Hirdetés

2020. február 17., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21851) embe


embe
(nagyúr)

Sziasztok!
Tegnap kicsit meglepődtem regenerált a Focus, és a fotón látható az értékeket produkálta a végére.
Az érdekes, hogy korábban a két felső érték 15-20 % körül, ritkább esetben 10 % körül állt be, ekkor állt le a regenerálás, és max 650-660°C lehetett a dpf hőmérséklet.
Most olyan volt mintha nem akarna leállni.
Hozzáteszem, hogy természetesen nem követtem minden egyes regenerálást.

Eladó: Denon AVR-X2500H pár hetet használt, gyakorlatilag új, majd 3 év gari -

(#21852) DeFranco válasza embe (#21851) üzenetére


DeFranco
(nagyúr)

BATMOD?! :Y

(#21853) embe válasza DeFranco (#21852) üzenetére


embe
(nagyúr)

Először nem értettem...másodszorra sem.... De most már igen. :DDD

Eladó: Denon AVR-X2500H pár hetet használt, gyakorlatilag új, majd 3 év gari -

(#21854) darvinya


darvinya
(nagyúr)

Mai napon megkaptam a nyereményemet. :C
[kép]

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#21855) nfsu17


nfsu17
(veterán)

Csütörtökön viszem _elméletileg_ a kocsit, mivel online jelentkeztem be és hát tavaly ez sem sikerült...majd szerdán rájuk telefonálok azért.
Közel 100km-t mentem az elmúlt 11 napban. A legutóbbi kép pont 100km-el ezelőtt volt.
Ma ugye elég meleg volt nappal, erre felé legalábbis. A garázsban volt 13 fok is.
Megnéztem a víz szintjét. Nagy meglepetés nem ért, megint ment lejjebb.
A minimum jelzés (az a csík) bal oldalát már el sem éri a víz, a jobb oldalát még súrolja. Valamiért nem vízszintes a tartály, de ezt másnál is már észre vettem.
Igazából már az sem érdekel, ha ráfogják, hogy jó ez így, csak nem akarok semmit fizetni...de ezt ki fogom eléggé hangsúlyozni átadáskor...maszatolnak vele majd jobb esetben 1-2 órát, nekem küldenék a 14k/óradíjat a semmiért.

BaLee

Lett valami az üggyel?

----

x_424

Te ügyed?

Mi 9T 128GB PFJEUXM, MIUI 10, GCam_7.2.010_Urnyx05-v1.9

(#21856) BaLee válasza nfsu17 (#21855) üzenetére


BaLee
(addikt)

Lett igen. Mint írtam felhívtam utána őket, ahol a nő nem tudott semmit, de majd beszél a szerviz vezetővel aki felvette a munkát és visszahív. Ez volt délelőtt 11 előtt. Délután 4 előtt untam meg a várakozást, felhívtam őket, más vette fel a telefont, elmondtam a sztorit majd bepróbálkozott egy gyenge tereléssel, hogy a Ford extra garancia az ilyen ablaktörlő motor alapbeállításra sajnos nem vonatkozik így nem tudják garanciában elszámolni. Erre reflektáltam neki, hogy pont az imént néztem és a Ford extra garancia érvényes a gépjármű összes elektromos rendszerére. Kis hebegés után végül azt mondta, hogy akkor megoldjuk, csak vissza kéne vinnem majd, hogy rádugják a computerre, hogy garanciális javításnak el tudják majd számolni. Kérdeztem mennyi idő ez? Azt mondja 1 óra kb. Én meg mondtam, hogy ezt felejtsük is el, 2 kérésem volt, az egyikkel nem is foglalkoztam a másikkal meg megpróbáltak lehúzni én nem fogok erre még 1 órát rászánni. Itt leesett, hogy sajnos nincsenek a toppon, mert, hogy egy márkaszerviz ne tudja egy gépkocsiról, hogy az garanciális az ugye gáz. Ha garanciális szervizként is elszámolták volna meg engem is le akartak volna húzni akkor legalább azt mondom rafináltak, így csak simán bénák.

Végül a megbeszélés szerint másnap visszamentem és visszaadták a pénzt kp-ban mindenféle probléma nélkül. De örültem volna, ha ez az egész bohózat elkerülhető...

(#21857) darvinya


darvinya
(nagyúr)

Azon gondolkodom, hogy melyik szonda miatt esik be az alapjárat 500-ra meleg motornál.

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#21858) Tsebacsi válasza nfsu17 (#21855) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

Most este ellenőriztem én is, az enyém ugyan ott van mint korábban (2 hete nézhettem) szóval nálad sanszosan valami hiba van attól félek :(

[ Szerkesztve ]

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#21859) x_424 válasza nfsu17 (#21855) üzenetére


x_424
(aktív tag)

Ma viszem szakihoz. Remélem megúszom egy tartálycserével... :U
Közben megnézetem a fékpofát is, ha már zörög rakatok bele újat. Meg a féktárcsa mögötti védőlemez is úgy el van rohadva, hogy tépni lehet kézzel.

(#21860) flymi


flymi
(őstag)

Újabb kellemetlen fejlemények a kocsival. Ugye írtam, h benzinpumpa csere megvolt, kemény 6 napig nem is volt semmi gond, pöcc-röff ment. Tegnap viszont ugyanaz a jelenség fogadott (nem indult), pedig sietnem kellett volna.
Gyerekülés ki, ülés fel, szőnyeg fel, csoki le, csoki rá. Láss csodát indul. Itt a csatival/vezetékkel lesz valami gebasz aminek nem igazán örülök. Meg kell látogassam a villanyászt. :O

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21861) molnarpeter válasza embe (#21851) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Nyomás szenzor értékeket lehet nézni forscannel? Gondolom a különbséggel számít telítettséget, időnként elromlanak - ha az egyik rosszul mér, de még határon belül, akkor vonhat le hibás következtetést az autó az értékekből (eltömődött/tiszta vonalon) :F

(#21862) embe válasza molnarpeter (#21861) üzenetére


embe
(nagyúr)

Megnézem van-e benne ilyen lehetőség.
Hibakód nincs. A regenerálással sincs semmi nyűg, rendszeresen csinálja, csak most mintha alaposabban végezte volna.
Féltem a DPF-től nagyon, mert inkább városi, elővárosi közlekedésre használom. De mint írtam rendszeresen elvégzi a tisztítást ha ezek az értékek túllépik a 80% -ot.

Eladó: Denon AVR-X2500H pár hetet használt, gyakorlatilag új, majd 3 év gari -

(#21863) molnarpeter válasza embe (#21862) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Múltkor futottam össze egy szintén 1.6 TDCI Mk3-mal (mármint magánban, nem cégnél :D), Bp-n használja a tulaj, semmi panasz.

(#21864) bajnokpityu válasza embe (#21862) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

ha be tud melegedni, akkor miért lenne baj?
haveri körben is hülyevagy dieselt elővárosba (hozzátenném, amikor lehet robogózok, vagy buszozok, tehát évi 20alkalommal megyek be vele dolgozni kb) szöveg, de hagyjukmár. meg jönnek, hogy évi 10-15e km-re minek diesel?

mondjuk azért mert a városi kivételtől eltekintve min 100km-t megy egybe.

egyébként nagyon baba a forscanos adathalmaza a smaxnak. annyi féle képpen irja ki a DPF használati adatokat, hogy lehet válogatni. két regen között eltelt időt, km-t, a 2 féle telitettséget, a nyomáskülönbséget, meg még fene tudja miket.

városban ment mostanában, igy most 250km volt két regen között, amúgy 450-700km a regen km idő. innen látszik, hogy a régi ótó hiába chip, de olyan dirván nem küldte meg a füstgenetárort :)

(#21865) camelferr válasza flymi (#21860) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Szia,
Nem beledumálni akarok, nem is tudom hogy cseréltettél-e már benzinszűrőt (nem a szivattyú szűrőjére gondolok hanem arra a szűrőre ami az autó alatt van a tankon kívül), lehet hogy az is megérne egy cserét. Minden képzeletet felülmúlóan dzsuvás tud lenni a belseje.
Én tavaly autóvétel után cseréltem le a 16 éves gyári szűrőt..
Szétfűrészeltem, no comment.. Ha mindaz a mocsok simán belemenne a motorba, amit a szűrő megfogott, kicsit többe kerülne a használtautók fenntartása.
Villanyász problemhez nem tudok hozzászólni, de annak is a végére kell járni, jobb a békesség. :)

Fear kills more dreams than failure ever will

(#21866) flymi válasza camelferr (#21865) üzenetére


flymi
(őstag)

Tankon kívüli szűrő? :U
Ac pumpa a szűrőházzal meg az "úszóval" ugye fentről belemegy a tankba, nem tudok róla h lenne ott másik külső szűrő. De ha tudsz linket dobni az alkatrészről akkor megköszönném.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21867) patomi válasza camelferr (#21865) üzenetére


patomi
(senior tag)

Lehet tévedek,(?) de ezekbe nincs külön szűrő.
Szerk: megelőztek.

[ Szerkesztve ]

(#21868) flymi válasza patomi (#21867) üzenetére


flymi
(őstag)

Bontós most írja h lehet h van + szűrő benyasnál henger alakú a tankon kívül de holnap megnézi.
Az a bosszantó h ha van, akkor a szaküzlet meg a szerelő miért nem mondta?!

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21869) camelferr válasza flymi (#21866) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Bocs, én mk1 1.8ból indultam ki (a sajátomból) amin én cseréltem a szűrőt. Ez egy vezetékszűrő, a tank és a motor között a benzinvezetékbe iktatva, az alváz alulról hozzáférhető helyén, tehát az utastéren kívül, a tanktól pár tíz centire alulról hozzáférhető.
Innen rendeltem, gyártanak hozzá rengeteg félét.
Ez a mk2 1.6b

Fear kills more dreams than failure ever will

(#21870) gabor9991 válasza flymi (#21868) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Nincs szűrő.
Villanyszerelővel inkább a relét cseréltetném ennyi szívás után.

[ Szerkesztve ]

(#21871) flymi válasza camelferr (#21869) üzenetére


flymi
(őstag)

:R
Bár szerintem ennek semmi köze ahhoz, h nem hallom elindulni a pumpát és a csati buzerálása után kap csak delejt. Szénkefe a motorjában most már kizárva mivel új a pumpa. Logikám szerint marad az elettronyikai gebasz.

gabor9991: Ok relé. Megjegyzem. Remélem nem egy nagy tétel? Hol található fizikailag ez a relé amúgy?
A csati maga meg a tüskék benne egyébként nincsenek elkoszolódva, nem égett, semmilyen elváltozást nem látni rajta.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21872) patomi válasza flymi (#21868) üzenetére


patomi
(senior tag)

Ha van is, nem biztos hogy gyári, akkor meg inkább gond lesz, mint előny.
De mintha kollégámnak a szerelője is azt mondta volna, hogy nincs benne (mk2.5 kombi 1.6b)

(#21873) camelferr válasza gabor9991 (#21870) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Most már nem tudom.. :D
Lehet hogy kiment volna a divatból? Van a rokonságban egy Megane Classic, 1,4benzin, 2000-es évjárat, arra is kapásból azt mondták ősszel egy szervízben hogy nincs benzinszűrője, csak az ami a szivattyúban van. Aztán alánéztünk, és pont ott volt ahol lenni szokott, a tank mellett, kívül a benzinvezetékbe építve, létezik hozzá legalább huszonötféle.
De lehet hogy a megane2ben már szintén nincs..

Fear kills more dreams than failure ever will

(#21874) gabor9991 válasza camelferr (#21873) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Én tudom, nincs. :)
Párszor láttam már alulról is a kocsit, nincs külön szűrő.
F1-en volt, ezeken már nincs.

(#21875) n1nja


n1nja
(tag)

Sziasztok.

Tanácsot/tippet szeretnék kérni, hogy mit nézzek/nézessek meg?!
Focus mk1.5 1.6b (2002)

1 teljes napig a fékrásegítés álló helyzetben elment, szinte lehetetlen volt benyomni a pedált, majd a motor beindítása után helyre jött. Alapjáraton ritmikus remegés volt tapasztalható, beindítás után ingadozott is pár másodpercig az alapjárat. Néhány napig semmi tünet, jött-ment gyönyörűen, aztán ma reggel csak másodikra indult el, első alkalommal lefulladt. Pár fékezés erejéig fura hang volt hallható, menet közben nem tapasztaltam semmi rendkívülit. Alapjáraton megint remegősnek érzékelem, főleg ha fel van kapcsolva a tompított is és mellette megy a rádió + a fűtés.

Ezek alapján ki/mit mond? :) Elvileg ma délután megyek mesteremberhez, akivel közösen átnézzük a vákuumcsöveket, csatlakozásokat, fojtószelep állapotát, de ha valaki már találkozott hasonlóval és tudja, hogy mi okozta, akkor azt is megnéznénk.
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv.

(#21876) Sub-ZeRo válasza n1nja (#21875) üzenetére

Hali
Alapjárati levegőszabályzó szelepet szedjétek le és meg kell tisztítani féktisztítóval, majd kicsit hagyno kell száradni, majd olaj sprayjel beújni.
A wd 40 nem jó, mert a nagyon hidegben nem működik. Én talán lánc kenő olajat (kerékpár) használtam, mert -30 fokig működik megfelelően.
Én ezt is megnézném ha már szedve van.
Ezt a reggeli indulásra írom, mert akkor van ez, ha nem megy jól a szelep.
Nekem érdekes volt, hogy csak hidegben nem indult. Melegben semmi gond nem volt vele.
Mondjuk cseréltem utángyártott alkatrlészre, mert a gyári 60k az nem igazán fekszik.

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."| Track IR 5.| Xiaomi MI 9 LITE

(#21877) n1nja válasza Sub-ZeRo (#21876) üzenetére


n1nja
(tag)

Korábban már volt tisztítva a szelep, cseréltem a tömítését is, de ettől függetlenül ránézek még1x. :)

(#21878) Sub-ZeRo válasza n1nja (#21877) üzenetére

Nekem a hidegben 1 napig bírta a wd40-es megoldás. Az olajspray sokkal jobban bírta. :K

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."| Track IR 5.| Xiaomi MI 9 LITE

(#21879) Gixxer88 válasza Sub-ZeRo (#21876) üzenetére


Gixxer88
(őstag)

Az mk1-es fókámnál nálam is bohóckodott az alapjárati motor.
Utángyártott volt és sokszor ilyen -5 fok alatt kb 10percig kellett járatnom tartott gázpedállal,mert különben befulladt.
Miután kicsit bemelegedett már jó volt.
2hetente le kellett szednem és beolajozni,de így sem volt tökéletes,így is sokszor játszani kellett vele...

(#21880) flymi válasza gabor9991 (#21870) üzenetére


flymi
(őstag)

Meg tudnád mondani nekem, h merre keressük majd azt a relét? Holnap viszem a kocsit a villanyászhoz. Árban kábé mit kóstál egy ilyen szerkezet?

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21881) x_424


x_424
(aktív tag)

Sziasztok!
Másfél éve kb. cseréltem a bal első ajtóban a mélyközép hangszórót, mert nem szólt. Kárpit ép, patentek is a helyükön vannak, de azon az oldalon nincs meg az igazi mélyhang, csak buffog, puffog, közben zörgeti az ajtót. Kívülről is nagyon puffogóan hallatszik az autóban szóló zene. Ilyen a csere óta... Most gondolom úgy, hogy ráérek vele foglalkozni, tehát szerintetek mi a fenét kéne vele csinálni, hogy jó legyen? Egy MK3 Mondeoból való a hangszóró, ránézésre ugyanaz volt, mint a Focusban. 4 Ohm, kb. 20 Watt. Nekem MK2 Focusom van, a facelift előtti. Túl általános dolog, de a sima autós topikban szerintem hamar elveszne a hozzászólásom a gyakori új kommentek miatt, azért írtam előbb ide. :R

(#21882) Gixxer88 válasza x_424 (#21881) üzenetére


Gixxer88
(őstag)

Az,hogy nyers számokban ugyanaz,még nem jelenti hogy valóban ugyanaz a hangszóró.
Sok más tulajdonsága is van egy hangszórónak,amiket az átlag ember nem is tud,vagy ért.
Azt a hangszórót a mondeo ajtajának méretéhez,akusztikus tulajdonságaihoz tervezték valószínűleg.
2 opció van.
-Vagy szerzel egy kettes fókába való hangszórót,vagy inkább párt.
-Vagy kiszigeteled egy kicsit az ajtót belülről.
Autohifis boltokban lehet kapni öntapadós rezgéscsillapító lapokat,ezt a lemezere kell felrakni,meg az ajtó borításra belülről.Legismertebb ilyen márka a Dynamat,de elég drága,vannak olcsóbb gyártók is.
De ettől még nagy eséllyel a 2 oldal máshogy fog szólni,hiába szigeteled mind2 ajtót.
Amúgy mindenféle hifinek jót tesz ez a szigetelés,hiszen nem fa dobozban szólnak,hanem egy "konzervdobozban".

Mondjuk ha én cserélném,akkor szigetelés+normális hangszóró kombinációban gondolkoznék.
Egy Hertz/Alpine komponens szett+beépítőkeret+szigetelés.
Csak ez ugye azért olyan 50k.

(#21883) kcsa válasza flymi (#21880) üzenetére


kcsa
(veterán)

Kicsit turkáltam de nekem gyanús, hogy nincs külön relé pumpához csak biztosíték, és valamelyik modul vezérli.

(#21884) gabor9991 válasza kcsa (#21883) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Anyósülés előtti táblán kell lennie ott kattan mikor áramot kap de normális villanyász ezt kell tudja, azért lassan 15+ éves a technika.

[ Szerkesztve ]

(#21885) kcsa válasza gabor9991 (#21884) üzenetére


kcsa
(veterán)

Bakker kiszúrta a szemem, én a motortérben kerestem :)

https://fusesdiagram.com/ford/fuses-and-relay-ford-focus-mk2.html
[link]

(#21886) flymi válasza kcsa (#21885) üzenetére


flymi
(őstag)

:C Ezt el kell mentsem otthon.
:R

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21887) cappa72 válasza flymi (#21886) üzenetére


cappa72
(veterán)

e5 vs e10 mizériához mit szóltok?
egy link a sok közül
Megint mesterséges hiszti, vagy a fúj-büdős-dízel benzines változata?

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#21888) Sub-ZeRo válasza cappa72 (#21887) üzenetére

Itt nem ezzel van a baj, hogy E5 és E10. Hanem hogy mindenhol azt olvasod hogy tönkre mehet tőle az autó ha ezt tankolod.
Inkább úgy kellene kezdeni a cikket, hogy itt a lista melyik autóra lehet káros az E10 üzemanyag...

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."| Track IR 5.| Xiaomi MI 9 LITE

(#21889) molnarpeter válasza cappa72 (#21887) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

-Ukrajnában E10 van egy ideje, mégsem állt meg a világ
-régen mennyien fele-fele E85-öt tankoltak, vagy akár csak etanolt - át kellett fúvókázni a karburátort, de nem voltak nagy horror sztorik
-veterán autós lap tesztje szerint konkrétan kevésbé káros az E10, mint az E5
-listán leginkább a korai közvetlen befecskendezős motorok vannak

Vihar a biliben ;] újságok a kattintásból élnek, ez van.

(#21890) Goose-T


Goose-T
(veterán)

Én továbbra is B0-t tankolok. :D

Jó zene: https://tinyurl.com/voysv3w

(#21891) flymi válasza kcsa (#21885) üzenetére


flymi
(őstag)

Ki lett cserélve az R5 relé. Hella volt készleten a villanyásznak, remélem most már nem fog több ilyen hibát produkálni.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21892) kcsa válasza flymi (#21891) üzenetére


kcsa
(veterán)

Még lehet csatlakozóhiba vagy kábelkorbács hiba is. Na ez utóbbit azért nem kívánom, reméljük ennyi volt :)

(#21893) camelferr válasza cappa72 (#21887) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Ha valaki állandóan a legolcsóbb (auchan és tsai) 95ös benzint tankolja, jó szokás szerint véletlenül sem tele hanem "ötezeré", azt érheti meglepetés ezzel a pálinkás benzinnel.
Jobb választás az ETBE tartalmú prémium benzin, de azzal sem érdemes huzamosabb ideig negyedtank környékén, kis rátankolásokkal járni. Ezt egyébként eddig sem értettem, miért nem lehet egy autót rendszeresen tele tankolni. 20 liter fölött már drágább a benzin? :U

Fear kills more dreams than failure ever will

(#21894) troll81 válasza camelferr (#21893) üzenetére


troll81
(őstag)

Igen ugy valaahogy. Hat nelem se esik jol ha ki ürül 70 liter cirka. 1.35 eu/liter :U

(#21895) gabor9991 válasza camelferr (#21893) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Mondjuk ha elmegyek a metróba telepakolom a csomagtartót, teletankolok meg beül hátra a két gyerek akkor hirtelen elfogy a 100ló.
Ugyanez nyaraláskor is igaz.
+40 kilót simán meg lehet érezni ekkora teljesítmény mellett.

A másik meg remélem soha nem fog megtörténni de nem mindegy hogy 10 vagy 50 liter benzin folyik a nyakadba ha egy balesetben tetőre teszed a kocsit.
Ennek ellenére én példáula szegedi osan kúton tankolok elég gyakran és általában tele.
Teljesen más a szaga mint a többi kúton kapható benzinnek.
Ahhoz hasonló mint amit 20 éve Romániában lehetett tankolni.

(#21896) Goose-T válasza gabor9991 (#21895) üzenetére


Goose-T
(veterán)

Nem folyik semmilyen üzemanyag a nyakadba, ha tetőre teszed a kocsit. Csak a motorolaj folyik ki. Különben is, a Ford Pinto óta az autók egyik legjobban védett része a tank.

Jó zene: https://tinyurl.com/voysv3w

(#21897) nfsu17 válasza nfsu17 (#21855) üzenetére


nfsu17
(veterán)

Nem akarom bő lére ereszteni, de kb. nem történt semmi.
Megállapították, hogy száraz a motor kívülről, csináltak nyomástesztet, az is rendben és kb ennyi.
"Ez a motor képes erre, tömítések, blabla....figyelni kell és rátölteni" (nem szó szerint, elnézést az idézőjelekért)

Semmit nem kellett aláírni, semmi bizonyítékot nem kaptam, hogy a teszt eredménye negatív, kb olyan, mint ha ott sem jártam volna. Ami azért bosszant, mert ha _mégis_ valami gond lenne később, ami visszavezethető a vízfogyásra, akkor simán rámfognák (szerintem), hogy én voltam a felelőtlen tulaj, mert nem ellenőriztem és nem nézettem meg velük.
Van egy e-mailem, amiben megkaptam az időpontot és benne van az általam leírt helyzet, hogy megint "elfogyott" a víz. Ennyi. Ezzel tudom igazolni, hogy én tudtam róla, azt már nem, hogy a kocsit el is vittem megnézetni.

Kezdem magam "Csabának" érezni...szerintem mindent megtettem, amit meg lehet, csak semmi eredménye nincs. És akkor még az importőr jól le is "cseszi" Csabát, hogy felelőtlen volt, mert csak rátöltögetett, ahelyett, hogy megvizsgálták volna alaposan.
Vagy ti mást olvastok ki a cikkből?

Még garanciális korában el fogom adni az autót, vagy jóval előtte, hogy az új tulaj még tudjon futni egy kört a szervizzel, ha arra kerülne a sor.
Addig meg tőtikézek, mert "jóvanazúgy".
(amúgy - annyira - nem hibáztatom a szervizt...valószínűleg tényleg annyira kicsi lehet a rés, vagy tömítés, ahol igazából elpárolog csak a folyadék, annyi nincs, hogy le tudjon csepegni...plusz kismillió hely lehet, ahova bontás nélkül nem lehet belátni, így ebben a helyzetben nem is tudják észre venni, bontani meg persze, hogy nem fognak, mert arra sincs bizonyíték, hogy kifele "csöpög" el, és nem a motor eszi meg)

Mi 9T 128GB PFJEUXM, MIUI 10, GCam_7.2.010_Urnyx05-v1.9

(#21898) gabor9991 válasza Goose-T (#21896) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Biztos nem?Soha?Soha nem történt még olyan hogy kifolyt volna az üzemanyag és az emberek bennégtek?
Remélem nem komolyan írtad ezt, hogy az olajon kívül semmi nem folyik ki.

(#21899) Tsebacsi válasza gabor9991 (#21898) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

Nem a tankból szokott folyni üzemanyag egy fejreállásnál, max ha sérül a tank vagy a vezeték. Ha csak simán fejre fordulsz, nem fog benzin ömleni a nyakadba, de még olaj se nagyon...
(#21893) camelferr Ez az Auchan benzines "meglátás" ez ered valahonnan, vagy csak mendemonda a "gyerekek" riogatására?
Segítek picit: [link]
Mielőtt hülyeségekkel tömöd az itt olvasók fejét, talán utána kéne nézni, igaz-e :U
A hiba onnan eredeztethető, hogy a tank aljáról felszívhatja a pumpa a dzsuvát, és eltömít(het)i a szűrőt.

(#21897) nfsu17 Basszus sajnálom :( Mindjárt lemegyek, megnézem az enyémet, ma mentem vele egy bő 60-as kört egész nap, több megállással, több órás pihenőkkel.
Én nem hagynám annyiban, adjanak róla valami papírt, hogy szerintük az autó rendben van, és hogy ha valami gebasz lesz, akkor garisan javítják. Vagy nemtudom, én ezzel próbálkoznék. És krva dühös lennék.
Mondjuk esélyes, hogy több Fordot én se veszek, pedig a családban előtte jó sok volt (8db 30 év alatt kb.)

[ Szerkesztve ]

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#21900) 7Sony7 válasza nfsu17 (#21897) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Üdv. Elég kellemetlen dolog. Az jutott eszembe, hogy nem a fűtődadiátor körül szivárog véletlenül, hogy csak hidegben csinálja?

(ex)Haier w910

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.