Hirdetés

2020. február 23., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#22451) cappa72 válasza bajnokpityu (#22449) üzenetére


cappa72
(veterán)

ha tényleg beszantjak smaxot,
Remélem nem...
[Akár hibridként is folytathatná]
Angolul a cikk

[ Szerkesztve ]

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#22452) AMD Power válasza darvinya (#22446) üzenetére


AMD Power
(titán)

Ahh azt en sem szeretnek. Volt mar egyszer egy Renault. Akkpr mar inkabb nemet, ha japanra nem lesz eleg a keret.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#22453) jupp008 válasza AMD Power (#22452) üzenetére


jupp008
(aktív tag)

Kicsit 1 milla felett esetleg Octavia ...

(#22454) darvinya válasza AMD Power (#22452) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Nem akartam írni, de másik borzalom a spanyol.
Na az francia utáni katasztrófa, ezt megspékelve csizma jó lesz az úgy.
Megveszed occón (kis kínai), azt 6x fizeted ki az árát, s még akkor sem lesz belőle autó, max. épphogy guruló.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22455) flymi válasza molnarpeter (#22444) üzenetére


flymi
(őstag)

Köszönöm kérdésed, az bizony nagyon sokat segített. Azóta talán mindössze kétszer volt olyan alkalom, h elsőre nem akart elindulni. (teker-teker röff és plöhhhúúú, olyan mintha már éppen elkapná aztán "kifingik")
Akkor gyújtás le majd újra ráadtam és másodjára már mindkét esetben indult.
Nem kellett kipakolnom mindent a hátsó ülésről, felhajtani és birizgálni a csatit vagy megrugdosni a tankot, semmi ilyen plusz szélhámosság nem szükségeltetett. Ha így marad ezzel együtt tudok élni azt hiszem.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#22456) bajnokpityu válasza AMD Power (#22452) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Remélem nem ország alapján választasz autót. Fordok fele is francia, egyébként. Pl mondeo komfortelektronia ugyanaz mint picasso..

(#22457) AMD Power válasza bajnokpityu (#22456) üzenetére


AMD Power
(titán)

Ha rajtam mulna akkor Toyota lenne. Vagy Suzuki. De olyan aron mennek 15 évesen,hogy vicc.

Ebben is lehet valami. amúgy ha azt nézem ,hogy 1.5 milla egy 15 éves autó + a kötelező cuccok , akkor 1.8 milla. 3.5 milláért meg már új Suzukit veszek..... szóval ez a dilemma itthon a feleségemmel.

[ Szerkesztve ]

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#22458) bajnokpityu válasza AMD Power (#22457) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Suzuki esetén nem véletlen.. Toyo sztem tulertekelt ma már. Hamarabb vennék egy stiftet, mint aurist,pl.

(#22459) sparta2 válasza AMD Power (#22457) üzenetére


sparta2
(kezdő)

Én ilyenek miatt választottam először új autót 2003-ban. Nem bántam meg és mellesleg francia volt (PUG).

(#22460) cappa72 válasza bajnokpityu (#22456) üzenetére


cappa72
(veterán)

Veszem észre...
Vagy csak én vagyok szerencsétlen.

(Az eddigi két Fordunkal marha mákunk volt... most meg...)

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#22461) darvinya válasza bajnokpityu (#22456) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

2000 utáni autók, pláne 2008 utáni autók a lego-zott autók.
Egyre több hiba van, csak sokan elnézik.

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22462) Cyrin válasza AMD Power (#22457) üzenetére


Cyrin
(addikt)

3,59-ért tipot vennék ujonnan, az legalább autónak néz ki, nem vasalónak...

(#22463) AMD Power válasza Cyrin (#22462) üzenetére


AMD Power
(titán)

Kulsore nem rossz, es nagyobb. De sok koze nincs egy Suzukihoz, tartossagban es minosegben.

sparta2 Ezen agyalunk mi is....

[ Szerkesztve ]

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#22464) Cyrin válasza AMD Power (#22463) üzenetére


Cyrin
(addikt)

autós topicban van tulaj, és nagyon elégedett vele, kérdezd meg róla.

(#22465) bajnokpityu válasza cappa72 (#22460) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Tudom nincs köze hozzá, de csak a benyasokrol olvasok ilyet. 2000 után szvsz kB a Suzuki, Kia azok, amikkel környékén nincs gond, tobbibol hallok rosszat. Szomszéd citrommal szívott, nekünk semmi, akár Dacia, akár francia, akár Škoda, stb..

(#22466) cappa72 válasza bajnokpityu (#22465) üzenetére


cappa72
(veterán)

Igazából úgy vagyok a kérdéssel, hogy ha ennyi baja van a maxinak, akkor kb. nem nagyon érdekel (még), az erőforrás és a megbízhatóság többet nyom a latba.
De azért a fagyást meg kell majd tudnia oldania a fordnak. Akár hw cserével. (remélem ha erre kerül a sor, nem barmolják totál széjjel'). Persze elodázható, de a gar idő lejárta előtt mindenképp pontot kell tenni rá. 10+ Milliós autónál azé' ez elég "gáz".

Gyakorlatilag bármely autónál előfordul ilyen, a nagy számok törvénye alapján legalábbis. Lehet, hogy a németeknél kisebb az ilyen ráta.... ... .. .

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#22467) Dißnäëß


Dißnäëß
(senior tag)

Sziasztok, S-Max 7 ülésest fullba, végérvényesen nagy munka átalakítani vagy átalakíttatni 5 ülésessé ?

Öv és tartói eltüntetés, sínek lent, stb. + Elhúzható "kalaptartó".

Szóval cakk-pakk.

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22468) bajnokpityu válasza Dißnäëß (#22467) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Minek? Teljesen síkba dönthető a mostani.

(#22469) Dißnäëß válasza bajnokpityu (#22468) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Palack.
Nem, nem pótkerék helyére.

További kérdés ? :U

[ Szerkesztve ]

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22470) molnarpeter válasza bajnokpityu (#22468) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Régebbi szerintem a téma, gázszett és 2.5T gondolom.

(#22471) troll81 válasza Dißnäëß (#22467) üzenetére


troll81
(őstag)

szerintem ha ennyire ragaszkodsz a gázhoz és a költséghatékony kilométerekhez akkor a 2.5T nem a te autód...keress dieselt és annyi.vagy eleve gázost. utólag már sok egyben mint költség :K

(#22472) x_424


x_424
(aktív tag)

Már egyre jobban bosszant a rádió órája. Még mindig elfelejti. Leállítom az autót még egyből nem, de ha pár napig áll, akkor semmit se mutat. Utána indításkor 15 órával kezd. Persze dátum is 2005. Hogy a f...ba derítsem ki mitől van? Akksicsere nemrég volt.

(#22473) darvinya válasza x_424 (#22472) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Mint, ahogy írták lehet memóriához külön táp van, annak hibája miatt áll vissza.
Vagy ha nincs, akkor belső elektronikája rossz, és annak feltárása csak kiszedéssel lehet.

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22474) bajnokpityu válasza x_424 (#22472) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

csomó autó leállítás után még 45-60, akárhánny percit még áram alatt tartja az elektronnikát, és utána veszi el.
azt nézd meg, hogy leállítás után 3-4 órával még működik-e.

(#22475) DeFranco válasza x_424 (#22472) üzenetére


DeFranco
(nagyúr)

nem tudom megindokolni hogy ennek miért volna akár egy szemernyi értelme is, de nem lehet, hogy valami pufferkondi vagy hasonló adja az energiát az órának lekapcsolt gyújtásnál és az mihálylott meg?

(#22476) camelferr válasza x_424 (#22472) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Ismert probléma, egy angol fórumon is találkoztam vele.
Van aki az F107-es 10amperes biztosíték ellenőrzését javasolja.
Mások szerint a motornak járnia kell amikor a rádiót beállítod és csak akkor tárolja el a dátumot/időt.

Itt a fórumoldal linkje , ha tolod az angolt, olvasd végig.

Fear kills more dreams than failure ever will

(#22477) x_424


x_424
(aktív tag)

Köszi a tanácsokat Nektek! :R
Kipróbálgatom a lehetőségeket, majd csak lesz valami.

(#22478) x_424 válasza bajnokpityu (#22474) üzenetére


x_424
(aktív tag)

Lementem megnéztem ma amit tudtam. Beindítottam az autót, járó motornál óra és dátum pontosítva, majd leállítottam. Kijelző a pontos időd mutatta. Órák elteltével teljesen kialszik régen azért az órát mutatta... Na kb. 10 másodperccel később megint ráadtam a gyújtást, óra 15 órát mutatott, dátum 2005.07.19. Mellesleg az óracsoport gyújtás ráadásakor kattog 2-3 másodpercig, amit régen nem csinált. Ez is azóta van, mióta az egyik reggel nem volt indítható az autó. Azt sejtem ezt házilag nem lehet helyrehozni. Már megint vihetem szerelőhöz? 3 hét alatt a 3. alkalom lenne.

[ Szerkesztve ]

(#22479) bajnokpityu válasza x_424 (#22478) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Akkor jó eséllyel egy tápot nem kap meg. Biztosíték, majd villanyszerelo, vagy autohifis.

(#22480) x_424 válasza bajnokpityu (#22479) üzenetére


x_424
(aktív tag)

Akksicsere válthat szerinted ki ilyet? Lehet kipróbálom a régivel ha hazamegyek.

(#22481) camelferr válasza x_424 (#22478) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Óracsoport kattogást okozhat egy elengedett forrasztás is. Maga az óracsoport elvileg három külön szálon is kap 12voltot, ha bármelyik rossz, az gond. Lehet hogy át kell nézetni villanyásszal az autót.
Ha most volt akkucsere, akkor az akku körüli vezetékeket is végig lehet csekkolni, nem ott fáradt-e el egy kapcsolódás.

Fear kills more dreams than failure ever will

(#22482) darvinya válasza x_424 (#22480) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Ha aksi kábelek kicsit oxidáltak, azt új aksi berakása előtt le kell takarítani.
Különben a megváltozott érintkezéseknél lévő oxidáció szigetelőként viselkedik, és nem lesz kontakt vagy megnő az ellenállása és csökken a feszültség.
Utóbbi a rosszabb, mert ott fel tud veszélyesen melegedni és ki tudja gyújtani az autót.

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22483) Shodan válasza vasste (#21721) üzenetére


Shodan
(őstag)

Sajnos nekem is hasonló bajom van, kicsit el vagyok keseredve. :( mk7-fiesta 4 napja jött elő a hiba. Nem tudom nálad van valami előrelépés? Vagy jelentkezik e még a hiba?
Transmission malfunction"/"Engine malfunction" felirat, bimbammolás, D900/E510-es hibakódok, NVM EEPROM fail ez a hiba nincs, viszont
16-os PATS kódot kapok (communications fault between the PCM and the PATS system). Semmi előjele nem volt eddig.
Eddig ellenőrizem a PCM biztosítékot és relét ,de nem látok hibát. Akksi már vagy 15-ször lehúztam és vissza. Töltöttem 1 napig. 4-5 hónapos akksi, hibátlan.Pótkulcsot próbáltam. Másik távirányítóba elemcsere, tudom nincs köze hozzá de hátha.Amiket elérek vezetékkötegeket próbáltam megmozgatni.

Próbáltam BT-s ELM327-el és USB-sel is, de egyikkel sem csatlakozik. Korábban működött mind a 2-vel. Szerintem a PCM talán nem is kap kakaót. Eddig nekem ennyit sikerült.

Ezt a 60 Ohm-os dolgot még nem néztem, mert annyira nem értek hozzá, de ha jól olvastam máshol akkor az OBD2 csatlakozón a 2 CAN bus (6 és 14-es pint) kell összekötni?

Annyi pluszban hogy az elmúlt pár hétben nem használtam mindennap az autót. 2-3 nap, meg hideg van. Nem tudom ezzel lehet e összefüggésben...

[ Szerkesztve ]

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#22484) molnarpeter válasza Shodan (#22483) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Bocsi, nekem nem teljesen tiszta. Írnál motort/motorkódot, és a pontos hibakódokat, amiket kiír az autó? Vagy csak a 16 PATS van?

[ Szerkesztve ]

(#22485) Shodan válasza molnarpeter (#22484) üzenetére


Shodan
(őstag)

1,6 benzin ti-vct mk7 fiesta. A legutolsó leállás óta, ami 4 napja történt, ha elfordítom a kulcsot annyi történik hogy az immo ledje elkezd veszettül pislogni, és az összes visszajelző lámpa égve marad.
Kb 1 perc után az immo ledje kivillogja az 1-6 hibakódot. Akkuval nincs hiba, illetve még megnéztem azokat az apróságokat amiket írtam. Sajnos jobban nem értek hozzá.
Nagyvonalakban ennyi.

...Csak a 16PATS van, kiolvasni nem tudtam semmit. ..

[ Szerkesztve ]

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#22486) troll81 válasza Dißnäëß (#22467) üzenetére


troll81
(őstag)

Szia utolsó 100km [kép]

(#22487) Dißnäëß válasza troll81 (#22486) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Nem valami megnyugtató. Mi történt ? (Ha szabad tudni).

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22488) troll81 válasza Dißnäëß (#22487) üzenetére


troll81
(őstag)

semmi gyújtáson van az autó.. A 10 liter Per 100km ir a fed comp. ennyit akartam mutatni illetve ez full vegyes fogyasztás,minek a gáz? :F

(#22489) FPSTunker válasza troll81 (#22488) üzenetére


FPSTunker
(senior tag)

Gondolom nem mind1 neki hogy, 250.1 / liter vs. 411.3 / liter.

(#22490) troll81 válasza FPSTunker (#22489) üzenetére


troll81
(őstag)

Az lehet... De ha majom kell kell banán is. :D

(#22491) FPSTunker válasza troll81 (#22490) üzenetére


FPSTunker
(senior tag)

Régen volt egy Lagunám 3.0 v6 annak csak annyi baja volt, hogy állandóan szétrobbant a légszűrőház.
Ja meg 18 litert evett. :C
Jó nekem az olajos is. ;)

(#22492) Dißnäëß válasza FPSTunker (#22489) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Hát ez így van, amennyit mennék vele, egy 300-ezres szett 8-9 hónap alatt térülne már, de még rossz esetben is 1 év alatt.

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22493) darvinya válasza Dißnäëß (#22492) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Csak gáz szett, vagy ebben benne van autó SW módosítás?
Különben az új autók(2010 utániak) letiltanak, s nem mozdul sehova.

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22494) Dißnäëß válasza darvinya (#22493) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Digitális oszcilloszkópos bevizsgálás az egész előtt + szelephézag ellenőrzés, majd full gáz szett újraprogramozással (bármit is jelentsen ez), nem az alap injektorokkal, 300 lóig jó reduktorral (alap reduktor 220 LE-ig jó, injektorokból sem a 100-ezerre képes verziókat választom). Nem akarom tuningolni, csak nem szeretném kicentizni a dolgot.

Kaptam egy listát alap szettre + sávosan vagy 4-5 különböző szintű részkomponensekkel, kiválasztottam mindenből a combosabbat, ne vacakoljon nekem.

20-ezrenként illik majd szelephézag ellenőrzés a gáz miatt, de mivel 15-ezrenként úgyis náluk szervizeltetném olaj stb, ezekhez csapnám hozzá a szelephézag ellenőrzést is és akkor úgy jó lesz a dolog. Elméletileg. De szerintem jó műhely, most nem akarok itt reklámot nekik, de nem a szomszéd sufnija, hanem a Totalcar-on cikkeznek róluk. Én meg vakon bízok, mit is tehetnék ? :)

Szóval bízom a szakértelmükben, az ország legjobbjainak tűnnek és tőlem pont egy köpésre vannak, úgyhogy adott a dolog.

Az autó 2007-es.

[ Szerkesztve ]

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22495) darvinya válasza Dißnäëß (#22494) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Csak azért kérdeztem, mert már gáz szett anyag ára sem 300eFt.
Mert maga a biztonsági tartály, ami 0.3m³-es is 100eFt felett van.
Akkor ott vannak szelepek, csövek, és elosztó vezérlő, injektor, stb.
Tehát már félmilla felett vagyunk, s ekkor nem beszéltünk szerelésről.
Persze ilyen korú autót könnyen módosítható, hogy gáz is lesz, nem csak benzin levegő.
Viszont az ilyek korú autónak motorja mennyire ép, hogy tényleg tartós legyen.

Csak érdeklődöm.

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22496) troll81 válasza Dißnäëß (#22494) üzenetére


troll81
(őstag)

egy végösszeget tudsz az egészre írni? ez nem tudom mennyibe fér majd bele..érdekel.
:K

(#22497) Drughi


Drughi
(őstag)

Üdv!
Egy Ford-os kérdés:
1.6 Ti-VCT(105LE)
1.6 Ti-VCT (125LE)
1.6 SCTi (150LE)
1.6 VCT (125LE)
1.0 Ecoboost (125LE)
1.0 Ecoboost (106LE)
1.0 Ecoboost (101LE)

Ennyi féle motort látok két típushoz. Tényleg ennyi féle fordul elő mondjuk 2011-2012 körül?
Van ezek között ami kerülendő?
Az 1.6-os benzines tudom, hogy jól sikerült, na de melyik?!

"Eeny, meeny, miny, moe"

(#22498) molnarpeter válasza Drughi (#22497) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

1.6-ból 125 LE-ig van a szívó motor, azokat nézném (gyakorlatilag ugyanaz, teljesítménytől függetlenül). 1.0 és 1.6 150 ló turbós, azoknál több a kockázat.

[ Szerkesztve ]

(#22499) Dißnäëß válasza darvinya (#22495) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Tartály mérettől függően, hogy majd mit akarok az adott helyre (mekkorát), nőhet picit, de az alap mérettel 330-350 körül vagyunk, benne beszerelés, diagnosztika, minden fiszfasz, tokkal vonóval. Megcsináltatok még előtte egy komplett motortisztítást, az egész előtt pedig egy állapotfelmérés nyilván, szóval nem tudom, milyen számokat tudsz és honnan, de én nem olyan ajánlatot kaptam, mint amire Te célzol - és ez sem az alap hulladék motyók. Szerintem guglizz még, vagy kérj a sajátodra egyedi ajánlatot. Mennyire ép, hogy tartós legyen ? Nos, erről is lehet olvasni eleget, miért jobb a gáz, mi a tévhit és mi az igazság vele kapcsolatban. Erre találsz szintén csomó linket online, én mindenesetre belefogok.

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22500) Dißnäëß válasza troll81 (#22496) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Ha meglett az egész, mondok egyet. :K + első tapasztalatokat. Apám 160e-nél vette át a volt céges Octavia-ját, hogy nyugdíjba vonult. Azonnal gázosította (ez volt jópár éve már) és most 370-ezer van benne, a kötelezőn kívül semmit nem kért még extrába (extra olajat sem). Nagyon elégedett. Meg tényleg ki kell szállni a tévhitekből és illúziókból - mindkét oldalra értem - és érzelemmentesen, tiszta fejjel körbejárni, jó-e ez az embernek, vagy sem. (És egy excel sem árt a matekhoz, én kiszámoltam, jelenlegi éves futásteljesítményemmel október-november körülre megtérült a szett és még van ahhoz képest vagy 4 évem a kocsival, mielőtt vagy kifingik végleg, vagy generál, esetleg eladom apróért, felgyújtom, nem tudom) :)

Majd mesélek.

[ Szerkesztve ]

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.