Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz darvinya #22799 üzenetére
Igen, azért egy alvázszám és egy nemakárki, hanem egy Cromax - illene tudni, mibe mi megy. De erről nem is feltétlen ők tehetnek szerintem, de informatikailag a sztori kb. abból áll, hogy adott alvázszámhoz nem hoz minden hozzátehető alkatrészt, mert nincs betárolva az adatbázisba, amit használnak. Azt meg ki tudja, mi. Az nem lehet, hogy előző tulaj tetetett bele 4 csövest ? (Gondolom nem, de ilyen is lehet néha, hogy ha volt korábbi tulaj, mást rak be).
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Mike81
senior tag
válasz troll81 #22795 üzenetére
Ja téneg bocsi! El is felejtettem hogy te nem MO-n élsz
De pont a fentebb leírtak miatt vagyok kb en is rákenyszerítve arra hogy 2.0 S-maxot keressek. Akinek van es hoszabb ideje használja es ráadásul 1.6 benyás Focusbol ült át, azt mondja hogy mozgatja olyan dinamikusan a 2.0 a Maxot, mint az 1.6 a fokát.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz Dißnäëß #22801 üzenetére
Előző tulaj vette itthon Ford-tól, tehát Ő volt első tulaj.
Amúgy a Ford cég Angliai gyártól kellene lekérni gyártási adatot és akkor pontosan lehet tudni mi van benne.
Anno Murányi-nak mondtam, hogy anya vállalattól kérje le az adatot, mert csak úgy lesz jó a luxus macska. 3 év és beleöntött pénz után egy hívással működőképes lett.Cromax csak egy hivatalos alkatrész cég, ami csak általános adatot kap meg.
A 2 csöves szervó nem sebesség függő, ami benne van 4 csöves, viszont az.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz troll81 #22805 üzenetére
Még nem, időpontot két hétre előre kaptam, jövő hét szerdára egyáltalán, hogy megállapítsák a regiadó mértékét. Mert ahhoz kell egy ránézés, nem ám kalkulátor a netről...
Utána azt befizetem villámgyorsan és műszakira kell mennie a hölgy szerint. A múltkori vizsgaállomásosok szerint (akik hivatalos NKH-sok amúgy) nem kell műszakiztatni, csak honosíttatni, kb. rá se kell hogy nézzenek, mivel német műszaki érvényes.
Huszadika körül jár le a kinti 30-napos rendszámom és biztim, úgyhogy szoros menet lesz.
Remélem a regadót bankszámlaszámra utalva BÁRHOL be tudom fizetni, értsd, bármelyik NAV ügyfélszolgálaton, vagy akár online is, nem csak az adott lakóhelyi körzetben, különben élve megnyúzom őket. (Bejelentett állandó lakcímem 220km-re van az ideiglenestől, utóbbin élek 5 éve).
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
rellif
senior tag
Sziasztok!
Focus mk3 (1.6 TDCi,115LE) tudnátok ajánlani akkumulátort?
Gyári Ford cimkés ill. MotorCraft-ot nézegettem (80Ah-740A).
Árban igen nagy a szórás ill. garanciát valahol 1évet máshol 3-at írnak (jótállás).
Melyik lenne még az esetleg amivel nem nyúlnék mellé és legalább 3 évig kibírná?Tavasszal pedig esedékes lesz egy vezérléscsere ehhez is kérnék tippet,melyik gyártó csomagját érdemes nézni.
-
Gibo
senior tag
válasz Dißnäëß #22806 üzenetére
Èn tavaly az ingatlan utáni sarcot kártyával fizettem a NAV-nál helyben szals zerintem ez is menni fog. Ha van érvényes német müszakija (egy bizonyos idökorláttal, de hogy az mennyi már nem emlékszem) akkor tényleg nem kell neked külön még lemüszakiztatni, azt elismerik itthon.
Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro
-
Gibo
senior tag
válasz rellif #22807 üzenetére
Èn az S-Maxba az 1.8 TDCI-hez 85Ah 800A-es akkut vettem. Èn Mo.-on csak egy év garival találtam sajnos, de a Varta Silver Dynamic - lekopogom - már 3 éve húzza, most kezd el a nagy hidegekben dadogni. Talán ezt a telet még kihúzza.
Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro
-
DeFranco
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #22813 üzenetére
lóg az, törve is volt, legalább is biztosan fényezett, erősen hámlik.
-
#31600896
törölt tag
Ez nekem is feltűnt. Inkább fényszóró helyett azzal foglalkoznék, de ő tudja. Övé a vas. Azt a "feketebárányos" szösszenetet nem tudom hova tenni. Szerintem nem mutat jól.
-
Gibo
senior tag
válasz molnarpeter #22771 üzenetére
Itt egy video a központi megjelenítésröl. Kb. 0:35 töl érdemes nézni.
[ Szerkesztve ]
Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro
-
#31600896
törölt tag
Ezekről a matricákról mindig a környékbeli régi Swiftek és F Astrák jutnak eszembe, amiket teleragasztanak mindenféle RC, VCR, Turbo, virágmintás, Sport és hasonló fóliákkal. Pedig nekem is volt egy Focus felirat a hátsó ablakon, de meggondoltam és 3 hónap után levettem.
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #22815 üzenetére
Nah, ki lettem osztva.
A jobb eleje valóban meg lett csukva anno, de nem lóg annyira sztem, nyúlványok mindenhol épek. A hátsó lökösnél jobban látszik a lógás, van róla feljegyzés. Egyébként körben javítva volt már, engem nem különösebben zavar, mert nem poraiból legózták össze. 15 éves kocsin az lenne a fura ha nem lett volna még soha sérülése. Mit kéne csinálnom vele? Ezért nem veszek másikat. Nem esik le. V3, sötétkék. Nem túl gyakori szín bontókban, helytelen tárolás miatt deformálódhat is szal lutri.
A matrica meg nekem direkt tetszik rajta, azért tettem fel. +5hp.
Juh -> birka, gyapjas jószág, csak nem én nyírom, hanem ő a bukszám.
Egy baby on board matrica van még a hátsó ablakon, nincs teleragasztva.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
Őőőő…22 éves az Escort-om, s van rajta sérülés, rohadás.
De lökhárító nem lóg, pedig az alapfestékig lehúzott sérülés van rajta.
Ráadásul észrevehető, mert alapfesték szürke, a szín s.kék zöld csillámmal.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
kcsa
veterán
-
#31600896
törölt tag
Szerintem senki sem osztott ki. Csak leírtuk a véleményeinket. De mit vártál gratulációt?
Na jó. Király a verda főnök![ Szerkesztve ]
-
-
flymi
addikt
-
rellif
senior tag
válasz molnarpeter #22828 üzenetére
Még a gyári Motorcraft-os Calcium Plus van benne. Nem Start-stop-os.
-
flymi
addikt
Miért, szerinted annyira nem vészes?
Maga a búra nem matt (most még), viszont jól látszik a sok apró kis sérülés ha világít a lámpa, jobbos meg is van karistolva. Tutira rontja a lámpa hatékonyságát valamennyire.
Hát nem tudom. Várjam meg míg elkezd mattulni, vagy tovább romlik?DeFranco: Jajj már, milyen vagy!
Szerintem azzal a képpel most már végleg felcímkéztetek...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
én azt javaslom hogy várj egy évet minden ilyen halasztható meg kozmetikai beavatkozással, hozasd rendbe azt ami tényleg szükséges meg ami még ne adj' Isten előjön és ha tényleg kb. egyben van a szekér, akkor majd ráérsz políroztatni meg kevlároztatni.
működjön minden, ha akarsz csináltass egy alvázvédelmet (szerintem amúgy ezek csak taknyolások, meg eltakarások, nem csinálják meg sehol rendesen) aztán napszemüveg, utazd le a betett forintokat majd aztán lehet csinosítani. nem tudod még mi borul ki, ne emeld a tétet az asztalon mert ha véletlenül kiszállóra áll a matek annál rosszabb lesz.
de ez persze szigorúan a magánvéleményem.
-
flymi
addikt
válasz DeFranco #22834 üzenetére
Valahol igazad van. Sebváltó a soros most meg utána járok ennek a lökös dolognak kell-e mögé valami.
Alvázvédelmet én is meg tudnám csinálni itthon rámpán, akarom mondani össze tudom én is taknyolni töredék áron.
Lámpa kibír még egy évet nem mondom, h nem.
Ha reálisan állok a dolgokhoz nem életbevágó, h ragyogjon a kaszni sem. Csak annyira matt és foltos szegénykém...Esetleg nem tudja valaki h kell szétkapni teljesen az ajtót? Mármint az ablakemelő mechanikát takarja az az egybe pléh + csövek, vezetékek vannak ott elég masszívan. Roncsolás nélkül szétszedhető, h az ajtó belsejéhez és az emelő szerkezethez hozzáférjek (korrózióvédelem és zsírzás miatt)?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
molnarpeter
nagyúr
Takony helyett szvsz jobban megéri külön a foltokat kicsiszolni és lealapozni, majd festeni 1-2 réteget. Többet ér egy vékony réteg rozsda nélkül, mint egy vastag, alatta láthatatlan korrózióval. Új autós lenne értelme szvsz a hagyományos cuccoknak (mondjuk abból is főleg átlátszóval), használtra valami waxoyl jellegű valószínű jobb lenne, mivel a kavicsfelverődés és hasonló tökéletlenségeket fogja meg első körben, persze néha meg kell ismételni.
Window regulator repair vagy door panel removal jeligére találsz ajtó szétszedés videót
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #22836 üzenetére
Utána járok ennek is, köszi!
Mert ajtó határolót már cseréltem, de engem leginkább az a két cső/kábelköteg zavar amiről nem tudom h oldható-e valahol?!/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #22836 üzenetére
Oké, rozsda lecsiszol, lealapozom. De milyen festékkel fújjam le? Vagy tökmindegy?
Spray megoldású sztem jobb ide, mint az ecsetes pacsmagolós a nehezebben elérhető helyek miatt.
Waxoyl-ra is rákerestem, gondolom ennél is csiszolás majd mehet rá ez a cucc egyből? Ha jól láttam leginkább fekete színű, idehaza nem túl sok helyen kapni. Kábé olyan lehet mint a plastidip?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
Rozsda lesztisztítani, ha jobban lemezes.
Utána rozsda átalakító, száradás után maradék rozsda foltot lecsiszolni (nem fontos).
Alapozó (nem vízbázisú), vizes felcsiszolás, szín spray(2 réteg min., réteg felcsiszolás) [link] , lakk, összepolirozás.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
Ha nem tudod tökéletesen leszedni a rozsdát valamilyen okból, akkor Korant, fémtiszta felületre Budaprimer gyorsan szárad. Aztán fedő festék amit az adott alapozó mellé ajánl a boltos
Waxoyl gyors, nagy felület hamar megvan, de a csiszol-fest-alapoz jobb védelmet ad és tartósabb, csak sokkal több meló
-
#31600896
törölt tag
Neked annyira vészes az alváz? Nekem a hátsó kerékjárati ívek 1-2 helyen hólyagosodnak borsószem méretű területen. Alváz teljesen ok, néhány rozsdás csavart leszámítva.
-
Dißnäëß
nagyúr
Sziasztok, ha már ilyenekről beszélgettek: kis felületi rozsda esetén porszórás/homokszórás játszik ? (És ha igen, a fémtiszta felületre utána mit érdemes azonnal rávinni ?)
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #22845 üzenetére
Homok nagyobb lecsupaszításnál, illetve adott alkatrész teljes fémig pucolásához praktikus szerintem, pl felni, egész kasztni, ilyesmik. Mi lenne a rozsdás dolog? Amíg nem durva, csak felületi, drótkefe/-korong és Korant elég szvsz. Homok után meg simán alapozóval lefújni minél hamarabb.
[ Szerkesztve ]
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz molnarpeter #22846 üzenetére
Kis feluleti a bolcson, itt-ott. Van tenyleg jo karosszeriasom, aki le tudna nekem az egeszet szepen kezelni, uregvedot nem ajanlja (ha mar megindult, szerinte annak annyi es uregvedelem se segit), nalam kerekjaratok, alvaz, minden ep, de kis feluleti van alvazon itt-ott, kozmetikainak mondta ha kerem a kezelest (csak alvaz, ureg nelkul), megcsinalhatja, de ha ot kerdezem, hagyna ahogy van, hamarabb fog a felmillio belemenni, ha megeri azt a kocsi, mintsem atrohadjon.
De azert a nyugodt lelkem miatt gondoltam, csak at kene kicsit ejteni egy alap vedelmen, itt-ott megcsiszoljak es jonapot (koronggal ok is).
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz molnarpeter #22848 üzenetére
Esmaksz kétezerhét.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
flymi
addikt
Nnna, később jövök a fejleményekkel mire jutottam ma a "szereléssel"., csak most dolgozóba kell mennem.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest