Hirdetés

2020. február 23., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#22251) gabor9991 válasza LaciCRM (#22248) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Lehet akár 7 év is, nem tudom én koreai autóknál láttam 7 évet, ettől még lehet a Ford is adott ennyit.
Neked most a 7év/140.000 km futás alapján állítja össze a szerviztervezetet az oldal igazából nagyobb javítás idén nincs.
Olaj, szűrők, sima átvizsgálás.
Ha volt minden 2. évben cserélve a fékfolyadék akkor azzal sincs idén teendő.
Vezérműszíj csere 8év vagy 160.000 km után esedékes amelyiket hamarabb eléri.
Ezzel csak akkor várnék meg egy, évet ha 100%-ig meg lennék győződve arról hogy valós a futás amit az óra mutat.
Itthoni a kocsi?Ha bemész egy Ford szervizbe szerintem biztosan adnak infót az eddigi karbantartásokról főleg, ha még van garancia a kocsira.
Szóval semmi extra tennivalók nincs csak egy alap szerviz.
Gyertyákat érdemes kicsit korábban cseréltetni mint a gyári előírás, nincs egy ezres darabja és a gyújtó trafó meghálálja a tapasztalatok alapján a gyakoribb cserét.

(#22252) LaciCRM válasza gabor9991 (#22251) üzenetére


LaciCRM
(veterán)

na köszi, erre voltam kíváncsi

De az oldalon én a kilométer alapú szervizt választottam ki, mivel csak 75ezer van benne.igen biztos, mert szervizkönyves, de le is lesz kérdezve. És ez tényleg orvos tulajtól van, mert dr van a forgalmiban, és rákeresve még a google is kiadja hol orvos :DDD

Végül is én is arra jutottam hogy legközelebb 80-nál olajcsere, plusza az egyéb apróságok.

Tempomat utólag megoldható vajon úgy, hogy veszek kapcsolót, beszerelem és felprogramoztatom? valahol ezt olvastam. ( csináltam már ilyet ) feltéve ha az autó elő van készítve ?

A madár az ász.

(#22253) radi8tor válasza ReFleXx (#22250) üzenetére


radi8tor
(MODERÁTOR)

De jól tudom, hogy ezt is ajánlott cserélni ékszíjjal együtt vagy csak akkor, ha már nem feszít rendesen?

⭐ https://wellbe.hu

(#22254) gabor9991 válasza LaciCRM (#22252) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Mikor volt a 60 ezres szerviz?
Évente szerintem megéri lecserélni az olajat.

(#22255) ReFleXx válasza radi8tor (#22253) üzenetére


ReFleXx
(addikt)

sztem erdemes, nekem nyekergett mar

(#22256) flymi


flymi
(őstag)

Azt meg tudná mondani valaki, h milyen típusú izzó kell a lábtér világításhoz? Bepattintanék kettőt a foglalatba ha már ott van, mert jelenleg nincs.

Szereztem keveset futott, típus azonos bontódó fókából váltó bowdent és kulisszaházat (többek között), remélem a cserével feszes lesz a váltás.
Azt tudtátok, h létezik a belső biztitáblához műanyag védő/takaró elem? Eddig még sosem láttam ilyet, nem is tudtam a létezéséről.

Látszik is itt a hátulján a két kis műanyag távtartó pöcök, ami védi az egységet a kapálózó/rugdalózó utastól. A takaró szivacsom viszont még mindig szakadt és a szentlélek tartja csak a helyén meg egy darab patent...

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#22257) gabor9991 válasza flymi (#22256) üzenetére


gabor9991
(őstag)

W5W izzó a lábtérbe.
Feszes váltáshoz talán a faudifej cseréje is elég lehetett volna, múltkor linkeltem is, néztétek mielőtt megvetted a bontott cuccokat?
Ez a rács az enyémben benne van gyárilag.

[ Szerkesztve ]

(#22258) kcsa válasza flymi (#22256) üzenetére


kcsa
(veterán)

W5W való a lábtérbe

(#22259) flymi válasza gabor9991 (#22257) üzenetére


flymi
(őstag)

Néztem, de csak az új utángyártott fej 7500, eredeti 13k. Én meg 10-ért megkaptam az egész bowdent ami annyira nem rossz.

5W5, köszi kcsa-nak is!

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#22260) gabor9991 válasza flymi (#22259) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Nem is a pénz a lényeg hanem az egyik egy 5 perces munka akár neked otthon emelő nélkül is a másik meg azért kicsit bonyolultabb.
Ráadásul hidegben nem a legszerencsésebb műanyagokkal dolgozni mert elég könnyen törnek.

(#22261) flymi válasza gabor9991 (#22260) üzenetére


flymi
(őstag)

Ez igaz, de a kulissza miatt úgy is bontani kell, onnan meg már hozzáférni a bowdenhez.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#22262) darvinya válasza flymi (#22259) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Bocs bele vauért.
Nem 5W5, hanem T10 W5W.

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22263) Dißnäëß


Dißnäëß
(senior tag)

Sziasztok,

segítsetek nekem kérlek pár tippel dönteni, mi legyen.

Szükségem volna valami "bejárósra". Koccanhatunk kicsit is, nagyobbat is, lássuk be, sok a bolond körülöttünk. Agglomerációban lakom, napi 50km ingázás, ez heti 250km + egyéb privát mászkálások mikor hova, szóval legyen havi 1000 helyett 2000km a reál.

Nálam van kölcsönbe kolléga levedlett ex-céges Focus C-Max-a, kis lelakott alapverzió, 1.6 dízel, manuál váltó, klímája már van, de ennyi kb. 310.000km benne. Kettős tömegű cserélve másfél éve.

Meg tudnám venni nagyon jó áron.

Pár dolog, ami nagyon fáj:
- 400+ Ft/l-es dízel ár (versus 210 körüli LPG)
- ennyi km-nél a turbo lesz a következő, meggyőződésem
- egyéb dízel hibák ?
- kulturálatlan járás, nagyon ráz alapjáraton
- nincs első szélvédő fűtés, amit a régi Mondimban is annyira imádtam

Pár dolog, ami miatt agyalok máson:
- S-Max sokkal jobban néz ki (legalábbis szerintem, a C-Max olyan jellegtelen nekem)
- faék benzinest (szívót) LPG-sítve profi szettel, lentebb jöhetnék picit költségben. Sokkal nem, mert a C-Max 5.2-t hazudik most magáról, óvatos menetben, egy S-Max óvatosban se menne be szvsz 8 liter alá, de inkább 9, ha reálisan nézem, és 9 körül már hiába sokkal olcsóbb az LPG, alig járok jobban, a bekerülési ára pedig több
- fűtött szélvédő
- automata, nem szeretem a Ford manuálokat. :( Erősen vannak megvezetve, ahány volt, akár saját, akár céges pool autó, mind utáltam.

Kérdésem az automata lenne: mennyire rizikós ? Ha elkezd tönkremenni, itthon mennyire javíthatók ? Mit bírnak normál üzemben, nem rúgva észnélkül ? Híresen szarok ? Híresen jók ? Semmit nem tudok róluk.

Köszi minden épkézláb tanácsot :R

[ Szerkesztve ]

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22264) ReFleXx válasza Dißnäëß (#22263) üzenetére


ReFleXx
(addikt)

A powershift kerulendo, mert draga a javitasa.

(#22265) Dißnäëß válasza ReFleXx (#22264) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

2007-8-9 körül nézelődök, ott ez van ?

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22266) troll81 válasza Dißnäëß (#22263) üzenetére


troll81
(őstag)

Szia 10 5 liter az s max nallam átlagában varos 14l :DDD csak kézi váltóst vegyél..... Mindenképp.

(#22267) ReFleXx válasza Dißnäëß (#22265) üzenetére


ReFleXx
(addikt)

Nem tudom pontosan mettol meddig volt powershift. Masik automata az Aisin AWF21 azzal kevesebb a gond az nem duplakuplungos.

(#22268) Dißnäëß válasza ReFleXx (#22267) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

:R :R

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22269) cappa72 válasza Dißnäëß (#22263) üzenetére


cappa72
(veterán)

Ritka a benzines S-max. Van, de vadászni kell.
Amúgy sokkal jobban néz ki, mint a C-max (nem kicsit vagyok elfogult. :B ).
A 2.0TDCi kifejezetten jól passzol hozzá, sajnos benzineset abból az időből - amikor volt 2.2-es szívó - nem volt alkalmam vezetni.
S-max benzines vagy dízel
Azt nem tudom, hogy mi mennyire érné meg.
Ekkora vashoz a dízel jobban illik. (az ex-maxi dízel volt, dinamikusabb, 160-nál is csak 7.4-et evett klímával, 3 felnőtt+2gyerek+fullra pakol csomagtartó... | A mostani benzines, nyomatékszegény, de közlekedni lehet vele, óvatosan 7.5, pici autópályával már 8.5, városban még nem járt igazán folyamatosan, én is agglomerációs közlekedő vagyok, de napi 25km-rel)

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#22270) Dißnäëß válasza cappa72 (#22269) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Németből hoznám, ott van sok 2.3-as, jónak írják. Csak ettől a PowerShift-től most betojtam picit, kaparászni oldalt meg nem szeretnék már :(

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22271) cappa72 válasza Dißnäëß (#22270) üzenetére


cappa72
(veterán)

Á, értem. :)
Idehaza van a fészbúkon s-max csoport, ott állítólag van néhány specialista, akihez lehet fordulni póversift ügyben.
Az automata váltó jóval érzékenyebb, mint a manuális, és több gondoskodást (pénzt) igényel. Ha a kényelem megér ennyit, és a fentartásra is tudsz áldozni, akkor miért ne?
(Én jobb szeretem magam eldönteni, hogy papókásan, vagy sportosan megyek, ezért én ragaszkodom a manuális váltóhoz)

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#22272) Dißnäëß válasza cappa72 (#22271) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Köszi a tanácsokat, hasznos nagyon :)

Egyébként SUV-ra lőnék eredetiben, de nem fontos, hogy klasszik SUV legyen, simán csak "magasan" szeretnék ülni és a kölcsön C-Max-nál most rájöttem, hogy wow, ezt ő is tök jól teljesíti. Meg 2 méteres vagyok majdnem, a C-Max-ból kilépni a talajra egész más, mint a Mondiból kiszállni egy nagy nyögéssel, ezért is húzok most C/S-Max fele. Utóbbiakból csak "kiborulok" mint zsák krumpli az autó mellé és ollé. :D

Hát nem könnyítetted meg a döntésem :D de sok jó inputot adtál, nagyon köszönöm. :R

Szép napot !!

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22273) flymi válasza darvinya (#22262) üzenetére


flymi
(őstag)

W5W T10-es kék ledest vettem párjával 445 pénzért, nem világít. :(((
Egyet kaptam szombaton grátiszba a megvett cuccok mellé az fasza.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#22274) gabor9991 válasza flymi (#22273) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Fordítsd meg akkor lehet, hogy világítani fog :)
Érzékeny a polaritásra.

[ Szerkesztve ]

(#22275) Dißnäëß válasza cappa72 (#22271) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Na, még valami, csak nem hagy nyugodni. Ha a Powershift elkezd rakoncátlankodni, mennyi nagyságrendileg a zsebbe nyúlás ? (Mondjuk jobbféle helyen, nem mintha ismernék JÓ Ford szervizt, mert két nagy sztárműhelyben is voltam Dunakeszi környékén, egyik sem győzött meg, de lehetnek még csodák).

[ Szerkesztve ]

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22276) cappa72 válasza Dißnäëß (#22275) üzenetére


cappa72
(veterán)

Hát azt sajna nem tudom. Én miztosan kerülöm az automatát, de majd este megnézem a fb-n, hátha írt valaki árat, hogy mennyiért csinálták meg neki.

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#22277) 7Sony7 válasza Dißnäëß (#22272) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Üdv.
"Utóbbiakból csak "kiborulok" mint zsák krumpli az autó mellé és ollé. :D" (ezt szinte látom magam előtt) :)
Ezért vettem én is egyterűt. Az f astrából már úgy kellett kimászni :)
Amúgy ezek a dízelek nem ráznak alapjáraton sem, ha minden ok. Lehet már valami motortartó bak vagy valami öregszik.

(ex)Haier w910

(#22278) Dißnäëß válasza 7Sony7 (#22277) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Hát van benne némi kilométer, meglehet simán. Céges volt, futómű, motor (vas, belül) feltételezhetően rendben, ezek általában ápoltak, végig időben olajcsere, a gyári intervallumban, stb stb. Na meg érték nekem a totál valós km is.

Bakra én is gondoltam .. + könyöklő lefittyenve, abból is kéne új .. :D

Hát igen, ezekből kiszállni piszok jó. :) Viszont nem egy nagy csajozós verda... :D
De tipik A-ból B-be kiváló. Csak ne félnék a dízeltől. 330-ig vittem a 2L 130 lovas Mondit anno, az új tulajjal még maradtunk némi kapcsolatban, jó áron vette meg tőlem, tudta is, mi van a pakliban, jött is egy DPF, két izzítógyertya, kettős... (gyári kettőssel elment 340-ig kb)..

Szóval 300 felett a dízelek költősek. (Bár ott már mi nem?) :)

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22279) A Zéé válasza Dißnäëß (#22275) üzenetére


A Zéé
(őstag)

kis hiba is több 100k. Volt főnököm feleségének valami belső tömítés ment szét a Kugájában, anyagár volt ilyen 20-30k, a munkadíj meg 300+... Valami olyant magyaráztak annó, hogy iszonyú bennszülött egy szerkezet, tulképp semmi sem javítható rajta kívülről, csak úgy, ha kiveszik munkaasztalra, és hát elég gyakran vannak rajta javítani valók.

Just a simple Lineman...

(#22280) 7Sony7 válasza Dißnäëß (#22278) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Sajnos manapság már minden használt rizikós. Ezzel nincs mit tenni. Vagy bevállalja az ember, vagy nem.

(ex)Haier w910

(#22281) L4D1K


L4D1K
(senior tag)

Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni a Focusommal kapcsolatban.

2006 1.6 TDCI

Este hajnalban jöttem haza a hidegben. 3-4 válátsban éreztem, hogy alacsony fordulaton mintha picit gondolkodna a motor, de ezt betudtam annak, hogy fáradt voltam.

Viszont 20 perccel később, pont váltás után, gondolt egy egyet és gázadás közben egy servo/generátor/motor hibakóddal alapjáratra vette a motort és elvette a teljesítményt. Lasssítás, újraindítás és mentem óvatosan továbbm majd pár percre ismét. Kiálltam a forgalomból, vártam pár percig alapjáraton majd gond nélkül hazamentem minden hiba nélkül. A két lefulladáson kívül semmilyen más hibát/teljesítmény csökkenést nem tapasztalok. Mi okozhat nagy általánosságban ilyen jellegű hibát? A kocsi műszakilag felújítva, mindig márkaszervízbe hordva.

# ANTAL Tuning #

(#22282) molnarpeter válasza L4D1K (#22281) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Diagnosztika kéne, valószínű lesz tárolt hibakód is. Akku feszültséget, töltést, kábeleket érdemes ellenőrizni. Műszerfal volt már javítva?

[ Szerkesztve ]

(#22283) molnarpeter válasza Dißnäëß (#22278) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Ha annyira jó áron van, meg kell venni a C-Maxot :) vidd el átnézni hozzáértő műhelybe, és ha az ár a többi hasonló km-eshez képest megenged pl egy injektor felújítást, akkor nyerő ajánlat.

(#22284) Dißnäëß válasza A Zéé (#22279) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Köszi, akkor totál kerülöm őket. Nem kell a baj.

Köszi a többieknek is, lehet átnézetem ezt a C-Max-ot, aztán beleülök, véleménytől függően. És még a ventillátor blokkot is meg kell nézetnem, alig fúj 4-es fokozaton, hiába csak előre (arcba) fújást állítok be neki, vagy csak ablakot, csak lábat ... Valszeg egy teljes szellőző rendszer és klíma tisztitás, minden egyéb kell neki. :D

:R

[ Szerkesztve ]

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22285) L4D1K válasza molnarpeter (#22282) üzenetére


L4D1K
(senior tag)

Ráírok szervízre, hátha tud fogadni a héten. Addig használom.

Műszerfal még nem volt javítva. Akksi két éves, generátor új. Arra is gondoltam, az akksi nem megfelelő benne. Korábban motorcraft volt benne, most bosch.

# ANTAL Tuning #

(#22286) molnarpeter válasza Dißnäëß (#22284) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Gyanús a pollenszűrő (nem nagy tétel, maximum melósabb cserélni).

Powershift nem ördögtől való, de több a fenntartása, mint egy manuális váltóval szerelt példánynak. Katona Jácint műhelyét szokták ajánlani, használt alkatrészeket is tartanak, hogy olcsóbb legyen a javítás. Nameg az olajcsere a lelke, előírás szerint 60 ezrenként szükséges.

(#22287) Dißnäëß válasza molnarpeter (#22286) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Köszönöm, megnézetem.

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22288) darvinya válasza flymi (#22273) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Honban LED-est jól meg kell nézni milyen összetevői van, mert van az olcsó kvitelű vezérlő elektronika nélkül(kintről 500Ft-ért adnak 10db-ot), s elintézték egy ellenállással.
Ami egyből kimulik, mikor 13V-ot kap.
Persze ennél fontos a helyes polaritás is, tehát ± = ±.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22289) flymi válasza gabor9991 (#22274) üzenetére


flymi
(őstag)

Anyósülés előttiben megcseréltem és tényleg jó lett. :B
Vezető oldalon viszont akárhogy is dugtam be a friesen vásároltat semmi nem történt. Betettem az ajándékba kapott darabot, azzal működik. :U
:R

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#22290) Dißnäëß


Dißnäëß
(senior tag)

A 2.5-ös Volvo-tól hozott benzin mennyire megbízható és jó motor ?
Gondolok itt a turbo-ra, olajcsipegetésre, LPG-kompatibilitásra, bármi egyébre. (S-Max)

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22291) molnarpeter válasza Dißnäëß (#22290) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Ezügyben troll81 lesz az embered. Jó motor, kifejezetten ajánlott. Volt az mk4 Mondeoban is, ha nem kell az extra belmagasság.

(#22292) Dißnäëß válasza molnarpeter (#22291) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

1-et ismerek, ő épp falja az olajat, többről nincs tudomásom. Szomjasnak az, ez nem lenne meglepi, de a tartósságáról jó lenne többet tudni. Felkutatom az illetőt, köszi. :R

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22293) troll81 válasza Dißnäëß (#22290) üzenetére


troll81
(őstag)

szerethető nagyon megy ha kell csapatszállító,nekem e ként funkcionál.maga 3500 km tettem bele olajat nem eszi megy indul teszi a dolgát. ha a fogyasztásra haáklis vagy nem ajánlom neked. Ha veszel majmot banán is kell mellé alapon tehát 9.5- 10.8 literig produkált hosszú hosszabb utakon.Város nem neki valló semmiképp.14 15 liter. egy titánium felszereltségűt birtoklom nekem mindenben passzol :)

(#22294) Dißnäëß válasza troll81 (#22293) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Itt zömével egyedül lennék benne, néha pedig pereputtyal leugranánk Olaszba, ide-oda. Ingázónak indult, de végül lehet, beneveznék valami megbízható suhanóra.
:R

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22295) troll81 válasza Dißnäëß (#22292) üzenetére


troll81
(őstag)

azért eszi az olajat mert nem bele való illetve el lett hanyagolva az olajcsere. 10 k max ennél majd 8-10 k ig lesz cserélve nem drága megéri figyelni :K erre.

(#22296) Dißnäëß


Dißnäëß
(senior tag)

Értem, köszi. :)

Még egy kérdés: 1-2 ritka modellnél látok "Flexifuel"-t, ez mi ? (Benzin mind).

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22297) kcsa válasza Dißnäëß (#22296) üzenetére


kcsa
(veterán)

E85-re felkészítve gyárilag (más szoftver, nagyobb injektorok)

(#22298) Dißnäëß válasza kcsa (#22297) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

Éreztem. :) :R

Amúgy nagyon segítőkész kis brigád van itt, máshol mufurcabbak a tulajok. Ez Ford sajátosság, vagy fizet Nektek a gyártó, hogy ne legyetek gyökerek ? :D ;)

[ Szerkesztve ]

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22299) paltom


paltom
(tag)

Most vettem egy 2008-as Ford focust, mondom megnézem a szivargyújtó müködik e, benyomom, erre beleszorult. Próbàltam egy tárggyal benyulni és kiszedni de nem sikerült. Esetleg hozzàlehet férni valahogy, le lehet szerelni, vagy inkàbb kérjék meg egy szerelőt?

(#22300) flymi


flymi
(őstag)

Csak egy elméleti kérdés, de ki tudja egy nap még hasznos lehet:
Hogy tudnék úgy tankolni mk2-be, h azt nem egy kúton tenném hanem mondjuk kannából? Lehetséges?

paltom: Az enyém pont fordítva szokott. Nem beszorul, hanem kijön tokkal-vonóval mindenestül a helyéről ha kihúznám belőle a beledugott misungot.
Am használd egészséggel!

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.