Hirdetés

2020. január 18., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21151) 7Sony7 válasza cappa72 (#21150) üzenetére


7Sony7
(őstag)

A hátsó ablakfűtés kapcsolja a tükörfűtést is ha igaz, de akkor jó térkövezést! (Jöhetsz hozzánk is :) )

(ex)Haier w910

(#21152) Land


Land
(addikt)

Nincs kedve valamelyikőtöknek MK1 1.6/1.8 benzin kombi Focust nézegenti velem hahun? :D
Annyi eladó van, hogy kiégek... És mint kiderült nekünk is ott kell lennünk párom húgával a vételnél, mert nélkülünk nem vesz autót. Velünk aztán jól fog járni... :))

| Xiaomi MI 9T 6/128 Gb Blue & Motorola Moto G 2015 16/2 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & Meizu EP52 | Mazda 3 G120 AT Revolution + Leather

(#21153) dssport válasza Morales72 (#21130) üzenetére


dssport
(tag)

Kösz a megerősítést Neked és mindenki másnak is!

Hasznos volt olvasni, hogy más is úgy látja, hogy a 600-as kategória is megérdemelhet egy alapos vizsgálatot. Végső soron átlagfizetéssel számolva is ~2,5 havi munka gyümölcse egy ilyen autó és akkor az még csak a bekerülés. Persze van ennyiért jobb bicikli vagy nagyobb TV de azok utána nem kérik el a vételáruk jelentős részét, és az ,,átb@sztak" feeling sincs meg. Egyszóval ezt az összeget is kár lenne elpocsékolni egy bontószökevényre.

Főleg, hogy volt a családban 0 km-es 2.0 TDCI focus 2007-ből és mindent de mindent megkapott egész ,,életében" de még így is bőven jött ki pl elektronikus hibája... Aztán 485.000km-nél elköszönt egy hangos csattanás kíséretében. -nem baleset- 485.000 alatt kb 4-szer kellett menteni, 1 alkalommal a rutin megmentette. Akkor faterom kuplung nélkül jött haza ausztriából :D Mondjuk ennyi km-nél is gyári volt minden a motorban... befecskendezők (prémium üzemanyag végig -inkább ne számoljuk ki, hogy megérte-e), gyári turbó (10.000-nél olajcsere összes szűrővel -ezt se számoljuk ki, hogy megérte-e)

Ebből csak azt akarom kihozni, hogy egy autóra akkor is sokat kell költeni, ha csak azokat a dolgokat akarjuk megcsináltatni amik szimplán tönkremennek. Egy elektronikát hogy kímélsz? Nem bikázol éjjel nappal dukátókat? nem építesz be homasita autóríasztót vagy autóhifit? Gyári állapotban is megpurcannak és nyelik a pénzt. Most egy generátor felújítás, most nem megy a rail pumpa szenzora, most a légtömeg , most nem kapcsol le az ablaktörlő mert a vezérlő panel ment ki...És még sorolhatnám...

És akkor a kopó dolgokról nem beszéltem... Mert sajnos egyre kevesebben de akadnak olyanok akik azokat is szeretik rendben tartani. Igen is legyen az autón fiatal gumi (max5-6év), nagy teljesítményű fék (minimum egy ATE Power disc illene mindenre), rendes minőségi szűrők és olaj, ne lógjon ne kopogjon semmi.

“Life without dreaming is a life without meaning.” – Wale

(#21154) ZolkoW válasza Land (#21152) üzenetére


ZolkoW
(őstag)

Sokat nem tudok segíteni, az enyém dízel, de lényegében csak a rozsdával volt még bajom (meg az adagolóval, de az asszem nem érint). Nálam csak nem régóta áll garázsban, szóval kapott az időjárástól a 10+ év alatt, előtt nem tudom, hol tartották. Küszöböket már cseréltettem is, alváz kezelve lett telibe, meg itt-ott ezen kívül is van azért már rozsda, pl. jobb első ajtó alján.
A céges autónk sokáig egy Focus volt, az benzines, érdekes módon a kevesebb futás ellenére (210k?) nagyon le voltak pusztulva a belső műanyagok: kormány porladt, napellenző bepattintója már rég nem rögzített, több furcsaság volt vele , amit a szervizben szerintem azért nem csináltak meg lelkiismeretesen (=egyáltalán), mert céges volt, és akkor mindegy... :U

Az edzés a sporttársak hátbatámadása!

(#21155) x_424


x_424
(aktív tag)

Sziasztok!
Van 2 apróbb problem, amit orvosolnék. Az egyik, hogy kiment a jobb oldali rendszámvilágítás, a másik, hogy a biztonsági öv ahol kijön a B oszlopból, sűrű kattogó/percegő hangot hallok, ami zavar. MK2 Focus. Legutóbb másfél órán keresztül hallgattam bal füllel. Rendszámvilágítós izzóból milyet ajánlotok? Lehet mindkettőt kicserélem.

(#21156) dssport válasza Real_Necro (#21147) üzenetére


dssport
(tag)

Mindenki 860-ra van megindulva? :D

“Life without dreaming is a life without meaning.” – Wale

(#21157) DeFranco válasza dssport (#21156) üzenetére


DeFranco
(nagyúr)

jó a sajtója ;]

(#21158) flymi válasza x_424 (#21155) üzenetére


flymi
(őstag)
LOGOUT blog

Én ledes canbus-ost tettem bele, ezzel ment át vizsgán. ;)
Asszem 5050 és méretben 36mm-es kell hátra. Belülre meg 42mm-es 5050 vagy 5630 ment, már nem emlékszem de volt mindből rendelve egy marékkal.
Nem vakít hátra mert lefelé világít. És belül is cseréltem az összes (2db) belsőtér pilácsot jó erős ledesre, úgyhogy ha nyílik az ajtó fényorgia van. :D

[ Szerkesztve ]

Abit alaplapokat keresek gyűjteménybe! /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A)

(#21159) bajnokpityu válasza dssport (#21156) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Én 830at vettem. Nem rossz, de nem értem a hypeot. Ugyanilyen jó volt a sottozero is, és majdnem ilyen jó a wrd4. És a Hankook is jó teliben

(#21160) flymi válasza bajnokpityu (#21159) üzenetére


flymi
(őstag)
LOGOUT blog

Át kell menni a gumi és felni topicba, olvasni minden évben az új teszteket és végül a top 5-ből választani.
Így lett idén 205/55 r16 VP3 nyári és 195/65 r15 TS860 téli.
7 hónapos a kis poronty, nem akartam a biztonság rovására alább adni.

Abit alaplapokat keresek gyűjteménybe! /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A)

(#21161) A Zéé válasza dssport (#21156) üzenetére


A Zéé
(őstag)

nekem a Fiestán csak Continental téligumijaim voltak, TS800 (6 szezon után), aztán TS850 (3 szezon után adtam tovább az új tulajnak), és sosem éreztem egy pillanatra sem, hogy közelítenék a határaihoz. Oké, nem egy erőgép az 1.4TDCI, de dinamikusan szoktam közlekedni vele.
Más autókon voltak másfajta téli gumik is (Barumtól kezdve Michelin-ig), és hát azért voltak olyanok, ami hagytak kívánni valót maga után. Pl. volt egy Kléber fater kisteherautóján, ami kb. a 3. szezonja után úgy felkeményedett, hogy kalapácsnak lehetett volna használni, Mondenon a Michelin (típusra nem tudom melyik) futófelülete meg az 5. szezon végére elkezdett leperegni.
Most a Focushoz is TS850-et adtak, aminek örülök, ha venni kell majd, az is Conti lesz :K

Just a simple Lineman...

(#21162) dssport


dssport
(tag)

Igen a biztonság fontos, a Conti téliben pedig elég jó, de nem egy világmegváltó valami. Ha valaki jó sofőr az télen felbecsülhetetlen... 3. szezonom lesz TS860-on. Igazából nem tudom, hogy én lettem vakmerőbb vagy a 860 sz@rabb mint új korában illetve mint az elődei, de mintha romló teljesítményt éreztem volna. Idén megfigyelem rendesen. :D Nehéz eldöntenem mert soha nem jártam igazán pocsék téli gumival. Nokian volt az alja. Lehet, hogy túl jóhoz vagyok szokva, de pl tavaly 860-on volt olyan, hogy jeges úton hosszan fékezve kb 35-ről dombról lefele semmit de semmit nem lassított az autón sőt érzésre gyorsult..... Annyi előnye volt, hogy nem indult meg keresztbe.. Illetve de, amikor belenyúltam kézifékkel és direkt kicsit keresztbe tettem a kocsit úgy, hogy a hátsó kerék ferdén elkapja a havat az út szélén és az lassítsa a kocsit. Egy kezdő bement volna a szemközti ház kerítésén az tuti... Tét nélkül (gumikerítés) szívesen kipróbálta volna más gumikkal is. Ugyan ott, ugyan akkor.

Nyárra Conti maximálisan felejtős, Hankookba óriási a szórás. Ár érték arányban nálam Falken nyer. Meg sem tudom számolni, hogy a sima puruttya SN 832 mi mindentől mentett meg nyári özönvizek során... Inkább nem is gondolok rá mert rosszat fogok álmodni... :D Olyan is volt, hogy én voltam hülye de olyan is, hogy hirtelen minden körülmény adott lett egy óriási balesethez és megfogta a kocsit... Most volt 6. éves nyáron száraz úton Cseszneknél nagyon bután megküldve még mindig hangját sem lehetett hallani.

Egyébként ha már biztonság mindenki figyeljen mert felénk (Győr) olyanok lettek a gyalogátkelők környékei mint az óvoda udvara... Csak itt nem a gyerekek hanem a helyszínelők festik a jeleket a betonra... Nagyon durva, hogy bármerre megyek mindenhol baleset nyomát látom... És ez mind azért van mert a gyalogos nem fogja fel hogy korán van szürkület és rohadtul nem látszik + a sofőr nem fogja fel, hogy a jellemzően 7-10 éves kopott repedezett nyári gumik poros aszfaltra szemerkélő esőben 10 fokon már végképp nem fognak semmit....

[ Szerkesztve ]

“Life without dreaming is a life without meaning.” – Wale

(#21163) darvinya válasza dssport (#21162) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Lehet leszólni, stb., meghunyászkodom előre.

Első dízel 89-es Escort-on nyári gumival mentem érdi völgyet járni kb. 50cm friss hóba.
Aztán volt rendesen csúszka, de még sem köszöntöttem be idegen házba melegedni.
Persze nem 100-al közlekedtem, mert arra felgyorsulni nem tudtam, akkora hóba.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy felesleges a téligumi.
Hanem sofőrtől függ nagyban, mert sokan azt hiszik, hogy a téligumi csodákra képes.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#21164) cappa72 válasza darvinya (#21163) üzenetére


cappa72
(veterán)

Hanem sofőrtől függ nagyban, mert sokan azt hiszik, hogy a téligumi csodákra képes.
Inkább sokan azt hiszik, hogy a téli gumi télen olyan, mint a nyári gumi nyáron. Na szerintem itt a bibi...

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#21165) Real_Necro válasza dssport (#21162) üzenetére


Real_Necro
(veterán)

Tükörjégen kb mindegy... Nekem Firestone volt eddig, simára koptattam. Tavaly már mindenhol csúszott.
A G Astrámon 850 van, problémamentes. Mondeora meg a 860 most éppen olcsóbb volt 1-2k/db-al. ;)

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#21166) darvinya válasza cappa72 (#21164) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Ez a csoda. :D

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#21167) troll81


troll81
(őstag)

Sziasztok tegnap este haza jött a csaladi takarékos :) s max 220km a megtett táv 8.l körül fogyasztás allitolag. 130 körül sebesség. Este teszek képet.

(#21168) bajnokpityu válasza dssport (#21162) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

egyébként egyetértek.
nagyon sok kamu van a gumittesztekben, illetve többször történt olyan, hogy egyálttalán nem volt biztonságos 1 konkrét gumi, ami meg szinte tesztgyőztes volt. pl pont a conti nyáron(már nm emlékszem h 4 évszakos volt-e vagy nyári) csinált olyat, hogy bizonyos útfelületeken egyáltalán nem volt tapadás. rémisztő volt, hogy előtte 10méterrel mintha falnak mentem volna, olyan volt a fék, majd 10méterrel odébb új felületen meg nulla. azóta csak csekkolás végett nézek meg tesztet, de nem választok aszerint.

van egy jó gumis haverom, akinek a saját tapasztalatára adok. eddig mindig bejött. ilyen volt a sorrozero. teszttekben kb nem is szerepel, vagy csak 8 évvel ezelőtt, mégis legjobb téligumim ever. minimum 830as szint, miközben tesztek szerint conti a best. kiára meg most falkent vettem, mert árértékben ezt ajánlotta. eddig oké. a téli hankooknál jobb. hankookban még ami bevált az az S1 sportgumija, az volt a mondeon, brutál jó gumi volt.

egyébként nekem nem volt gondom a nokian vrd4el se. tök oké volt, nem csinált sose furcsaságot.

[ Szerkesztve ]

(#21169) DeFranco válasza bajnokpityu (#21168) üzenetére


DeFranco
(nagyúr)

tapasztalatok tényleg sokkal többet számítanak. én nyárit a középső, télit a felső polcról választok, olvasok tesztet, meg egyeztetek tapasztalt ismerősökkel barátokkal, és annak az eredőjét veszem meg.

contit michelint nem vettem még soha, a dunloppal viszont elégedett vagyok. jól tart, jól fékez, igaz hangos és kicsit "bakancsos" de összességében eléggé egyben van.

(#21170) kcsa válasza A Zéé (#21161) üzenetére


kcsa
(veterán)

Abszolút adom, Kléber téligumi nekem is volt (első és utolsó újautó vásárlásomhoz adták), és rendesen veszélyesnek tartottam, és tartom ma is: Kléber Krisalp HP2

Michelin gumikra egyébként jellemző a felkeményedés, pl. Energy Saver, 6-7 év után se kopik el, cserébe csúszik.

Téligumiknál a Barum saját tapasztalatom és mások véleménye szerint is (olyanok véleménye, akik véleményére adok is :) ) az árkategóriájában általában a legjobb, így bátran vettem idén a Focusra is.

(#21171) tibbike01 válasza kcsa (#21170) üzenetére


tibbike01
(senior tag)

Én a Continental gumikról hallottam (és tapasztaltam) hogy felkeményednek egy idő után.

(#21172) x_424 válasza flymi (#21158) üzenetére


x_424
(aktív tag)

Köszi. :R
Belülre a lábtér világításra gondolsz? :)
Nekem hagyományos izzók vannak benne, de sárga a fénye és nem is túl erős. Jó lenne egy erősebb fényű.

(#21173) dssport válasza tibbike01 (#21171) üzenetére


dssport
(tag)

Focuson volt nyári conti 3. szezonban idő előtti csere kellett mert olyan kemény lett. Keresztbordák,úthibák=pörölycsapások a futóműre. + Ordenáré hangos lett.

Új 0km-es Suzuki S-cross 2. szezont nem futotta végig a gyári szerelésű Conti nyári gumikkal mert esőben bizonyos útfelületen teljesen instabil volt az autó. Minta természetesen nem volt lekopva. Gumis hallotta a panaszt, hogy új gumi kell, nem is látta az autót, visszakérdezett Conti van rajta? ;) Nyilván nem egy Suzuki ,,SUV" a futóműhangolás mesterfoka de azért ez túlzás volt.

“Life without dreaming is a life without meaning.” – Wale

(#21174) flymi válasza x_424 (#21172) üzenetére


flymi
(őstag)
LOGOUT blog

Nem, olyanom nincs. Tetőben cseréltem.

Abit alaplapokat keresek gyűjteménybe! /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A)

(#21175) zoger


zoger
(tag)

Nekem eddig 20 év és 5 autó tapasztalatai alapján nyáriban a nexen n blue hd, téliben a pirelli winter 160 snowcontrol volt az ár-érték bajnok.

(#21176) bajnokpityu válasza tibbike01 (#21171) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

minden gumi felkeményedik 4-5 évesen. nekem legalábbis az összes felkeményedett.
nyárik talán később, de én 5évesen mindig kukázom..

(#21177) Tsebacsi válasza dssport (#21173) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

Gumitémához én is hozzászólnék:

Szomorú voltam, mert pont egy olyan szakaszt fogtam ki, mikor az ST-line focusokhoz Goodyear effi gumikat adtak, és nem Michelin Pilot Sportokat... :W Szerintem egy fos ez a Jóév, de kihúzom vele amíg lehet, csak utána cserélünk michelinre.
Télinek én biz Kléber Krisalp HP3-at vettem, és nincs nagyon okom panaszra.

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#21178) ZolkoW


ZolkoW
(őstag)

Én nem tudtam, hogy a Nokian a legaljának számít, de ettől függetlenül is eldöntöttem, hogy soha többet... téli is, nyári is volt, a nyárival szálszakadásos defektem is lett, de csúszott is vizes úton... Most Hankook mindkét szett, nincs bajom velük.

Az edzés a sporttársak hátbatámadása!

(#21179) dssport válasza Tsebacsi (#21177) üzenetére


dssport
(tag)

És akkor még nem is mentünk bele abba, hogy a nagy gyártók közül sokan úgy építi fel az abroncsokat, hogy azok új korukban teljesen más -nyilván jobb- tulajdonságokkal bírnak, mint kopottabban. Gumis mérnök haver valamilyen réteges szerkezetet magyarázott ha jól értettem. Teszteken + amikor megveszed csúcskategória, mikor kopik, visszaesik közepesre. Nem ugyan azt hozza végig az élettartama alatt.

Ő speciel amikor gumit vett lekérte, hogy pontosan melyik gyár, melyik műszak, melyik gépén készült az abroncsa. És elégedetten bólintott. De ugyan az a mintázat más gépről vagy más szériából nem kellett volna neki. :D Na ez az amibe mi soha nem fogunk belelátni. Hogy pl adott sorozat milyen arányú visszadarálással megy, maximum határértéken tolják aznap vagy éppen kevesebben. :Y De van 100 más változó is. Még az öregedést is befolyásolja!!!

“Life without dreaming is a life without meaning.” – Wale

(#21180) Jorus válasza flymi (#21137) üzenetére


Jorus
(nagyúr)

Nem feltétlenül áll rosszul a fekete a kék autón.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#21181) flymi válasza Jorus (#21180) üzenetére


flymi
(őstag)
LOGOUT blog

Igen, piros féknyereggel. Az enyém rozsdaszínű. :DDD

Kár, h árnyékban fotóztad. Az enyém sötétebb színű, ha messzebbről nézzük inkább fekete csak ha közelebb vesszük szemügyre akkor látszik, hogy jé ez kék!
Igazság szerint a kaszni fehérben vagy világoskékben sokkal jobban tetszene (fekete és ezüst nemgyerebe), vagy ha sport kombi lenne akkor még a narancs vagy az rs zöld is jól állna neki, de mivel egy kombi újrafestése vagy fóliázása horror összeg ha nincs szaki haver, így marad a képek nézegetése a neten és a nyálcsorgatás.
Majd ha nyertem a skandin, de akkor lehet nem ebben a kategóriában nézelődnék. Holnap "még csak" 235 millió a várható főnyeremény. :B

Abit alaplapokat keresek gyűjteménybe! /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A)

(#21182) troll81


troll81
(őstag)

[kép] [kép] ez lett az mk1 focus kombi bol. Remélem ez is olyan meg bízható lesz.

(#21183) cappa72 válasza troll81 (#21182) üzenetére


cappa72
(veterán)

Uuuuuu... Ez egy Max. S-MAX. Gratula!
Kényelmes, nagy, megy. Én nagyon csípem.
👍
Sok boldog km-t hozzá!

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#21184) troll81 válasza cappa72 (#21183) üzenetére


troll81
(őstag)

Köszönöm a csaladi takarékos motorral szerelt :D bízom benne h jól szolgál majd.

(#21185) Vaze válasza troll81 (#21182) üzenetére


Vaze
(őstag)

Gratula,szep auto :)

Ford Mondeo MKV 2015,BMW 2 Series Gran Tourer 2018

(#21186) troll81 válasza Vaze (#21185) üzenetére


troll81
(őstag)

Köszönöm :R

(#21187) dssport


dssport
(tag)

Egyébként van itt olyan akinél óra szerint/bizonyíthatóan 500.000 km felett jár a 2.0 136 lovas TDCI?

“Life without dreaming is a life without meaning.” – Wale

(#21188) Cyrin


Cyrin
(addikt)

Kellene egy USB töltő port a FocusMk2-be. Hogy lehetne ezt legegyszerűbben? A szivargyújtó már foglalt.

(#21189) pn4hvq válasza Cyrin (#21188) üzenetére


pn4hvq
(aktív tag)

"legegyszerűbben" -> szivargyújtó elosztó

(#21190) Cyrin válasza pn4hvq (#21189) üzenetére


Cyrin
(addikt)

Az van bent, pontosabban egy Roidmi transzmitter. De ha ebbe dugom az autós kamerát nem megy a zene lejátszás. Ezért kellene egy független port is.

(#21191) bajnokpityu válasza dssport (#21187) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Van két smax ismerősömnek ami 2.0 tdci motoros, és 500 fölött járnak. Gyári turbó kettomeguvel. Stb vel. Nemtom hány lovasok

(#21192) dssport válasza bajnokpityu (#21191) üzenetére


dssport
(tag)

Akkor gondolom a motor teljesen bontatlan.
Amikor a mi Fókuszunk letérdelt (485.000), azt kérdezte a szerelő, hogy volt-e már köszörülve a főtengely. Mondtam, hogy persze, 200 felett minden olajcserekor kivettük és egy kicsit igazítottunk rajta............

“Life without dreaming is a life without meaning.” – Wale

(#21193) dssport válasza dssport (#21119) üzenetére


dssport
(tag)

Visszatették a szörnyeteg hirdetését:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1_6_trend_automata_magyarorszagi-15004318

Biztos egyszerűbb és kevésbé időigényes új érdeklődőkkel 0-ról pingvinezni az autó körül esőben, mint eljönni velem egy 20 perces próbakörre a telepen kívül...........

“Life without dreaming is a life without meaning.” – Wale

(#21194) cappa72 válasza bajnokpityu (#21191) üzenetére


cappa72
(veterán)

Taxis ismerősöméknek 800e km után halt le a motor. 2.0tdci

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#21195) 7Sony7 válasza troll81 (#21182) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Csatahajó! Piszok jól néz ki! De csupa víz, száraz nem volt? :)

(ex)Haier w910

(#21196) Jenne


Jenne
(senior tag)

Sziasztok!

Beteszek egy táblázatot (Ford gyári oldalról). Kuga CO2 (gr/km) értékek. Az elátkozott dízel értékei szinte azonosak a turbó benzinesekkel. [kép]
A tágabb csalág az elmúlt 2 hónap alatt kettő Kugával bővült. Egyik alig egy hetes még a1.5-ös turbó benzines, Blazer blue szín, full szereltséggel akciósan szalonautóként (6.46 milla) a másik már "öregebb", 2 hónapos lesz holnap és 2.0 literes dízel, Magnetic színben 7,2 milla és ez is szalonautó volt. Mindkettő 150 LE-s, 6 fokozatú manuális váltóval. Vezettem mind a kettőt, és szerintem/nekem a dízel meggyőzőbb volt, annak ellenére, hogy a benzines is azonos teljesítményű. Valahogy jobban, talán könnyebben is(?) vitte a két tonnás autót. Nekem ha választanom kellene a kettő közül, egyértelműen a dízel.

(#21197) Tsebacsi válasza Jenne (#21196) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

A nyomaték nagy úr, a lóerők esetenként szart se érnek :K

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#21198) cappa72 válasza Jenne (#21196) üzenetére


cappa72
(veterán)

Teljesen logikus.
Egy nagyobb autót mindig is jobban fog mozgatni egy (fúj, büdös, halálra ítélt, rákkeltő, végevan ;] - ezt nem komolyan venni) nagyobb dízel. A nyomaték nagy úr.
Én is kíváncsi leszek a dízel -> benzin átállásra. Már most tudom, hogy hiányozni fog pár Nm a seggem alól, cserébe lesz 9-es minimum fogyasztás a 6.3 helyett.

szerk.: Tsebacsi is ugyanezt írta...

[ Szerkesztve ]

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#21199) bajnokpityu válasza Jenne (#21196) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

elátkozott?
azért az euro 6d temp már nem az a tipikus diesel. finoman jár,nem csip a kipuffgáz, és co2ben is jobb,mint az 1.5T. és a 150lovas is simán viszi a 2tonnás smaxot. olaj oldódás nem kéne hogy valaha is eljöjjön, mert ezeknél nem a normál befecsi rendszer által befecskendezett gázolajat égeti el a DPF regen közben, a DPF befecsije teljesen külön életet él. megmondom őszintén nem csoda, hogy németeknél újra nőnek a diesel eladások.

(#21200) Jenne válasza Tsebacsi (#21197) üzenetére


Jenne
(senior tag)

Ez így igaz. :K
Viszont nekem a táblázatban látott CO2 értékek (2.0 dízel és 1.5 turbó benzines) közel egyforma értékei azok, amik érdekesek. Lehet, hogy túlhamarkodott volt ez a dízel temetése?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.