzel, és azt mondta, semmi konkrétat nem talált, nem akar velem találomra alkatrészt cseréltetni.. viszont egyre jobban idegesít, hátha ti egyből vágjátok, mi lehet.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
kcsa
veterán
Motortartó, váltótámasztó ami elsőre eszembe jutna.
ZolkoW
őstag
Ezt tudom én valahogy ellenőrizni? Az autószerelési szintem a kerékcseréig és az ablakmosó csövének toldásáig tart, szóval ezen a szinten Ja, kétszer cseréltem első lökhárítót.
Otthon nemigen van szerelőakna, viszont az alsó műanyag motorburkolat sincs fent már régóta.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
dssport
tag
Sziasztok!
Páromnak tanuló autóként kinéztem egy 4 sebességes automata fókuszt. Most azt, hogy kézi vagy automata jobb erre, hagyjuk, elsőnek ezt látom jónak, hogy szokja a forgalom ritmusát parkolást stb... lefulladás nélkül aztán utána vagy áttérünk kézire vagy úgyis mindegy lesz mert veszünk mondjuk egy priust...
A lényeg, hogy a fókusz helyben áron alul van, mert a tulaj vett egy 0km-es autót helyette. És ezt gyorsan el akarják nyomni, ne legyen már gondja vele. Legalábbis ez a fedősztori.
Évjárat 2005, műszaki friss, magyarországi. ~280.000km, motor 1.6 benzin, ár 600.000,-
Szervizkönyv 100.xxx-ig vezetett utána filctollal a motortérben de igazából a km szerintem teljesen valós. Eleje kicsit le van koccolva alsó rács kitörve alsó motorburkolat nincs valamint körbe vannak apró pakolási sérülések, de lényegében gyárinak tűnik a külseje. Lámpák üvegek számozottak mind stimmel. Ajtók küszöbök kerékívek nem rohadnak. Küszöb legalsó éléről jön le kicsit az alvázvédő tömítő nem tudom mi de semmi extra
Összességében becsületből mentem el megnézni nem vártam sokat, azt gondoltam hogy simán belekötök és lefordulok róla, de nagyon nem tudtam. Meglepően jó állapotban volt. Ami fel volt írva műszakira: lengéscsillapító első lengőkar hátsó szilent stbstb... azt alánéztem és láttam, hogy tényleg cserélve volt. (mondjuk nem tudom hogy mióta cserélünk lengéscsillapítót külön és nem párban de hagyjuk.... low budget megoldás) A tulaj elmondása szerint a váltóolaj is cserélve lett. Nemrég. Az hogy korábban az előző tulajnál is volt-e cserélve soha nem tudom meg.
Viszont. Próbakör nem megoldott. A telepen tudtam vele menni 5-600 métert aztán kifújt. Alapjárat volt hidegen ,,melegen" klímával mindenhogy. Hidegen a váltó mint a vaj abszolút nem ránt. Kézi módban is működik (abban pakoltam fel mert kicsi volt a terület amin kipróbálhattam) Mondtam, hogy jó de szeretnék vele többet menni, megmelegíteni rendesen gyorsítani nem csak 50-ig térköves patika úton....
Értékesítőnek ilyenre nincs ideje... Nem tudunk kimenni... Ő is csak annyit ment vele mint én.
Felhívja a tulajt, ha ő hajlandó eljönni velem akkor oké, de nekik ez nem fér bele időben, hogy kocsikázzanak 30 km-t... Most itt áll az ügy.
Innentől számomra tárgytalan. Mi a véleményetek? Szőrszálhasogató vagyok? Ilyen kevés próbával meg lehetne venni egy ennyit futott automatát úgy, hogy az olajcserékből az utolsót elhiszem ha akarom, a többiről viszont semmit nem tudok?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Szerintem ha automatával kezd, akkor sosem tanulja meg rendesen, rutinból a pedálkezelést. Ezzel együtt jár a lefulladás városban, akármilyen helyzetben, emelkedőn elindulás, stb. De a ti dolgotok persze, ez csak tanács.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
updog
senior tag
" Ilyen kevés próbával meg lehetne venni egy ennyit futott automatát..." szvsz a minimum hogy egy rendes próbaút, átnézés, hibakódolvasás stb. egy hozzáértővel helyben, vagy egy pontokba szedett átvizsgálás egy általad választott szervizben. Ha "nincs idejük" vagy nincs rá lehetőség, felejtős.
Egyáltalán nem szőrszálhasogatás, de persze ez is az általános autós morált jellemzi, hogy minden ismerős hülyének nézett, hogy voltam képes 40 ezret kiadni egy használtautószakértőnek, hogy jöjjön velem a telep(ek)re, amikor a C-Maxot vettem. Igaz hogy párszázezret megspórolt hogy a hetedik(!) autó lett aznap a választott, és nem az első amit kinéztem magamtól. De hogy lehet 40.000-t kiadni valakinek emiatt, hát gittelni, kalapálni, olajat cserélni stb. otthon is lehet, ők is úgy csinálták a Ladán anno....
Viszont az automata váltós részben egyetértek #21120 hsz-ben foglaltakkal.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
pet007
aktív tag
Szerintem egyszeru, ha el tudod vinni remdes probakorre es tuleli akkor erdemes vele foglalkozni, ha nem lehet, akkor az mar alapbol gyanus, es ott kell hagyni. Gondolj bele asszonykadnak egy eletre elmegy kedve ha varos kozepen legnagyobb forgalomba egy piroslampa utan nem mozdul az auto...
kcsa
veterán
... hogy szokja a forgalom ritmusát parkolást stb... lefulladás nélkül aztán utána vagy áttérünk kézire...
Nézd, ha automatával lefullad, ott tényleg nagyon nagy a baj :D
Egyébként én is a manuálist ajánlom, pláne ha az eladó cigánykodik, ilyenkor gyanús, de valamit titkol.
[ Szerkesztve ]
dssport
tag
Igazából én is így látom, hogy azért egy átnézést engedhetnének. Lévén márkaszerviz... Nem tudom arra mit mondtak volna, hogy oké guruljunk be egy üres csáposra legalább az alját had nézzem meg. Amennyire alá tudtam nézni 1 csövön láttam olajat, azt nem igazán tudtam behatárolni hogy minek a csöve de a vízhűtő előtt (szemből a bal alsó sarokban tett egy kunkort és ment vissza gondolom valami olajhűtő cső nem tudom, hogy a szervónak vagy a váltónak van-e olyan.
Váltó alján volt olajpára de semmi extra. Illetve a szervófolyadék tartálya körül volt olajpárás a műanyag. Mélyrehatóbban nem láttam bele.
Itt a felállás szerintem az, hogy ennyiért ez van, áron alul adjuk, nagyon ne kérdezősködj/nézelődj idős tulajé volt ez ilyen. Ha belenyúltál max ráköltesz 250-300-at akkor leszel piaci áron ergó nem vagy átverve. Ami valahol igaz is, csak a bosszúságot kiesett munkaidőt, utánajárást nem lehet így mérni.
updog
senior tag
"Lévén márkaszerviz... " nem jelent semmit, én is néztem Ford kereskedésben/márkaszervizben egy C-Maxot, kívül-belül ránézésre minden OK és szép, kérdezte a szerelő akivel voltam, hogy el akarnak-e valamit mondani, mielőtt beindítjuk.
"Nem-nem, az autó motorikusan is tökéletes." Kulcs elfordít, kékes-feketés-szürkés könnybelábasztó füst előtör hátul, reakció: ¯\_(ツ)_/¯
Vajon mit vártak, hogy megnyugszunk és mégsem indítjuk be mielőtt kicsengetek másfélmilliót nekik, mert ők a gyári kereskedők?
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
dssport
tag
Nem értesz hozzá... Csak túltöltötték az olajat mert a szerelőjük korábban egy F1-es csapatnál dolgozott és ezt szokta meg... Indításkor csak a többlet ég el, ezzel nincs semmi gond. A többlet olaj egyébként csak azt biztosítja, hogy versenypályán 180-al kanyarban is meglegyen a kellő olajnyomás, illetve az olaj elégetésével többlet erőhöz jusson a motor...
dssport
tag
,,Értékesítőnek ilyenre nincs ideje... Nem tudunk kimenni... Ő is csak annyit ment vele mint én.
Felhívja a tulajt, ha ő hajlandó eljönni velem akkor oké, de nekik ez nem fér bele időben, hogy kocsikázzanak 30 km-t..."
Erről az jutott eszembe, amikor bevittem az 1.4 TDI Polot márkaszervizbe, hogy 150km/h felett hibalámpát gyújt. Megy rendesen csak villog az izzítás visszajelző. ÁÁÁ ők ezt nem tudják diagnosztizálni nem mehetnek 150 felett... Jó mondom oké hivatalosan itthon senki és? Hozzon valaki egy laptopot majd én vezetek... Végül így is lett... Tudnák, hogy ameddig nem idegesített ez a villogás jellemzően 160-170 volt az utazóm... Nem is volt koromlerakódás... Persze ez már elévült.
radi8tor
MODERÁTOR
Futómű szerelőnél járt már?
Felemelik az autót, rángatják a kerekét hidraulikával. Tuti előjön mi kopog.
⭐ Stella
ZolkoW
őstag
Nem kifejezett futómű specialista, de műszakin is volt, és külön ezt megnézetni is vittem már szerelőhöz. A motor felfüggesztés hasznos tippnek hangzik, csak csodálkozom, hogy azt nem nézték.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Morales72
csendes tag
Nem vagy szőrszálhasogató. Rendes próba nélkül az ember gatyát sem vesz. A kereskedő arrogánsan viselkedik, én nem vennék tőle még kenyeret sem. Kell a próbaút, hibakódokat ki kell olvasni, át kell nézetni szervizben, vagy, ha nagyon profi vagy, akkor átnézed te. De, ahogy más is írta, inkább költs el 40 ezer forintot átnézetésre, minthogy lehúzzanak egy kikozmetikázott hullával. Én is ezt csináltam, és nem bántam meg. Három autót nézettem át, a harmadikat megvettem. Az első kettőnél olyan 200-300 ezer forintot buktam volna a vételáron felül. Mindkét autót 600 ezer forint körül kínálták, de a felét sem érték. Pedig nagyon jól néztek ki.
Az automatát nem tartom rossz ötletnek, sőt. Szerintem az direkt jó, ha állandóan ott lehet a két kéz a kormányon. Sokszor látom, hogy a kezdő vezető nézegeti a váltón, hogy hol van a hármas. Inkább az utat nézze.
Egyébként autót inkább ismerőstől vagy magánszemélytől. Az legalább nem védekezik azzal, hogy semmit nem tud az autóról. De lehet keresni olyan kereskedőt is, akiben meg tudsz bízni. Én ez utóbbival voltam kénytelen beérni. 5 ezer kilométerrel később úgy látom, hogy jól döntöttem.
"I'm too old for this sh.t..."
7Sony7
addikt
Srácok, c-max tükörből hogy lehet kivenni sérülésmentesen a tükörlapot?
-
patomi
őstag
Én is ezt csináltam, és nem bántam meg. Kollégám így vett 2010-11 focus kombit kb. 2 éve. Szerelő(saját) körbe nézte, átvizsgálta, felemelte, megszaglászta és nyalogatta. Megállapította, hogy tökéletes minden ok... Meg is vette.
Két hete a telek előtt neki gurult egy suzuki hátulról. Kívül egy két karc a lökösön semmi gond, de szakszerviz majd átnézi, mert lehet bármi.
Bontás után kiderült, hogy hátul törött volt és valaszeg itthon gányolták(német import) , mert valami merevítők nem "szakszerűen" voltak javítva, hegesztve.
Szóóval lehet bármi.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
daniel2121
senior tag
Sziasztok
Nem tudja valaki hogy a 2017-es Smax első futóműve megegyezhet másik Ford tipuséval. Galaxy,Kuga?
kcsa
veterán
Tudni nem tudom, de ha valamivel egyezne, az a Galaxy lenne.
daniel2121
senior tag
Köszi elsőre én is arra gondoltam. Bontottan kellene egy komplett. Tud valaki jó Ford bontót ahol újabb típusok is vannak?
ReFleXx
addikt
itt megtudod nezni.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Gondoltam jövőre ha lesz rá píz elviszem a nyári alufelniket felújíttatni mert vannak rajta kisebb padkanyomok, karcok. Már így vettem, igaz viszonylag occsó volt. (Gyári 16-os szettek kiváló állapotban 80-100k közt vannak)
Most ezüst színű ami ugyan jól áll neki, de tizenkettő egy tucat. Fehérben gondolkodtam de az túl kényes, fekete viszont egyre inkább tetszik a grafit szürkével együtt. Új felni vásárlásán is törtem a kobakom, de elvetettem. (>120k/szett)
Ha már ez megvan akkor költséghatékonyabb egy friss porfestés szvsz.
Szerintetek? Sötétkék (V3 színkód) autóhoz sötét felni?
Tudom ez már az optikai tuning kategória és semmit nem változtat az autó műszaki állapotán, de ha egyszer úgyis el fogom vinni felpolíroztatni a kasznit akkor már rendbe rakatnám a felnijét is, persze mindent csak szépen sorban. Alvázvédőzés, polír, felni.
Télinél egyszerű dolgom volt: kézzel átcsiszoltam az acélt, lefújtam alapozóval majd kapott két réteg fekete festéket. Kész.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Cyrin
addikt
Minden DOT számú gumikat kaptál?
kcsa
veterán
Speciel én is múlt héten adtam le az enyémet homokfújás-javítás-porfestésre, de én szigorúan a gyári kinézet vonalon mozgok, így ezüst lesz :)
Minden -> Milyen?
Téli 'gusztusban vettem és tavalyi DOT-tal olcsóbb volt pár ezressel, mintha idei lett volna.
Nyárit 2019 elején vettem szintén 2418-as DOT. De asszem van egy amelyik 23. heti.
kcsa: Mennyi lett a vége ha publikus?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
kcsa
veterán
Még nincs kész
Morales72
csendes tag
Lehet bármi, persze. Ettől függetlenül át kell nézetni.
De mindenki azt csinál, amit akar.
"I'm too old for this sh.t..."
ReFleXx
addikt
sotet kek kocsinak a feher szerintem baro lenne, sokkal inkabb mint a fekete. nem kenyesebb mint a szurke, ha lekezeled a felni feluletet valami wax-al, akkor konnyebb karbantartani.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Még megálmodom, idő van még rá.
kcsa: majd írd meg légyszi ha kész.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
daniel2121
senior tag
Hogy működik,mert az alvázszámot nem ismeri fel?
ReFleXx
addikt
nekem ment alvazszammal is, de ha nem akkor leszukited a kocsi parametereire, kivalasztod az alkatreszt es ott mutatja melyik kocsira jo meg.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Real_Necro
veterán
Pár napja vettem én is TS860at 215/55 R16 méretben. 3319 a DOT, 38990Ft volt darabja.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Na, a hétvégén elcsíptem a regenerációt a Maxikán.
Nézegettem a beköthető led lehetőségét is, aztán inkább úgy döntöttem, hogy lusta vagyok, és más megoldást keresek.
Egészen egyszerűre sikeredett. Mégpedig egy lm327 bluetotth és a Forscan app segítségével.
Néztem az utolsó regeneráció óta megtett km-t. Ebből szépen látható volt, hogy nőnek a km-ek.
Na és amikor az a bizonyos “buta mély hangja lesz” szindróma megérkezett, akkor a km számláló megállt. A regen végeztével meg újraindult 0-ról.
A fura az volt, hogy 180km után csinálta a regenerálást.
Azonban érdekes (vagy normális) módon autópályán “fix” 2750-es fordulaton 500km után sem csinálta (persze nem folyamatosan, mert a hétvégi 700km maradék része az sima közút volt) a regenerálást.
Persze a ledes megoldás jóval asszonybarátabb - egy kicsi lámpa sokkal egyszerűbb egy bonyolult szoftvernél. Meg talán biztonságosabb is, nem kell a telefon kijelzőjét bámulni.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
7Sony7
addikt
Szia! Nem biztos, hogy muszáj az izzítórelére kötni. Az 1.6 Hdi motoroknál pl a tükörlap fűtésére teszik a ledet, mert azt is bekapcsolja regenkor.
-
Helló!
Enyémben nincs tükörfűtés - legalábbis tudtommal -, így marad(na) az izzítórelé, ha megcsinálnám. De így most diagnosztikai app-al ennyi bőven jó. Jó sok más dolgot is kell csinálnom (térkövezés, betonozás, ilyesmik...)
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért